IVM of in-vitro maturatie

Andere behandelingen forum.
Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 27 januari 2020, 15:56

De test was negatief. Ik ben niet zwanger. :cry:

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 27 januari 2020, 17:08

Evitjee schreef:
27 januari 2020, 15:56
De test was negatief. Ik ben niet zwanger. :cry:
Oh dat is spijtig. Ik weet hoe moeilijk dit is om te verwerken, dus gun jezelf even wat tijd om dit een plaats te geven! Volgende keer hopelijk wel positief nieuws... knuffel

fertilitientje
Berichten: 389
Lid geworden op: 25 november 2014, 17:12

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door fertilitientje » 27 januari 2020, 19:58

Oh wat jammer. Neem de tijd om dit te verwerken en dan weer met volle moed op naar de volgende TP.
http://www.bloggen.be/fertilitientje
Start 03/2010, 1e kindje 03/2018
Start 04/2019 voor een 2e kind: zwanger 01/2020

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 27 januari 2020, 21:27

Het doet zo een verschrikkelijke pijn, zo een immens verdriet dat ik niet kan tegenhouden. Ik heb er nu nog drie maar die zijn van mindere kwaliteit dan de eerste. Ik heb voor de rest van de week vrij gekregen op het werk daar zijn ze heel meelevend en begripvol dat doet deugd.

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 27 januari 2020, 21:48

Ik vraag me ook telkens af aan wat het zou kunnen liggen? :?:

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 27 januari 2020, 22:03

Evitjee schreef:
27 januari 2020, 21:48
Ik vraag me ook telkens af aan wat het zou kunnen liggen? :?:
Is gewoon moeder natuur, vrees ik. Ik heb al 4 terugplaatsingen gehad en het heeft nog niet mogen zijn...

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 28 januari 2020, 10:28

DBJ schreef:
27 januari 2020, 22:03
Evitjee schreef:
27 januari 2020, 21:48
Ik vraag me ook telkens af aan wat het zou kunnen liggen? :?:
Is gewoon moeder natuur, vrees ik. Ik heb al 4 terugplaatsingen gehad en het heeft nog niet mogen zijn...
Hoe ga jij er telkens mee om? Ik heb het zo moeilijk

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 28 januari 2020, 12:15

Evitjee schreef:
28 januari 2020, 10:28
DBJ schreef:
27 januari 2020, 22:03
Evitjee schreef:
27 januari 2020, 21:48
Ik vraag me ook telkens af aan wat het zou kunnen liggen? :?:
Is gewoon moeder natuur, vrees ik. Ik heb al 4 terugplaatsingen gehad en het heeft nog niet mogen zijn...
Hoe ga jij er telkens mee om? Ik heb het zo moeilijk
Ik had de eerste terugplaatsing het heel erg moeilijk, omdat ik er zo op gehoopt had. Daarna verloor ik stelselmatig de hoop dat het ging lukken en zelf toen het dan gelukt was ( biochemische) ging ik er vanuit dat het weer negatief ging zijn.
Omdat ik nu van ziekenhuis veranderd ben, ga ik wel de eerste poging weer enorm teleurgesteld zijn als het negatief zou zijn. Ik heb wel het geluk dat mijn partner heel realistisch is en m'n gedachten steeds weer probeerde te verzetten.

fertilitientje
Berichten: 389
Lid geworden op: 25 november 2014, 17:12

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door fertilitientje » 28 januari 2020, 12:48

Ik snap je verdriet. Je had het zo gehoopt.

Probeer het een plaatst te geven en dan vol goede moed terug aan de volgende TP denken. En het is niet omdat die van iets mindere kwaliteit zijn, dat dat niet kan lukken he. Als ze niet goed waren, hadden ze ze niet ingevroren dus blijf positief.

Wel mooi dat je een week mag thuis blijven van je werk. (Ik kreeg vaak het nieuws gewoon op het werk te horen). Ik hoop dat je alleen niet te veel gaat piekeren deze week want dat is ook niet goed voor je mentale welzijn.

Ik heb meer dan 30 TP's gehad en ik heb het overleefd. Gewoon er blijven in geloven en bij een nieuwe behandeling er weer met volle moed tegenaan. En fertiliteit biedt ook psychologische hulp aan als je dat nodig vindt, dus zeker gebruik van maken als je dat wil. Maar als je goed kunt praten met je partner en jullie begrijpen elkaar, dan kunnen jullie al veel samen verwerken.
http://www.bloggen.be/fertilitientje
Start 03/2010, 1e kindje 03/2018
Start 04/2019 voor een 2e kind: zwanger 01/2020

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 28 januari 2020, 15:37

Ja ik denk dat ik gewoon misschien een beetje te veel verwacht had van mijn eerste terugplaatsing. Ik probeer me nu wat af te leiden door veel te gaan wandelen. Mij vriend probeert me ook zoveel mogelijk af te leiden. Aan hem heb ik ook gelukkig heel veel steun. Ik was gisteren ook op mijn werk als ze belde en ben daar eigenlijk wat gebroken tot mijn grote schaamte want ik ben altijd het zonnetje in huis daar maar opeens werd het te veel. Vandaag gaat het al iets beter en probeer ik wat rust in mijn hoofd te vinden de laatste dagen waren nogal stresserend. Ik heb ook samen met mij vriend beslist om direct weer voor de volgende TP te gaan op dag 1 van mijn maandstonden mag ik weer bloed laten trekken.

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 30 januari 2020, 11:01

Vandaag zijn mijn maandstonden er doorgekomen. Amai seg zo een pijn. Deed da bij jullie ook altijd zoveel pijn. Zou vandaag mij bloed opnieuw moeten trekken voor terug te kunnen beginnen maar ik voel me echt slecht zou da morgen eventueel ook mogen?

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 30 januari 2020, 11:07

Evitjee schreef:
30 januari 2020, 11:01
Vandaag zijn mijn maandstonden er doorgekomen. Amai seg zo een pijn. Deed da bij jullie ook altijd zoveel pijn. Zou vandaag mij bloed opnieuw moeten trekken voor terug te kunnen beginnen maar ik voel me echt slecht zou da morgen eventueel ook mogen?
Ik heb nooit echt veel last van mijn maandstonden en na een terugplaatsing ook niet echt. Volgens mij zou dat geen kwaad kunnen, ik denk dat ze graag hebben dat je binnen de drie dagen langsgaat. Ik ga straks en hoop ook meteen te mogen starten aangezien mijn maandstonden zondag heb gekregen.

Evitjee
Berichten: 189
Lid geworden op: 30 september 2019, 17:13

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door Evitjee » 30 januari 2020, 13:59

DBJ schreef:
30 januari 2020, 11:07
Evitjee schreef:
30 januari 2020, 11:01
Vandaag zijn mijn maandstonden er doorgekomen. Amai seg zo een pijn. Deed da bij jullie ook altijd zoveel pijn. Zou vandaag mij bloed opnieuw moeten trekken voor terug te kunnen beginnen maar ik voel me echt slecht zou da morgen eventueel ook mogen?
Ik heb nooit echt veel last van mijn maandstonden en na een terugplaatsing ook niet echt. Volgens mij zou dat geen kwaad kunnen, ik denk dat ze graag hebben dat je binnen de drie dagen langsgaat. Ik ga straks en hoop ook meteen te mogen starten aangezien mijn maandstonden zondag heb gekregen.
Dus het kan ook geen kwaad als ik morgen ga?
Pff ik heb er echt verschrikkelijk veel last van. Alleen een warm bad en een warm waterkruik helpt dan.

fertilitientje
Berichten: 389
Lid geworden op: 25 november 2014, 17:12

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door fertilitientje » 30 januari 2020, 14:58

Evitjee, dat kan geen kwaad dat je morgen gaat. Ik wacht zelfs langer want ik wil dat mijn regels altijd goed doorgekomen zijn alvorens ik terug start met medicatie.
Je had nu misschien een dikker endometrium dan ervoor dus dat kan verklaren dat je misschien nu meer last hebt.

DBJ,
Ik dacht dat jij tot 4 februari moest wachten, tot je gesprek met de arts. Zie dat je nu bloedname laat doen. Ga je terug starten dan?
http://www.bloggen.be/fertilitientje
Start 03/2010, 1e kindje 03/2018
Start 04/2019 voor een 2e kind: zwanger 01/2020

DBJ
Berichten: 256
Lid geworden op: 11 april 2019, 17:20

Re: IVM of in-vitro maturatie

Bericht door DBJ » 30 januari 2020, 15:17

fertilitientje schreef:
30 januari 2020, 14:58
Evitjee, dat kan geen kwaad dat je morgen gaat. Ik wacht zelfs langer want ik wil dat mijn regels altijd goed doorgekomen zijn alvorens ik terug start met medicatie.
Je had nu misschien een dikker endometrium dan ervoor dus dat kan verklaren dat je misschien nu meer last hebt.

DBJ,
Ik dacht dat jij tot 4 februari moest wachten, tot je gesprek met de arts. Zie dat je nu bloedname laat doen. Ga je terug starten dan?
Had vorige week gebeld om te vragen of er niet eerder een plaatsje vrij was en kon vandaag gaan. Zit nu te wachten op consultatie dus ik hoop dat ik straks nog bloed ook mag laten nemen om met eventuele andere medicatie te starten.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten