Hoi hoi hoe gaat het hier met iedereen? Hopelijk alles oké.
Hier vooral ontzettend vermoeiend. Hebben een zware periode met zoonlief gehad, eerst door zijn constant hoesten en slijmen, dat bleek dus verborgen reflux te zijn. Dan opeens super slecht slapen, ook door de dag , heel hangerig , zeuren...altijd iets. Zelf was ik ondertussen ook beginnen hoesten dus thuis blijven...zo zit ik nu al dik vier weken binnen met ezn ontzettend hardnekkige hoest die me volledig uitput...testen wouden ze nooit doen , altijd maar thuis uitzieken met wat dafalgan. Maar ja met lieve energieke baby in huis die slecht slaapt en door de dag ook maar hazenslaapjes doet...ik begon stilletjes zot te worden...sinds donderdag ook koorts (39+) , huisarts weer ja uw longen en saturatie waren goed dinsdag, uitzieken met dafalgan...vandaag uitgeput na constante koorts en hoesten en slapeloze nachten sinds donderdag terug naar huisarts gebeld, hup nog maar eens langs triage, deze keer een andere dokter, heel lief luisterde naar me en heeft me doorgestuurd naar spoed voor foto's. Conclusie op het einde van de dag : een zware dubbele longontsteking! Bacteriëel met een lage waarschijnlijkheid van covid19... antibiotica gekregen en vanaf donderdag zou ik me beter moeten beginnen voelen.

Ben blij dat ik eindelijk deftige medicatie heb gekregen en ik hoop vanaf volgende week een nieuw mens te zijn met terug energie en goeie moed
Hopelijk hebben jullie leukere verhalen!
Maart '18 : start IUI
September '18 : opstart ivf
Oktober' 18 : pu freeze all
IVF 1.1 : 08/02 tp cyro
18/02 : positieve test, uitgeteld 28/10
21/10/19 welkom lieve baby