Hoi MinoshMinosh schreef: ↑14 augustus 2020, 10:03Net terug van controle: gemengde gevoelens: Het is eigelijk een soort van bloedklonter cyste, door progesteron, want natuurlijk niet goed is om in de 1ste helft van je cyclus te hebben, Ivf was deze maand sowieso uitgesloten, het is gekrompen wat goed is. Ik mag morgen starten, maar en er is een grote maar... volgende week controle en de kans is er dat die cyste toch geactiveerd is en dan is de poging verloren...
Of ik moest een maand aan de pil...
Pfff waarom kan het nu nooit is gewoon normaal verlopen....
Ik weet niet of ik hetzelfde heb als jou, maar sinds ik Letrozole en utrogestan neem, heb ik elke maand bij mijn startecho al een cyste klaarzitten. Vorige keer was die 13mm, deze keer 18mm. Ze prikken dan ook altijd bloed om te kijken of de cyste hormonaal actief is. Tot hiertoe nooit actief geweest of geworden, en dan is dat volgens UZG helemaal geen probleem. Ik heb het eergisteren bij m'n controle nog eens dubbel gevraagd en de reactie was; heel veel vrouwen hebben regelmatig cystes die niet hormonaal actief zijn, maar die zien dat gewoon niet omdat ze geen startecho krijgen.
23/9

bevallen op 13 sept 2021
. Ik heb ook vroeg getest nu, omdat ik dat gesprek had gisteren. Mijn testdag is eigenlijk pas zaterdag/zondag. Mijn nod is woensdag.
. Uurtje geleden bloedname gehad en nu aftellen tot 21u
.
!
23/04/2021

!
🥳 zalig nieuws!!!!!!