Ooh het komt dichterbij! Hopelijk inderdaad niet nog extra wachten en meteen eraan beginnenAtalanta schreef: ↑2 oktober 2020, 11:33@zondergeduld: ik ga bij dokter Thys, en 16 okt hebben wij ons gesprek bij het CRG, spannend eh, tkomt dichterbij! Ik hoop maar dat er na dat gesprek weer geen wachttijd komt want ik vermoed dat we een dikke week later al zouden kunnen starten met de volgende cyclus, hopelijk IVF dus![]()
Gelukkig kwam rond 11u05 iemand langs die me naar een kamer bracht en er ging een andere dokter langskomen, nl. Mijn vaste gynaecoloog waar ik normaal jaarlijks op controle ging dus dat vond ik heel erg positief omdat het eindelijk iemand was die ik kende.
Heb nogmaals m’n verhaal tegen hem gedaan dat vorige iui geen leuke ervaring was. En hij vertelde mij nu gelukkig wel meer info, en wat hij deed.
Staal die m’n vriend deze ochtend had binnengebracht daren er 34 miljoen en er waren heel wat vanover gebleven met een goeie beweegelijkheid dus het wat een heel mooi staaltje zei hij.
Hij had er goede hoop bij. Nu dat was leuk om te horen!!
Ondertussen zijn we nu op weg naar de ardennen, deze namiddag de spa in, dus dan zal ik wel warme voetjes krijgen hahaha

oojaaa en dinsdag weer de acupunctuur.. nou meer kan ik niet doen hoor.. hahaha