Cryo terugplaatsing

ICSI Forum
Plaats reactie
Sama
Berichten: 4
Lid geworden op: 1 september 2019, 8:04

Cryo terugplaatsing

Bericht door Sama » 6 oktober 2019, 8:39

Hallo iedereen
Ik heb op 24 september een terug plaatsing gehad van een ontdooid embryootje. Dit was onze 3e terugplaatsing maar eerste keer een ontdooid. Nu morgen mag ik voor mijn bloed test gaan. Maar ik heb al een week het gevoel niet zwanger te zijn... alweer... heb dan ook donderdag en zaterdag een urine test gedaan en beide waren ze negatief. Donderdag was dag 9 na de terugplaatsing...

Wat is jullie mening? De kans is heel klein dat ik morgen alsnog goed nieuws krijg he?

Wat zijn jullie ervaringen hierin...
Grts

GDN
Berichten: 373
Lid geworden op: 12 februari 2018, 18:29

Re: Cryo terugplaatsing

Bericht door GDN » 6 oktober 2019, 9:05

@Sama Ik heb al 3 terugplaatsingen achter de rug en bij alle drie voelde ik aan dat het niets was. Na een week begon de lage rugpijn en menstruatiekrampen en was de pijn in mijn borsten weg. Ik testte dan ook op dag 9 of 10 maar die test bleef negatief bij mij...
Succes voor morgen!
Okt 2019 ISCI 2 zwanger na tp 4 aug’ 2020
Juni 2022 cryo 2.1 negatief
Aug 2022 ISCI 3 biochemische zw
Sept 2022 ISCI 3.1 negatief
Okt- Nov 2022 ISCI 4 5 cryo’s
NOV 2022 4.1 positief

Sama
Berichten: 4
Lid geworden op: 1 september 2019, 8:04

Re: Cryo terugplaatsing

Bericht door Sama » 6 oktober 2019, 9:11

Ja ik voel nu ook aan dat het niets is... maar ik heb geen menstruatie krampen of dergelijke... had al geen pijnlijke borsten maar door de progynova die ik moet nemen heb ik wel gespannen borsten en die zijn nog steeds... die wacht weken zijn echt een hel... en als vrouw voel je je mislukt als het al weer niet eens mag zijn... bij mij toch

mich75
Berichten: 2981
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Cryo terugplaatsing

Bericht door mich75 » 6 oktober 2019, 10:51

Ik vrees dat het bij bn inderdaad ook negatief gaat zijn. Moest het toch positief zijn dan is de kans klein dat het toch goed blijft gaan.

Je krijgt 6 terugbetaalde pogingen om zo aan 2 kindjes te geraken, het "mooie gemiddelde". Je krijgt er 6 omdat je er gemiddeld 3 nodig hebt (alle tp's inbegrepen).

De ene heeft het geluk 2 kindjes te hebben bij poging 1, de andere heeft nog niets na poging 6.

Het is frustrerend als na enkele tp's nog niet gelukt is, maar tot op heden weet de medische wereld nog lang niet alles over fertiliteit al wordt het steeds beter.

De enige raad die ik kan geven is als het na een aantal pogingen niet gelukt is, naar een ander centrum te gaan voor een second opinion.

Er zijn zoveel redenen waarom het niet lukt, maar het grote probleem is dat ze heel veel van deze redenen nog niet exact kunnen bepalen, het is heel vaak trial and error.

Zoals je hier op het forum kan lezen, lukt bij de meesten uiteindelijk wel, soms vlug en soms duurt het heel lang.

Succes nog, ook aan alle andere dames.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Sama
Berichten: 4
Lid geworden op: 1 september 2019, 8:04

Re: Cryo terugplaatsing

Bericht door Sama » 6 oktober 2019, 13:00

mich75 schreef:
6 oktober 2019, 10:51
Ik vrees dat het bij bn inderdaad ook negatief gaat zijn. Moest het toch positief zijn dan is de kans klein dat het toch goed blijft gaan.

Je krijgt 6 terugbetaalde pogingen om zo aan 2 kindjes te geraken, het "mooie gemiddelde". Je krijgt er 6 omdat je er gemiddeld 3 nodig hebt (alle tp's inbegrepen).

De ene heeft het geluk 2 kindjes te hebben bij poging 1, de andere heeft nog niets na poging 6.

Het is frustrerend als na enkele tp's nog niet gelukt is, maar tot op heden weet de medische wereld nog lang niet alles over fertiliteit al wordt het steeds beter.

De enige raad die ik kan geven is als het na een aantal pogingen niet gelukt is, naar een ander centrum te gaan voor een second opinion.

Er zijn zoveel redenen waarom het niet lukt, maar het grote probleem is dat ze heel veel van deze redenen nog niet exact kunnen bepalen, het is heel vaak trial and error.

Zoals je hier op het forum kan lezen, lukt bij de meesten uiteindelijk wel, soms vlug en soms duurt het heel lang.

Succes nog, ook aan alle andere dames.
Ja dit is onze 2e centrum al... we gaan nu voor die 2e opinie bij je Leuven... zij zijn er toch wel al verder in lijkt me... maar helaas afwachten en opnieuw proberen want denk Idd een nopes weer. Dank je voor je reactie

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten