Nee dat heb ik ook liever niet maar het is nu niet dat de zwangere vrouwen allemaal de keuze hebben he Wij moeten ook braaf wachten en als mijn huisdokter denkt dat mijn moeder van 64 pas in juni aan de beurt zal zijn dan zal ik zeker niet voor juli geprikt worden Als het lukt zal ik dan wel in mijn borstvoedingsperiode zitten en dan zal ik ook zeker niet twijfelen Ons proberen nu gezond te houden Mijn man en ik denken dat we vorig jaar in februari covid hebben gehad maar ja toen werd er nog niet getest ... we zijn in ieder geval voorzichtig maar dan nog loop je risico heSilentHeyoka schreef: ↑4 maart 2021, 11:05Niet teveel mee inzitten, irisbloem.
Vaccinaties hebben al heel wat levens gered, ziektes beperkt. Wij kregen van toen we kind waren.
Nu wordt er daar een hele heisa van gemaakt door mensen die sceptisch willen zijn, maar er is daar absoluut geen reden voor.
Griepvaccin heb ik laten prikken tijdens zwangerschap (op het werk), en als mijn beurt komt voor het covid vaccin zal ik die ook gewoon laten zetten. Liefst geen vroeggeboorte hoor, hoe goed ze er ook kunnen doorkomen, je kindje achterlaten in het ziekenhuis zie ik toch niet direct zitten.![]()
Ze hebben mij wel bang gemaakt voor vroeggeboorte op 2 andere vlakken Ten eerste zwangerschapsvergiftiging omdat ik door mijn leeftijd meer risico zou lopen en dat geeft ook vroeggeboorte Ik neem daarvoor nog dagelijks 2 pillen asaflow Ook met die ader tekort in de navelstreng loop ik kans op groeiachterstand bij de baby en dus mogelijke noodzaak tot vroeggeboorte Morgen eindelijk echo na 6 weken, 1 week later dan gepland Ik hoop dat alles goed gaat zijn




bij mij 8 dagen later omdat ze ziek was Ik duim voor goede echo


Het komt dus voor mij nu plots allemaal heel erg dichtbij Ipv 9 weken zijn het er maximum nog 6, misschien zelfs zoveel niet ...
en heb je er invloed op door bv extra te rusten of maakt dat niets uit? Ik hoop mee voor jou dat je ze kan dragen tot 37weken. Elke dag is een dag gewonnen dat ze niet in de couveuse moet he. Take care meid 