ICSI-clubje

ICSI Forum
Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: ICSI-clubje

Bericht door Hope88 » 25 mei 2020, 12:39

Monikyra schreef:
25 mei 2020, 6:57
Hope88 schreef:
24 mei 2020, 20:32
Monikyra schreef:
24 mei 2020, 12:57
Bedankt allemaal voor de lieve reacties en duimpjes.
Ze hebben er 7 kunnen puncteren waarvan 6 bevrucht. Net telefoon gekregen. Dinsdag eerste terugplaatsing! Blij want nu super veel pijn.... Gisteren moeten overgeven, op e grond gelegen van de pijn... Nog steeds... Niet leuk, maar we moeten r door. Nu elke dat 3 x utrogestan en 1 spuit.
Afwachten dus! Xxx
Oh super!! Ben blij voor je! :mrgreen:
Ik hoop dat de pijn snel afneemt. Dan dinsdag emmy on board en hopelijk heb je er dan nog een paar voor in de vriezer. :wink:
De pijn blijft jammer genoeg... Mijn pijngrens ligt redelijk hoog... Dus maak me wel wat zorgen. Maar durf niet goed bellen omdat ik bang ben dat de TP niet door zal gaan.... Dus hard op de tanden bijten zeker.... :|
Aan de andere kant misschien beter dat het niet doorgaat als je lichaam er nu niet klaar voor moest zijn. Hoe erg dat ook s*cked. Maar mss kan dat embryo dan ingevroren worden.
En msschien is het wel niets dat een tp in de weg staat. Ik zou toch eens bellen hoor, want je kan wel wat last hebben maar over de grond kronkelen van de pijn lijkt me niet echt normaal.

Ik ben vandaag ook op controle geweest. Bms was 9.5 mm dik, maar niet voldoende gedifferentieerd. Ik moet progynova nu ophogen van 2 naar 3 en dan vrijdag terug op controle.
Ik moet zeggen dat ik er op dit moment eigenlijk niet zo'n goed gevoel bij heb. Ik ben bang dat bms te dik gaat worden. Heb zelfs al met mijn man overlegd of we vrijdag niet zouden vragen om de poging af te breken indien het inderdaad nog veel gegroeid zou zijn. Hij volgt mij hierin en zegt dat ik mijn lichaam het beste ken.
Bij mijn dochter was het 8.5 en vorige poging bij de mk 7.5. In het verleden nog 11 en 12 mm gehaald, maar toen telkens negatief. Pff, ik weet het ff niet, maar heb wel ff een baalmoment...
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

mevrouwtjeongeduld
Berichten: 77
Lid geworden op: 16 januari 2020, 15:56

Re: ICSI-clubje

Bericht door mevrouwtjeongeduld » 25 mei 2020, 15:35

Ik zou ook eens bellen, mss heb je last van overstimulatie ofzo? (Ik heb dat nog niet gehad, dus ik weet niet of dat zou kunnen :))

@Hope88, vooral luisteren naar je lichaam en naar je gevoel. Dat is meestal het juiste!

Ik duim in elk geval voor beide voor snel een succesvolle terugplaatsing!

Monikyra
Berichten: 208
Lid geworden op: 1 juli 2019, 12:57

Re: ICSI-clubje

Bericht door Monikyra » 26 mei 2020, 10:03

Ik zit met een zware overstimulatie. Kan zeer veel pijn veroorzaken, wat ik dus al voelde. Ik moet een paar dagen verplicht platte rust nemen.. 2 embryo's teruggeplaatst. 🥰

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 26 mei 2020, 21:03

Monikyra schreef:
26 mei 2020, 10:03
Ik zit met een zware overstimulatie. Kan zeer veel pijn veroorzaken, wat ik dus al voelde. Ik moet een paar dagen verplicht platte rust nemen.. 2 embryo's teruggeplaatst. 🥰
Verzorg je maar goed! Veel rusten en voldoende vocht drinken. Zoals aquqrius om je bloed op de juiste concentratie te houden.
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 26 mei 2020, 21:11

@hope88 volg je gevoel!

@FLV81 hoe is je afspraak gisteren verlopen?

Hier een k*tweekend achter de rug.
10 jaar geleden maakt ik een belofte samen met een vriendin. Volgende keer staan we hier samen met onze kindjes.
Nu voor haar is dat gelukt maar voor ons niet.
Nu krijg ik steeds meer schrik voor donderdag! Pffff ik zie het echt niet meer zitten. Ik heb zoveel schrik voor slecht nieuws! Maar ja wat komt dat komt zeker!

Plus vandaag dan mail dat we dinsdag terug opstarten maar we krijgen de details maar vrijdag!
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Monikyra
Berichten: 208
Lid geworden op: 1 juli 2019, 12:57

Re: ICSI-clubje

Bericht door Monikyra » 27 mei 2020, 11:29

ZonderZorgen schreef:
26 mei 2020, 21:03
Monikyra schreef:
26 mei 2020, 10:03
Ik zit met een zware overstimulatie. Kan zeer veel pijn veroorzaken, wat ik dus al voelde. Ik moet een paar dagen verplicht platte rust nemen.. 2 embryo's teruggeplaatst. 🥰
Verzorg je maar goed! Veel rusten en voldoende vocht drinken. Zoals aquqrius om je bloed op de juiste concentratie te houden.
Aquqrius? Wat bedoel je juist? En dank je, zal ik zeker doen. Ik neem wat rust. Vandaag werk ik maar 2 uurtjes, morgen 4, vrijdag thuis en zaterdag 6u.. volgende week dan terug fulltime.

Monikyra
Berichten: 208
Lid geworden op: 1 juli 2019, 12:57

Re: ICSI-clubje

Bericht door Monikyra » 27 mei 2020, 11:32

Hope88 schreef:
25 mei 2020, 12:39
Monikyra schreef:
25 mei 2020, 6:57
Hope88 schreef:
24 mei 2020, 20:32


Oh super!! Ben blij voor je! :mrgreen:
Ik hoop dat de pijn snel afneemt. Dan dinsdag emmy on board en hopelijk heb je er dan nog een paar voor in de vriezer. :wink:
De pijn blijft jammer genoeg... Mijn pijngrens ligt redelijk hoog... Dus maak me wel wat zorgen. Maar durf niet goed bellen omdat ik bang ben dat de TP niet door zal gaan.... Dus hard op de tanden bijten zeker.... :|
Aan de andere kant misschien beter dat het niet doorgaat als je lichaam er nu niet klaar voor moest zijn. Hoe erg dat ook s*cked. Maar mss kan dat embryo dan ingevroren worden.
En msschien is het wel niets dat een tp in de weg staat. Ik zou toch eens bellen hoor, want je kan wel wat last hebben maar over de grond kronkelen van de pijn lijkt me niet echt normaal.

Ik ben vandaag ook op controle geweest. Bms was 9.5 mm dik, maar niet voldoende gedifferentieerd. Ik moet progynova nu ophogen van 2 naar 3 en dan vrijdag terug op controle.
Ik moet zeggen dat ik er op dit moment eigenlijk niet zo'n goed gevoel bij heb. Ik ben bang dat bms te dik gaat worden. Heb zelfs al met mijn man overlegd of we vrijdag niet zouden vragen om de poging af te breken indien het inderdaad nog veel gegroeid zou zijn. Hij volgt mij hierin en zegt dat ik mijn lichaam het beste ken.
Bij mijn dochter was het 8.5 en vorige poging bij de mk 7.5. In het verleden nog 11 en 12 mm gehaald, maar toen telkens negatief. Pff, ik weet het ff niet, maar heb wel ff een baalmoment...
Khad uw raad opgevolgd en gebeld. Je had 1000 procent gelijk.. Maar kijk, dan toch de terugplaatsing gehad... Nu afwachten. Veel succes Hope! X

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 27 mei 2020, 11:53

Monikyra schreef:
27 mei 2020, 11:29
ZonderZorgen schreef:
26 mei 2020, 21:03
Monikyra schreef:
26 mei 2020, 10:03
Ik zit met een zware overstimulatie. Kan zeer veel pijn veroorzaken, wat ik dus al voelde. Ik moet een paar dagen verplicht platte rust nemen.. 2 embryo's teruggeplaatst. 🥰
Verzorg je maar goed! Veel rusten en voldoende vocht drinken. Zoals aquqrius om je bloed op de juiste concentratie te houden.
Aquqrius? Wat bedoel je juist? En dank je, zal ik zeker doen. Ik neem wat rust. Vandaag werk ik maar 2 uurtjes, morgen 4, vrijdag thuis en zaterdag 6u.. volgende week dan terug fulltime.
Aquarius sportdrank. Dat zorgt ervoor dat u electrolyten in u bloed op pijl blijven.
Ik moest vorig jaar na mijn pu 1L aquarius drinken. 4 weken. Om een overstimulatie alle de gevaren er van te beperken.
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Monikyra
Berichten: 208
Lid geworden op: 1 juli 2019, 12:57

Re: ICSI-clubje

Bericht door Monikyra » 27 mei 2020, 12:28

ZonderZorgen schreef:
27 mei 2020, 11:53
Monikyra schreef:
27 mei 2020, 11:29
ZonderZorgen schreef:
26 mei 2020, 21:03


Verzorg je maar goed! Veel rusten en voldoende vocht drinken. Zoals aquqrius om je bloed op de juiste concentratie te houden.
Aquqrius? Wat bedoel je juist? En dank je, zal ik zeker doen. Ik neem wat rust. Vandaag werk ik maar 2 uurtjes, morgen 4, vrijdag thuis en zaterdag 6u.. volgende week dan terug fulltime.
Aquarius sportdrank. Dat zorgt ervoor dat u electrolyten in u bloed op pijl blijven.
Ik moest vorig jaar na mijn pu 1L aquarius drinken. 4 weken. Om een overstimulatie alle de gevaren er van te beperken.
Ah super, wist ik niet. Kga er vandaag nog om! Dank je voor de tip.

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: ICSI-clubje

Bericht door Hope88 » 28 mei 2020, 9:50

ZonderZorgen schreef:
26 mei 2020, 21:11

Hier een k*tweekend achter de rug.
10 jaar geleden maakt ik een belofte samen met een vriendin. Volgende keer staan we hier samen met onze kindjes.
Nu voor haar is dat gelukt maar voor ons niet.
Nu krijg ik steeds meer schrik voor donderdag! Pffff ik zie het echt niet meer zitten. Ik heb zoveel schrik voor slecht nieuws! Maar ja wat komt dat komt zeker!

Plus vandaag dan mail dat we dinsdag terug opstarten maar we krijgen de details maar vrijdag!
Dikke knuffel ZonderZorgen! Mentaal is het inderdaad niet te onderschatten he.
Er komt zoveel op je af, je moet ook vaak wachten en goed nieuws, slecht nieuws en onzekerheid wisselen elkaar continu af.
Doe daar dan nog je eigen angsten en de hormonale warboel bij en het is echt niet te onderschatten.
Ook veel succes vandaag! Ik duim nog altijd voor positief nieuws, maar weet dat we er zijn moest het toch niet zo zijn he.

Ik had gehoopt dat het nu voor een tweede kindje allemaal wat rustiger in mijn hoofd zou zijn. En zo is het ook gestart, maar ondertussen loopt mijn hoofd toch ook terug over hoor. Bang dat het niet zal lukken, onzekerheid wat er allemaal nog op ons pad zal komen en wat ik nu het beste wel of niet doe. Daarbovenop soms ook schuldgevoel naar onze dochter dat we haar nog geen broer of zus hebben kunnen schenken want je merkt dat ze daar echt veel aan zou hebben...
Nu wat overtuiging door de collega's gisteren ga ik vandaag toch eens langs de huisarts gaan om te horen of hij me een tijdje thuis wil zetten. Hopelijk vind ik op die manier terug wat meer rust. En hopelijk werkt dit dan ook bevorderlijk op het hele proces.
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 28 mei 2020, 11:40

Dankjewel Hope88

Hier vandaag positief nieuws gekregen. Geen uitstulping in mijn baarmoeder. Dus gelijk naar ferititeit gemaild. In de hoop dat ik de volgende cyclus mag opstarten!
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: ICSI-clubje

Bericht door Hope88 » 28 mei 2020, 11:59

ZonderZorgen schreef:
28 mei 2020, 11:40
Dankjewel Hope88

Hier vandaag positief nieuws gekregen. Geen uitstulping in mijn baarmoeder. Dus gelijk naar ferititeit gemaild. In de hoop dat ik de volgende cyclus mag opstarten!
Oh geweldig!!!! Ik ben zo blij voor jou! :mrgreen:
Hopelijk kan je nu inderdaad snel terug starten. Kreeg je morgen sowieso niet wat meer uitleg?
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

Monikyra
Berichten: 208
Lid geworden op: 1 juli 2019, 12:57

Re: ICSI-clubje

Bericht door Monikyra » 28 mei 2020, 15:08

Pfff... Die wachtweken duren dubbel zo lang.. :D
Nu zou de tijd iets sneller mogen gaan hoor! :roll:

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 28 mei 2020, 15:16

Hope88 schreef:
28 mei 2020, 11:59
ZonderZorgen schreef:
28 mei 2020, 11:40
Dankjewel Hope88

Hier vandaag positief nieuws gekregen. Geen uitstulping in mijn baarmoeder. Dus gelijk naar ferititeit gemaild. In de hoop dat ik de volgende cyclus mag opstarten!
Oh geweldig!!!! Ik ben zo blij voor jou! :mrgreen:
Hopelijk kan je nu inderdaad snel terug starten. Kreeg je morgen sowieso niet wat meer uitleg?
Morgen krijgen we onze uurrooster voor de komende week. Woensdag hebben we de procedure al gehoord!
Maar dat is voor mijn werk.

Voor mijn cryo terugplaatsing daar verandert er niets aan. Alles is negatief teruggekomen wat wel positief is. Bij ons is het dus gewoin wachtte tot het lukt!
Alle nu eerst nog een mail dat we mogen opstarten bij de volgende cyclus.

Ja wachten duurt lang Monikyra en nu nog veel langer! Nog even! Hoe voel je he onder tussen?
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Monikyra
Berichten: 208
Lid geworden op: 1 juli 2019, 12:57

Re: ICSI-clubje

Bericht door Monikyra » 28 mei 2020, 17:57

ZonderZorgen schreef:
28 mei 2020, 15:16
Hope88 schreef:
28 mei 2020, 11:59
ZonderZorgen schreef:
28 mei 2020, 11:40
Dankjewel Hope88

Hier vandaag positief nieuws gekregen. Geen uitstulping in mijn baarmoeder. Dus gelijk naar ferititeit gemaild. In de hoop dat ik de volgende cyclus mag opstarten!
Oh geweldig!!!! Ik ben zo blij voor jou! :mrgreen:
Hopelijk kan je nu inderdaad snel terug starten. Kreeg je morgen sowieso niet wat meer uitleg?
Morgen krijgen we onze uurrooster voor de komende week. Woensdag hebben we de procedure al gehoord!
Maar dat is voor mijn werk.

Voor mijn cryo terugplaatsing daar verandert er niets aan. Alles is negatief teruggekomen wat wel positief is. Bij ons is het dus gewoin wachtte tot het lukt!
Alle nu eerst nog een mail dat we mogen opstarten bij de volgende cyclus.

Ja wachten duurt lang Monikyra en nu nog veel langer! Nog even! Hoe voel je he onder tussen?
Super nieuws! Succes!

Ook voor jouw Hope!

Ik voel me al veel beter qua pijn, wel ongemakkelijk, hoofdpijn en opgeblazen.. Dat zal de utrogestan zijn zeker.. Soms echt het gevoel dat ik moet overgeven, maar dat is door al die medicatie denk ik dan.. Afwachten hé... :) xx

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten