ICSI-clubje

ICSI Forum
Muzieknootje
Berichten: 252
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: ICSI-clubje

Bericht door Muzieknootje » 21 februari 2021, 9:32

michellefee2020 schreef:
21 februari 2021, 7:58
Ik herken je verhaal. Mijn beste vriendin is zwanger van haar tweede kindje in de tijd dat ik nu bezig ben, ik ben vooral bang voor het feit dat ik nooit zwanger raak als de tijd die het duurt. Ik vind het ook fijn om naar haar toe te gaan alleen als ik dan weer thuis ben kan ik wel janken
Inderdaad. Ik ben inderdaad super fijn voor hun. En het was ook heel leuk om naar toe te gaan. Alleen “pikt” het erg. Vorig jaar rond deze tijd was er bij hun geen sprake over of er al dan niet kinderen kwamen. Want hier hadden we het wel al eens over gehad. en plots is het dus van de eerste of tweede keer raak bij hun. Ja dan voel je toch wel even alsof je faalt.
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❤️ ->❌😔
05/‘22–>07/‘22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 🍀—>zwanger❤️

Pompelmoes
Berichten: 137
Lid geworden op: 4 november 2020, 21:24

Re: ICSI-clubje

Bericht door Pompelmoes » 21 februari 2021, 10:37

Muzieknootje schreef:
21 februari 2021, 0:13
Hoi allemaal,

Ondertussen ben ik al een tijdje jullie berichtjes hier aan het meelezen. Vandaag toch echt de nood om zelf iets te plaatsen.
Eind 2018 ben ik met de pil gestopt. 2019 keken we het aan en zagen we wel wat er gebeurde. Omdat we wisten dat het wel wat langer kon duren. Halverwege 2019 die vervelende test met het doorspuiten van de eileiders gehad. Alles was in orde. Ondertussen moest mijn vriend zich ook op vanalles laten testen. Zo zaten we ondertussen al in 2020. En toen kwam die vervelende Corona. Doordat wij nog geen behandeling bezig waren geraakten we nergens onder. Ondertussen zijn we in oktober de eerste keer terug bij de gynaecoloog geraakt en is het balletje aan het rollen gegaan. Na meerdere testen viel het verdict. Het zal icsi worden.
Ondertussen zijn we vorige maand mogen beginnen met de eerste cyclus. Normaal hadden we afgelopen vrijdag we eerste keer een pickup.
Maandag de 8 ste merkte ze dat de eitjes niet voldoende groeide, daarom werd de pickup uitgesteld naar maandag.
Donderdag 11 februari had ik dan een nieuwe meting. Bleek dat ze niet vooruit waren gegaan. Hierdoor beslist om deze cyclus stop te zetten. Ze hadden de medicatie bewust laag gehouden ivm schrik voor overstimulatie. Wat in het begin wel wat was. Maar amai wat had ik niet gedacht dat dit zoveel pijn zou doen. Wat keek ik er al naar uit. Natuurlijk wordt overal verteld dat een eerste keer wat uitzoeken en testen is. Maar toch heb je dat beetje hoop al. Ik ben niet van het veel neerschrijven of delen met mensen. Maar dit moest toch even van me af en ik voelde dat dit hier precies wel een goed plekje was bij jullie.

Oh ja. Vinden jullie het ook zo verschrikkelijk om op babybezoek te moeten gaan. echt iedereen in de omgeving lijkt zwanger te worden of te bevallen. Zonet op babybezoek geweest bij mijn beste vriendin. T was superleuk en ik keek er ook naar uit. Maar pfoe wat deed dat pijn toen ik thuis kwam. Jullie kunnen het al raden zeker. Tranen met tuiten natuurlijk. 😭😢 herkenbaar?
Zo erg dat je cyclus moest worden stopgezet! Dus in het begin ging het goed en zelfs veel follikels en toen groeiden ze niet verder? En je dosis is niet verlaagd tijdens de stimulatie? Ja ik snap dat je daar toch even niet goed van bent. Kan je onmiddelijk opnieuw beginnen volgende maand en hebben ze dan een ander plan voor je?
Ja deze mmm is veeeeeel geduld hebben en dan door corona nog veel meer :(
Hopelijk kan je het hier wat van je afschrijven.
Na 3 X IUI en 2 x IVF zoontje 24/11/2021 ❤

Opstart juni 2023 voor brusje maar spontaan zwanger ❤ uitgerekend februari 2024

Pompelmoes
Berichten: 137
Lid geworden op: 4 november 2020, 21:24

Re: ICSI-clubje

Bericht door Pompelmoes » 21 februari 2021, 10:40

Thankful007 schreef:
20 februari 2021, 21:23
Even een update. Ik heb vrijdag mijn pick up gehad waarbij er 7 eicellen verzameld werden en normaal gezien overmorgen de terugplaatsing. Ik heb in totaal 16 dagen moeten stimuleren! Ben eens benieuwd hoeveel embryo’s we gaan hebben. Zelfs met 1 ben ik tevreden. Zolang er een tp is, is het allemaal goed. Zodat de moeite niet voor niks geweest is. Ik ben opgelucht dat ik van die stimulatiefase vanaf ben. Vooral lastig omdat je niet op voorhand weet welke dagen je echo en bloed hebt. Op het laatste was dat in mijn geval om de 2 dagen. Was emotioneel wel zwaar. Ik heb een vraagje voor de dames. Heeft er iemand nog ovaleap nodig? Ik heb nog 675 eenheden over wat redelijk veel is. Die zijn nog slechts 20 dagen goed. Gratis af te halen. Indien iemand interesse dan hoor ik het wel!
Wat betreft de zwangerschapsaankondigingen begrijp ik jullie volledig. Het blijft zwaar om anderen zwanger te zien zonder veel moeite.
Veel succes nog allemaal
Goed dat je weer een stap verder bent, de pick up achter de rug is. Ik duim mee dat er goeie embryo's zullen zijn!
Na 3 X IUI en 2 x IVF zoontje 24/11/2021 ❤

Opstart juni 2023 voor brusje maar spontaan zwanger ❤ uitgerekend februari 2024

Muzieknootje
Berichten: 252
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: ICSI-clubje

Bericht door Muzieknootje » 21 februari 2021, 11:41

Pompelmoes schreef:
21 februari 2021, 10:37
Muzieknootje schreef:
21 februari 2021, 0:13
Hoi allemaal,

Ondertussen ben ik al een tijdje jullie berichtjes hier aan het meelezen. Vandaag toch echt de nood om zelf iets te plaatsen.
Eind 2018 ben ik met de pil gestopt. 2019 keken we het aan en zagen we wel wat er gebeurde. Omdat we wisten dat het wel wat langer kon duren. Halverwege 2019 die vervelende test met het doorspuiten van de eileiders gehad. Alles was in orde. Ondertussen moest mijn vriend zich ook op vanalles laten testen. Zo zaten we ondertussen al in 2020. En toen kwam die vervelende Corona. Doordat wij nog geen behandeling bezig waren geraakten we nergens onder. Ondertussen zijn we in oktober de eerste keer terug bij de gynaecoloog geraakt en is het balletje aan het rollen gegaan. Na meerdere testen viel het verdict. Het zal icsi worden.
Ondertussen zijn we vorige maand mogen beginnen met de eerste cyclus. Normaal hadden we afgelopen vrijdag we eerste keer een pickup.
Maandag de 8 ste merkte ze dat de eitjes niet voldoende groeide, daarom werd de pickup uitgesteld naar maandag.
Donderdag 11 februari had ik dan een nieuwe meting. Bleek dat ze niet vooruit waren gegaan. Hierdoor beslist om deze cyclus stop te zetten. Ze hadden de medicatie bewust laag gehouden ivm schrik voor overstimulatie. Wat in het begin wel wat was. Maar amai wat had ik niet gedacht dat dit zoveel pijn zou doen. Wat keek ik er al naar uit. Natuurlijk wordt overal verteld dat een eerste keer wat uitzoeken en testen is. Maar toch heb je dat beetje hoop al. Ik ben niet van het veel neerschrijven of delen met mensen. Maar dit moest toch even van me af en ik voelde dat dit hier precies wel een goed plekje was bij jullie.

Oh ja. Vinden jullie het ook zo verschrikkelijk om op babybezoek te moeten gaan. echt iedereen in de omgeving lijkt zwanger te worden of te bevallen. Zonet op babybezoek geweest bij mijn beste vriendin. T was superleuk en ik keek er ook naar uit. Maar pfoe wat deed dat pijn toen ik thuis kwam. Jullie kunnen het al raden zeker. Tranen met tuiten natuurlijk. 😭😢 herkenbaar?
Zo erg dat je cyclus moest worden stopgezet! Dus in het begin ging het goed en zelfs veel follikels en toen groeiden ze niet verder? En je dosis is niet verlaagd tijdens de stimulatie? Ja ik snap dat je daar toch even niet goed van bent. Kan je onmiddelijk opnieuw beginnen volgende maand en hebben ze dan een ander plan voor je?
Ja deze mmm is veeeeeel geduld hebben en dan door corona nog veel meer :(
Hopelijk kan je het hier wat van je afschrijven.
In het begin ging het inderdaad goed. Waren heel veel follikels te zien waardoor ze toch wel vreesden voor overstimulatie. Dosis is niet verlaagd geweest. Is heel de tijd hetzelfde gebleven. Waardoor op het einde bleek dat er maar enkele verder groeide maar rond de 13 bleven hangen. Eentje van 15 en de rest zat maar rond 9. Ze konden in principe blijven stimuleren zeiden ze maar dan zou dat maar voor dat eentje zijn. Dus konden ze het beter stopzetten. Was wel even hard. Zeker doordat je daar maar alleen bent door die Corona.

Nu zou ik in de loop van deze week (hopelijk) terug opnieuw kunnen beginnen. Gingen ze kijken voor een andere dosis of andere medicatie.

Het is inderdaad zoveel geduld hebben. En had mij er toch niet aan verwacht dat het mij emotioneel zoveel ging doen. Ik was voorbereid op het lange wachten en de kans dat een eerste keer (of meerdere keren) niet goed gingen. Maar toch. We hebben al zoveel moeten wachten en hopen vooraleer we aan dit traject moeten beginnen hè. :wink:
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❤️ ->❌😔
05/‘22–>07/‘22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 🍀—>zwanger❤️

Renate88
Berichten: 63
Lid geworden op: 29 januari 2021, 14:42

Re: ICSI-clubje

Bericht door Renate88 » 21 februari 2021, 16:19

Thankful ik hoop met jullie mee!

Muzieknootje, poeh, wat een vervelende start. En dat is zacht uitgedrukt. Zeker als het tegenzit kun je geen zwangere mensen zien, vriendinnen vind ik zelf ook lastiger. Mijn beste vriendin ook van de 2e zwanger (beiden bij 1e poging..zucht..why?). Zelfs zo planbaar, dat ze beide keren het zo kon plannen niet in de (warme) zomer zwanger te zijn. Het leven is helaas soms oneerlijk..
Jan '21 Icsi 1: verse tp ❌ 0 cryo’s
Mrt ‘21 Icsi 2: gestaakt (Corona positief)
Apr ‘21 Icsi 2: 1 verse tp, 0 cryo’s 11/5 bn positief ❤️
2/6 eerste echo

Muzieknootje
Berichten: 252
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: ICSI-clubje

Bericht door Muzieknootje » 21 februari 2021, 17:22

Renate88 schreef:
21 februari 2021, 16:19
Thankful ik hoop met jullie mee!

Muzieknootje, poeh, wat een vervelende start. En dat is zacht uitgedrukt. Zeker als het tegenzit kun je geen zwangere mensen zien, vriendinnen vind ik zelf ook lastiger. Mijn beste vriendin ook van de 2e zwanger (beiden bij 1e poging..zucht..why?). Zelfs zo planbaar, dat ze beide keren het zo kon plannen niet in de (warme) zomer zwanger te zijn. Het leven is helaas soms oneerlijk..

Inderdaad. Mijn beste vriendin haar schoonzusje (ook een vriendin) was zwanger op blijkbaar dezelfde dag. Zijn beide met een weekje verschil bevallen. In oktober en november waren ook al 2 vriendinnen bevallen. Allemaal van zo goed als de eerste keer. Vorige week net een nieuwe aankondiging van iemand in onze groep. T komt met momenten steeds harder binnen. En echt nooit gedacht dat ik het zo moeilijk ging vinden. Gisteren tijdens de babyvisite vroeg haar vriend steeds. En die zou de volgende zijn/ Bij jullie nog geen op komst/ of ik heb net getest ze drinkt nog wijn.
Dan twijfel ik om het te zeggen zodat ze deze opmerkingen tenminste al voor hun houden. Maar vind natuurlijk niet dat iedereen dit weer moet weten.

Soms is het leven inderdaad oneerlijk.. :|
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❤️ ->❌😔
05/‘22–>07/‘22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 🍀—>zwanger❤️

mich75
Berichten: 2996
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: ICSI-clubje

Bericht door mich75 » 21 februari 2021, 18:47

Toen wij met onze kinderwens begonnen gingen we op kraambezoek bij een vriendin, 3 jaar later werd het volgende geboren en nog wat later vroeg ze hoe het bij ons zat, intussen zat het mij ook al hoog en floepte ik er ineens uit dat als het aan ons had gelegen dat we er al 2 hadden rondlopen.
Ik had dit niet zo grof bedoeld,maar ze schrok enorm omdat ze er geen idee van had dat we überhaupt mee bezig waren.
Ze was heel begripvol, zelfs zo erg dat ze me pas verteld heeft op 7 weken dat ze terug zwanger was, de andere keren was het op 4 weken en was ik bij de eerste 3 personen aan wie ze het vertelde.
Uiteindelijk is haar jongste 1 jaar ouder dan onze dochter.
Zij is iemand die ook van de 1e of 2e poging zwanger is, maar zij is ongeveer de enige waar ik niet jaloers op ben, misschien ook omdat ze zo begripvol was.
Zij heeft ook heel wat vriendinnen die in de mmm hebben gezeten, dus ze begreep ook wel dat ik niet altijd een afspraak kon plannen met haar (we wonen vrij ver van elkaar).
De aankondigingen die ik nog het moeilijkst vond waren er 3 in 1 maand, 3 koppels die nog niet samenwoonden en oeps halsoverkop op huizenjacht gingen omdat ze plots zwanger bleken.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Muzieknootje
Berichten: 252
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: ICSI-clubje

Bericht door Muzieknootje » 21 februari 2021, 18:58

mich75 schreef:
21 februari 2021, 18:47
Toen wij met onze kinderwens begonnen gingen we op kraambezoek bij een vriendin, 3 jaar later werd het volgende geboren en nog wat later vroeg ze hoe het bij ons zat, intussen zat het mij ook al hoog en floepte ik er ineens uit dat als het aan ons had gelegen dat we er al 2 hadden rondlopen.
Ik had dit niet zo grof bedoeld,maar ze schrok enorm omdat ze er geen idee van had dat we überhaupt mee bezig waren.
Ze was heel begripvol, zelfs zo erg dat ze me pas verteld heeft op 7 weken dat ze terug zwanger was, de andere keren was het op 4 weken en was ik bij de eerste 3 personen aan wie ze het vertelde.
Uiteindelijk is haar jongste 1 jaar ouder dan onze dochter.
Zij is iemand die ook van de 1e of 2e poging zwanger is, maar zij is ongeveer de enige waar ik niet jaloers op ben, misschien ook omdat ze zo begripvol was.
Zij heeft ook heel wat vriendinnen die in de mmm hebben gezeten, dus ze begreep ook wel dat ik niet altijd een afspraak kon plannen met haar (we wonen vrij ver van elkaar).
De aankondigingen die ik nog het moeilijkst vond waren er 3 in 1 maand, 3 koppels die nog niet samenwoonden en oeps halsoverkop op huizenjacht gingen omdat ze plots zwanger bleken.
Jaloers inderdaad niet. Je gunt het hen van harte. En tis natuurlijk voor hen echt geweldig. Maar wel jaloers op het feit dat het voor hun probleemloos is verlopen. En zij dus dan vaak niet stilstaan dat het bij andere wat of heel wat moeilijker kan verlopen. En bleek dat ze ook nog super zwangerschappen hadden. Geen kwaaltjes, weinig bijkomen. Onmiddellijk erna alle gewicht kwijt :o :)

Natuurlijk zijn er wel enkele in de omgeving die het wisten. Mijn vriend zijn beste kameraad en zijn vrouw hadden het voor het eerste kindje enorm moeilijk gehad. Ondertussen is daar we ook nummer 2 al geboren.
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❤️ ->❌😔
05/‘22–>07/‘22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 🍀—>zwanger❤️

Leeuw50
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 februari 2021, 14:49

Re: ICSI-clubje

Bericht door Leeuw50 » 22 februari 2021, 11:13

Hier begrijp ik wel het gevoel dat hier omschreven wordt, maar ik herken het minder. Soms denk ik wel, waarom wij nu niet, maar anderzijds besef ik heel goed dat het vaak schijn is dat het bij die personen zo vlot is verlopen. Eigenlijk hoor ik bij meer en meer mensen dat er wel problemen zijn geweest met het zwanger worden.
Persoonlijk heb ik het moeilijker om de kindjes te zien opgroeien die geboren zijn in de de maand waarin ik ook uitgerekend was.

Vandaag laatste controle-echo gehad. Plots heb ik in totaal 30 follikels waarvan 14 dominant. Ze zien er ook "strak" uit, geen idee wat ze daarmee bedoelen. Ik vind dat persoonlijk wel veel maar toch laten ze mij nog dag extra stimuleren. Het zullen dan 11 stimulatiedagen geweest zijn voor deze poging. Morgen swab en dan wellicht op donderdag pick-up als ik het correct uitreken.

Muzieknootje
Berichten: 252
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: ICSI-clubje

Bericht door Muzieknootje » 22 februari 2021, 11:16

Leeuw50 schreef:
22 februari 2021, 11:13
Hier begrijp ik wel het gevoel dat hier omschreven wordt, maar ik herken het minder. Soms denk ik wel, waarom wij nu niet, maar anderzijds besef ik heel goed dat het vaak schijn is dat het bij die personen zo vlot is verlopen. Eigenlijk hoor ik bij meer en meer mensen dat er wel problemen zijn geweest met het zwanger worden.
Persoonlijk heb ik het moeilijker om de kindjes te zien opgroeien die geboren zijn in de de maand waarin ik ook uitgerekend was.

Vandaag laatste controle-echo gehad. Plots heb ik in totaal 30 follikels waarvan 14 dominant. Ze zien er ook "strak" uit, geen idee wat ze daarmee bedoelen. Ik vind dat persoonlijk wel veel maar toch laten ze mij nog dag extra stimuleren. Het zullen dan 11 stimulatiedagen geweest zijn voor deze poging. Morgen swab en dan wellicht op donderdag pick-up als ik het correct uitreken.
Inderdaad bij een aantal weet je inderdaad dat het schijn is.
Geen idee wat ze bedoelen met strak. Wel spannende dagen dan weer :wink:
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❤️ ->❌😔
05/‘22–>07/‘22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 🍀—>zwanger❤️

Emelie
Berichten: 289
Lid geworden op: 3 augustus 2020, 21:09

Re: ICSI-clubje

Bericht door Emelie » 22 februari 2021, 18:17

Vandaag 5dp5dt, gisteren was het moeilijk wachtdag. Ik neem 4 utrogestan, 6 progynova en 1 asaflow per dag. Vandaag, nu ik weer kan werken, gaat het beter.

Tot 2 dagen na tp steekjes links. Dag 3 en 4 voelde ik niets. Vandaag precies een soort eisprongpijn vanaf vanmiddag tot nu al. Kan het niet anders omschrijven. Het doet niet echt pijn maar ik voel het wel en het is constant... iemand ervaring mee? Ik hoop dat ons Ukkiepuk ondertussen al lekker warm genesteld is en dit keer blijft plakken tot het einde...

Ik ga zot worden deze week! Pas volgende week woensdag bloedtest... nu kijken wanneer ik kan testen. Wil graag donderdag testen maar ben bang dat, als het slecht nieuws is, ik niet meer deftig voor de klas kan staan die 2 dagen. Ik probeer om me in te houden tot zaterdag!
08/18 pilstop
04/19 PCOS start 6x clomid
10/19 start IUI (4x neg)
06/20 IVF/ICSI 1: 5 ❄ 2 ⭐ 3 ❌
03/21 ICSI 2: 1 ❄ 🥰 03/02/2022 Lily ❤

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 22 februari 2021, 21:16

Emelie schreef:
22 februari 2021, 18:17
Vandaag 5dp5dt, gisteren was het moeilijk wachtdag. Ik neem 4 utrogestan, 6 progynova en 1 asaflow per dag. Vandaag, nu ik weer kan werken, gaat het beter.

Tot 2 dagen na tp steekjes links. Dag 3 en 4 voelde ik niets. Vandaag precies een soort eisprongpijn vanaf vanmiddag tot nu al. Kan het niet anders omschrijven. Het doet niet echt pijn maar ik voel het wel en het is constant... iemand ervaring mee? Ik hoop dat ons Ukkiepuk ondertussen al lekker warm genesteld is en dit keer blijft plakken tot het einde...

Ik ga zot worden deze week! Pas volgende week woensdag bloedtest... nu kijken wanneer ik kan testen. Wil graag donderdag testen maar ben bang dat, als het slecht nieuws is, ik niet meer deftig voor de klas kan staan die 2 dagen. Ik probeer om me in te houden tot zaterdag!
Veel taken en toetsen opgeven. Dan heb je veel verbeterwerk. Of volg een bijscholing na je uren of een overlegje met collega's. Dan heb je niet veel tijd!!!!

Komt goed!

Ik wacht altijd tot bn want ik wil cijfertjes!
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Emelie
Berichten: 289
Lid geworden op: 3 augustus 2020, 21:09

Re: ICSI-clubje

Bericht door Emelie » 22 februari 2021, 21:17

ZonderZorgen schreef:
22 februari 2021, 21:16
Emelie schreef:
22 februari 2021, 18:17
Vandaag 5dp5dt, gisteren was het moeilijk wachtdag. Ik neem 4 utrogestan, 6 progynova en 1 asaflow per dag. Vandaag, nu ik weer kan werken, gaat het beter.

Tot 2 dagen na tp steekjes links. Dag 3 en 4 voelde ik niets. Vandaag precies een soort eisprongpijn vanaf vanmiddag tot nu al. Kan het niet anders omschrijven. Het doet niet echt pijn maar ik voel het wel en het is constant... iemand ervaring mee? Ik hoop dat ons Ukkiepuk ondertussen al lekker warm genesteld is en dit keer blijft plakken tot het einde...

Ik ga zot worden deze week! Pas volgende week woensdag bloedtest... nu kijken wanneer ik kan testen. Wil graag donderdag testen maar ben bang dat, als het slecht nieuws is, ik niet meer deftig voor de klas kan staan die 2 dagen. Ik probeer om me in te houden tot zaterdag!
Veel taken en toetsen opgeven. Dan heb je veel verbeterwerk. Of volg een bijscholing na je uren of een overlegje met collega's. Dan heb je niet veel tijd!!!!

Komt goed!

Ik wacht altijd tot bn want ik wil cijfertjes!
🤣🤣🤣 dat gaan de kindjes niet leuk vinden hoor 🤣🤣🤣
08/18 pilstop
04/19 PCOS start 6x clomid
10/19 start IUI (4x neg)
06/20 IVF/ICSI 1: 5 ❄ 2 ⭐ 3 ❌
03/21 ICSI 2: 1 ❄ 🥰 03/02/2022 Lily ❤

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 22 februari 2021, 21:21

Die van mij vinden dat ook niet leuk maar grote stukken leren vinden ze ook niet leuk en kunnen ze niet.

Plannen kunnen ze niet en zelfstandig werken ook niet.
( 3de en 4de middelbaar). :D :D :D

Dus regelmatig taken/ toetsen. Om leerlingen tussen door te stimuleren van de leren. Want zo verdienen ze punten en studeren ze/ zijn ze bezig met de leerstof.
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Emelie
Berichten: 289
Lid geworden op: 3 augustus 2020, 21:09

Re: ICSI-clubje

Bericht door Emelie » 22 februari 2021, 21:26

ZonderZorgen schreef:
22 februari 2021, 21:21
Die van mij vinden dat ook niet leuk maar grote stukken leren vinden ze ook niet leuk en kunnen ze niet.

Plannen kunnen ze niet en zelfstandig werken ook niet.
( 3de en 4de middelbaar). :D :D :D

Dus regelmatig taken/ toetsen. Om leerlingen tussen door te stimuleren van de leren. Want zo verdienen ze punten en studeren ze/ zijn ze bezig met de leerstof.
Dat klopt! Maar in een 5de leerjaar ligt dat nog wat anders 🤣 morgen krijgen ze hun takenbrief en kunnen ze weer takrn en toetsen plannen 😅 ik hoor ze al zeggen 'juuuuuf, zoveeeeel'
08/18 pilstop
04/19 PCOS start 6x clomid
10/19 start IUI (4x neg)
06/20 IVF/ICSI 1: 5 ❄ 2 ⭐ 3 ❌
03/21 ICSI 2: 1 ❄ 🥰 03/02/2022 Lily ❤

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten