Ik heb nog niet eerder gehoord over doorprikken als je 3 follikels hebt. Ik heb wel gehoord dat stel dat je inderdaad een drieling krijgt, ze de zwangerschap termineren. Hebben dat zelf moeten tekenen als ik me niet vergis. Tweeling was wel oké.
Ik merk dat ik zo emotioneel ben laatste tijd met deze onderwerpen, als ik op tv dingen zie over baby's of kleine kindjes of zwangerschappen, dan springen me de tranen al in de ogen.. En vandaag op het werk hoorde ik dan van iemand hoe vlot de zwangerschap gegaan was, nergens last van, bevalling op 2u gedaan, en hup de 3e nacht sliep de baby al praktisch door. Hoe vlot 't allemaal gaat bij mensen.. Sta er gewoon versteld van soms. Ik ben al bang dat bij mij alles even moeilijk gaat verlopen als het hele voortraject nu ook loopt

. Alles is dus mogelijk. En staar je niet blind op die verhaaltjes. Velen spreken gewoon de waarheid niet. Ik ken dus beide zijden al een beetje. Nu met mijn nieuwe partner wil het ook niet lukken. Dus ik snap je verdriet en frustratie maar stress mag je niet teveel hebben want dat is vaak de oorzaak dat het niet echt wil lukken. Hoe gebeuren anders die one night stand zwangerschappen: omdat ze plezier hebben en ontspannen zijn 
ik snap die teleurstelling, maar ik hoop toch heel hard mee dat het lukt! 
. Dat komt er nog maar bij..
23/04/2021
bevallen op 13 sept 2021
.
Hoop dat er snel iets blijft plakken daarbinnen.
dan slaagt mijn vorig bericht op niks natuurlijk! Hoe dan ook wens ik je snel een positieve test toe.
)..
veel mensen vergissen zich omdat we nu nog in juli zitten.