IUI-clubje

IUI Forum
Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: IUI-clubje

Bericht door Elvira » 29 juni 2020, 20:46

SOHN schreef:
29 juni 2020, 16:59
Hallo allemaal,

Ik ben hier semi nieuw...
Ik heb hier 3 jaar geleden al eventjes vertoefd. Toen in oktober 2017 succesvol zwanger geraakt met Menopur + IUI wegens PCOS (dus er is hoop, ookal is die met momenten heel ver te zoeken!) en ondertussen heel fiere mama van een zoontje van bijna 2, maar tegelijk ook weer al eventjes wensmama.

Sinds November 2019 gestopt met de pil omdat we graag een tweede kindje willen, ik had jammergenoeg een heel onregelmatige cylclus en in mei heeft de gynaecoloog beslist om opnieuw ter starten met Menopur. Helaas bleek de dosis van 3 jaar terug nu te laag te zijn (?) en kreeg ik dus geen reactie, was wel even ferm balen omdat het na 1 ronde van 10 dosissen menopur "prijs" was destijds. Gelukkig na wat fine tunen met de dosis zijn we eindelijke vertrokken. Vandaag een eitje van 12 mm en goede bloedwaarden dus hopelijk eind deze week inseminatie.

Heel veel succes aan iedereen! Ik hoop dat mijn verhaal van ons eerste kindje alvast een kleine opsteker mag zijn.
Hallo SOHN,
Welkom terug en wat fijn om hoop te putten uit jouw verhaal :) Ik duim dat je deze keer weer succes hebt. Ik loop ook in UZ Gent en ga morgen voor de eerste meting, dus ook deze week inseminatie!
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! 💛 bevallen op 13 sept 2021

Svezso
Berichten: 41
Lid geworden op: 1 februari 2020, 16:12

Re: IUI-clubje

Bericht door Svezso » 29 juni 2020, 21:16

Atalanta schreef:
29 juni 2020, 15:28
@ Sara: ik hoop mee, positieve verhalen kunnen we wel gebruiken!
@Svezso: weet je meer over IVF? Ik heb aan het begin van de IUI’s gezegd aan mijn gynaeco dat ik Max drie keer wil proberen en hij werd wat ‘kwaad’. Ze doen min 4 keer, Max 6 keer afhankelijk van de kwaliteit van het zaad (als het goede kwaliteit is gaan ze door tot 6.. wat waarschijnlijk bij ons het geval zou zijn).

Hier ook weer wat bloed verloren dit weekend, weeral een teken dat mijn luteale fase veel te kort is deze cyclus. Zal volgende keer eens informeren of het zin heeft meer Utrogestan te nemen..
Mijn gynae werd hier niet kwaad over hoor. Hij gaat dossier indienen maar kan soms 2 maand duren. Morgen dus opnieuw clomid in tussentijd. Is dan al 4 e poging ook

Atalanta
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:02

Re: IUI-clubje

Bericht door Atalanta » 29 juni 2020, 21:57

Fie1992 schreef:
29 juni 2020, 17:28
Atalanta schreef:
28 juni 2020, 11:36
Svezso schreef:
27 juni 2020, 13:56


Of het te vroeg was kan ik moeilijk beantwoorden. Waarschijnlijk hangt dit ook af van de lengte van je normale cyclus plus hoe vlug je hormonen maakt. Ik krijg ook niet zo heel veel uitleg eerlijk gezegd. Ik moet het steeds zelf vragen allemaal. De maandstonden komen bij mij ook vrij laat door omdat ik utrogestan moet nemen. Vandaag voelde ik mij wel vrij duizelig maar of dat een symptoom is van een eventuele zwangerschap of weeral van die pillen weet ik dus ook niet. Blijft allemaal heel spannend.
Aan alle dames die Utrogestan nemen, hoeveel nemen jullie? Ik steek er iedere avond 1 op en steeds komen mijn regels te vroeg door. Die vierde week is altijd een afwisseling van een dag wel licht bloedverlies, dan weer enkele dagen niet, dan weer wel.. is om helemaal zot van te worden :roll:
Hoi Atalanta,
Ik nam vanaf de dag volgend op ovulatie/IUI tweemaal daags Progebel (=goedkopere variant van utrogestan) in een dosering van 200mg per capsule. Zonder de ondersteuning had ik ook een te korte luteale fase, soms zelfs al na 7 dagen bloedverlies. Bespreek de dosering dus zeker eens met je dokter! Oh Ja.. ik heb 1 maand de orale capsules geslikt. Dat hielp niets! Bovendien werd ik er erg slaperig van en had ik continu honger. Mijn gynaecoloog had dit voorgesteld, maar de fertiarts was hier helemaal niet mee akkoord. Daarna altijd vaginaal ingebracht.
Succes!
Bedankt voor de tip Fie1992! Heb die orale ook nog genomen en idd.. zzzz beste slaappillen ooit :lol:
Okt 2018: pilstop
Pcos, 4x IUI: neg
Nov 2020: IVF/ICSI
13 jan: TP 1: mk 4,5w
22 maart: TP 2: mk 7,5w
21 juni TP 3: neg
20 juli TP 4: mk 5w
Okt 2021: IVF/ICSI
TP 5&6: neg
Feb 2022: ICSI (4 blasto’s)
19 april TP 7: pos

Atalanta
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:02

Re: IUI-clubje

Bericht door Atalanta » 29 juni 2020, 22:00

Pindanootje schreef:
29 juni 2020, 19:09
Heeft iemand van jullie het Hpv virus gehad..?

Ik heb dat namelijk gehad best lang en wel best heftig, en lees zonet een artikel over de risico's voor fertiliteit hiervan. Zowel de slaagkansen van iui zijn extreem veel lager, als de kansen op miskraam hoger. Kan het artikel niet delen maar als je intikt Hpv infertiliteit Zol op Google dan kom je er normaal vanzelf op uit. Is een studie die onze arts uitgevoerd heeft (ombelet).
Zou het kunnen dat het gaat over patiënten die nog steeds HPV hebben? Ik heb het ook nog gehad, als die cijfers kloppen dan kunnen we er net zo goed meteen mee stoppen :o
Okt 2018: pilstop
Pcos, 4x IUI: neg
Nov 2020: IVF/ICSI
13 jan: TP 1: mk 4,5w
22 maart: TP 2: mk 7,5w
21 juni TP 3: neg
20 juli TP 4: mk 5w
Okt 2021: IVF/ICSI
TP 5&6: neg
Feb 2022: ICSI (4 blasto’s)
19 april TP 7: pos

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: IUI-clubje

Bericht door Pindanootje » 29 juni 2020, 22:22

Atalanta schreef:
29 juni 2020, 22:00
Pindanootje schreef:
29 juni 2020, 19:09
Heeft iemand van jullie het Hpv virus gehad..?

Ik heb dat namelijk gehad best lang en wel best heftig, en lees zonet een artikel over de risico's voor fertiliteit hiervan. Zowel de slaagkansen van iui zijn extreem veel lager, als de kansen op miskraam hoger. Kan het artikel niet delen maar als je intikt Hpv infertiliteit Zol op Google dan kom je er normaal vanzelf op uit. Is een studie die onze arts uitgevoerd heeft (ombelet).
Zou het kunnen dat het gaat over patiënten die nog steeds HPV hebben? Ik heb het ook nog gehad, als die cijfers kloppen dan kunnen we er net zo goed meteen mee stoppen :o

Ik kan het niet met zekerheid uit t artikel halen maar denk inderdaad wel dat het betekent patiënten die het op moment van de iui hebben. Alleen, zo'n virus is iets wat je niet zomaar snel "weg" krijgt. Behalve gezond leven bestaat er niks voor. Werd bij mij in 2013 gevonden en pas 2j geleden kwam het niet meer uit de testen. Moet elk jaar op controle. Maar als ik m'n vriend ermee heb "besmet" en die heeft het nog steeds bijvoorbeeld, zou dat de zaadcellen kunnen beschadigen lees ik. En dat is niet iets wat ze uit de basis onderzoeken kunnen halen.

Heb me tot nu toe nooit echt als een "schuldige" gevoeld met onze onverklaarde infertiliteit maar als dit de oorzaak zou zijn zou het wel zo aanvoelen voor me denk ik :(
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

Sara1987
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 17:00

Re: IUI-clubje

Bericht door Sara1987 » 30 juni 2020, 9:02

Ik kan het niet laten en heb vanochtend toch maar weer getest. Tja, die testjes van de action zijn zo spotgoedkoop dat niets je nog tegenhoudt :lol: .

Weer een tweede streep, onmiddellijk zichtbaar en duidelijker dan bij de test van twee dagen terug. Bloedafname is voor donderdag, we zullen zien hoe hoog ik dan zit, maar het ziet er in ieder geval al goed uit :D .
IUI 24/12: Miskraam
17/6/20: zwanger! Uitgerekende datum 9/3/2021 => 14/3 bevallen van een meisje!
22 maart 2023: zwanger! Vermoedelijke uitgerekende datum 13 december 2023

Fie1992
Berichten: 123
Lid geworden op: 19 mei 2020, 11:51

Re: IUI-clubje

Bericht door Fie1992 » 30 juni 2020, 11:30

Pindanootje schreef:
29 juni 2020, 22:22
Atalanta schreef:
29 juni 2020, 22:00
Pindanootje schreef:
29 juni 2020, 19:09
Heeft iemand van jullie het Hpv virus gehad..?

Ik heb dat namelijk gehad best lang en wel best heftig, en lees zonet een artikel over de risico's voor fertiliteit hiervan. Zowel de slaagkansen van iui zijn extreem veel lager, als de kansen op miskraam hoger. Kan het artikel niet delen maar als je intikt Hpv infertiliteit Zol op Google dan kom je er normaal vanzelf op uit. Is een studie die onze arts uitgevoerd heeft (ombelet).
Zou het kunnen dat het gaat over patiënten die nog steeds HPV hebben? Ik heb het ook nog gehad, als die cijfers kloppen dan kunnen we er net zo goed meteen mee stoppen :o

Ik kan het niet met zekerheid uit t artikel halen maar denk inderdaad wel dat het betekent patiënten die het op moment van de iui hebben. Alleen, zo'n virus is iets wat je niet zomaar snel "weg" krijgt. Behalve gezond leven bestaat er niks voor. Werd bij mij in 2013 gevonden en pas 2j geleden kwam het niet meer uit de testen. Moet elk jaar op controle. Maar als ik m'n vriend ermee heb "besmet" en die heeft het nog steeds bijvoorbeeld, zou dat de zaadcellen kunnen beschadigen lees ik. En dat is niet iets wat ze uit de basis onderzoeken kunnen halen.

Heb me tot nu toe nooit echt als een "schuldige" gevoeld met onze onverklaarde infertiliteit maar als dit de oorzaak zou zijn zou het wel zo aanvoelen voor me denk ik :(
Hoi Pindanootje,

Ik heb zelf medische achtergrond en heb hier nog niet echt veel over gehoord. De impact van een chlamydia infectie op fertiliteit is zeer uitgebreid beschreven. Of de HPV-infectie invloed heeft op jullie kansen, kan je best eens met je dokter bespreken. Ik kon er weinig sluitend bewijs over vinden, slechts enkele kleine studies die een link konden tonen, maar geen echt bewijs. Dat is nog steeds een groot verschil!! Probeer het niet teveel in je hoofd te stoppen alvorens je het besproken hebt met je dokter!
❤ feb 2021

Fie1992
Berichten: 123
Lid geworden op: 19 mei 2020, 11:51

Re: IUI-clubje

Bericht door Fie1992 » 30 juni 2020, 11:34

Sara1987 schreef:
30 juni 2020, 9:02
Ik kan het niet laten en heb vanochtend toch maar weer getest. Tja, die testjes van de action zijn zo spotgoedkoop dat niets je nog tegenhoudt :lol: .

Weer een tweede streep, onmiddellijk zichtbaar en duidelijker dan bij de test van twee dagen terug. Bloedafname is voor donderdag, we zullen zien hoe hoog ik dan zit, maar het ziet er in ieder geval al goed uit :D .

Dat begint er dag per dag beter uit te zien!! Spannend!

Ik had vannacht echt heftige krampen... Zou er bijna van flauwgevallen zijn. Was dus enorm ongerust. Telefoontje naar fertiliteit leverde niets op... de verpleegkundige vond het niet nodig me te zien omdat ik geen bloed verloor. Als ik nog eens zo een krampen had, moest ik maar naar Spoed. Was toch beetje verschoten van die reactie. Had op wat meer begrip gerekend...
Ik heb jouw tip dan maar opgevolgd en ben daarnet naar de huisarts gegaan om terug bloed te prikken. Vanavond zou ik nieuws moeten hebben. Ben nu wel erg ongerust :(. Hopelijk gaat alles nog steeds goed...
❤ feb 2021

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: IUI-clubje

Bericht door Pindanootje » 30 juni 2020, 11:42

Klinkt heel goed Sara!!!!!
Laatst gewijzigd door Pindanootje op 30 juni 2020, 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: IUI-clubje

Bericht door Pindanootje » 30 juni 2020, 11:43

Fie1992 schreef:
30 juni 2020, 11:30
Pindanootje schreef:
29 juni 2020, 22:22
Atalanta schreef:
29 juni 2020, 22:00


Zou het kunnen dat het gaat over patiënten die nog steeds HPV hebben? Ik heb het ook nog gehad, als die cijfers kloppen dan kunnen we er net zo goed meteen mee stoppen :o

Ik kan het niet met zekerheid uit t artikel halen maar denk inderdaad wel dat het betekent patiënten die het op moment van de iui hebben. Alleen, zo'n virus is iets wat je niet zomaar snel "weg" krijgt. Behalve gezond leven bestaat er niks voor. Werd bij mij in 2013 gevonden en pas 2j geleden kwam het niet meer uit de testen. Moet elk jaar op controle. Maar als ik m'n vriend ermee heb "besmet" en die heeft het nog steeds bijvoorbeeld, zou dat de zaadcellen kunnen beschadigen lees ik. En dat is niet iets wat ze uit de basis onderzoeken kunnen halen.

Heb me tot nu toe nooit echt als een "schuldige" gevoeld met onze onverklaarde infertiliteit maar als dit de oorzaak zou zijn zou het wel zo aanvoelen voor me denk ik :(
Hoi Pindanootje,

Ik heb zelf medische achtergrond en heb hier nog niet echt veel over gehoord. De impact van een chlamydia infectie op fertiliteit is zeer uitgebreid beschreven. Of de HPV-infectie invloed heeft op jullie kansen, kan je best eens met je dokter bespreken. Ik kon er weinig sluitend bewijs over vinden, slechts enkele kleine studies die een link konden tonen, maar geen echt bewijs. Dat is nog steeds een groot verschil!! Probeer het niet teveel in je hoofd te stoppen alvorens je het besproken hebt met je dokter!


Het onderzoek staat inderdaad nog in de kinderschoenen maar eerste bevindingen laten toch alvast een sterke link zien las ik. Het is inderdaad iets wat ik al besproken heb in het ZH. Vandaar heeft Ombelet ook een speciaal labo onderzoek hiervoor aangevraagd voor mijn vriend, hoor hier donderdag uitslag van. Maar was er nu pas over gaan lezen en schrok er beetje van gewoon. Als het zo blijkt te zijn hoop ik maar dat de ivf of icsi slaagkansen er niet door verminderd hoeven te worden en we via die weg alsnog zwanger kunnen raken.
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

Fie1992
Berichten: 123
Lid geworden op: 19 mei 2020, 11:51

Re: IUI-clubje

Bericht door Fie1992 » 30 juni 2020, 12:07

Pindanootje schreef:
30 juni 2020, 11:43
Fie1992 schreef:
30 juni 2020, 11:30
Pindanootje schreef:
29 juni 2020, 22:22



Ik kan het niet met zekerheid uit t artikel halen maar denk inderdaad wel dat het betekent patiënten die het op moment van de iui hebben. Alleen, zo'n virus is iets wat je niet zomaar snel "weg" krijgt. Behalve gezond leven bestaat er niks voor. Werd bij mij in 2013 gevonden en pas 2j geleden kwam het niet meer uit de testen. Moet elk jaar op controle. Maar als ik m'n vriend ermee heb "besmet" en die heeft het nog steeds bijvoorbeeld, zou dat de zaadcellen kunnen beschadigen lees ik. En dat is niet iets wat ze uit de basis onderzoeken kunnen halen.

Heb me tot nu toe nooit echt als een "schuldige" gevoeld met onze onverklaarde infertiliteit maar als dit de oorzaak zou zijn zou het wel zo aanvoelen voor me denk ik :(
Hoi Pindanootje,

Ik heb zelf medische achtergrond en heb hier nog niet echt veel over gehoord. De impact van een chlamydia infectie op fertiliteit is zeer uitgebreid beschreven. Of de HPV-infectie invloed heeft op jullie kansen, kan je best eens met je dokter bespreken. Ik kon er weinig sluitend bewijs over vinden, slechts enkele kleine studies die een link konden tonen, maar geen echt bewijs. Dat is nog steeds een groot verschil!! Probeer het niet teveel in je hoofd te stoppen alvorens je het besproken hebt met je dokter!


Het onderzoek staat inderdaad nog in de kinderschoenen maar eerste bevindingen laten toch alvast een sterke link zien las ik. Het is inderdaad iets wat ik al besproken heb in het ZH. Vandaar heeft Ombelet ook een speciaal labo onderzoek hiervoor aangevraagd voor mijn vriend, hoor hier donderdag uitslag van. Maar was er nu pas over gaan lezen en schrok er beetje van gewoon. Als het zo blijkt te zijn hoop ik maar dat de ivf of icsi slaagkansen er niet door verminderd hoeven te worden en we via die weg alsnog zwanger kunnen raken.
Ik hoop met jullie mee! Informatie opzoeken op internet geeft soms geruststelling, maar veroorzaakt ook vaak onrust he. Hoopvol proberen afwachten nu!
❤ feb 2021

Josie21
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 december 2019, 16:16

Re: IUI-clubje

Bericht door Josie21 » 30 juni 2020, 12:39

@Sara Yes, geweldig nieuws!

@Fie Wat vervelend dat ze zo reageren bij fertiliteit. Je zou inderdaad wat meer begrip verwachten. Hopelijk gaat alles goed. Weet je al meer van je huisarts?

Ik heb mijn maandstonden eergisteren gekregen en ben vandaag dus weer met Clomid gestart. De 9e heb ik een afspraak voor meting en bloedname en op 20 juli een informatief gesprek om IVF op te starten in augustus als de vierde iui op niets uitdraait...
12/19 1e iui: neg
01/20 iui kan niet doorgaan
02/20 2e iui: biochemische zwangerschap
06/20 3e iui:neg
07/20 4e iui:neg
5/8: Gesprek ivf
https://www.mamazonderkind.be

Jeanneke
Berichten: 271
Lid geworden op: 7 december 2017, 21:21

Re: IUI-clubje

Bericht door Jeanneke » 30 juni 2020, 16:35

Pindanootje schreef:
30 juni 2020, 11:43
Fie1992 schreef:
30 juni 2020, 11:30
Pindanootje schreef:
29 juni 2020, 22:22



Ik kan het niet met zekerheid uit t artikel halen maar denk inderdaad wel dat het betekent patiënten die het op moment van de iui hebben. Alleen, zo'n virus is iets wat je niet zomaar snel "weg" krijgt. Behalve gezond leven bestaat er niks voor. Werd bij mij in 2013 gevonden en pas 2j geleden kwam het niet meer uit de testen. Moet elk jaar op controle. Maar als ik m'n vriend ermee heb "besmet" en die heeft het nog steeds bijvoorbeeld, zou dat de zaadcellen kunnen beschadigen lees ik. En dat is niet iets wat ze uit de basis onderzoeken kunnen halen.

Heb me tot nu toe nooit echt als een "schuldige" gevoeld met onze onverklaarde infertiliteit maar als dit de oorzaak zou zijn zou het wel zo aanvoelen voor me denk ik :(
Hoi Pindanootje,

Ik heb zelf medische achtergrond en heb hier nog niet echt veel over gehoord. De impact van een chlamydia infectie op fertiliteit is zeer uitgebreid beschreven. Of de HPV-infectie invloed heeft op jullie kansen, kan je best eens met je dokter bespreken. Ik kon er weinig sluitend bewijs over vinden, slechts enkele kleine studies die een link konden tonen, maar geen echt bewijs. Dat is nog steeds een groot verschil!! Probeer het niet teveel in je hoofd te stoppen alvorens je het besproken hebt met je dokter!


Het onderzoek staat inderdaad nog in de kinderschoenen maar eerste bevindingen laten toch alvast een sterke link zien las ik. Het is inderdaad iets wat ik al besproken heb in het ZH. Vandaar heeft Ombelet ook een speciaal labo onderzoek hiervoor aangevraagd voor mijn vriend, hoor hier donderdag uitslag van. Maar was er nu pas over gaan lezen en schrok er beetje van gewoon. Als het zo blijkt te zijn hoop ik maar dat de ivf of icsi slaagkansen er niet door verminderd hoeven te worden en we via die weg alsnog zwanger kunnen raken.
Hoi,

Ik heb die vraag ook gesteld in Jette maar volgens mijn behandelende arts heeft dit geen invloed. Ik moest vorige week terug langs voor een uitstrijkje bij mijn 'gewone' gynaecoloog en ik heb de vraag daar ook gesteld (ik stel die elke keer :lol: ). Hij zei ook dat het geen invloed had.
Ik heb al sinds oktober 2018 afwijkende uitstrijkjes met HPV cellen gedetecteerd. Ik hoop dat het huidige uitstrijkje al minder afwijkende cellen heeft. Ik merk dat het elke 6 maand wel beter gaat.
04/19 ICSI 1: negatief
05/19 ICSI 1.1: negatief
06/19 ICSI 2: geen TP
10/19 ICSI 3: geen TP
07/20 ICSI 4: geen TP
07/21: ICSI 5: negatief. Geen cryo
10/21: ICSI 6: negatief. Geen cryo
09/22: IUI-D: negatief
11/22: IUI-D: negatief
03/23: IUI-D: ❤

Fie1992
Berichten: 123
Lid geworden op: 19 mei 2020, 11:51

Re: IUI-clubje

Bericht door Fie1992 » 30 juni 2020, 19:43

Josie21 schreef:
30 juni 2020, 12:39
@Sara Yes, geweldig nieuws!

@Fie Wat vervelend dat ze zo reageren bij fertiliteit. Je zou inderdaad wat meer begrip verwachten. Hopelijk gaat alles goed. Weet je al meer van je huisarts?

Ik heb mijn maandstonden eergisteren gekregen en ben vandaag dus weer met Clomid gestart. De 9e heb ik een afspraak voor meting en bloedname en op 20 juli een informatief gesprek om IVF op te starten in augustus als de vierde iui op niets uitdraait...
Daarnet telefoon gekregen van de huisarts. Hcg stond op 20740, geen tekenen van ontsteking. Dus ik mocht terug wat gerust zijn, zei hij. O e f !

@Josie, ik hoop dat je dat gesprek op 20 juli niet meer zal nodig hebben! Succes met de nieuwe poging!
❤ feb 2021

Atalanta
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:02

Re: IUI-clubje

Bericht door Atalanta » 30 juni 2020, 21:03

Fie1992 schreef:
30 juni 2020, 19:43
Josie21 schreef:
30 juni 2020, 12:39
@Sara Yes, geweldig nieuws!

@Fie Wat vervelend dat ze zo reageren bij fertiliteit. Je zou inderdaad wat meer begrip verwachten. Hopelijk gaat alles goed. Weet je al meer van je huisarts?

Ik heb mijn maandstonden eergisteren gekregen en ben vandaag dus weer met Clomid gestart. De 9e heb ik een afspraak voor meting en bloedname en op 20 juli een informatief gesprek om IVF op te starten in augustus als de vierde iui op niets uitdraait...
Daarnet telefoon gekregen van de huisarts. Hcg stond op 20740, geen tekenen van ontsteking. Dus ik mocht terug wat gerust zijn, zei hij. O e f !

@Josie, ik hoop dat je dat gesprek op 20 juli niet meer zal nodig hebben! Succes met de nieuwe poging!

Oef wat een opluchting, ben blij voor je!
Okt 2018: pilstop
Pcos, 4x IUI: neg
Nov 2020: IVF/ICSI
13 jan: TP 1: mk 4,5w
22 maart: TP 2: mk 7,5w
21 juni TP 3: neg
20 juli TP 4: mk 5w
Okt 2021: IVF/ICSI
TP 5&6: neg
Feb 2022: ICSI (4 blasto’s)
19 april TP 7: pos

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten