Hey RoossjeRoossje schreef: ↑16 februari 2021, 9:16Oh sproetje!
Hoe is het ondertussen met je?
Het is geen makkelijk traject, geen enkel niet zolang de kinderwens slechts een wens blijft.
Al zeker niet wanneer je zoveel voelt, want wat je beschrijft van klachten had ik tijdens mijn eerste zwangerschap... maar je kent uw eigen lichaam het beste en als je dit al eerder hebt meegemaakt...
Misschien was het vorige keer bevrucht maar liep er iets mis met de innesteling... dat kan nog hoop geven voor de toekomst
Maar soms is een rustpauze Idd zo slecht nog niet. Want mentaal kunnen we ook niet alles aan en als het even te zwaar wordt is tot rust komen echt nodig!
Veel moed eh!Sproetje schreef: ↑13 februari 2021, 20:05Dag dames, morgen zit ik in de helft van mijn wachttijd. Sinds 4 dagen heb ik zeurende buikpijn en pijn in de darmen. Overal lees ik dat innestelingspijn maar een dag of 2 duurt.. ik weet dus niet wat ik ervan moet denken. Mijn darmen doen veel pijn en ik ben winderig. Sinds gisteren ben ik super emotioneel en heb heel de tijd koud. Tepels doen ook pijn. Maar kijk... dit waren exact dezelfde dingen die ik bij poging 1 voelde en toen was het niets. De moed zakt me in mijn schoenen. Dit betekent dat ik een afspraak zal moeten maken met de fertiliteitsarts, nieuwe staaltjes moet bestellen en dus 1 of 2 cyclussen zal moeten overslaan. Mss is dat nog niet zo slecht. Zo geef ik m’n lichaam en geest even wat rust.
Het is mijn dagje dus niet geweest. En ik hoop dat hij snel voorbij is ook. En hopen op morgen een betere dag, zonder huilbuien en hopelijk wat minder pijn.
Groetjes
Sproetje
Momenteel voel ik me iets beter wat lichamelijke klachten betreft. De buikpijn is er wel nog maar niet meer zo erg als eerst. Zolang er geen menstruatie is kan het natuurlijk nog altijd. Zoals je zegt zou er de 1ste poging ook ‘iets’ kunnen geweest zijn. Dat weet je jammergenoeg niet. Ik heb er nog steeds geen goed gevoel bij. Maar ik heb me er een beetje bij neergelegd in de zin van dat ik er toch niets aan kan veranderen en dat ik zal moeten afwachten tot de test zondag.
Groetjes

Bij de hoeveelste poging was het de eerste keer gelukt dan?