Ik hoopPindanootje schreef: ↑27 juli 2020, 19:22Veel succes morgen bij de inseminatie meid en dat het dit keer Bingo mag zijn hé![]()
ook
!Ik hoopPindanootje schreef: ↑27 juli 2020, 19:22Veel succes morgen bij de inseminatie meid en dat het dit keer Bingo mag zijn hé![]()
ook
!Haha same! Ik heb ook veel sneller last vaan traantjes
bevallen op 13 sept 2021Helaas ook negatiefJosie21 schreef: ↑25 juli 2020, 9:13@ Pindanootje Veel succes met de spuitjes!
@ Svezso Heb je je bloedtest al gehad? Ben benieuwd naar het resultaat.
Ik zit hier met de zoveelste negatieve test. Het zal dus IVF worden. Mijn gyn heeft het gesprek wel verplaatst ‘wegens omstandigheden’ waardoor ik pas in september zal kunnen starten. Als Corona dan weer niet alles verpest tenminste. Ik twijfel of ik nog een vijfde iui zou doen in augustus.
. Wij stappen dus over naar icsi. Vanaf vandaag starten met het traject...Oh Svezso wat ontzettend jammer voor je zeg..

Die teleurstelling altijd he, blijft elke keer even erg. Ik hoop dat deze nieuwe weg inslaan een zwangerschap mag opleveren. Verlies de moed niet
icsi geeft mooie resultaten tenslotte..
!
DankjewelFie1992 schreef: ↑28 juli 2020, 7:36Hoi dames,
Een tijdje geleden dat ik hier nog schreef, maar ik ben jullie verhalen blijven opvolgen!
Vele waarbij het kantelpunt IUI naar IVF/ICSI bereikt is... Ik leef met jullie mee. Al die ontgoochelingen keer op keer moeten verwerken moet zeer hard zijn...
Hopelijk hebben jullie nu heel snel fantastisch nieuws met het nieuwe traject!
Voor diegene in de wachtweken: courage, you can do this!
Hopelijk strooit Corona geen extra roet in het eten. Het is allemaal al lastig genoeg. Nog eens moeten omgaan met een extra vertraging maakt het met momenten ondraaglijk. Voorlopig nog niemand waarbij de behandeling werd gestaakt of waarbij de partner plots niet meer mee mag gaan, hoop ik? Ze kunnen dat toch moeilijk blijven doen, terwijl er zoveel dingen als winkelen en op café gaan wel mogen blijven doorgaan...
Hou jullie taai! Het is jullie allemaal zooooo hard gegund!!![]()
!
. Wij stappen dus over naar icsi. Vanaf vandaag starten met het traject...
Wat erg seg!!! Ik snap de ontgoocheling, iedere x goede moed tot die periode er terug aankomt.Atalanta schreef: ↑27 juli 2020, 22:44Goh vrijdag zou mijn menstruatiedag moeten zijn en nu toch weeral wat bloed verloren ondanks 3x Utrogestan/dag. Ik ben echt ontgoocheldik bel morgen eens om te horen of het nog wel de moeite is Utrogestan verder te nemen nu?! :s
=> veel mislukkingen vandaag precies, aan iedereen good luck met de volgende poging!

Wat raar he dat het bij velen van ons niet lukt
bevallen op 13 sept 2021Hmmm... Dat zou wel echt niet fijn zijnElvira schreef: ↑28 juli 2020, 8:36Svezso en Atalanta, veel sterkteWat raar he dat het bij velen van ons niet lukt
Ik las wel dat de slagingskansen van IVF/ ICSI enorm veel beter zijn dan IUI, dus ik duim voor ons allemaal
![]()
En Pindanootje goed om te weten dat spuitjes bij de apotheek te krijgen zijn, blij dat je gewoon door kan gaan deze cyclus!
Fie, bij ons zeiden ze wel dat als we naar IVF overgaan, de partner misschien niet bij de pick up mag zijn ivm corona. Maar dit ligt aan hoe druk het die dag is en of er genoeg ruimte is. Wij blijven maar in ons kot voorlopig want wil idd niet weer een pauze!!![]()
Ik denk dat je zal kunnen stoppen, als de test negatief is en ze willen doorkomen.. heb dat ook al eens gehad. Heb je hen al kunnen bereiken? XMinosh schreef: ↑28 juli 2020, 8:01Wat erg seg!!! Ik snap de ontgoocheling, iedere x goede moed tot die periode er terug aankomt.Atalanta schreef: ↑27 juli 2020, 22:44Goh vrijdag zou mijn menstruatiedag moeten zijn en nu toch weeral wat bloed verloren ondanks 3x Utrogestan/dag. Ik ben echt ontgoocheldik bel morgen eens om te horen of het nog wel de moeite is Utrogestan verder te nemen nu?! :s
=> veel mislukkingen vandaag precies, aan iedereen good luck met de volgende poging!
Ik zou zeker ook horen. Volgens mij heeft het geen zin om dit te nemen als ze er willen doorkomen.
Sterkte de komende dagen![]()
23/04/2021Het zal wel bijna zo ver zijn voor je?! Ik duim heel hard mee 🥰
23/04/2021Mag je nu gelijk met icsi starten nog voor het gesprek met je gyn? Of echt wachten tot septemberSvezso schreef: ↑27 juli 2020, 22:36Helaas ook negatiefJosie21 schreef: ↑25 juli 2020, 9:13@ Pindanootje Veel succes met de spuitjes!
@ Svezso Heb je je bloedtest al gehad? Ben benieuwd naar het resultaat.
Ik zit hier met de zoveelste negatieve test. Het zal dus IVF worden. Mijn gyn heeft het gesprek wel verplaatst ‘wegens omstandigheden’ waardoor ik pas in september zal kunnen starten. Als Corona dan weer niet alles verpest tenminste. Ik twijfel of ik nog een vijfde iui zou doen in augustus.. Wij stappen dus over naar icsi. Vanaf vandaag starten met het traject...
? X
23/04/2021
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten