Donor via Dr Platteau (gekende donatie)

Vraag/aanbod donors
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Fieke09
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 juni 2019, 18:54

Donor via Dr Platteau (gekende donatie)

Bericht door Fieke09 » 18 juni 2019, 21:28

Dag iedereen,

Ik ben Fieke, 33 jaar en woonachtig in België (Vlaams-Brabant)
Mama van 4 kinderen en gelukkig getrouwd met een fantastische man die mij steunt in mijn wens andere koppels te helpen met hun kinderwens.
Tot op heden heb ik al 3 koppels mogen helpen en hebben zij alle 3 al 1 of 2 kinderen mogen verwelkomen.
Dat gevoel alleen al op zich is net waar ik zoveel voldoening uit haal!
Wettelijk gezien mag ik in totaal 6x doneren en ik word er ook niet jonger op, ik wil dus heel graag nog doneren voor de koppels die het nodig hebben!
Ik kies voor gekende donatie omdat ik graag het verhaal weet achter de wens en ook in de toekomst graag heel beperkt wil kunnen mee volgen van op de zijlijn.
Ik werk met Dr Platteau (Dilbeek) samen nadat mijn eigen gynaecoloog hem had aangeraden toen ik hem vertelde wat ik graag wou doen, Dr Platteau woont ook in mijn regio wat het gemakkelijk te combineren maakt met mijn gezin en ik voel mij 100% op mijn gemak bij hem en zijn assistente. Ik ben geen nr zoals je soms in ziekenhuizen kan hebben van gevoel wat het traject voor mij als donor ook net aangenamer maakt.
Hebben jullie hulp nodig en wensen jullie graag kennis te maken kunnen jullie mij contacteren via: opblaasbarekikker@hotmail.com

Lieve groetjes,
Fieke

ellenpee
Berichten: 2
Lid geworden op: 2 november 2019, 13:16

Re: Donor via Dr Platteau (gekende donatie)

Bericht door ellenpee » 2 november 2019, 13:29

Hej,

wat mooi om te lezen! <3
Even een vraagje; hoe vond je de voorgaande wensouders? Ik overweeg ook donatie, maar ik heb een voorkeur voor gekende donatie (voornamelijk voor het toekomstige kindje als die ooit dna-achtergrond wil kennen, geen nood aan contact oid, maar ik denk/vind wel dat dit belangrijk is voor een toekomstig mens).

Groetjes, Ellen

FleurZkEcdDonor
Berichten: 33
Lid geworden op: 31 oktober 2019, 15:02

Re: Donor via Dr Platteau (gekende donatie)

Bericht door FleurZkEcdDonor » 2 november 2019, 18:02

Hey,

Ik lees dat je erover nadenkt om eiceldonor te worden.
Ik ben in behandeling bij uz gent, en daar moet ik zelf een eiceldonor aanbrengen om traject te kunnen starten.
Dus mocht je eventueel ook uz gent overwegen, dan breng ik je graag in contact met uz gent. In uz gent werkt men wel met anonieme donatie aangezien het dan wisseldonatie is, afh van de match.

Groetjes,
Fleur
Lage AMH - 41 jaar
Bloedwaarden hoge FSH - POI ? Okt 2019
Volgende cyclus normale bloedwaarden
IUI Dec 2019: Pos maar BBZ
Verplichte pauze

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten