Uitgerekend oktober/november 2020

Laurake86
Berichten: 190
Lid geworden op: 2 januari 2020, 14:29

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Laurake86 » 14 april 2021, 14:13

Oh dat is jammer dat jullie geen overzicht krijgen. Hier weten we wanneer en hoeveelheid van eten, pampers en van wanneer tot wanneer geslapen. Ook wanneer ze hem hebben verzorgd (oogdruppels bv). Er tussen (tijd dat hij wakker is maar niet eet ofzo) staat er ook wel niet op. Ze zeggen wel dat hij zich amuseert in de box en swing.
Hebben jullie bij de inschrijving geen rondleiding gekregen? Wij hebben die in mei 2020 gedaan, na de uren omwille van corona en hebben toen alle ruimtes mogen binnen gaan en hun systeem kunnen bekijken enz. Nu mogen we ook wel niet binnen. Gewoon baby afgeven en halen in het halletje. Ik zei gisteren nog tegen mijn vriend dat ik een dag een bromvlieg wil zijn en er eens een dag wil binnen kijken hoe ze het met onze baby doen.
Kan je niet eens met een van de oppassers bespreken hoe ze het aanpakken met Kato of een afspraak maken dat je na de uren eens mag binnen zien? Ik stel hen altijd veel vragen. Zo heb ik ook eens gevraagd of hij goed gekleed is (niet te warm/koud). Kan je mss ook doen? Heb je ook een over-en-weer mapje waarin je vragen kan stellen? Wij moeten daar ook in noteren wanneer wij de laatste fles melk smorgens hebben gegeven, hoeveel en tussen welke uren we hem afhalen die dag en dus extra vragen die we kunnen noteren.
08/18 > Pil stop
11/19 > Diagnose 'Unexplained'
02/20 > 1e iui - negatief
03/20 > 2e iui - zwanger
11/20 > Mama geworden :D

Silkie
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 maart 2020, 22:58

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Silkie » 14 april 2021, 14:54

Hallo,

Ik geef 's morgens een briefje af met om hoe laat ze nog gegeten heeft en van wanneer ze wakker is. Misschien is het een goed idee om zelf met een schriftje te werken.
Vorig jaar hebben we inderdaad ook wel een rondleiding gekregen, maar dat is al zo lang geleden.
Ik ben meestal zo blij om Kato terug te zien en snel mee te nemen dat ik vergeet vragen te stellen. 🤣

Ik ga je tips opvolgen. Bedankt.

Laat wat weten als je met Oliver naar de babyspa bent geweest. Ben nieuwsgierig of hij net zo enthousiast is als Kato.

Syl
2017: pilstop
2019: 3 x IUI
02/2020: 1.1. IVF verse tp (neg)
03/2020: 1.2. IVF cryo ▶️ dochter

Laurake86
Berichten: 190
Lid geworden op: 2 januari 2020, 14:29

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Laurake86 » 14 april 2021, 15:04

Blij dat ik kan helpen met de tips :)
Vanmorgen wilden ze zelf met mij wat bespreken, namelijk hoe Oliver thuis zijn puree eet want hij huilt wel steeds. Ze denken dat het mss toch nog te vroeg is en een pauze in te lassen en later opnieuw te proberen. Hij eet het wel steeds op dus ik weet het niet.
Hier ga ik hem altijd brengen en mijn vriend halen. Tenzij ik een dag werkloos ben, zoals gisteren dan draaien we het om, als mijn vriend met Oliver vertrekt kruip ik dan terug in bed ^^ Vrijdag heeft mijn vriend de late dus voor de eerste keer dat Oliver tot kwart voor 6 in de creche moet blijven :( normaal halen we hem om half 5. Brengen doe ik tegen half 9.

Ik heb nog geen afspraak kunnen maken voor de baby spa want de eerst volgende vrije weekend-dagen zijn in mei en we kennen mijn vriend zijn uurrooster van het werk nog niet voor mei. En de werkloosdagen worden voor mij week per week bekeken en is dus niet zeker. Ik heb er eentje gevonden in Begijnendijk wat wel veel dichter is dan Lummen of Holsbeek. Ik ga daar proberen te boeken. Al dan niet met babymassage. Zou dat de moeite zijn? Hou je allesinds zeker op de hoogte.
08/18 > Pil stop
11/19 > Diagnose 'Unexplained'
02/20 > 1e iui - negatief
03/20 > 2e iui - zwanger
11/20 > Mama geworden :D

Silkie
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 maart 2020, 22:58

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Silkie » 14 april 2021, 15:20

De eerste keer hebben we alleen de babyspa geboekt. De volgende keer met massage. Maar door de sluiting hebben we die datum al moeten verzetten. Ik werk niet op vrijdag, dus ik boek de afspraken dan in. Als mijn vriend mee wilt, moet hij maar verlof nemen. Babyspa kan maar tot ongeveer 7 maanden en dat is voor ons niet lang meer. Dus ik kan niet meer wachten.

Hier is het hetzelfde: ik breng rond half 8, vriend haalt rond half 5.

Wij zijn nog niet met groente- en fruitpapjes begonnen. Eerst 6 maanden volledig borstvoeding. Dan starten we thuis met groenten. De crèche moet nog even wachten met groentepap tot wij onze fiat geven. Maar Kato is er nog niet klaar voor. Als ze op haar uitgerekende datum was gekomen, zou ze nu ook nog maar 4,5 maanden zijn. Dus daar gaan we nog geen druk op leggen.

Is dat bij Oliver gemakkelijk gegaan, die puree? Hoe heb je dat aangepakt?
2017: pilstop
2019: 3 x IUI
02/2020: 1.1. IVF verse tp (neg)
03/2020: 1.2. IVF cryo ▶️ dochter

Laurake86
Berichten: 190
Lid geworden op: 2 januari 2020, 14:29

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Laurake86 » 15 april 2021, 11:10

Ah dan ben ik benieuwd hoe de massage zal gaan bij Kato :) en ja je moet inderdaad zelf aanvoelen wanneer ze er klaar voor is.
Wij zagen het door eten van ons voor hem te houden en dan deed hij zijn mondje open 😃 wij hebben van Avent zo een stoommachine/mixer voor babyvoeding en daar 2/3 wortelen en 1/3 aardappel + een lepel olijfolie, dat gestoomd en gemixt en zo gegeven. Dit weekend broccoli en pompoen gemaakt.

Maar het zal niet voor direct zijn... Gisteren kwam Oliver thuis van de creche, heel suf, viel meteen int slaap, voelde warm aan (>38°C). Huisarts gebeld, mochten meteen komen en zij verwees meteen naar spoed omdat hij enorm trekt met zijn ademhaling.
Dus nu zitten we hier in het ziekenhuis. Krijgt zuurstof bij want was te laag. Hij eet ook zijn melk heel slecht dus besloten ze infuus aan te leggen. In 2 handen geprobeerd. Ik heb het niet droog gehouden. Manneke zag zo hard af. Dan hebben ze geprobeerd in een ader in zijn hoofd. Daarvoor ben ik op de gang gegaan, dat kon ik niet aan. Maar dat ging vlot. Ligt hier nu als een paasei en met vele draadjes uitgeput eindelijk te slapen. Ik heb een bed op de kamer dus slaap bij hem. Mijn vriend mag er niet bij zijn :( mis hem zo erg nu. Moeten zeker tem weekend blijven. Heb zo compassie met Oliver. Ze hebben een tweede rsv test gedaan en bloedtest. De bloedtest wees op virale infectie. Rsv weten we straks. Ook bloed in pamper. Wrsl een kloofje ergens maar toch ook meegenomen voor onderzoek.
08/18 > Pil stop
11/19 > Diagnose 'Unexplained'
02/20 > 1e iui - negatief
03/20 > 2e iui - zwanger
11/20 > Mama geworden :D

liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door liesanne » 16 april 2021, 12:10

Hoi!

Leuk om jullie updates te lezen 😊

Maar Laurake, wow, wat heftig zeg! Heb je al meer nieuws over wat Oliver heeft?

Mijn dochter is nu 4,5 maanden. Ze kan vrij lang op haar buik liggen en zeker als ze haar grote broer kan zien. Vindt ze superinteressant! Ze kan ook al wel rollen van buik naar rug, maar nog niet terug. Al gaat dat niet lang meer duren denk ik, want ze probeert het heel veel.

Wij hebben trouwens ook geen pediater, maar gewoon huisarts. Al ga ik daar bijna nooit, niet voor mezelf en niet met de kindjes. Meestal krijg je daar toch gwn het antwoord: perdolan geven en binnen 3 dagen terugkomen als het niet betert. Dus meestal wacht ik dan drie dagen en dan gaat het (bijna) altijd beter. Een hoestje vind ik ook wel akelig, zeker omdat ik als baby een longontsteking heb gehad en zelf ook astma heb. Ben bang dat de kindjes dit ook gaan hebben ☹

In onze crèche gaven ze tot 1 jaar telkens een bladje mee waar dan op stond wat ze gedronken/gegeten hadden, hun dutjes en waarmee ze gespeeld hadden.
Wij geven ook pas groentepap op 6 maanden. Tot dan gewoon borstvoeding.

@ Syl: drinkt Kato met een speentje 0? Want mijn zoon dronk ook héél traag. Thuis bij de oma/papa dronk die met zijn speen 0, maar in de crèche zette ik er dan een speen 2 op. Met speen 0 deed hij meer dan een halfuur over zijn flesje. Voor oma geen probleem natuurlijk, maar voor de crèche kan ik mij inbeelden dat ze daar geen tijd voor hebben. I

Ik blijf de opstart in de crèche hier wat uitstellen… ben er nog altijd niet uit of we dan in mei gaan opstarten. Ik vind haar precies zoveel kleiner en kwetsbaarder dan mijn zoontje. Ben bang dat ze in de crèche heel de dag gaat huilen omdat ze ook gewoon niet weten hoe haar te troosten. Hoop dat het snel betert!

Tot later!
08/17 pilstop
11/17 biochem zw.schap
12/17 vaststelling pcos
02-09/18 4x clomid en 2x menopur + IUI
10/18 menopur + IUI > 07/19 zoontje geboren
02/20 spontaan zw, mk 5w
03/20 spontaan zw > 12/20 dochter geboren

Silkie
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 maart 2020, 22:58

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Silkie » 17 april 2021, 20:14

@Laurake: hoe is het nu met je kleine mannetje? Moet verschrikkelijk geweest zijn voor jou. Ocharme.
Wij hebben een babycook. Moet die eens uit de kast halen...
@Liesanne: ik ga meestal eerst naar de apotheker als ik wat voorheb. Pas als die zegt dat ik naar een arts moet, ga ik naar een arts. 🤣
Kato drinkt inderdaad ook nog met speentje 0. Maar haar flesjes zijn uit op 10 minuten. Ik ga de speen dus niet veranderen. Als het te snel gaat of ze krijgt te veel, komt het er toch maar terug uit.
Morgen zitten we officieel aan 6 maanden! Dus volgend weekend gaan we starten met vaste voeding. Spannend!
Ik heb er trouwens enorm tegenop gekeken om Kato naar de crèche te laten gaan. Maar uiteindelijk viel het beter mee dan verwacht. Het zal wel lukken, Liesanne.

Liefs,

Syl
2017: pilstop
2019: 3 x IUI
02/2020: 1.1. IVF verse tp (neg)
03/2020: 1.2. IVF cryo ▶️ dochter

Laurake86
Berichten: 190
Lid geworden op: 2 januari 2020, 14:29

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Laurake86 » 17 april 2021, 21:22

Hey

Oliver heeft rsv en bronchiolitis. Het gaat nog steeds niet goed met hem. Hij kan nog niet zonder extra zuurstof, heeft nog koortsopstoten, drinkt wel maar nog niet gelijk ervoor, en ademen doet hij nog met veel moeite. De infuus is uit zijn hoofd want hij had die er zelf bekan helemaal uitgetrokken. Voorlopig nog geen nieuwe nodig. We zijn nog niet meteen naar huis. Gisteren heeft mijn vriend enkele uurtjes afgelost zodat ik wat kon gaan bijslapen, uitgebreid douchen en eens lekker kon eten. En omdat hij ook eens bij zijn zoontje kon zijn. Maandag dinsdag en woensdag moet ik werken dus dan neemt hij over. Donderdag en vrijdag en het weekend ik weer. Hopelijk ligt hij zolang niet in het ziekenhuis.
Gelukkig kan hij wel nog wel lachen en krijgt hij hier wel wa speelgoed om hem bezig te houden.

Silkie, bij mij is het ook een babycook. Veel succes met de eerste hapjes.
Morgen is Oliver 5 maanden. Had zijn mijlpaalkaart gisteren al maar meegenomen.
Liesanne, ik vond oliver ook zo klein nog om te gaan maar ben blij want hij bloeit er wel open vind ik. Wel stom dat hij er ziek is geworden...
Ik bel meteen met de pediater of huisarts als er iets. Beter ne keer te veel dan te weinig. Gelukkig heb ik woensdag de juiste beslissing gemaakt ipv gewoon zelf perdolan te geven.
08/18 > Pil stop
11/19 > Diagnose 'Unexplained'
02/20 > 1e iui - negatief
03/20 > 2e iui - zwanger
11/20 > Mama geworden :D

liesanne
Berichten: 264
Lid geworden op: 31 juli 2018, 22:11

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door liesanne » 17 april 2021, 22:29

Laurake86 schreef:
17 april 2021, 21:22
Hey

Oliver heeft rsv en bronchiolitis. Het gaat nog steeds niet goed met hem. Hij kan nog niet zonder extra zuurstof, heeft nog koortsopstoten, drinkt wel maar nog niet gelijk ervoor, en ademen doet hij nog met veel moeite. De infuus is uit zijn hoofd want hij had die er zelf bekan helemaal uitgetrokken. Voorlopig nog geen nieuwe nodig. We zijn nog niet meteen naar huis. Gisteren heeft mijn vriend enkele uurtjes afgelost zodat ik wat kon gaan bijslapen, uitgebreid douchen en eens lekker kon eten. En omdat hij ook eens bij zijn zoontje kon zijn. Maandag dinsdag en woensdag moet ik werken dus dan neemt hij over. Donderdag en vrijdag en het weekend ik weer. Hopelijk ligt hij zolang niet in het ziekenhuis.
Gelukkig kan hij wel nog wel lachen en krijgt hij hier wel wa speelgoed om hem bezig te houden.

Silkie, bij mij is het ook een babycook. Veel succes met de eerste hapjes.
Morgen is Oliver 5 maanden. Had zijn mijlpaalkaart gisteren al maar meegenomen.
Liesanne, ik vond oliver ook zo klein nog om te gaan maar ben blij want hij bloeit er wel open vind ik. Wel stom dat hij er ziek is geworden...
Ik bel meteen met de pediater of huisarts als er iets. Beter ne keer te veel dan te weinig. Gelukkig heb ik woensdag de juiste beslissing gemaakt ipv gewoon zelf perdolan te geven.

Moooch, ocharme. Moederhart breekt.
Hoop dat hij snel terug beter is!
Goed dat je even aan zelfzorg deed en naar huis ging douchen en eten. Maar moet ook moeilijk zijn.

& je hebt duidelijk de goede beslissing gemaakt van te bellen en actie te ondernemen hè. Het feit dat ik zelf niet snel met mijn kinderen bel, heeft ook te maken dat ze nog niet zo ziek geweest zijn natuurlijk. En dat was ook allesbehalve slecht bedoeld ofzo. Hoop dat je het zo niet opvatte. Anderzijds ben ik ook wel bang dat ik door mijn ‘houding’ mss wel eens ga missen dat een van de twee kindjes echt zwaar zien zijn... áls ik dan al eens naar een dokter ga krijg ik daar zo vaak het gevoel van ‘Allez wat komt die hier doen?’ Of zo de vervelende vraag: ‘eerste kindje?’ Hargh!
08/17 pilstop
11/17 biochem zw.schap
12/17 vaststelling pcos
02-09/18 4x clomid en 2x menopur + IUI
10/18 menopur + IUI > 07/19 zoontje geboren
02/20 spontaan zw, mk 5w
03/20 spontaan zw > 12/20 dochter geboren

mich75
Berichten: 2981
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door mich75 » 17 april 2021, 23:03

Ik ga ook naar de huisarts en niet naar een pediater, vooral omdat het makkelijker is zowel qua afstand als qua afspraak krijgen en als het serieus is dan verwijst de ha wel door.

Voor Corona stond ik veel sneller bij de ha met de kids omdat ze met koorts niet naar de opvang mochten en dus een ziektebriefje nodig hadden. Als ik geen briefje nodig heb dan bekijk ik het afhankelijk van wat het is, is het enkel koorts en verder een gezond, speels kind dan geef ik Perdolan en wacht af, als het ook nog suf is, pijn heeft of niet wil eten of drinken dan ga ik wel naar de huisarts.
Je voelt het als mama wel aan als het serieus is, heel raar, maar dat is het moederinstinct.

Onze zoon is op 4-5 maanden door de huisarts doorverwezen naar spoed voor een vermoeden van rsv of erger, zij was meer in paniek dan ik.

Hij moest niet worden opgenomen, maar wel enkele dagen van kortbij worden opgevolgd door een pediater, hij had ook bronchiolitis en rsv of iets gelijkaardigs, de pediater vond het niet nodig om te testen.

Ik kan wel zeggen dat hij hier een week of 6 met gesukkeld heeft, amper was bijgekomen terwijl hij zijn eetlust nooit verloren had, waardoor hij helemaal onder de curve zat waardoor k&g weer onnozel begon te doen.

Veel sterkte.

Silkie
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 maart 2020, 22:58

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Silkie » 20 april 2021, 11:36

En Laurake, hoe is het nu met jullie? Ik hoop dat zijn ademhaling al wat beter is en het eten wat vlotter gaat.
Ik hoop ook dat het met jou wat gaat. Moet niet gemakkelijk zijn om te gaan werken als je kleine man in het ziekenhuis ligt.

Dikke knuffel.

Syl
2017: pilstop
2019: 3 x IUI
02/2020: 1.1. IVF verse tp (neg)
03/2020: 1.2. IVF cryo ▶️ dochter

Laurake86
Berichten: 190
Lid geworden op: 2 januari 2020, 14:29

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Laurake86 » 20 april 2021, 12:11

Hey

Het gaat intussen veel beter. Zuurstofgehalte is goed, koorts is gezakt. Adem blijft wel piepen en snotneus maar we hebben het goede nieuws gekregen dat hij straks naar huis mag komen. Toch 6 lange dagen er gelegen.
We zullen moeten blijven aerosollen en wrsl nog wat medicatie maar ben al blij dat hij in zijn vertrouwde omgeving en bij ons samen kan genezen.
Met mij gaat het wel. Gelukkig druk op het werk zodat ik er niet allemaal te hard bij kan stil staan. Ik mag vroeger stoppen om mijn ventjes straks te gaan halen ^^ Heb al een A4'tje gemaakt met "Welkom Thuis Oliver" op :D

Liesanne: Ik heb dit helemaal niet zo opgevat hoor, no worries ;) Ik schaam me soms dat ik zoveel naar de HA ga. Ook voor mezelf. Maar ik denk dan ook altijd het ergste :p
Mich: Raar dat ze toen niet testte op rsv. Is zo'n frequente ziekte die bij jonge baby'tjes de ronde doen en kan gevaarlijk zijn. Maar hij is er nu vanaf? Hoe oud is hij nu? Is zijn gewichtje in orde gekomen? Hier nog niet wauw qua hoeveelheden melk maar komt wel goed.
Silkie: was idd niet gemakkelijk. Maar ben blij dat er nu een einde aan komt.
08/18 > Pil stop
11/19 > Diagnose 'Unexplained'
02/20 > 1e iui - negatief
03/20 > 2e iui - zwanger
11/20 > Mama geworden :D

mich75
Berichten: 2981
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door mich75 » 20 april 2021, 13:34

Laurake, de pediater vond het niet nodig om te testen omdat je er toch niet veel aan kan doen, enkel als er een opname noodzakelijk is dan zouden ze eventueel testen om andere dingen uit te sluiten.
Hij had wel last van piepen, wheezing, hoesten, etterende oogjes,..maar met medicatie en aerosollen is hij er wel vanaf geraakt, maar zoals gezegd het heeft 6 weken geduurd, dus hou er rekening mee dat het bij Oliver nog wel even kan duren.
Toen hij genezen was is hij stilaan zijn gewicht gaan inhalen, hij is nu 22 maanden en weegt 13kg, maar dat is al geruime tijd hetzelfde en kan geen kwaad want hij had wel wat overschot opgebouwd.

Hij was iets makkelijker ziek dan zijn tweelingzus, maar dat is volgens mij een restverschijnsel van kort na de geboorte. Na de bevalling zijn ze op neo gelegd en kregen ze kunstvoeding, hij verdroeg dat niet en gaf het over. Door een samenloop van omstandigheden heb ik hen de eerste 12u amper gezien, daarna kregen ze bv en na de dag na de geboorte lagen ze bij mij op de kamer. Maar doordat hij zijn eerste levensuren te weinig eten heeft gehad was hij ook te veel afgevallen, toen ik hier iets van zei was het allemaal niet waar, maar een aantal uur later wilden ze hem bij mij weghalen en teug naar neo brengen, na heel wat discussiëren en onder voorwaarden mocht hij toch bij mij op de kamer blijven.

Ik heb de indruk dat hij er nu wat uitgegroeid is, maar van die (soort) rsv heeft hij niets overgehouden.

Silkie
Berichten: 135
Lid geworden op: 11 maart 2020, 22:58

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Silkie » 28 april 2021, 16:15

Hallo allemaal,

Even een updatetje. 😊
Kato eet nog steeds geen vaste voeding. (Rapley methode) Ze heeft er totaal geen interesse in. Zal nog wel komen zeker. Als je haar uitgerekende datum neemt, is ze nog geen 5 maanden. Dus we zetten er ook geen druk op.
Deze week naar de baby yoga geweest. Kato vond het heel leuk. En ik vond het leuk om eens een uur met haar bezig te zijn zonder te denken aan wat ik eigenlijk nog allemaal zou moeten doen thuis. 🤣.
Volgende week gaan we opnieuw naar de baby spa. Hopelijk geniet ze hier opnieuw heel erg van.

Hoe is het met jullie?

Dikke knuffel,

Syl
2017: pilstop
2019: 3 x IUI
02/2020: 1.1. IVF verse tp (neg)
03/2020: 1.2. IVF cryo ▶️ dochter

Laurake86
Berichten: 190
Lid geworden op: 2 januari 2020, 14:29

Re: Uitgerekend oktober/november 2020

Bericht door Laurake86 » 3 mei 2021, 14:28

Hey,

Amai Mich, dat waren geen leuke eerste levensuurtjes voor jou en je zoontje. Wat had hij dan nog van symptomen in de nasleep van rsv, in die 6 weken?

Vorige week is Oliver genezen verklaard van RSV, vanaf woensdag is hij terug naar de creche gegaan. Het ging goed ... tot dit weekend. Zaterdag 38.6 gr koorts, gisteren 39.2 gr. Zijn dan naar wachtdienst dokter geweest. Die vond niet zo meteen een oorzaak. Hij piept/kraakt niet meer in zn longen, hoest ook bijna niet, oortjes oke, ... Mijn vriend en ik waren ook wel gekweld door een buikgriepje gisteren maar denk dat dit door eten was en niets besmettelijks. Vandaag nog steeds vanvoor in de 38. Is heel veel ah zeuren en soms wenen en eet ook niet altijd zn flesjes op. Geven hem dafalgan maar morgen dan toch weer een afspraak bij de pediater. Ik begin het beu te worden en erg voor dat manneke dat hij zich zoveel slecht voelt en constant moet onderzocht worden. Hopelijk komt er een einde aan...
Hadden normaal gisteren ook de baby spa maar hebben dit moeten annuleren. Hopelijk vinden we snel een nieuwe datum.

Silkie, wat leuk dat je zoveel leuke dingen doet met Kato :) wat houdt de yoga juist in?

Groetjes,
Laura
08/18 > Pil stop
11/19 > Diagnose 'Unexplained'
02/20 > 1e iui - negatief
03/20 > 2e iui - zwanger
11/20 > Mama geworden :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten