Wie nog in de wachtweken

ICSI Forum
Plaats reactie
LeenBr
Berichten: 39
Lid geworden op: 25 april 2019, 20:20

Re: Wie nog in de wachtweken

Bericht door LeenBr » 19 augustus 2019, 9:52

Ergh, ik zit ook in de vreselijke wachtweken!
Vorige week zondag terugplaatsing gehad en nu vrijdag de 13e is het bloedafname.
Ik voel niet speciaals, soms zijn mijn borsten wat gespannen, maar dan ook weer niet.
Vanochtend na het opsteken van de Uterogestan had ik opeens vrij felle menstruatiekrampen, maar geen bloed (maar ik weet al dat dat bij mij niet zal starten zolang ik Uterogestan opsteek...)
Nu nog steeds een zeurend lastig gevoel in mijn onderbuik. Heb er een slecht gevoel bij...
Hopelijk is het snel vrijdag en ken ik mijn uitslag. Die onzekerheid... pfft!

Bloempje en stresskiekje, wat een goed nieuws voor jullie!! :D Sturen jullie wat van die goede vibes op? :P
09/'17: We gaan ervoor!
04-06/'19: 3x IUI neg
08/'19: Start ICSI
06/08: PU
11/08: Terugplaatsing 1 embryo
23/08: HCG 353, 29/08 3500
11/09: eerste echo πŸ€

Bloempje08
Berichten: 160
Lid geworden op: 5 juli 2017, 11:06

Re: Wie nog in de wachtweken

Bericht door Bloempje08 » 19 augustus 2019, 10:50

LeenBr schreef: ↑
19 augustus 2019, 9:52
Ergh, ik zit ook in de vreselijke wachtweken!
Vorige week zondag terugplaatsing gehad en nu vrijdag de 13e is het bloedafname.
Ik voel niet speciaals, soms zijn mijn borsten wat gespannen, maar dan ook weer niet.
Vanochtend na het opsteken van de Uterogestan had ik opeens vrij felle menstruatiekrampen, maar geen bloed (maar ik weet al dat dat bij mij niet zal starten zolang ik Uterogestan opsteek...)
Nu nog steeds een zeurend lastig gevoel in mijn onderbuik. Heb er een slecht gevoel bij...
Hopelijk is het snel vrijdag en ken ik mijn uitslag. Die onzekerheid... pfft!

Bloempje en stresskiekje, wat een goed nieuws voor jullie!! :D Sturen jullie wat van die goede vibes op? :P
Doe ik!!!! Ik dacht ook echt dat het niet gelukt was hoor... en na opsteken utrogstan heb ik ook soms menstruatiekrampen! Zal dus wel normaal zijn :). Ik hoop ook voor jou dat het snel vrijdag is. Ik ga straks al voor de tweede bloedafname (een dagje vroeger ^^) dus hopelijk is het goed gestegen!
Icsi 1 β€” β€’ 1.1biochemische zw β€’ 1.2 MA 9W β€’ 1.3 neg
Isci 2 β€” β€’ 2.1 neg β€’ 2.2 πŸ’™ (2020)

OTLHIO
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 augustus 2019, 15:58

Re: Wie nog in de wachtweken

Bericht door OTLHIO » 19 augustus 2019, 11:10

Stresskiekje92 schreef: ↑
14 augustus 2019, 19:58
OTLHIO schreef: ↑
14 augustus 2019, 16:30
Dag allemaal,

Ik volg reeds een tijdje mee en zit momenteel in de vreselijke wachtweek.

Kort even ons verhaal:
Ikzelf ben 28jaar en sinds maart 2019 zijn wij aan ons fertiliteitstraject gestart. Mijn man is als kind geopereerd aan het niet indalen van beide teelballen. Zo zijn wij doorverwezen naar de endocrinoloog waarna bijkomende testen dienden te gebeuren op genetische ziektes aangezien er wel heel erg weinig zaadjes aanwezig waren (10k). Gelukkig, na 3 maanden wachten, kregen we het positieve nieuws dat er geen afwijkingen waren gevonden en wij m.a.w. ons ICSI konden starten.
Begin mei dan kunnen starten met de pil, waarna we 25 mei konden starten met de stimulatie kuur (dagelijk 100eh Puregon en gonapeptil) die bij ons 12 dagen duurde. 7 juni hebben we dan de Pick-up gehad waarbij er 9eicellen rijp gevonden waren. De dag nadien kregen we het verlossende telefoontje dat er 8 van de 9 goed bevrucht werden en dat we 12 juni langs konden komen voor de verse terugplaatsing van een top blasto. Verder hadden we nog 5 5-daagse cryo's van goede tot top kwaliteit. De teleurstelling was dan ook groot dat de innesteling niet gelukt was. Na een rustmaand te hebben moeten inlassen (wegens grotere slaagkans de maand nadien doordat alle hormonen uit mijn lichaam zouden zijn) heb ik 2augustus pregnyl gehad en werd de terugplaatsing 10 augustus ingepland. Deze is gelukkig kunnen doorgaan na goede ontdooiing van onze cryo :).

Sinds maandag (12 aug), twee dagen na TP, heb ik last van constante misselijkheid (lees: brandend maagzuur, zure oprispingen, baksteen in maag en brok in keel + boertjes), dit heb ik eerder nog nooit gehad.
Kan je wel misselijk zijn zo vroeg na de terugplaatsing? Ik heb dit nu al 3 dagen maar ben zo bang dat ik het mij inbeeld, wat ik nauwelijks kan geloven want er komt zelf zuur naar boven. Maandag 19 augustus mag ik gaan voor de BN en hopelijk krijgen we dan positief nieuws, al ben ik erg bang dat men lichaam mij eventueel voor de gek houdt.
Zijn er nog dames die gelijkaardige symptomen hadden en zwanger bleken te zijn of net niet?

gr, OTLHIO

Hoi OTHLIO


Ik kan je daar geen reactie uit eigen ervaring op geven maar heb wel al gelezen dat sommigen dit heel erg snel gewaar zijn als ze zwanger zijn met name ziek zijn en zo. Heb je koorts? Als je echt griepachtig bent zou het geen kwaad kunnen om misschien eens te bellen naar het ziekenhuis waar je in behandeling bent. Ik zou er goede hoop op houden!!! Kan zijn he dat je lichaam al reageert! Ik hoop met je mee!!

Veel succes!! πŸ€
Hej Stresskiekje,

Ik heb zonet het verlossende telefoontje gekregen en wij zijn ZWANGER :D, amaai kan het nog steeds niet geloven.
Kriebels in men buik.
Het kan dus wel degelijk dat je al misselijk voelt vanaf de dag van innesteling.

Mag over 2,5 week al voor de eerste echo... gaat plots zo snel maar is natuurlijk nog pril.
HCG was 171 en progesteron stond aan een goede waarde.

Liefs
OTLHIO

Stresskiekje92
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 juli 2019, 18:52

Re: Wie nog in de wachtweken

Bericht door Stresskiekje92 » 19 augustus 2019, 19:26

4lotje schreef: ↑
17 augustus 2019, 20:16
Stresskiekje92 schreef: ↑
17 augustus 2019, 8:37
Bloempje08 schreef: ↑
17 augustus 2019, 8:02


Super!!! Proficiat!! Mijn waarde was 633 dus ook hoog. Daar is het sowieso na een week tweede bloedafname en dan nog eens... op week 7 dan echo. Heb precies minder symptomen waardoor ik nu schrik heb dat het is gedaald.

Stelt me eigenlijk wel gerust dat jij niet meer moet teruggaan als startwaarde hoog was, dan zijn ze er precies gerust in bij een eenmalige hoge waarde dat het goed blijft gaan 😊
Ik heb ook niet veel typische klachten. Pijn borsten bijna niets meer. Wel ganse dagen enorme hoofdpijn in vlagen. Gisteren zelfs zwarte plekken voor mijn ogen. En dromen.. man man man. Slecht slapen en echt de meest bizarre dromen.

Ik hoop het maar dat het hoog genoeg was :P anders bel ik nog eens om het te weten 😊.Ja idd 633 is al hoog voor eerste x denk ik! Ben nieuwsgierig naar je tweede bloedafname!!πŸ€
Proficiat hΓ©! En dat van de eerste keer zeg, zo zie he maar hΓ©! Eindelijk wat geluk, ik ben blij voor jou. Intussen zit ik ook in die wachtperiode, pfff, wou dat het al donderdag was, dan heb ik namelijk bloedafname. Ik zit dan wel een weekje aan zee. Las ik niet iets van Veurne bij jou? Ik was namelijk van plan naar daar te rijden, heb mijn papier van de Gyn al. En wat las ik nog bij jou? Rare dromen? Man man, ik droom mega hebig de laatste twee dagen niet normaal. Voor de rest wat drukkende buikpijn, tja, dat zegt niet veel hΓ©! Duimen maar zeker?
Ik duim super hard voor jou! Ja in Veurne! Vanaf 8u30 is labo open daar! Zij kunnen het dan doorzenden naar jouw behandelkliniek he!
Ja rare dromen en tstopt nog niet direct hoor :P!
Veel succes!! 🀞🀞🀞
* Kinderwens sinds januari 2018
* 19/7/ 2019 : start ICSI 1
* 1/8/2019: PU
* 6/8/2019 : tp
* 16/8/2019: bloedafname πŸ€ => positief!
* 20/8/2019: echo met 2mm vruchtzakje 😊
* 31/8/2019: echo: hartje gehoord, uitgerekend 22/4/2020

Stresskiekje92
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 juli 2019, 18:52

Re: Wie nog in de wachtweken

Bericht door Stresskiekje92 » 19 augustus 2019, 19:30

LeenBr schreef: ↑
19 augustus 2019, 9:52
Ergh, ik zit ook in de vreselijke wachtweken!
Vorige week zondag terugplaatsing gehad en nu vrijdag de 13e is het bloedafname.
Ik voel niet speciaals, soms zijn mijn borsten wat gespannen, maar dan ook weer niet.
Vanochtend na het opsteken van de Uterogestan had ik opeens vrij felle menstruatiekrampen, maar geen bloed (maar ik weet al dat dat bij mij niet zal starten zolang ik Uterogestan opsteek...)
Nu nog steeds een zeurend lastig gevoel in mijn onderbuik. Heb er een slecht gevoel bij...
Hopelijk is het snel vrijdag en ken ik mijn uitslag. Die onzekerheid... pfft!

Bloempje en stresskiekje, wat een goed nieuws voor jullie!! :D Sturen jullie wat van die goede vibes op? :P

Duizend goede vibes voor jou onderweg!! πŸ€πŸ€πŸ€

Had vanavond steken op mijn werk en maak me zorgen. Denk dat ik te veel stress heb op mijn werk en nu zo'n prille zwangerschap... Van mijn vriend ga ik best naar de dokter morgen, niets is het waard om ons kindje te verliezen!
* Kinderwens sinds januari 2018
* 19/7/ 2019 : start ICSI 1
* 1/8/2019: PU
* 6/8/2019 : tp
* 16/8/2019: bloedafname πŸ€ => positief!
* 20/8/2019: echo met 2mm vruchtzakje 😊
* 31/8/2019: echo: hartje gehoord, uitgerekend 22/4/2020

Stresskiekje92
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 juli 2019, 18:52

Re: Wie nog in de wachtweken

Bericht door Stresskiekje92 » 19 augustus 2019, 19:33

OTLHIO schreef: ↑
19 augustus 2019, 11:10
Stresskiekje92 schreef: ↑
14 augustus 2019, 19:58
OTLHIO schreef: ↑
14 augustus 2019, 16:30
Dag allemaal,

Ik volg reeds een tijdje mee en zit momenteel in de vreselijke wachtweek.

Kort even ons verhaal:
Ikzelf ben 28jaar en sinds maart 2019 zijn wij aan ons fertiliteitstraject gestart. Mijn man is als kind geopereerd aan het niet indalen van beide teelballen. Zo zijn wij doorverwezen naar de endocrinoloog waarna bijkomende testen dienden te gebeuren op genetische ziektes aangezien er wel heel erg weinig zaadjes aanwezig waren (10k). Gelukkig, na 3 maanden wachten, kregen we het positieve nieuws dat er geen afwijkingen waren gevonden en wij m.a.w. ons ICSI konden starten.
Begin mei dan kunnen starten met de pil, waarna we 25 mei konden starten met de stimulatie kuur (dagelijk 100eh Puregon en gonapeptil) die bij ons 12 dagen duurde. 7 juni hebben we dan de Pick-up gehad waarbij er 9eicellen rijp gevonden waren. De dag nadien kregen we het verlossende telefoontje dat er 8 van de 9 goed bevrucht werden en dat we 12 juni langs konden komen voor de verse terugplaatsing van een top blasto. Verder hadden we nog 5 5-daagse cryo's van goede tot top kwaliteit. De teleurstelling was dan ook groot dat de innesteling niet gelukt was. Na een rustmaand te hebben moeten inlassen (wegens grotere slaagkans de maand nadien doordat alle hormonen uit mijn lichaam zouden zijn) heb ik 2augustus pregnyl gehad en werd de terugplaatsing 10 augustus ingepland. Deze is gelukkig kunnen doorgaan na goede ontdooiing van onze cryo :).

Sinds maandag (12 aug), twee dagen na TP, heb ik last van constante misselijkheid (lees: brandend maagzuur, zure oprispingen, baksteen in maag en brok in keel + boertjes), dit heb ik eerder nog nooit gehad.
Kan je wel misselijk zijn zo vroeg na de terugplaatsing? Ik heb dit nu al 3 dagen maar ben zo bang dat ik het mij inbeeld, wat ik nauwelijks kan geloven want er komt zelf zuur naar boven. Maandag 19 augustus mag ik gaan voor de BN en hopelijk krijgen we dan positief nieuws, al ben ik erg bang dat men lichaam mij eventueel voor de gek houdt.
Zijn er nog dames die gelijkaardige symptomen hadden en zwanger bleken te zijn of net niet?

gr, OTLHIO

Hoi OTHLIO


Ik kan je daar geen reactie uit eigen ervaring op geven maar heb wel al gelezen dat sommigen dit heel erg snel gewaar zijn als ze zwanger zijn met name ziek zijn en zo. Heb je koorts? Als je echt griepachtig bent zou het geen kwaad kunnen om misschien eens te bellen naar het ziekenhuis waar je in behandeling bent. Ik zou er goede hoop op houden!!! Kan zijn he dat je lichaam al reageert! Ik hoop met je mee!!

Veel succes!! πŸ€
Hej Stresskiekje,

Ik heb zonet het verlossende telefoontje gekregen en wij zijn ZWANGER :D, amaai kan het nog steeds niet geloven.
Kriebels in men buik.
Het kan dus wel degelijk dat je al misselijk voelt vanaf de dag van innesteling.

Mag over 2,5 week al voor de eerste echo... gaat plots zo snel maar is natuurlijk nog pril.
HCG was 171 en progesteron stond aan een goede waarde.

Liefs
OTLHIO
Oohh dikke proficiat!! Zo zie je maar hoe verschillend het allemaal loopt!! Wauw zo snel al voor eerste echo! Geniet er van ondanks je misselijk zijn 😊😊.
* Kinderwens sinds januari 2018
* 19/7/ 2019 : start ICSI 1
* 1/8/2019: PU
* 6/8/2019 : tp
* 16/8/2019: bloedafname πŸ€ => positief!
* 20/8/2019: echo met 2mm vruchtzakje 😊
* 31/8/2019: echo: hartje gehoord, uitgerekend 22/4/2020

LeenBr
Berichten: 39
Lid geworden op: 25 april 2019, 20:20

Re: Wie nog in de wachtweken

Bericht door LeenBr » 19 augustus 2019, 21:39

Stresskiekje92 schreef: ↑
19 augustus 2019, 19:30
LeenBr schreef: ↑
19 augustus 2019, 9:52
Ergh, ik zit ook in de vreselijke wachtweken!
Vorige week zondag terugplaatsing gehad en nu vrijdag de 13e is het bloedafname.
Ik voel niet speciaals, soms zijn mijn borsten wat gespannen, maar dan ook weer niet.
Vanochtend na het opsteken van de Uterogestan had ik opeens vrij felle menstruatiekrampen, maar geen bloed (maar ik weet al dat dat bij mij niet zal starten zolang ik Uterogestan opsteek...)
Nu nog steeds een zeurend lastig gevoel in mijn onderbuik. Heb er een slecht gevoel bij...
Hopelijk is het snel vrijdag en ken ik mijn uitslag. Die onzekerheid... pfft!

Bloempje en stresskiekje, wat een goed nieuws voor jullie!! :D Sturen jullie wat van die goede vibes op? :P

Duizend goede vibes voor jou onderweg!! πŸ€πŸ€πŸ€

Had vanavond steken op mijn werk en maak me zorgen. Denk dat ik te veel stress heb op mijn werk en nu zo'n prille zwangerschap... Van mijn vriend ga ik best naar de dokter morgen, niets is het waard om ons kindje te verliezen!
Ai, dat zal inderdaad niet aangenaam voelen... Had je er bloedverlies ook bij? Waarschijnlijk zal wel alles in orde zijn, je baarmoeder zal ook wat beginnen uitzetten en wss voel je dat wel... Maar het is logisch dat je je zorgen maakt hΓ©!

En amai, iedereen test hier positief! Dus hier zitten zeker goede vibes πŸ˜…
Ik heb me in de action een aantal zwangerschapstesten gekocht en ga morgenvroeg, dag 14 na bevruchting, al eens testen. Ik kan echt niet meer wachten tot vrijdag! En dat kost daar niks? En als het dan negatief is kan ik er al aan beginnen wennen... Fingers crossed🀞
09/'17: We gaan ervoor!
04-06/'19: 3x IUI neg
08/'19: Start ICSI
06/08: PU
11/08: Terugplaatsing 1 embryo
23/08: HCG 353, 29/08 3500
11/09: eerste echo πŸ€

LeenBr
Berichten: 39
Lid geworden op: 25 april 2019, 20:20

Re: Wie nog in de wachtweken

Bericht door LeenBr » 20 augustus 2019, 6:49

OH God, mijn allereerste positieve zwangerschapstest ooit! πŸ™ˆ
Er is hoop! 🀞
09/'17: We gaan ervoor!
04-06/'19: 3x IUI neg
08/'19: Start ICSI
06/08: PU
11/08: Terugplaatsing 1 embryo
23/08: HCG 353, 29/08 3500
11/09: eerste echo πŸ€

Bloempje08
Berichten: 160
Lid geworden op: 5 juli 2017, 11:06

Re: Wie nog in de wachtweken

Bericht door Bloempje08 » 20 augustus 2019, 7:31

LeenBr schreef: ↑
20 augustus 2019, 6:49
OH God, mijn allereerste positieve zwangerschapstest ooit! πŸ™ˆ
Er is hoop! 🀞
Proficiat!!!! Zo goed nieuws allemaal , superleuk!
@Stresskiekje: ik voel mijn baarmoeder ook regelmatig trekken hoor, denk dat dat net goed is! Maar als je ongerust bent kan je zeker eens gaan.
Icsi 1 β€” β€’ 1.1biochemische zw β€’ 1.2 MA 9W β€’ 1.3 neg
Isci 2 β€” β€’ 2.1 neg β€’ 2.2 πŸ’™ (2020)

4lotje
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 juli 2019, 11:02

Re: Wie nog in de wachtweken

Bericht door 4lotje » 20 augustus 2019, 9:37

LeenBr schreef: ↑
20 augustus 2019, 6:49
OH God, mijn allereerste positieve zwangerschapstest ooit! πŸ™ˆ
Er is hoop! 🀞
Oooh leen zo goed!!! Wauw, iedereen test hier positief zeg, pfff, ik word hier zot van het wachten. Naast rare dromen heb ik nu ook al een dag of drie veel hoofdpijn. Pfff niet leuk. Zou dat een teken kunnen zijn?
01/18: spiraaltje eruit
04-06/19: 3x IUI neg
08/19: IVF/ICSI1: 7 eitjes, 4 IVF: 0 bevrucht , 3 ICSI: 3 bevrucht, 1 TP, neg, gn cryo's
10/19: ICSI2: 2 eitjes, 1 bevrucht, gn TP
11/19: ICSI3: 2 eitjes, 1 bevrucht, TP 8/12, Zwanger ❀️

Stresskiekje92
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 juli 2019, 18:52

Re: Wie nog in de wachtweken

Bericht door Stresskiekje92 » 21 augustus 2019, 7:45

LeenBr schreef: ↑
20 augustus 2019, 6:49
OH God, mijn allereerste positieve zwangerschapstest ooit! πŸ™ˆ
Er is hoop! 🀞
Wauuwww zalig! Proficiat! Amai tgaat hier echt goed in deze groep!! 😊😊 Doe je elke dag een test?
* Kinderwens sinds januari 2018
* 19/7/ 2019 : start ICSI 1
* 1/8/2019: PU
* 6/8/2019 : tp
* 16/8/2019: bloedafname πŸ€ => positief!
* 20/8/2019: echo met 2mm vruchtzakje 😊
* 31/8/2019: echo: hartje gehoord, uitgerekend 22/4/2020

Stresskiekje92
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 juli 2019, 18:52

Re: Wie nog in de wachtweken

Bericht door Stresskiekje92 » 21 augustus 2019, 7:47

4lotje schreef: ↑
20 augustus 2019, 9:37
LeenBr schreef: ↑
20 augustus 2019, 6:49
OH God, mijn allereerste positieve zwangerschapstest ooit! πŸ™ˆ
Er is hoop! 🀞
Oooh leen zo goed!!! Wauw, iedereen test hier positief zeg, pfff, ik word hier zot van het wachten. Naast rare dromen heb ik nu ook al een dag of drie veel hoofdpijn. Pfff niet leuk. Zou dat een teken kunnen zijn?
Ja bij mij was dat ook!! Ik had ook barstende hoofdpijn vorige week heel de week op mijn werk. Krijg precies snel hoofdpijn als ik mij opjaag sinds ik 'zwanger' ben. Haha vind het zo raar om te zeggen: ik ben zwanger 🀭. Nu komt de hoofdpijn in vlagen soms.
* Kinderwens sinds januari 2018
* 19/7/ 2019 : start ICSI 1
* 1/8/2019: PU
* 6/8/2019 : tp
* 16/8/2019: bloedafname πŸ€ => positief!
* 20/8/2019: echo met 2mm vruchtzakje 😊
* 31/8/2019: echo: hartje gehoord, uitgerekend 22/4/2020

LeenBr
Berichten: 39
Lid geworden op: 25 april 2019, 20:20

Re: Wie nog in de wachtweken

Bericht door LeenBr » 21 augustus 2019, 8:37

Stresskiekje92 schreef: ↑
21 augustus 2019, 7:47
4lotje schreef: ↑
20 augustus 2019, 9:37
LeenBr schreef: ↑
20 augustus 2019, 6:49
OH God, mijn allereerste positieve zwangerschapstest ooit! πŸ™ˆ
Er is hoop! 🀞
Oooh leen zo goed!!! Wauw, iedereen test hier positief zeg, pfff, ik word hier zot van het wachten. Naast rare dromen heb ik nu ook al een dag of drie veel hoofdpijn. Pfff niet leuk. Zou dat een teken kunnen zijn?

Ja bij mij was dat ook!! Ik had ook barstende hoofdpijn vorige week heel de week op mijn werk. Krijg precies snel hoofdpijn als ik mij opjaag sinds ik 'zwanger' ben. Haha vind het zo raar om te zeggen: ik ben zwanger 🀭. Nu komt de hoofdpijn in vlagen soms.
Ik heb precies toch ook wat meer last van hoofdpijn, maar anderzijds heb ik dat vaak... Eigenlijk voel ik gewoon niet veel speciaals, buiten af en toe wat menstruatieachtige krampen en een continue last in mijn onderbuik. Maar dat is misschien net een goed teken, dat er daar iets aan het gebeuren is dan?
Borsten voelen maar gewoontjes aan...

We moeten hier wel een beetje opletten, zitten al op een roze wolk en ik wil het al tegen iedereen uitschreeuwen dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn, maar gelukkig kan ik me nog inhouden πŸ˜„
Vandaag 2de test gedaan, opnieuw positief. Het lijntje is niet zo dik als de controlelijn, maar toch goed zichtbaar hoor. Vrijdag eindelijk bloedname! Dan zullen we het pas zeker weten he!

@Stresskiekje, je hebt precies al een eerste echo gehad, moet zalig zijn om op die manier ook bevestiging te krijgen! 😍

@Lotje, komaan he, nog 48uur en het is vrijdag!!
09/'17: We gaan ervoor!
04-06/'19: 3x IUI neg
08/'19: Start ICSI
06/08: PU
11/08: Terugplaatsing 1 embryo
23/08: HCG 353, 29/08 3500
11/09: eerste echo πŸ€

Stresskiekje92
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 juli 2019, 18:52

Re: Wie nog in de wachtweken

Bericht door Stresskiekje92 » 21 augustus 2019, 12:35

LeenBr schreef: ↑
21 augustus 2019, 8:37
Stresskiekje92 schreef: ↑
21 augustus 2019, 7:47
4lotje schreef: ↑
20 augustus 2019, 9:37


Oooh leen zo goed!!! Wauw, iedereen test hier positief zeg, pfff, ik word hier zot van het wachten. Naast rare dromen heb ik nu ook al een dag of drie veel hoofdpijn. Pfff niet leuk. Zou dat een teken kunnen zijn?

Ja bij mij was dat ook!! Ik had ook barstende hoofdpijn vorige week heel de week op mijn werk. Krijg precies snel hoofdpijn als ik mij opjaag sinds ik 'zwanger' ben. Haha vind het zo raar om te zeggen: ik ben zwanger 🀭. Nu komt de hoofdpijn in vlagen soms.
Ik heb precies toch ook wat meer last van hoofdpijn, maar anderzijds heb ik dat vaak... Eigenlijk voel ik gewoon niet veel speciaals, buiten af en toe wat menstruatieachtige krampen en een continue last in mijn onderbuik. Maar dat is misschien net een goed teken, dat er daar iets aan het gebeuren is dan?
Borsten voelen maar gewoontjes aan...

We moeten hier wel een beetje opletten, zitten al op een roze wolk en ik wil het al tegen iedereen uitschreeuwen dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn, maar gelukkig kan ik me nog inhouden πŸ˜„
Vandaag 2de test gedaan, opnieuw positief. Het lijntje is niet zo dik als de controlelijn, maar toch goed zichtbaar hoor. Vrijdag eindelijk bloedname! Dan zullen we het pas zeker weten he!

@Stresskiekje, je hebt precies al een eerste echo gehad, moet zalig zijn om op die manier ook bevestiging te krijgen! 😍

@Lotje, komaan he, nog 48uur en het is vrijdag!!
Ja met al mijn stress naar de gynaecoloog geweest en hij wilde eens kijken 🀭. Een 2 mm bolletje te zien :P. Hij was dus super content voor mij haha 😁. Nog 2 dagen Lotje!! Ocharme! Echt wat een vreselijke tijd he die wachtweken!
* Kinderwens sinds januari 2018
* 19/7/ 2019 : start ICSI 1
* 1/8/2019: PU
* 6/8/2019 : tp
* 16/8/2019: bloedafname πŸ€ => positief!
* 20/8/2019: echo met 2mm vruchtzakje 😊
* 31/8/2019: echo: hartje gehoord, uitgerekend 22/4/2020

Bloempje08
Berichten: 160
Lid geworden op: 5 juli 2017, 11:06

Re: Wie nog in de wachtweken

Bericht door Bloempje08 » 21 augustus 2019, 12:42

Stresskiekje92 schreef: ↑
21 augustus 2019, 12:35
LeenBr schreef: ↑
21 augustus 2019, 8:37
Stresskiekje92 schreef: ↑
21 augustus 2019, 7:47



Ja bij mij was dat ook!! Ik had ook barstende hoofdpijn vorige week heel de week op mijn werk. Krijg precies snel hoofdpijn als ik mij opjaag sinds ik 'zwanger' ben. Haha vind het zo raar om te zeggen: ik ben zwanger 🀭. Nu komt de hoofdpijn in vlagen soms.
Ik heb precies toch ook wat meer last van hoofdpijn, maar anderzijds heb ik dat vaak... Eigenlijk voel ik gewoon niet veel speciaals, buiten af en toe wat menstruatieachtige krampen en een continue last in mijn onderbuik. Maar dat is misschien net een goed teken, dat er daar iets aan het gebeuren is dan?
Borsten voelen maar gewoontjes aan...

We moeten hier wel een beetje opletten, zitten al op een roze wolk en ik wil het al tegen iedereen uitschreeuwen dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn, maar gelukkig kan ik me nog inhouden πŸ˜„
Vandaag 2de test gedaan, opnieuw positief. Het lijntje is niet zo dik als de controlelijn, maar toch goed zichtbaar hoor. Vrijdag eindelijk bloedname! Dan zullen we het pas zeker weten he!

@Stresskiekje, je hebt precies al een eerste echo gehad, moet zalig zijn om op die manier ook bevestiging te krijgen! 😍

@Lotje, komaan he, nog 48uur en het is vrijdag!!
Ja met al mijn stress naar de gynaecoloog geweest en hij wilde eens kijken 🀭. Een 2 mm bolletje te zien :P. Hij was dus super content voor mij haha 😁. Nog 2 dagen Lotje!! Ocharme! Echt wat een vreselijke tijd he die wachtweken!

Oh super dat je al kon gaan en dat het er goed uitzag! Blij voor jou! Ik moet nog twee weken wachten :-( pff! Hcg was wel heel goed gestegen (meer dan 8000) maar dag na het nieuws ben ik al weer ongerust, hehe. 😊 Kan niet wachten tot de echo en het hartje!
Icsi 1 β€” β€’ 1.1biochemische zw β€’ 1.2 MA 9W β€’ 1.3 neg
Isci 2 β€” β€’ 2.1 neg β€’ 2.2 πŸ’™ (2020)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten