Uitgerekend oktober/november 2020

Plaats reactie
Silkie
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 maart 2020, 22:58

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Silkie » 27 mei 2020, 18:29

Oh nee. Wat erg van je kat!!! Wij hebben er ook één. Zou ik ook verschrikkelijk vinden. Veel sterkte!

Ik neem sinds week 12 eigenlijk niets meer. Is het nodig om vitaminen of zo te nemen?

Ik zie van die reuze-zwangerdchapskussens, maar die lijken me niet handig. Welke kunnen aangeraden worden? Of hoe groot is een ideale grootte.

Knuf.

Syl
2017: pilstop
2019: 3 x IUI
02/2020: 1.1. IVF verse tp (neg)
03/2020: 1.2. IVF cryo ▶️ dochter

liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door liesanne » 27 mei 2020, 22:54

Ooo nee maar zo weinig echo’s zou ik ook echt niet leuk vinden!! 🙈

@syl: proficiat met het fijne nieuws dat alles ok is! En een meisje! 💕💕
Gynaecoloog & apotheker raadden hier aan om vanaf 12 weken zwangerschapsvitamines te nemen (vit b, D, foliumzuur, visolie, ...). Maar ik hoorde ook van een vriendin, wiens gynaecoloog in uz Leuven zit, dat het daar niet echt werd aangeraden. Ik neem het al sinds week 8 omdat ik een klein vit B12 & D tekort had in mijn bloed. Gynaecoloog zei dat heel veel mensen een vitamine D tekort hebben en dat het tekort aan b12 kon liggen aan het vele overgeven en dat het zeker niet zorgwekkend was ofzo, maar vond het dan toch beter om al met de vitamines te starten. Volgende keer worden die waardes dan nog eens gemeten. Maar los van dat tekort, werd het vanaf 12 weken ook aangeraden... denk dat je zelf wat moet kiezen wat je doet. Bij de vorige zwangerschap vergat ik dat al wel eens en tegen het einde nam ik maar om de twee dagen die vitamines. En heb hier toch een gezonde baby rondlopen :D

Ik heb een zwangerschapskussen van NaGui, ook gekregen van mijn vriend 😉😉. Heb er maar een en kan dus niet vergelijken met anderen, maar ik ben er heeeeel content van. Is lekker groot, dus kan mijn lijf daar volledig in kronkelen. En ook voor de borstvoeding vond ik dat handig. Maar zal ook wel persoonlijk zijn denk ik. Ik slaap nu al (bijna 11w) met dat kussen, omdat ik het zo zalig vind 😊
Dit is het: https://www.bol.com/nl/p/nagui-position ... _iphoneapp

@laurake: oh, veel sterkte met het verlies van de poes!! Hoe erg :(
En schattig wel dat je vriend ‘onopvallend’ je ‘verrassing’ heeft klaargezet.
08/17 pilstop
11/17 biochem zw.schap
12/17 vaststelling pcos
02-09/18 4x clomid en 2x menopur + IUI
10/18 menopur + IUI > 07/19 zoontje geboren
02/20 spontaan zw, mk 5w
03/20 spontaan zw > 12/20 dochter geboren

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Hope88 » 28 mei 2020, 10:48

Laurake86 schreef:
27 mei 2020, 14:03
Emma: Thx! wat leuk ook een jongen :)
Tiny: succes morgen! Ik heb op 16 w ook een echo. Mijn gynae had een checkup bij de huisarts voorzien maar dat wil ik niet, ik wil de baby zien :D dus een echo gepland. Het zal een korte check zijn, maar als ik maar heb kunnen zien dat alles goed is. 12w en 20w zijn de uitgebreide echo's waarin ze de maag, longen, blaas enz nakijken.
Silkie: proficiat met jullie meisje!! Ik ben deze week ook begonnen met het aan iedereen te zeggen. Op mijn verjaardag, volgende week woensdag, ga ik het dan op facebook posten.

Het goede nieuws brengen is wel eventjes gestaakt aangezien we gisteren onze poes zijn verloren, aangereden op straat en op slag dood. We zien er enorm van af want we zagen dat beestje doodgraag. Had zo graag haar reactie gezien op de komst van ons zoontje... het mocht niet zijn. Hopelijk heeft mijn triestig gevoel nu geen weerslag op de baby.
Omwille van het verdriet heb ik gisteren mijn navalit vergeten te nemen. Ben er ook niet mee begonnen vanmorgen omdat ik toch eens wilde zien of het nu al beter is. Nog steeds zware maag maar heb gelukkig geen kotsneigingen. Dus mss kan ik ze laten. Ben sinds gisteren ook overgeschakeld van foliumzuur naar vitamen 'Omnibionta Pronatal+'.
Ik slaap nog heel goed, geen klachten. Slaap zelfs nog op mijn buik maar dan voel ik me schuldig en plooi ik één been en dan is het zo half dat ik op mijn buik slaap. Op mijn rug lukt ook nog perfect. Ik heb voor mijn verjaardag aan mijn vriend zo een zwangerschapskussen gevraagd. Er staat een grote doos van bol.com (had printscreen gegeven van model dat ik wilde) in de hal die niet veel weegt dus ik kan al raden wat het kan zijn ;)
FF inbreken. Als je omnibionta pronatal neemt, let dan wel op dat je het steeds neemt bij je eten. Dit valt veel zwaarder op de maag dan gewoon foliumzuur.
Ik heb mijn eerste zwangerschap nooit gebraakt, behalve een paar keer toen ik omnibionta had genomen en nog niet meteen iets at. Aangezien je al last hebt van je maag, wou ik dat toch even meegeven. :wink:
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

Laurake86
Berichten: 190
Lid geworden op: 2 januari 2020, 14:29

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Laurake86 » 28 mei 2020, 11:59

@ Silkie: Thx! Doet nog veel pijn van de poes. Gelukkig trek ik me wat op aan onze baby.
Gynae had me aangeraden rond 14w over te schakelen van foliumzuur naar vitaminen. Waarom weet ik ook niet maar ga ervan uit dat het geen kwaad kan. Zeker niet omdat ik niet zoveel binnen krijg.
@ Hope: ja de gynae en apotheek hadden me verwittigd en ik neem ze nu in na mijn middagmaal, ik heb er voorlopig nog geen last van gehad.
Kwestie van het kussen: ik had wel wat research gedaan van welk het beste zou zijn voor mij. Ik heb uiteindelijk dit gekozen: https://www.bol.com/nl/p/snoozzz-voedin ... oductTitle (nog af te wachten of mijn vriend deze heeft gekocht ;) )
@ Liesanne: is zo een groot kussen niet onhandig in bed, zeker dan naar je partner toe? Daar had ik schrik voor. Ik denk het enkel nodig te hebben voor tussen mijn benen tijdens het slapen en voor borstvoeding te geven, dan leek me dit wel handig.
08/18 > Pil stop
11/19 > Diagnose 'Unexplained'
02/20 > 1e iui - negatief
03/20 > 2e iui - zwanger
11/20 > Mama geworden :D

liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door liesanne » 28 mei 2020, 13:57

Laurake86 schreef:
28 mei 2020, 11:59
@ Liesanne: is zo een groot kussen niet onhandig in bed, zeker dan naar je partner toe? Daar had ik schrik voor. Ik denk het enkel nodig te hebben voor tussen mijn benen tijdens het slapen en voor borstvoeding te geven, dan leek me dit wel handig.
Het is niet onhandig in bed, desondanks het feit dat we een vrij klein bed hebben ... als ik mij wil omdraaien, moet ik het kussen niet meedraaien, aangezien het lang genoeg is. En voor mijn partner, heb nog geen klachten gehoord :D maar het kussen kan ook eens aan de kant/op de grond wanneer het eens in de weg ligt hè ;-).
08/17 pilstop
11/17 biochem zw.schap
12/17 vaststelling pcos
02-09/18 4x clomid en 2x menopur + IUI
10/18 menopur + IUI > 07/19 zoontje geboren
02/20 spontaan zw, mk 5w
03/20 spontaan zw > 12/20 dochter geboren

Sannedv
Berichten: 278
Lid geworden op: 1 juli 2018, 23:59

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Sannedv » 28 mei 2020, 17:44

Hope88 schreef:
28 mei 2020, 10:48
Laurake86 schreef:
27 mei 2020, 14:03
Emma: Thx! wat leuk ook een jongen :)
Tiny: succes morgen! Ik heb op 16 w ook een echo. Mijn gynae had een checkup bij de huisarts voorzien maar dat wil ik niet, ik wil de baby zien :D dus een echo gepland. Het zal een korte check zijn, maar als ik maar heb kunnen zien dat alles goed is. 12w en 20w zijn de uitgebreide echo's waarin ze de maag, longen, blaas enz nakijken.
Silkie: proficiat met jullie meisje!! Ik ben deze week ook begonnen met het aan iedereen te zeggen. Op mijn verjaardag, volgende week woensdag, ga ik het dan op facebook posten.

Het goede nieuws brengen is wel eventjes gestaakt aangezien we gisteren onze poes zijn verloren, aangereden op straat en op slag dood. We zien er enorm van af want we zagen dat beestje doodgraag. Had zo graag haar reactie gezien op de komst van ons zoontje... het mocht niet zijn. Hopelijk heeft mijn triestig gevoel nu geen weerslag op de baby.
Omwille van het verdriet heb ik gisteren mijn navalit vergeten te nemen. Ben er ook niet mee begonnen vanmorgen omdat ik toch eens wilde zien of het nu al beter is. Nog steeds zware maag maar heb gelukkig geen kotsneigingen. Dus mss kan ik ze laten. Ben sinds gisteren ook overgeschakeld van foliumzuur naar vitamen 'Omnibionta Pronatal+'.
Ik slaap nog heel goed, geen klachten. Slaap zelfs nog op mijn buik maar dan voel ik me schuldig en plooi ik één been en dan is het zo half dat ik op mijn buik slaap. Op mijn rug lukt ook nog perfect. Ik heb voor mijn verjaardag aan mijn vriend zo een zwangerschapskussen gevraagd. Er staat een grote doos van bol.com (had printscreen gegeven van model dat ik wilde) in de hal die niet veel weegt dus ik kan al raden wat het kan zijn ;)
FF inbreken. Als je omnibionta pronatal neemt, let dan wel op dat je het steeds neemt bij je eten. Dit valt veel zwaarder op de maag dan gewoon foliumzuur.
Ik heb mijn eerste zwangerschap nooit gebraakt, behalve een paar keer toen ik omnibionta had genomen en nog niet meteen iets at. Aangezien je al last hebt van je maag, wou ik dat toch even meegeven. :wink:
Maar vlak bij de maaltijd is dan weer minder goed voor constipatie door het ijzer 😉
Ik doe het nu in de namiddag tussen twee maaltijden door 😅
01/19: ICSI 1 - neg. Geen cryo's
03/19: ICSI 2 - neg. Geen cryo's
07/19: ICSI 3 - neg. Geen cryo's
11/19: ICSI 4 - positief! Nog 4 cryo's 😯
17/12 8w echo
16/01 12w echo
19/03 21w echo
29/05 31w echo
26/06 welkom lieve meid ❤️

Silkie
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 maart 2020, 22:58

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Silkie » 5 juni 2020, 17:44

@ Tiny: ik hoop dat je 17-weken check prima is verlopen.
@ Laurake: nog een late gelukkige verjaardag. Ik hoop dat je het kussen hebt gekregen dat je wilde. Slaapt het goed? En ook leuke reacties gehad op Facebook?
Deze week eindelijk de crèche definitief vastgelegd.
Ik mag dinsdag op 16-weken check. Is vrij kort na de vorige, dus ben er vrij gerust in.
Denk dit weekend ook wat grotere kleren te gaan kopen. Broeken beginnen echt te spannen nu. 😂
Gezien het ons eerste kindje is, ben ik al wat rond aan het kijken wat we allemaal nodig gaan hebben. Mijn God! Wat sta ik daar van te kijken!!!😲
Wat zijn hier de ervaringen met co-sleepers, draagdoeken en slaapzakken?

Fijn weekend allemaal.

Dikke knuffel.

Syl
2017: pilstop
2019: 3 x IUI
02/2020: 1.1. IVF verse tp (neg)
03/2020: 1.2. IVF cryo ▶️ dochter

Mei
Berichten: 498
Lid geworden op: 4 april 2016, 16:32

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Mei » 5 juni 2020, 20:43

Met Co-sleeper geen ervaring. Mijn ervaring is dat ik ze eventjes bij mij houdt totdat ik weer mobieler ben (altijd last veel van keizersnede) en dan zo snel mogelijk op de kamer.
Ik had een ‘zak’ van babybjorn En dat vind ik nog steeds de beste , stevigste en kan je het langste gebruiken. Ook heel gemakkelijk om te gebruiken. Slaapzakken kocht ik die ik mooi vind. En twee stuks. Want ze groeien heel snel in het begin. Dus zeker maat 56/62, niet teveel setjes kopen en ik ook niet de duurste merken. Beetje sun van het geld. Schoentjes hebben ze in het begin zeker niet nodig of een jas. Wat heel gemakkelijk is in het begin , zijn de rompertjes met knopjes op de buik..
alles is voor iedereen wat persoonlijk.. dit zijn mijn ervaringen.
Icsi 1 Negatief.
Icsi 2 Bioch zw.
Icsi 2 Mk.
Icsi 2 Negatief.
Icsi 3 Positief
Icsi 3 Negatief
Icsi 3 Negatief
Icsi 4 Freeze all
Icsi 4 Positief

liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door liesanne » 5 juni 2020, 23:27

Hoi!

Ik had vandaag 12w echo en alles was in orde! Nu een weekje wachten op het resultaat van de nipt. Toch een geruststelling dat die 12w echo goed was 🤗

@Syl: wij hebben een geboortelijst gelegd in een kinderwinkel en veel raad en uitleg gekregen over de verschillen in producten. We konden nadien de lijst nog aanpassen en artikelen verwijderen of toevoegen. We hadden die lijst eens overlopen met vrienden die al kinderen hadden en een paar dingen terug geschrapt. Maar het is idd wel heel persoonlijk ... ik heb bvb wel lang gebruik gemaakt van de cosleeper (tot 6 maanden, dan was de baby helaas te groot om erin te slapen), anders had die wellicht nog naast mij gelegen. Wordt door k&g zelfs aangeraden om in dezelfde kamer te slapen. En ik had een draagzak van babybjorn gekregen, maar kreeg daar echt last van aan mijn rug. Die van babylonia, tricotslen deed het hier goed en toen hij zwaarder werd hadden we een bondolino.
Dus zo zie je maar hoe het verschilt 😬

https://www.blabloom.com/nl/blog/algeme ... raagt/789/# > interessant artikel over draagsystemen. Op die site vind je trouwens heeeel veel goede info.

Qua kleren, wij hebben heel veel gekregen en ik koop de meeste kleren via Vinted. Je vindt er echt veel babykleren in goede staat. Krijg het niet over mijn hart om zoveel kleren nieuw te kopen voor zoveel geld. Uiteindelijk kies je voor de makkelijke outfits (maar ook dit is persoonlijk, een vriendin van mij hijste haar dochter vanaf dag 1 in allerlei kokette outfits, heel schattig maar ik had daar niet de behoefte aan).

Slaapzakken heb ik ook tweedehands gekocht, waren er van petit bateau en ook eentje van bemini (‘Magic Bag’). Die vind ik heel handig, want is met een rits tussen de benen, dus als wij ‘s avonds ergens naartoe gaan, doen we die slaapzak al aan en kan hij zo in de wagen en van de wagen rechtstreeks in bed, zonder dat we nog met pyjama en slaapzak moeten friemelen.
08/17 pilstop
11/17 biochem zw.schap
12/17 vaststelling pcos
02-09/18 4x clomid en 2x menopur + IUI
10/18 menopur + IUI > 07/19 zoontje geboren
02/20 spontaan zw, mk 5w
03/20 spontaan zw > 12/20 dochter geboren

Laurake86
Berichten: 190
Lid geworden op: 2 januari 2020, 14:29

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Laurake86 » 6 juni 2020, 12:08

@Silkie: Dank je!! En ja ik heb exact hetzelfde zw-kussen gekregen als ik gevraagd had :) Ik heb hem wel nog niet durven gebruiken, weet niet waarom, schrik om hem al vuil te maken, want het ziet wit. Heb ook het invulboekje gekregen dat ik gevraagd had (9m-zwangerschap) en het vervolg erop (baby's eerste jaar). Ben al ijverig beginnen invullen van de voorbije 15w. Vind ik echt superleuk om te doen.
Op fb hebben we het nu ook gezet, met een foto van 2 grote potten nutella en 1 kleintje en dan met onze namen en baby coming enz. Iedereen was heel blij voor ons!
Dat zal een opluchting zijn dat de crèche vast ligt! Die van ons hebben we na de NIPT vastgelegd. Ben ook blij dat ik daarvan af ben.
Wij hebben in dezelfde week de 16w echo, spannend!!
Wij krijgen heel veel van onze beide zussen (maxi cosi, autostoelen, slaapbed, verzorgingstafel, koets/buggy, speelboog, ... ), bijna alle grote dingen die je nodig hebt. Ik ben nu alles ah verzamelen van hen. Mijn schoonzus heeft al een lading kleding meegegeven, heb al een pak rompers, tshirts, broeken, kousjes, mutsen en slaapzakken. Ik ga niet veel moeten kopen :) Ik denk niet dat we een lijst moeten aanleggen en mss voor een pamperrekening gaan. Cosleeper hebben ze niet en ben ik sterk over ah twijfelen. Lijkt me heel handig. Er zijn nog enkele dingen die we moeten kopen, zoals dan die cosleeper, ik denk ook babyfoon, ... maar die kopen we dan wel zelf. Hebben we ook meteen nodig dus voor de bevalling aanschaffen.
Liesanne: super dat je 12w echo goed is gegaan en spannend voor de resultaten van de NIPT! Ga je dan ook het geslacht weten?
Laatst gewijzigd door Laurake86 op 6 juni 2020, 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.
08/18 > Pil stop
11/19 > Diagnose 'Unexplained'
02/20 > 1e iui - negatief
03/20 > 2e iui - zwanger
11/20 > Mama geworden :D

liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door liesanne » 6 juni 2020, 20:24

Hey Laurake!

O zo een invulboekje is wel fijn om nadien terug te lezen. Want je vergeet alles zo snel... wij hebben een boekje voor het eerste levensjaar en is nu zelfs al grappig en nostalgisch om dingen terug te lezen die nog maar een paar maanden geleden zijn.

En wat een leuke aankondiging 😊

En wij willen zeeeeker het geslacht weten. Zijn heel benieuwd. We hebben nu een jongen en ik zou het wel fijn vinden om nu een meisje te hebben. Anderzijds zou ik het ook superstoer vinden om een ‘boysmom’ te zijn :lol:

Ik ben trouwens zooo moe, futloos, uitgeput van de minste ‘inspanning’. Niks eetlust, terwijl ik normaal zo kan genieten van eten. Pff..hopelijk snel voorbij!

Succes nog allemaal
X
08/17 pilstop
11/17 biochem zw.schap
12/17 vaststelling pcos
02-09/18 4x clomid en 2x menopur + IUI
10/18 menopur + IUI > 07/19 zoontje geboren
02/20 spontaan zw, mk 5w
03/20 spontaan zw > 12/20 dochter geboren

Tiny22
Berichten: 215
Lid geworden op: 10 juni 2019, 9:30

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Tiny22 » 6 juni 2020, 22:40

Hello,
Mijn 17 weken echo was goed. Het was maar heel kort maar alles zag er goed uit volgens de gyn.
Nu aftellen naar 3/7... op 22 weken de “20”weken echo. Echt balen dat dit zo lang wachten is.

Ik schrok ook van alles dat we nodig hebben voor de baby!! Wij hebben nog niks gekocht, geen kleding, geen grotere spullen.. ik wil wachten tot na de volgende echo en als die goed is, wil ik wel beginnen met babyspullen zoeken.
En de naam zoeken gaat ook niet gemakkelijk worden bij ons 😀

Hoe gaan jullie om met Corona? Wij zijn voorzichtig, ik werk elke dag van thuis, spreken enkel af id bubbel van vier. Volgende week gaan we wel terug wat meer familie zien met afstand uiteraard. Krijgen jullie ook zo veel de opmerking “past gij maar op in uw toestand!!”.... wsl goed bedoeld, maar kan me toch niet 9 maanden opsluiten... precies of mensen mij al onverantwoord en een toekomstig slechte moeder vinden als ik naar de bakker ga 😑 ik word er zenuwachtig van. Nog iemand die ervaring?

Goede zwangerschap nog allemaal!!
Start: maart 2018
Start IVF1.1: 01/2020 - /
IVF 1.2 02/2020 - zwanger 💕
Start 2de kindje: 1.3: ontdooiing mislukt
IVF 2.1: /
IVF 2.2:

Silkie
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 maart 2020, 22:58

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Silkie » 7 juni 2020, 9:58

@ Tiny:Wat krijg jij alle controles zo laat! Ik heb mijn 16 weken controle op 15+5 (nu dinsdag)en mijn 20-weken op 20 +6.
Momenteel zijn wij nog bezig met grote werken aan de kamer die sowieso moesten gebeuren: nieuw plafond, nieuwe ramen, behangen,...
Met echte babyspulletjes kopen wil ik wachten tot na de 24-weken. Dan gaan we ook pas de Peters vragen. Na 24 weken zou het kindje levensvatbaar zijn, is me verteld... En ook de solden, natuurlijk...😉
Originele ideeën hoe iemand vragen om peter te worden zijn altijd welkom.
Ik krijg geen commentaar over de corona. Moet thans zeggen dat ik de laatste 2 weken toch al diverse keren me niet meer aan mijn bubbel gehouden heb. Sinds ik terug deels op kantoor moet gaan werken, eigenlijk...

@ Liesanne: spannend die NIPT, hé. Ik hoop echt dat alles goed is. Momenteel is het , door de Corona, (nog?) niet mogelijk om een rondleiding te krijgen in de kinderwinkels. Jammer, maar we hebben nog tijd, hé.

Dikke knuf.

Syl
2017: pilstop
2019: 3 x IUI
02/2020: 1.1. IVF verse tp (neg)
03/2020: 1.2. IVF cryo ▶️ dochter

Tiny22
Berichten: 215
Lid geworden op: 10 juni 2019, 9:30

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Tiny22 » 7 juni 2020, 11:24

Fijn dat jij niet die commentaar krijgt Syl. Mss trek ik het me allemaal teveel aan... ik weet het niet. Gewoon jammer dat mensen me zo rot laten voelen nu ik eindelijk zwanger ben én ik amper het huis verlaat 😅

Ik ben ook wel benieuwd naar originele ideeën om peters te vragen! :D daar gaan we ook nog een hele tijd mee wachten.
Start: maart 2018
Start IVF1.1: 01/2020 - /
IVF 1.2 02/2020 - zwanger 💕
Start 2de kindje: 1.3: ontdooiing mislukt
IVF 2.1: /
IVF 2.2:

Laurake86
Berichten: 190
Lid geworden op: 2 januari 2020, 14:29

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Laurake86 » 7 juni 2020, 12:17

Ik krijg ook wel geen reacties omwille van de corona crisis. Had al schrik dat iedereen ging denk een corona-baby maar in de mail naar mijn collega's toe was ik ze voor (ik ben 15w dus geen corona baby ;) ). Verder geen reacties erover.
Verder hou ik me ook niet echt goed aan de bubbel. Ale we spreken niet verder af dan met mijn ouders en een bevriend koppel, maar zodra het kon ging ik terug shoppen, kuisvrouw komt terug, ... Seffens wel eens naar mijn zus om wat spulletjes op te halen, maar nu met de uitgebreide bubbel kan het weer. We gaan met de vriendinnen ook terug afspreken een van dezer weken dus ja, zitten we dan nog id bubbel van 10 mensen, ik weet het het niet :p
Vanaf komende week moet ik ook minstens 2 dagen terug naar kantoor gaan. Wordt wennen... zien dat ik iets aandoet dat nog lukt, terug wat vroeger opstaan, niet meer snoepen wanneer ik goesting heb, ... Iedereen die benieuwd is naar mijn buik terwijl er nog helemaal niets te zien is :lol:

Ik krijg mijn termijnecho's ook redelijk op tijd (16w echo op exact 16w (zelf online afspraak gemaakt), 20w op 20w+4d).
08/18 > Pil stop
11/19 > Diagnose 'Unexplained'
02/20 > 1e iui - negatief
03/20 > 2e iui - zwanger
11/20 > Mama geworden :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten