Jan Pafijn / Dokter Decleer .

Plaats reactie
Larissa
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 november 2020, 7:42

Jan Pafijn / Dokter Decleer .

Bericht door Larissa » 15 november 2020, 12:47

Hallo ,
Even een vraagje of er mensen in behandeling zijn in het Jan Palfijn en bij Dokter Decleer ?

Wij hebben net onze eerste icsi poging achter de rug . Deze morgen een terugplaatsing gehad . Nu is het afwachten ... ( en dat duurt zoooo lang 🙁)

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: Jan Pafijn / Dokter Decleer .

Bericht door Hope88 » 16 november 2020, 11:20

Ik ga ook bij Dr. Decleer. Wij hebben normaal gezien woensdag de tp, dus dan kom ik ook bij jou op het wachtbankje zitten. :wink:
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

Pitoutje
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 augustus 2019, 23:10

Re: Jan Pafijn / Dokter Decleer .

Bericht door Pitoutje » 16 november 2020, 15:08

Hallo,
wij zijn ook in behandeling bij dokter Decleer. Maar toen ik vorige maand belde om een nieuwe cyclus op te starten kon dit niet wegens corona. Hadden jullie nog eitjes in de diepvries zitten zodat jullie nu toch kunnen verder doen?

groetjes

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: Jan Pafijn / Dokter Decleer .

Bericht door Hope88 » 16 november 2020, 15:31

Pitoutje schreef:
16 november 2020, 15:08
Hallo,
wij zijn ook in behandeling bij dokter Decleer. Maar toen ik vorige maand belde om een nieuwe cyclus op te starten kon dit niet wegens corona. Hadden jullie nog eitjes in de diepvries zitten zodat jullie nu toch kunnen verder doen?

groetjes
Wij hadden nog 4 cryo's, dus we hadden geen nieuwe stimulatie nodig. Hopelijk kan je volgende cyclus dan wel terug starten.
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

Larissa
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 november 2020, 7:42

Re: Jan Pafijn / Dokter Decleer .

Bericht door Larissa » 17 november 2020, 8:58

Hallo ,
Wij waren al begonnen met de medicatie .
Daardoor mochten we nog onze poging afwerken .

Ik lees hier veel slechte verhalen over de dokter en jp . Deze zijn wel al van een tijdje geleden maar ik ben best wel tevreden over de dokter .


Groetjes

kimmytjuch
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 november 2020, 10:50

Re: Jan Pafijn / Dokter Decleer .

Bericht door kimmytjuch » 17 november 2020, 11:01

Hello menssen ik mag 15 dec naar.dokter.decleer heeft iemand wat informatie voor me na en pijnelojk telifoontje gisteren is er me gemeld dan mijn man zijn sperma staaltje terug niet goed is voor de 2 keer wat zijn de kanssen en wat kost het al krijg je iets terug zit met zoveel vragen pff

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: Jan Pafijn / Dokter Decleer .

Bericht door Hope88 » 17 november 2020, 11:17

@ Larissa: Er zijn inderdaad mensen die heel positief zijn over dokter Decleer en mensen die net heel slechte ervaringen met hem hebben.
Ik denk dat je vooral zelf moet ondervinden hoe het voor jou aanvoelt.
Ik persoonlijk heb wel een goed gevoel bij hem. Dankzij hem hebben wij ook al een dochtertje. Hij geeft uit zichzelf niet erg veel info, maar maakt wel tijd om te antwoorden op je vragen. Hij staat ook open voor de dingen die je zelf zegt. De zwemmers van mijn man zijn vb niet goed (zowel qua aantal als qua beweeglijkheid). Daarom hadden we gezegd dat we het nut niet zeggen van iui (aangezien ze dan nog altijd zelf een stuk moeten zwemmen) en we liever meteen zouden starten met IVF. En hij ging hier mee akkoord.
Nu, ondanks dat we ons goed voelen bij hem zullen we voor de volgende poging waarschijnlijk wel eens gaan luisteren in Jette. Vooral omdat we zelf het gevoel willen hebben dat we alles gedaan hebben en omdat Jette de reputatie heeft dat ze het beste labo in België/Europa hebben.

@ Kimmy: Wat wil je precies weten?
Het is idd erg pijnlijk om te horen dat de zaadkwaliteiit van je man niet goed is. Aan de andere kant is het goed dat je dit nu weet, want dan kunnen er andere stappen worden genomen (zoals inseminatie of ivf/icsi). Als je 15 december voor de eerse keer bij hem gaat, is het goed om een doorverwijsbrief met de resultaten van de sperma analyse (en eventuele andere onderzoeken) mee te nemen. Dan kan de dokter deze al bekijken.
De kansen hangen wat af van je leeftijd en welke techniek ze gaan gebruiken, enz. Ik weet voor mijn leeftijd en omdat we icsi gebruiken, dat de kans per terugplaatsing van een embryo 1/3 is.
Qua kosten heb je als Belgisch burger wel een aantal zaken die worden terugbetaald. Je consulten kan je doorgeven aan de mutualiteit en worden deels terugbetaald. Inseminatie met medicatie wordt 6x terugbetaald en voor ivf/icsi worden ook 6 pogingen terugbetaald (1 poging is een punctie waarin ze eicellen vinden en die samenbrengen met de zaadcellen van je vriend; Met wat geluk heb je uit 1 poging dus meerdere embryo's die ze kunnen terugplaatsen). Afhankelijk van welke hospitalisatieverzekering je hebt kan je daar misschien ook nog een en ander inbrengen.
Hopelijk geeft dit al wat meer duidelijkheid?
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

Larissa
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 november 2020, 7:42

Re: Jan Pafijn / Dokter Decleer .

Bericht door Larissa » 18 november 2020, 8:04

Hope88 schreef:
17 november 2020, 11:17
@ Larissa: Er zijn inderdaad mensen die heel positief zijn over dokter Decleer en mensen die net heel slechte ervaringen met hem hebben.
Ik denk dat je vooral zelf moet ondervinden hoe het voor jou aanvoelt.
Ik persoonlijk heb wel een goed gevoel bij hem. Dankzij hem hebben wij ook al een dochtertje. Hij geeft uit zichzelf niet erg veel info, maar maakt wel tijd om te antwoorden op je vragen. Hij staat ook open voor de dingen die je zelf zegt. De zwemmers van mijn man zijn vb niet goed (zowel qua aantal als qua beweeglijkheid). Daarom hadden we gezegd dat we het nut niet zeggen van iui (aangezien ze dan nog altijd zelf een stuk moeten zwemmen) en we liever meteen zouden starten met IVF. En hij ging hier mee akkoord.
Nu, ondanks dat we ons goed voelen bij hem zullen we voor de volgende poging waarschijnlijk wel eens gaan luisteren in Jette. Vooral omdat we zelf het gevoel willen hebben dat we alles gedaan hebben en omdat Jette de reputatie heeft dat ze het beste labo in België/Europa hebben.

@ Kimmy: Wat wil je precies weten?
Het is idd erg pijnlijk om te horen dat de zaadkwaliteiit van je man niet goed is. Aan de andere kant is het goed dat je dit nu weet, want dan kunnen er andere stappen worden genomen (zoals inseminatie of ivf/icsi). Als je 15 december voor de eerse keer bij hem gaat, is het goed om een doorverwijsbrief met de resultaten van de sperma analyse (en eventuele andere onderzoeken) mee te nemen. Dan kan de dokter deze al bekijken.
De kansen hangen wat af van je leeftijd en welke techniek ze gaan gebruiken, enz. Ik weet voor mijn leeftijd en omdat we icsi gebruiken, dat de kans per terugplaatsing van een embryo 1/3 is.
Qua kosten heb je als Belgisch burger wel een aantal zaken die worden terugbetaald. Je consulten kan je doorgeven aan de mutualiteit en worden deels terugbetaald. Inseminatie met medicatie wordt 6x terugbetaald en voor ivf/icsi worden ook 6 pogingen terugbetaald (1 poging is een punctie waarin ze eicellen vinden en die samenbrengen met de zaadcellen van je vriend; Met wat geluk heb je uit 1 poging dus meerdere embryo's die ze kunnen terugplaatsen). Afhankelijk van welke hospitalisatieverzekering je hebt kan je daar misschien ook nog een en ander inbrengen.
Hopelijk geeft dit al wat meer duidelijkheid?

Hallo ,
Ook al veel goeie dingen gehoord over Jette maar dit is voor ons niet haalbaar. Ik heb zelf wel een goed gevoel bij hem idd geen spraak waterval maar als je iets vraagt neemt hij wel de tijd . De kwaliteit van mijn vriend zijn zwemmers is ook niet goed vandaar ze icsi gedaan hebben . Nu zien wat het resultaat is .
Grtjs 🙂

kimmytjuch
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 november 2020, 10:50

Re: Jan Pafijn / Dokter Decleer .

Bericht door kimmytjuch » 23 november 2020, 15:00

Dankje voor de reatie mijn man is 31 jaar wij zijn doorgestuurd door dokter de volder de papieren van de laatste resultaten zijn doorgestuurd hopelijk hebbe we ooit nog kans voor kibdjes we keken er zo inorm naar uit

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten