Life Expert Centre

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: Life Expert Centre

Bericht door Babske84 » 31 augustus 2020, 19:35

Ennas schreef: โ†‘
31 augustus 2020, 15:39
Babske84 schreef: โ†‘
31 augustus 2020, 15:27

Hey! Vanmorgen echo gehad en bloedname. Er was al een pieppiepklein vruchtje te zien en volgens de dokter ben ik officieel 5 weken zwanger ๐Ÿ˜Š. Ik denk dat ik het nog niet helemaal besef maar dat komt vast wel.
Bedankt voor je berichtje en ik blijf duimen voor alle dames hier ๐Ÿ™๐Ÿป
Oh wauw! Meteen ook echo gehad? Bij mij hebben ze bij de twee zwangerschappen nooit echo gedaan op 5 weken, enkel bloedname. Echo was voor week 8. Wel leuk dat ze bij jou meteen beiden deden, dan heb je het meteen ook zien zitten he ๐Ÿ˜Š. Dikke proficiat! Ik wens je alvast een zorgeloze, heerlijke zwangerschap toe. En dat we met z'n allen jou kunnen volgen natuurlijk :wink: .
Dankjewel allemaal ๐Ÿ™๐Ÿป Leuk om te lezen ook al ken ik jullie niet โ˜บ๏ธ
Het was dadelijk met echo en binnen 2 weken terug. Dan moet er een hartje aanwezig zijn, anders is er iets mis. Spannend dus nog maar genieten doe ik hoor (al besef ik het af en toe nog niet ๐Ÿ˜Š)

Succes nog!!
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: โŒ
IUI 2: 13 augustus: โœ…
27/4/21: welkom Juliette

MLauB
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 juni 2020, 14:40

Re: Life Expert Centre

Bericht door MLauB » 15 september 2020, 8:29

Even een update over mijn situatie... Mijn Clomid deed niet zo goed wat het moest doen, dus heb ik een hogere dosis moeten nemen in het midden van mijn cyclus. Met als gevolg dat ik ineens 3 eitjes had. De kans op een tweeling zou groot zijn, maar hey... Als je al zo lang bezig bent doet dat er niet toe, hรจ! Mijn redenering was ook wel dat als het nu niet zou lukken, moet er toch wel echt iets mis zijn, toch? Aantal dagen later kon ik gaan voor mijn 3de inseminatie en net op het juiste moment ook, want ik had net mijn eisprong.

Vandaag zou ik normaal mijn regels moeten krijgen en ongeduldig al ik ben, heb ik toch maar een zwangerschapstest gedaan. Die bleek... POSITIEF te zijn! Het besef is er nog niet helemaal en ik weet nog niet goed hoe en wat nu. Allereerst een afspraak maken bij de huisarts neem ik aan? Ik vind het allemaal heel spannend!

Wat een opluchting allemaal moest het toch eindelijk gelukt zijn! Ik gun het jullie ook allemaal en ik hoop hier binnenkort van meerdere mensen dit verhaal te horen.

Heel veel succes nog allemaal!

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: Life Expert Centre

Bericht door Babske84 » 15 september 2020, 8:38

MLauB schreef: โ†‘
15 september 2020, 8:29
Even een update over mijn situatie... Mijn Clomid deed niet zo goed wat het moest doen, dus heb ik een hogere dosis moeten nemen in het midden van mijn cyclus. Met als gevolg dat ik ineens 3 eitjes had. De kans op een tweeling zou groot zijn, maar hey... Als je al zo lang bezig bent doet dat er niet toe, hรจ! Mijn redenering was ook wel dat als het nu niet zou lukken, moet er toch wel echt iets mis zijn, toch? Aantal dagen later kon ik gaan voor mijn 3de inseminatie en net op het juiste moment ook, want ik had net mijn eisprong.

Vandaag zou ik normaal mijn regels moeten krijgen en ongeduldig al ik ben, heb ik toch maar een zwangerschapstest gedaan. Die bleek... POSITIEF te zijn! Het besef is er nog niet helemaal en ik weet nog niet goed hoe en wat nu. Allereerst een afspraak maken bij de huisarts neem ik aan? Ik vind het allemaal heel spannend!

Wat een opluchting allemaal moest het toch eindelijk gelukt zijn! Ik gun het jullie ook allemaal en ik hoop hier binnenkort van meerdere mensen dit verhaal te horen.

Heel veel succes nog allemaal!
Oooh super goed nieuws!! Idd best nu een bloedname laten doen bij je fertiliteitsarts of huisdokter. Bij mij heeft dr.Segaert ook ineens een echo gedaan en daar zag je inderdaad een piepklein vruchtje. Gisteren had ik mn 7w echo en er was een goed kloppend hartje! Zooo blij
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: โŒ
IUI 2: 13 augustus: โœ…
27/4/21: welkom Juliette

Ennas
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 april 2019, 11:20

Re: Life Expert Centre

Bericht door Ennas » 15 september 2020, 8:54

Alvast een voorzichtige proficiat MLauB! Bij mij werd er na de IUI altijd een bloedname in het fertiliteitscentrum gepland, maar het kan inderdaad ook bij de huisarts. En als zij het nieuws bevestigen dan kan je de eerste echo beginnen plannen :)! En dan is nog de vraag of het er eentje of meer zijn :D.

@Babske, dat moet ook een magisch moment geweest zijn he. Eindelijk de bevestiging met zo'n kloppend hartje. Geniet ervan :).

Hier is het ook 'spannend'. Zoals jullie weten heeft dr. Gordts ons uiteindelijk wel een deftige uitleg gegeven waarom het alleen moet, en zijn we dan wel opnieuw gestart. Ik neem nu zo'n dikke twee weken progynova en utrogestan, baarmoederslijmvlies zag er tijdens de controle-echo vorige week al perfect uit. En morgen staat de terugplaatsing gepland!
Start 2018 - 4x neg IUI.
2019/2020 - 3x mk na IVF (5w, 8w, 5w)

2021 - tp op 16/3, positieve bloedname op 26/3
21/4 8w echo... Een tweeling!
22/9 30w echo

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: Life Expert Centre

Bericht door Babske84 » 18 november 2020, 13:28

Hi dames,
Hoe gaat het ondertussen met jullie? Zijn er al goede resultaten waar te nemen? :-)
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: โŒ
IUI 2: 13 augustus: โœ…
27/4/21: welkom Juliette

Ennas
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 april 2019, 11:20

Re: Life Expert Centre

Bericht door Ennas » 18 november 2020, 13:38

Hey Babske,

De terugplaatsing die ik in september kreeg was maar heel licht positief, biochemische zwangerschap dus. Dat was ook mijn laatste cryo, dus momenteel ben ik opnieuw spuitjes aan het zetten voor een nieuwe pick-up.

Bij de controle eergisteren waren er zoโ€™n 15 eicellen te zien, maar nog niet groot genoeg om de pick-up in te plannen. Vanavond opnieuw controle dus ik ben benieuwd!

Hoe is t intussen met jou, hoe voel je je?
Start 2018 - 4x neg IUI.
2019/2020 - 3x mk na IVF (5w, 8w, 5w)

2021 - tp op 16/3, positieve bloedname op 26/3
21/4 8w echo... Een tweeling!
22/9 30w echo

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: Life Expert Centre

Bericht door Babske84 » 20 november 2020, 15:17

Ennas schreef: โ†‘
18 november 2020, 13:38
Hey Babske,

De terugplaatsing die ik in september kreeg was maar heel licht positief, biochemische zwangerschap dus. Dat was ook mijn laatste cryo, dus momenteel ben ik opnieuw spuitjes aan het zetten voor een nieuwe pick-up.

Bij de controle eergisteren waren er zoโ€™n 15 eicellen te zien, maar nog niet groot genoeg om de pick-up in te plannen. Vanavond opnieuw controle dus ik ben benieuwd!

Hoe is t intussen met jou, hoe voel je je?
Ooh das jammer want de mislukt poging maar de hoop niet opgeven he!
Hier alles goed. De misselijkheid begint weg te gaan dus dat helpt al veel. Ik verwacht een meisje en daar ben ik wel blij om ๐Ÿ˜
Hou me op de hoogte van de volgende pogingen he en niet opgeven ๐Ÿ™๐Ÿป
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: โŒ
IUI 2: 13 augustus: โœ…
27/4/21: welkom Juliette

Ennas
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 april 2019, 11:20

Re: Life Expert Centre

Bericht door Ennas » 20 november 2020, 15:22

Nog eens proficiat. Een meisje, zo leuk โ˜บ๏ธ! En ook fijn dat de misselijkheid begint weg te gaan, zal ook wel een opluchting zijn! Ik duim mee voor een vlot verder verloop van je zwangerschap.

Ik heb intussen de laatste echo gehad. Eergisteren telde de gynaecoloog al 18 follikels. Bij de echo vandaag hebben ze niet meer geteld, enkel hun grootte gemeten. Alles zit op schema, dus heb maandag pick-up. Ik vind het weer enorm spannend, maar heb er wel een goed gevoel bij. Zeer mooi aantal dus ik geloof er wel in dat ik een aantal goeie embryoโ€™s zal hebben. Ik hou je op de hoogte ;).
Start 2018 - 4x neg IUI.
2019/2020 - 3x mk na IVF (5w, 8w, 5w)

2021 - tp op 16/3, positieve bloedname op 26/3
21/4 8w echo... Een tweeling!
22/9 30w echo

Ennas
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 april 2019, 11:20

Re: Life Expert Centre

Bericht door Ennas » 31 maart 2021, 11:33

Heyhey!

Ik heb me even niet meer op het forum laten zien. Door alle stress van het traject รฉn corona enz stond mijn hoofd er even niet naar. Maar Babske, jij vroeg om je op de hoogte te houden... En ik heb eindelijk nieuws!

In mijn laatste berichtje had ik het over een nieuwe spuitjesronde. Daar hebben uiteindelijk 5 mooie embryo's dag 5 gered. In november een eerste terugplaatsing, die negatief was. Dan even mentale break nodig gehad, en op 16 maart tweede terugplaatsing. Vorige vrijdag mocht ik gaan voor bloedname. Ik was er rotsvast van overtuigd dat het weer niets ging zijn... Tot de vroedvrouw belde :shock: . Hcg stond maar liefst op 340, een topresultaat! Nu is het aftellen naar deze vrijdag, dan is er een tweede bloedname om te zien of het goed stijgt. Weer stressen natuurlijk, maar ik voel intussen toch wel wat symptomen dus ik hoop dat het goed zit deze keer.

Hoe is het ondertussen met jou? Het kort al af voor jou he!
Start 2018 - 4x neg IUI.
2019/2020 - 3x mk na IVF (5w, 8w, 5w)

2021 - tp op 16/3, positieve bloedname op 26/3
21/4 8w echo... Een tweeling!
22/9 30w echo

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten