Bruinverlies 5 dagen na inseminatie

IUI Forum
Plaats reactie
Goudlokje
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 januari 2021, 18:50

Bruinverlies 5 dagen na inseminatie

Bericht door Goudlokje » 13 januari 2021, 19:42

Hoi,

Na anderhalf jaar proberen, zijn wij gestart met IUI. We zitten ondertussen in de wachtweken van poging 2. Vrijdag 8 december was de inseminatie en vandaag heb ik een licht bruin bloedverlies. De moed is me helemaal in de schoenen gezakt :( Bij de vorige poging was het precies hetzelfde verhaal.

Is er iemand die zich herkent in mijn verhaal? Of iemand die weet wat er aan de hand is?

PS. IUI met natuurlijke cyclus (dus zonder clomid) + pregnylspuitje dag voor inseminatie

Liefs.

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Bruinverlies 5 dagen na inseminatie

Bericht door Sproetje » 14 januari 2021, 8:18

Goudlokje schreef:
13 januari 2021, 19:42
Hoi,

Na anderhalf jaar proberen, zijn wij gestart met IUI. We zitten ondertussen in de wachtweken van poging 2. Vrijdag 8 december was de inseminatie en vandaag heb ik een licht bruin bloedverlies. De moed is me helemaal in de schoenen gezakt :( Bij de vorige poging was het precies hetzelfde verhaal.

Is er iemand die zich herkent in mijn verhaal? Of iemand die weet wat er aan de hand is?

PS. IUI met natuurlijke cyclus (dus zonder clomid) + pregnylspuitje dag voor inseminatie

Liefs.
Dag goudlokje

Bruinverlies 5 dagen na de inseminatie zou ook een teken van innesteling kunnen zijn. Ik had dag 1 & 2 wat bloedverlies deze poging en dat zou geweest zijn omdat de baarmoederhals geraakt was tijdens de procedure.
Nog niet meteen panikeren zou ik zeggen en afwachten. Het kan zowel een positief als een negatief teken zijn.

Grtjs
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Goudlokje
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 januari 2021, 18:50

Re: Bruinverlies 5 dagen na inseminatie

Bericht door Goudlokje » 14 januari 2021, 18:31

Dag sproetje,

Wat ben ik blij met je berichtje! Inderdaad, ik kan niets anders doen dan afwachten. Ik ben bang dat het een voorbode is van mijn menstruatie, dat alles in mijn baarmoeder zich al aan het afbreken is en het eventueel bevruchte eitje geen kans krijgt om te nestelen.

Ik zie dat we ongeveer hetzelfde traject doorlopen, met poging 2 in januari. Zo raar om te zeggen maar het doet me zo deugd te zien dat 'er nog iemand is zoals ik'. Ondanks de steun van mijn man en beste vriendin, kan ik me soms zo alleen voelen...

Veel succes met jouw poging 2 gewenst !

x

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Bruinverlies 5 dagen na inseminatie

Bericht door Sproetje » 14 januari 2021, 18:45

Goudlokje schreef:
14 januari 2021, 18:31
Dag sproetje,

Wat ben ik blij met je berichtje! Inderdaad, ik kan niets anders doen dan afwachten. Ik ben bang dat het een voorbode is van mijn menstruatie, dat alles in mijn baarmoeder zich al aan het afbreken is en het eventueel bevruchte eitje geen kans krijgt om te nestelen.

Ik zie dat we ongeveer hetzelfde traject doorlopen, met poging 2 in januari. Zo raar om te zeggen maar het doet me zo deugd te zien dat 'er nog iemand is zoals ik'. Ondanks de steun van mijn man en beste vriendin, kan ik me soms zo alleen voelen...

Veel succes met jouw poging 2 gewenst !

x
Kan ik inkomen dat je je soms eenzaam voelt. Zelfs met mijn partner en een vriendin die het weten heb ik dat toch ook. Je voelt vanalles en kan het wel delen maar zij kunnen niet weten hoe je je voelt hé. Ik heb sinds gisteren lage buikpijn en heb er dus ook geen goed oog meer in. Nuja. Afwachten en is het niets volgende keer beter zeker?
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Goudlokje
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 januari 2021, 18:50

Re: Bruinverlies 5 dagen na inseminatie

Bericht door Goudlokje » 15 januari 2021, 17:19

Ik had pas ergens gelezen, dat elke keer het mislukt, je een stapje dichter bent bij de keer dat het wel lukt. Daar vind ik wel een beetje troost in.

Liefs.

Ilke
Berichten: 7
Lid geworden op: 1 februari 2021, 18:39

Re: Bruinverlies 5 dagen na inseminatie

Bericht door Ilke » 1 februari 2021, 22:18

Hoi!
Hoe gaat het intussen met je? Ik wilde je even een hartje onder de riem steken.
Ik zit momenteel in hetzelfde traject als jij en vind het heel herkenbaar. Ik dacht zelf ook aan de innesteling, want de timing klopte perfect. Helaas testte ik negatief.

Veel succes he!

HoopvolleOoievaar
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 maart 2021, 18:05

Re: Bruinverlies 5 dagen na inseminatie

Bericht door HoopvolleOoievaar » 27 maart 2021, 22:29

Hey Goudlokje, hoe is het verhaal afgelopen? Hopelijk positief...? Ik zit in exact hetzelfde traject, vorige maand was het bruinverlies geen goed teken maar ik hoop deze maand alvast op beter nieuws. Die onzekerheid is lastig he! Maar we komen er wel.

Jena
Berichten: 385
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Bruinverlies 5 dagen na inseminatie

Bericht door Jena » 28 maart 2021, 16:43

Hey, toen ik na derde iui effe zwanger was had ik ook klein beetje bruinverlies gehad lang voor mijn maandstonden, en paar dagen na mijn iui. Stond er niet bij stil. Dacht aan kwetsuurtje ofzo.. Is een mogelijkheid dat het innesteling is. Blijf erin geloven. Wil je geen valse hoop geven, maar alles is echt mogelijk, dus zeker geloof niet opgeven.
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten