ICSI-clubje

ICSI Forum
Plaats reactie
kaboutertje92
Berichten: 177
Lid geworden op: 5 december 2017, 20:02

Re: ICSI-clubje

Bericht door kaboutertje92 » 19 augustus 2019, 14:45

Jido schreef: ↑
19 augustus 2019, 12:21
Ik zie dat er hier toch heel wat geschreven geweest is de laatste weken. Sporadisch eens komen piepen, maar niet echt veel tijd gehad om alles te lezen en nu is het wat te veel om in te halen :lol:

Zitten hier nog meiden op de wachtbank of waar een pick-up of TP zit aan te komen?
Wij hebben afgelopen woensdag TP gehad van een blasto. Nu hopen dat die een goed plaatsje gevonden heeft om zich te nestelen. Alvast niets van symptomen :roll: , maar we proberen de bloedafname af te wachten. Zaterdag BN!
Ik zit ook in mijn wachtweek. Donderdag bloed afname. Weer super spannend he!! Ik neem nu voor de eerste keer nog asaflow en prednisolone bij ook na 2 vroege miskramen. Dus ik hoop dat dit ons zal helpen!! Ik duim voor jou ook mee op een goed resultaat.
kinderwens mei 2016
Feb 2017: pcos
8/19: ivf 2.3 positief 😊
4/20: geboorte dochter
4/21: start baby 2
4/22: icsi 4: 12 cryo
5/22: tp 4.1 positief :D

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 19 augustus 2019, 18:48

ZonderZorgen schreef: ↑
19 augustus 2019, 12:28
Wij zijn vandaag geweest voor de bespreking van de resultaten. En ook voor wat nu want de verse tp is uitgedraaid op een biochemische zwangerschap.
De 9 andere ingevroren embryo's zijn allemaal van top kwaliteit. Dus het zou de volgende keer gewoon mieten lukken of de keer daarna.
Ze gaan terugplaatsen in een natuurlijke cyclus dus nu gaan we wachten op de volgende mestruaties om dan alles te regelen.
Mocht het binnen de twee cycli niet lukken gaan we verder kijken. Maar daar was het nu te vroeg voor.
Toch weer traantjes gelaten!

@Jido hopelijk is dit een plakkertje! Kaarsje brand en duimen draaien!
Het positieve aan deze situatie is dat jullie die 9 top embryo’s hebben hΓ©! Stuk voor stuk volwaardige kansen! Hopelijk kunnen jullie je gezinnetje compleet maken zonder nog ooit een pick-up te moeten doen! πŸ‘πŸ»

Bedankt voor het kaarsje en de duimen! πŸ˜ŠπŸ‘πŸ»
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🀰🏻17/02/21 πŸ’™

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 19 augustus 2019, 18:50

GDN schreef: ↑
19 augustus 2019, 13:42
@jido Heel veel succes!

@zonderzorgen Ik had ook vandaag mijn gesprek. Ik mag morgen al pregnyl zetten en
mijn volgende tp zal volgende week woensdag zijn. Ik heb er nog 2 in de vriezer. Spannend!
Dank u wel!!

Oow, super dat je weer verder kan. πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🀰🏻17/02/21 πŸ’™

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 19 augustus 2019, 18:57

kaboutertje92 schreef: ↑
19 augustus 2019, 14:45
Jido schreef: ↑
19 augustus 2019, 12:21
Ik zie dat er hier toch heel wat geschreven geweest is de laatste weken. Sporadisch eens komen piepen, maar niet echt veel tijd gehad om alles te lezen en nu is het wat te veel om in te halen :lol:

Zitten hier nog meiden op de wachtbank of waar een pick-up of TP zit aan te komen?
Wij hebben afgelopen woensdag TP gehad van een blasto. Nu hopen dat die een goed plaatsje gevonden heeft om zich te nestelen. Alvast niets van symptomen :roll: , maar we proberen de bloedafname af te wachten. Zaterdag BN!
Ik zit ook in mijn wachtweek. Donderdag bloed afname. Weer super spannend he!! Ik neem nu voor de eerste keer nog asaflow en prednisolone bij ook na 2 vroege miskramen. Dus ik hoop dat dit ons zal helpen!! Ik duim voor jou ook mee op een goed resultaat.
Inderdaad spannend, het is weer nagelbijten... maar eerlijk heb ik er telkens minder en minder vertrouwen in. Het is een raar gevoel. Waarom zou het na al die pogingen plots lukken denk ik de hele tijd πŸ˜” niet echt positief, maar het is sterker dan mezelf. Misschien is het gewoon zelfbescherming...
Hopelijk helpen de extra medicijnen bij jou, ik duim alvast πŸ€žπŸ»πŸ€
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🀰🏻17/02/21 πŸ’™

Rosemie
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 maart 2016, 14:20

Re: ICSI-clubje

Bericht door Rosemie » 20 augustus 2019, 8:47

Hier ook in de wachtweken. Vrijdag mag ik gaan voor BN maar ik heb sinds gisteren al bruin/rood verlies en deze ochtend veel MS krampen. Tzal weer niks zijn zeker. Ik heb de hoop voor deze poging al opgegeven. Deze keer waren het 2 x 5daagse embryo's, wat moet er dan nog meer zijn om het te laten slagen?? Hier is de moed ook ver te zoeken. Je bent dus niet alleen Jido. Ik weet ook nog niet of er cryo's zijn.

@kaboutertje92: ik ga ook wat meer vragen aan de dokter zoals asaflow en Prednisolone etc. Ik las ook al vanalles over baxter voor TP, assisted hatching, embryoGlue, Pregnyl na TP,.... Ik weet dat onze arts er allemaal niet achter staat. Waar ga jij?

De kaarsjes branden hier nog wel voor ieder van jullie dat het wel mag lukken!!
pil stop 2014
2016: 6 IUI
07/2016: IVF1: bio-chemische
12/17: natuurlijk zwanger - 8 w mk
01/19: ICSI2: neg
07/19: IVF3: dochter geboren
03/21: IVF4 zwanger - mk 17w
11/21: Icsi 5 - neg

Yvonne1983
Berichten: 708
Lid geworden op: 18 februari 2016, 12:20

Re: ICSI-clubje

Bericht door Yvonne1983 » 20 augustus 2019, 9:38

..
Laatst gewijzigd door Yvonne1983 op 26 september 2020, 8:16, 1 keer totaal gewijzigd.

jillvdw
Berichten: 131
Lid geworden op: 22 november 2017, 11:11

Re: ICSI-clubje

Bericht door jillvdw » 20 augustus 2019, 10:18

Bloempje08 schreef: ↑
12 augustus 2019, 15:04
jillvdw schreef: ↑
12 augustus 2019, 8:04
Hey allemaal,

Even een update: zoals verwacht was het resultaat negatief. En nog steeds geen brief.... maar ik ben 99% zeker dat er weer niets overblijft.... aan telefoon zeiden ze zelfs dat de brief pas tegen september kon komen- dat vind ik er al helemaal over 😱😱😱 en ja, tot dag 3 krijgen we altijd nieuws hè- ook de dag van TP dus... maar ja, wat er tem dag 5 is gebeurd, dat weet niemand. Al mijn vragen voor volgende consultatie zitten goed in mijn hoofd alvast- mijn man is ondertss met proxeed begonnen en concap forte supplementen moeten gaan toekomen. Iemand eventueel tips welke extra vitaminen goed kunnen zijn voor de vrouw?
Groetjes,
Jill
Is toch Jette he? Ik dacht dat je ook via een digitale weg op de hoogte gehouden kon worden, je moet dan eerst je toestemming geven dacht ik. Zelf nog niet uitgeprobeerd. Misschien kan je het eens bekijken? (http://www.brusselsivf.be/patientenportaal-uitleg)

Hey Bloempje,

het is idd via Jette. Ik ben ingeschreven op het portaal maar nieuws over cryo's krijg je er niet - dit komt enkel per brief 2Γ 3 weken na de PU. Ondertussen hebben we ook de bevestiging van ons vermoeden gekregen: ook ditmaal niets in de diepvries.

Nu wachten we sowieso tot oktober - mijn man neemt Proxeed en Concap Forte dus dat neemt wat tijd in beslag vooraleer hier effect van is.
ICSI 1->TP blasto: 22-9-18 (bioch.zw.) - geen cryo's
ICSI 2- PU 26/11 'freeze all'-> geen cryo's :cry:
ICSI 3->TP 3daagse 31-1-19 ->12/2: pos. test->MK 8W(12/03) :cry:
ICSI3.1->TP cryo 25/06 neg
ICSI 4: TP 28/07 neg -geen cryo's

jillvdw
Berichten: 131
Lid geworden op: 22 november 2017, 11:11

Re: ICSI-clubje

Bericht door jillvdw » 20 augustus 2019, 10:27

4lotje schreef: ↑
12 augustus 2019, 13:40
jillvdw schreef: ↑
12 augustus 2019, 8:04
Hey allemaal,

Even een update: zoals verwacht was het resultaat negatief. En nog steeds geen brief.... maar ik ben 99% zeker dat er weer niets overblijft.... aan telefoon zeiden ze zelfs dat de brief pas tegen september kon komen- dat vind ik er al helemaal over 😱😱😱 en ja, tot dag 3 krijgen we altijd nieuws hè- ook de dag van TP dus... maar ja, wat er tem dag 5 is gebeurd, dat weet niemand. Al mijn vragen voor volgende consultatie zitten goed in mijn hoofd alvast- mijn man is ondertss met proxeed begonnen en concap forte supplementen moeten gaan toekomen. Iemand eventueel tips welke extra vitaminen goed kunnen zijn voor de vrouw?
Groetjes,
Jill
Hey Jill,
Het moet heel frusterend zijn zo in het ongewisse gelaten te worden. Hoe kan je je dan mentaal voorbereiden op het vervolg? pffff
Ik las dat je onlangs ook iets vroeg over het testen van de spermakwaliteit, wel ik weet niet of ze dat standaard doen maar wij hebben er wel expliciet naar gevraagd om het te testen. Nu, ze testen ook alleen maar hoeveelheid en beweeglijkheid en zo hoor. Het is niet zo dat ze iets genetisch testen. Daarom denk ik niet dat dit veel uitmaakt in jouw geval. Ik bedoel maar, je bent al eens zwanger geweest hΓ©! Dus bevrucht raken lukt dus wel. Mijn gyn zei me trouwens dat een slechte celdeling bij het embryo meestal aan de vrouw ligt en meestal genetisch is. Ik vroeg daar voornamelijk naar omdat ik dacht doordat mijn man zijn zaadcelletjes nogal met weinig blijken en niet atijd in de goede richting zwemmen, dit een invloed zou kunnen hebben op de ontwikkeling van het embryo. Mij is dan gezegd dat het enkel invloed had op het bevrucht raken op zich, vandaar dus de nood aan ICSI. Maar als dat 'werk' erop zit is er geen verschil met een normaal vruchtbare man. Dat is wat ze mij gezegd hebben hΓ©! Ik ben geen dokter dus als ik van jou was zou ik het zeker vragen als je je er zorgen om maakt.
Hey 4lotje,

je mentaal voorbereiden op wat volgt lukt niet altijd zo goed hΓ© ;-)
De spermakwaliteit testen zoals jij zegt, dat hebben ze idd al gedaan, al van toen we begonnen met IUI. :-)
Dat was okΓ© - niet top maar normaal goed genoeg. En ja, de bevruchtingen lopen vlot en ook tot dag 3... iemand heeft me ook ooit gezegd dat het nadien de man is die de dominante figuur is in de ontwikkeling. Maar ik ga het toch allemaal navragen bij het volgende gesprek eind september. Wil ook een andere aanpak (vroeger invriezen, twee embryo's terugplaatsen op dag 3) en wil ook informeren over die coronatest.
Ondertussen ga ik zo dadelijk is opzoeken of ik eventuele vitamienen nog kan nemen die kunnen helpen want dat is ook allemaal belangrijk, je lichaam mag niet "vermoeid" zijn denk ik dan. :-)

De rustpauze gaat sowieso deugd doen - er even van tussenuit.
Ik heb de voorbije week nog is genoten van een paar glaasjes 'alcohol' maar nu gaat de rem er weer op :-)
ICSI 1->TP blasto: 22-9-18 (bioch.zw.) - geen cryo's
ICSI 2- PU 26/11 'freeze all'-> geen cryo's :cry:
ICSI 3->TP 3daagse 31-1-19 ->12/2: pos. test->MK 8W(12/03) :cry:
ICSI3.1->TP cryo 25/06 neg
ICSI 4: TP 28/07 neg -geen cryo's

4lotje
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 juli 2019, 11:02

Re: ICSI-clubje

Bericht door 4lotje » 20 augustus 2019, 11:11

jillvdw schreef: ↑
20 augustus 2019, 10:27
4lotje schreef: ↑
12 augustus 2019, 13:40
jillvdw schreef: ↑
12 augustus 2019, 8:04
Hey allemaal,

Even een update: zoals verwacht was het resultaat negatief. En nog steeds geen brief.... maar ik ben 99% zeker dat er weer niets overblijft.... aan telefoon zeiden ze zelfs dat de brief pas tegen september kon komen- dat vind ik er al helemaal over 😱😱😱 en ja, tot dag 3 krijgen we altijd nieuws hè- ook de dag van TP dus... maar ja, wat er tem dag 5 is gebeurd, dat weet niemand. Al mijn vragen voor volgende consultatie zitten goed in mijn hoofd alvast- mijn man is ondertss met proxeed begonnen en concap forte supplementen moeten gaan toekomen. Iemand eventueel tips welke extra vitaminen goed kunnen zijn voor de vrouw?
Groetjes,
Jill
Hey Jill,
Het moet heel frusterend zijn zo in het ongewisse gelaten te worden. Hoe kan je je dan mentaal voorbereiden op het vervolg? pffff
Ik las dat je onlangs ook iets vroeg over het testen van de spermakwaliteit, wel ik weet niet of ze dat standaard doen maar wij hebben er wel expliciet naar gevraagd om het te testen. Nu, ze testen ook alleen maar hoeveelheid en beweeglijkheid en zo hoor. Het is niet zo dat ze iets genetisch testen. Daarom denk ik niet dat dit veel uitmaakt in jouw geval. Ik bedoel maar, je bent al eens zwanger geweest hΓ©! Dus bevrucht raken lukt dus wel. Mijn gyn zei me trouwens dat een slechte celdeling bij het embryo meestal aan de vrouw ligt en meestal genetisch is. Ik vroeg daar voornamelijk naar omdat ik dacht doordat mijn man zijn zaadcelletjes nogal met weinig blijken en niet atijd in de goede richting zwemmen, dit een invloed zou kunnen hebben op de ontwikkeling van het embryo. Mij is dan gezegd dat het enkel invloed had op het bevrucht raken op zich, vandaar dus de nood aan ICSI. Maar als dat 'werk' erop zit is er geen verschil met een normaal vruchtbare man. Dat is wat ze mij gezegd hebben hΓ©! Ik ben geen dokter dus als ik van jou was zou ik het zeker vragen als je je er zorgen om maakt.
Hey 4lotje,

je mentaal voorbereiden op wat volgt lukt niet altijd zo goed hΓ© ;-)
De spermakwaliteit testen zoals jij zegt, dat hebben ze idd al gedaan, al van toen we begonnen met IUI. :-)
Dat was okΓ© - niet top maar normaal goed genoeg. En ja, de bevruchtingen lopen vlot en ook tot dag 3... iemand heeft me ook ooit gezegd dat het nadien de man is die de dominante figuur is in de ontwikkeling. Maar ik ga het toch allemaal navragen bij het volgende gesprek eind september. Wil ook een andere aanpak (vroeger invriezen, twee embryo's terugplaatsen op dag 3) en wil ook informeren over die coronatest.
Ondertussen ga ik zo dadelijk is opzoeken of ik eventuele vitamienen nog kan nemen die kunnen helpen want dat is ook allemaal belangrijk, je lichaam mag niet "vermoeid" zijn denk ik dan. :-)

De rustpauze gaat sowieso deugd doen - er even van tussenuit.
Ik heb de voorbije week nog is genoten van een paar glaasjes 'alcohol' maar nu gaat de rem er weer op :-)
Ja, na dag 3 ligt het aan de man. Heb me er intussen ook wat verder in verdiept 😊 Blijkbaar raken sommige embryo’s niet over dat stadium maar ik las in de infofolder van het UZ Gent wel dat ze wel kunnen onderzoeken wat juist mis is. Je moet het maar eens googlen. Dat zou dus ook de reden zijn dat Gent nu enkel maar blastocysten op dag 5 terugplaatst en niet meer op dag 3. Interessant om allemaal eens te lezen hoor.

Ik heb vorige dinsdag dus een blastocyst teruggeplaatst gekregen en ik voel mij echt wel anders nu. Heel levendige dromen, veel hoofdpijn, raar gevoel, beetje drukkend in de onderbuik... maar ja, soms maakt je lichaam je gewoon gek hΓ©! Vrijdag weet ik meer.. Intussen vind ik het wachten heeeel lastig. Wij zitten nu een weekje aan zee, terrasje doen, iedereen die een aperitiefje neemt, lastig die alcohol. Gisteren heb ik tich 1 cavaatje genomen. Hopelijk kan het geen kwaad moest het prijs zijn. Mijn vriend is ook zo’n pessimist hΓ©! Die zegt tja, 30% dat je zwanger bent dus 70% kans niet dus waarom nu al zo opletten? En ik denk dan, ja maar als we toch bij die 30% zitten... Had ik maar een glazen bol hΓ©! πŸ˜‹
01/18: spiraaltje eruit
04-06/19: 3x IUI neg
08/19: IVF/ICSI1: 7 eitjes, 4 IVF: 0 bevrucht , 3 ICSI: 3 bevrucht, 1 TP, neg, gn cryo's
10/19: ICSI2: 2 eitjes, 1 bevrucht, gn TP
11/19: ICSI3: 2 eitjes, 1 bevrucht, TP 8/12, Zwanger ❀️

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 20 augustus 2019, 13:15

Rosemie schreef: ↑
20 augustus 2019, 8:47
Hier ook in de wachtweken. Vrijdag mag ik gaan voor BN maar ik heb sinds gisteren al bruin/rood verlies en deze ochtend veel MS krampen. Tzal weer niks zijn zeker. Ik heb de hoop voor deze poging al opgegeven. Deze keer waren het 2 x 5daagse embryo's, wat moet er dan nog meer zijn om het te laten slagen?? Hier is de moed ook ver te zoeken. Je bent dus niet alleen Jido. Ik weet ook nog niet of er cryo's zijn.

@kaboutertje92: ik ga ook wat meer vragen aan de dokter zoals asaflow en Prednisolone etc. Ik las ook al vanalles over baxter voor TP, assisted hatching, embryoGlue, Pregnyl na TP,.... Ik weet dat onze arts er allemaal niet achter staat. Waar ga jij?

De kaarsjes branden hier nog wel voor ieder van jullie dat het wel mag lukken!!

Zit je in natuurlijke of kunstmatige cyclus? Ik steeds in kunstmatige tot nu toe, maar mijn gynaecologe had gezegd als ik eerder dan bloedafname last heb van bloedverlies om direct contact op te nemen zodat ze konden kijken om utro bij te geven of iets dergelijk.
Innestelingsbloeding zorgt ook wel voor licht verlies hebben we ondertussen al gelezen en een startende zwangerschap zorgt ook voor een betere doorbloeding daar onderaan waardoor je sneller kleine bloedingen kan hebben. Het hoeft geen slecht nieuws te zijn, maar natuurlijk is het beter om dat in jouw achterhoofd te houden...
Ik mag ook vrijdag voor BN, maar zal pas in de namiddag zijn. Resultaat weet ik dan tegen zaterdagmiddag.
Voordeel is dat ik bij negatief resultaat direct kan opstarten voor 3de en laatste cryo van deze ICSI. Indien een volgende pick-up nog nodig is en we voldoende blasto's hebben gaan we ook vragen om er 2 tegelijk terug te plaatsen.
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🀰🏻17/02/21 πŸ’™

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 20 augustus 2019, 13:17

Yvonne1983 schreef: ↑
20 augustus 2019, 9:38
Ik ben nu nog aan de pil, volgende week begin ik met suprefact en dan half september eindelijk starten met stimuleren voor het eerst met menopur. Wij gaan als er 2 embryootjes zijn ook 2 terugplaatsen, wij doen dit vooral omdat cryo's zeer slechte resultaten geven bij ons (5 vd 8 ontdooide niet goed en van de 3 terugplaatsingen van cryo's 2 miskramen). Ons doel is zonder cryootjes zwanger raken, zodat we geen tijd verliezen (ik ben al 36 dus oud).
Hey Yvonne

welkom terug!! Deugd gehad van de pauze?
Ik hoop voor jullie dat deze poging DE poging mag zijn en dat het eindelijk ook eens goed mag gaan allemaal.
Veel succes met de komende stimulatieperiode!
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🀰🏻17/02/21 πŸ’™

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 20 augustus 2019, 13:20

jillvdw schreef: ↑
20 augustus 2019, 10:18
Bloempje08 schreef: ↑
12 augustus 2019, 15:04
jillvdw schreef: ↑
12 augustus 2019, 8:04
Hey allemaal,

Even een update: zoals verwacht was het resultaat negatief. En nog steeds geen brief.... maar ik ben 99% zeker dat er weer niets overblijft.... aan telefoon zeiden ze zelfs dat de brief pas tegen september kon komen- dat vind ik er al helemaal over 😱😱😱 en ja, tot dag 3 krijgen we altijd nieuws hè- ook de dag van TP dus... maar ja, wat er tem dag 5 is gebeurd, dat weet niemand. Al mijn vragen voor volgende consultatie zitten goed in mijn hoofd alvast- mijn man is ondertss met proxeed begonnen en concap forte supplementen moeten gaan toekomen. Iemand eventueel tips welke extra vitaminen goed kunnen zijn voor de vrouw?
Groetjes,
Jill
Is toch Jette he? Ik dacht dat je ook via een digitale weg op de hoogte gehouden kon worden, je moet dan eerst je toestemming geven dacht ik. Zelf nog niet uitgeprobeerd. Misschien kan je het eens bekijken? (http://www.brusselsivf.be/patientenportaal-uitleg)

Hey Bloempje,

het is idd via Jette. Ik ben ingeschreven op het portaal maar nieuws over cryo's krijg je er niet - dit komt enkel per brief 2Γ 3 weken na de PU. Ondertussen hebben we ook de bevestiging van ons vermoeden gekregen: ook ditmaal niets in de diepvries.

Nu wachten we sowieso tot oktober - mijn man neemt Proxeed en Concap Forte dus dat neemt wat tijd in beslag vooraleer hier effect van is.

Ooooh neen Jill... dan toch zoals je vermoede... :( Ik hoop dat ze je daar een goed antwoord kunnen geven op het feit dat jullie embryo'tjes sterven voor dag 5 of toch tegen het invriezen en dat er dan iets aan gedaan kan worden voordat jullie aan de volgende pick-up starten.
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🀰🏻17/02/21 πŸ’™

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jido » 20 augustus 2019, 13:24

4lotje schreef: ↑
20 augustus 2019, 11:11

Ik heb vorige dinsdag dus een blastocyst teruggeplaatst gekregen en ik voel mij echt wel anders nu. Heel levendige dromen, veel hoofdpijn, raar gevoel, beetje drukkend in de onderbuik... maar ja, soms maakt je lichaam je gewoon gek hΓ©! Vrijdag weet ik meer.. Intussen vind ik het wachten heeeel lastig. Wij zitten nu een weekje aan zee, terrasje doen, iedereen die een aperitiefje neemt, lastig die alcohol. Gisteren heb ik tich 1 cavaatje genomen. Hopelijk kan het geen kwaad moest het prijs zijn. Mijn vriend is ook zo’n pessimist hΓ©! Die zegt tja, 30% dat je zwanger bent dus 70% kans niet dus waarom nu al zo opletten? En ik denk dan, ja maar als we toch bij die 30% zitten... Had ik maar een glazen bol hΓ©! πŸ˜‹
Vele hier die vrijdag meer weten over de huidige TP!
Ik denk dat of en toe iets van alcohol geen kwaad kan. Bij ons op het CRG raden ze aan om zo gewoon mogelijk te leven. Alcohol mag van hen, maar met mate.
Uiteindelijk weten veel zwangere vrouwen die het op de natuurlijke manier doen ook pas dat ze zwanger zijn als ze al bijna een maand en half zijn. In het begin hangt de embryo nog niet in verbinding met jouw lichaam via de navelstreng hΓ©. Zou mij dus geen zorgen maken over een glaasje :wink:
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🀰🏻17/02/21 πŸ’™

Rosemie
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 maart 2016, 14:20

Re: ICSI-clubje

Bericht door Rosemie » 20 augustus 2019, 14:10

@4lotje: mijn arts zei dat een glaasje geen kwaad kan en dat het beter is om u af en toe eens te ontspannen dan alles te laten. Maar wel met mate natuurlijk.

@Yvonne1983: hier ook eentje van 1983 en wil geen tijd meer verliezen in het traject, daarmee beter 2 embryo's terugplaatsen dan één per één.

@Jido: het was een verse poging dus in een kunstmatige cyclus. Ik heb deze ochtend gebeld en ga donderdag al bloed laten trekken. Ze hebben met niets gezegd om eventueel utro te verhogen. Ik vermoed dat er gewoon geen innesteling geweest is, want ik zou normaal mijn regels vandaag moeten krijgen en voorlopig lijkt het ook zoals mijn gewone regels te verlopen. Ik blijf mijn utro nemen want je weet nooit dat er toch iets is, maar ik hoop er niet meer op. Ik heb wel gevraagd of ze konden zien of er nog cryo's waren. Ze wist te zeggen dat er zeker al 1 in de vriezer zit. De rest kon ze zogezegd niet zien, maar dat mogen ze eigenlijk niet zeggen aan de telefoon.
pil stop 2014
2016: 6 IUI
07/2016: IVF1: bio-chemische
12/17: natuurlijk zwanger - 8 w mk
01/19: ICSI2: neg
07/19: IVF3: dochter geboren
03/21: IVF4 zwanger - mk 17w
11/21: Icsi 5 - neg

Yvonne1983
Berichten: 708
Lid geworden op: 18 februari 2016, 12:20

Re: ICSI-clubje

Bericht door Yvonne1983 » 20 augustus 2019, 15:23

..
Laatst gewijzigd door Yvonne1983 op 26 september 2020, 8:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten