Smorrebroodje schreef: ↑24 februari 2021, 17:40
Ik ben hier superhard aan’t twijfelen... ik zit morgen op 9 dpo en ik had mij voorgenomen maar ten vroegste te testen op 10 dagen en nu wil ik toch precies morgen al proberen maar dan is dat zo ‘n teleurstelling als het dan negatief is maar dan toch heeeeel misschien nog positief kan worden of ook niet en dan is’t valse hoop of valse teleurstelling en da’s ook niet goed maar ik heb echt beetje “testdrang”. Hoe doen jullie dat eigenlijk? Ben ik de enige die daar zo mee geobsedeerd is?

Zijn er nog die echt al heel vroeg testen, gewoon, omdat het kan..? Of wachten jullie allemaal braaf en moedig tot 14 dagen later?
Ik test altijd 14 dagen na de iui. De arts heeft me 3 jaar geleden gezegd dat ik niet vroeger mag testen vanwege al de hormonen...
Maar ja, als ik lees dat anderen het wel doen....waarom dan niet vroeger testen??
Ik heb nu besloten toch dinsdag 2/3 al een test te doen, ondanks de Pregnyl! Als de test dan (vals) positief is, doe ik enkele dagen weer een test....
Maar ik vrees weer negatief! Ik lig nu al een hele tijd wakker van vrij hevige menstruatiepijn (en dan vooral de gedachten errond). Heeft het nog wel zin dat ik verder ga met iui?? 7 pogingen!!! Dan wil het toch gewoon écht niet lukken???
Ik lig nu dus heel erg te twijfelen of ik de arts niet ga vragen ineens met ivf te starten.
Ik ga straks alvast een mail sturen naar Gent om te vragen of ik het staal dat ik voor iui reserveerde ook voor ivf mag gebruiken.
Sorry alweer voor mijn gezaag, maar ik begin echt wanhopig te worden na al die maanden/pogingen!