Goed dat je een datum hebt voor een gesprek in Jette.Pindanootje schreef: ↑17 augustus 2020, 20:54Ik heb 29 sept een eerste consult in Jette in ieder geval. Ga morgen in het ZOL vragen of ik m'n medisch dossier kan krijgen, vooral die echo metingen die nergens digitaal staan. Ik ga idd proberen zelf even minder met m'n neus in de cijfers te zitten en vragen in Jette wat ze van de laatste poging vonden, of ze beamen dat m'n kans daar gemist is vanwege te vroeg. En waarom m'n waarden met puregon zoveel lager lijken dan met clomidIn ieder geval is er niks meer aan te doen nu. En hoewel het nog als lang wachten voelt tot 29sept, denk ik dat ik de tijd ook ff nodig heb mss. Alles even loslaten enzo. Relationeel gaat het ook ff niet zo best allemaal dus dat komt er ook nog bij
![]()
Het is goed om gegevens te hebben, maar te veel is misschien ook weer niet zo gezond voor ons.
Rust kan goed doen voor het lichaam, soms vergeten we dat ook wel eens om ons doel na te streven. Ik hoop dat de rust je goed doet.
Alles weegt op een relatie, de voortdurende onzekerheid, stress, ... het is ook niet niks. Ik hoop dat jullie er snel door komen en de rust vinden die jullie nodig hebben.
Ik heb het boek inNesteling zwanger worden en blijven net gekocht. Er staan goeie tips rond voeding en yoga in, misschien iets om tijdens je rustperiode eens te lezen.
In ieder geval is er niks meer aan te doen nu. En hoewel het nog als lang wachten voelt tot 29sept, denk ik dat ik de tijd ook ff nodig heb mss. Alles even loslaten enzo. Relationeel gaat het ook ff niet zo best allemaal dus dat komt er ook nog bij 
Ik hoop dat de rust jullie goed gaat doen en toch ook hoop geeft voor wat er jullie in september te wachten staat. Veel sterkte en een dikke knuffel.
bevallen op 13 sept 2021

23/9