Uitgerekend april 2021

Plaats reactie
zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 22 april 2021, 19:53

Ook bijna zover Babske ❤️❤️❤️
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

YDV
Berichten: 930
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door YDV » 22 april 2021, 20:11

@zoemers: bedankt! Ben enorm benieuwd naar wat ons te wachten staat! Ik hoop het toch zeker nog tot ergens in mei uit te houden. Morgen 36 weken.. ☺️

@babske en irisbloem: veel succes met de keizersnede! ❤️

Aan de andere dames: geniet volop van jullie kleine wondertjes. 😍
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

Hoop88
Berichten: 338
Lid geworden op: 23 januari 2020, 9:03

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Hoop88 » 24 april 2021, 21:30

Heel benieuwd naar jullie bevallingen irisbloem en Babske!!
Maart'22: start brusje. Tp cryo. Zwanger en miskraam
Juni'22: icsi 2: 1 verse tp en 1 cryo. Tp 15/06 - Zwanger

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Babske84 » 25 april 2021, 8:31

Bedankt! Nu mag het wel gaan komen. Maar eerst de doopsuiker nu afwerken, valiesjes maken, park en co-sleeper installeren en nog wat kleine dingen. Normaal ben ik niet zo last minute maar denk dat het door de geplande keizersnede is dat ik het “uitstel”. Morgen nr de monitor, covid test en naar de kapper en dan ben ik er helemaal klaar voor. Dinsdag om 7u binnen, om 8u begint de operatie en om 9u ben ik terug op de kamer. Zo vreemd dat het allemaal getimed is maar ik heb er vrede mee genomen. Het geeft me rust en ik GENIET nog volop van al haar bewegingen want dat ik ga toch wel missen hoor!

Hoe is het met jullie en jullie kleintjes? Al wat jullie draai gevonden thuis?

Irisbloem, ik heb de voorbije dagen veel aan je gedacht. Hopelijk stel jij en je kleine meid het goed.
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: ✅
27/4/21: welkom Juliette

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 25 april 2021, 10:29

Babske84 schreef:
25 april 2021, 8:31
Bedankt! Nu mag het wel gaan komen. Maar eerst de doopsuiker nu afwerken, valiesjes maken, park en co-sleeper installeren en nog wat kleine dingen. Normaal ben ik niet zo last minute maar denk dat het door de geplande keizersnede is dat ik het “uitstel”. Morgen nr de monitor, covid test en naar de kapper en dan ben ik er helemaal klaar voor. Dinsdag om 7u binnen, om 8u begint de operatie en om 9u ben ik terug op de kamer. Zo vreemd dat het allemaal getimed is maar ik heb er vrede mee genomen. Het geeft me rust en ik GENIET nog volop van al haar bewegingen want dat ik ga toch wel missen hoor!

Hoe is het met jullie en jullie kleintjes? Al wat jullie draai gevonden thuis?

Irisbloem, ik heb de voorbije dagen veel aan je gedacht. Hopelijk stel jij en je kleine meid het goed.
Oh bijna! Zo spannend! Ik zal aan je denken dinsdag!!!

Ik ben ook al twee dagen aan het denken hoe het met irisibloem gelopen is, hopelijk heeft ze haar kleine meid intussen al veel mogen vasthouden ❤️

Na 4 weken is het soms nog altijd een draai zoeken hoor 😅
Zeker omdat nu zoveel consultaties gaan komen (gehoortest, dokter, vaccinaties, osteopaat, ....)
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Babske84 » 25 april 2021, 10:35

zoemers schreef:
25 april 2021, 10:29
Babske84 schreef:
25 april 2021, 8:31
Bedankt! Nu mag het wel gaan komen. Maar eerst de doopsuiker nu afwerken, valiesjes maken, park en co-sleeper installeren en nog wat kleine dingen. Normaal ben ik niet zo last minute maar denk dat het door de geplande keizersnede is dat ik het “uitstel”. Morgen nr de monitor, covid test en naar de kapper en dan ben ik er helemaal klaar voor. Dinsdag om 7u binnen, om 8u begint de operatie en om 9u ben ik terug op de kamer. Zo vreemd dat het allemaal getimed is maar ik heb er vrede mee genomen. Het geeft me rust en ik GENIET nog volop van al haar bewegingen want dat ik ga toch wel missen hoor!

Hoe is het met jullie en jullie kleintjes? Al wat jullie draai gevonden thuis?

Irisbloem, ik heb de voorbije dagen veel aan je gedacht. Hopelijk stel jij en je kleine meid het goed.
Oh bijna! Zo spannend! Ik zal aan je denken dinsdag!!!

Ik ben ook al twee dagen aan het denken hoe het met irisibloem gelopen is, hopelijk heeft ze haar kleine meid intussen al veel mogen vasthouden ❤️

Na 4 weken is het soms nog altijd een draai zoeken hoor 😅
Zeker omdat nu zoveel consultaties gaan komen (gehoortest, dokter, vaccinaties, osteopaat, ....)
Is de osteopaat preventief? Ik heb idd ook gehoord dat je best na een aantal dagen/weken ns langsgaat bij een osteopaat om te zien of er niets gekneld zit bij de baby, zeker als het een lange bevalling was of bij keizersnede omdat ze dan de spildraai niet maken met hun hoofdje.
Idd al die consultaties zullen wel een impact hebben. Ik ga een blad op de frigo hangen zodat ik ze ni vergeet 😂
Heb al een afspraak gemaakt bij de huisdokter voor het 7edag onderzoek. Dan moet ik niet helemaal terug nr het ziekenhuis aangezien mn huisdokter dat even goed kan als een pediater.
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: ✅
27/4/21: welkom Juliette

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 25 april 2021, 11:28

Ik ben op 3 weken al naar de osteopaat geweest voor zijn krampjes.

Ik had inderdaad gelezen en gehoord dat een preventief onderzoek bij de osteopaat zeker nuttig is.
De osteopaat had gezegd dat dat best is na 6 weken, maar als er een probleem was dan mocht ik vroeger komen. In principe mag je al naar de osteopaat vanaf dag 1.
Ze heeft toen ook zijn schedel en nek nagekeken omdat Otis een sterrenkijker was.

Volgende week ga ik nog eens voor zijn krampjes en reflux.
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 25 april 2021, 13:08

Hallo,

Hier moe maar zo gelukkig met onze dochter Emma Stefanie 😍
Hier op de materniteit spreken ze over ons poppemieke 😄
Ze is prachtig, ze drinkt al goed aan de borst, flesje iets moeilijker maar het begint te lukken Ze is laag in gewicht maar voor de rest gezond en ze doet het zeer goed Ze zal hier wel nog diverse weken moeten blijven tot ze genoeg weegt We worden zeer goed betrokken bij de verzorging en krijgen onze knuffelmomenten 😊 ze geven ook heel goed advies en hun hulp met de borstvoeding is onschatbaar
Ik ben blij dat ik nu ook al zonder bed tot bij haar kan maar heb nog pijn en mijn lichaam is duidelijk van slag door alles, ontzwangeren, borstvoeding, keizersnede, ...
Deze laatste was heftig Aangezien ze klein is kregen ze haar er niet uit Ze hebben met 3 aan mijn buik moeten duwen en heb mee moeten helpen met ademhaling Ze hebben mij volledig in slaap moeten doen om dicht te naaien omdat ik zo last had

YDV
Berichten: 930
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door YDV » 25 april 2021, 13:34

@irisbloem: proficiat met je dochtertje! Draag zorg voor jezelf en vooral genieten nu van de momenten met je kleine meid! ❤️❤️
@babske: veel succes dinsdag! Laat je nog maar even verwennen voor je binnen moet! 😁 ik laat mij ook nog eens verwennen met een gelaatsverzorging en massage de eerste week van mijn verlof. 😍

Hier aan het aftellen naar mijn verlof, vanaf vrijdag eindelijk thuis! Heb er echt nood aan want de slechte nachten wegen wel wat door.
En dan is het uitkijken naar de komst van ons ventje. 🥰
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 25 april 2021, 14:46

irisbloem schreef:
25 april 2021, 13:08
Hallo,

Hier moe maar zo gelukkig met onze dochter Emma Stefanie 😍
Hier op de materniteit spreken ze over ons poppemieke 😄
Ze is prachtig, ze drinkt al goed aan de borst, flesje iets moeilijker maar het begint te lukken Ze is laag in gewicht maar voor de rest gezond en ze doet het zeer goed Ze zal hier wel nog diverse weken moeten blijven tot ze genoeg weegt We worden zeer goed betrokken bij de verzorging en krijgen onze knuffelmomenten 😊 ze geven ook heel goed advies en hun hulp met de borstvoeding is onschatbaar
Ik ben blij dat ik nu ook al zonder bed tot bij haar kan maar heb nog pijn en mijn lichaam is duidelijk van slag door alles, ontzwangeren, borstvoeding, keizersnede, ...
Deze laatste was heftig Aangezien ze klein is kregen ze haar er niet uit Ze hebben met 3 aan mijn buik moeten duwen en heb mee moeten helpen met ademhaling Ze hebben mij volledig in slaap moeten doen om dicht te naaien omdat ik zo last had
Ooooh ❤️❤️❤️❤️
Dikke proficiat irisbloem!!
Ik ben blij dat voor jou de bevaliing achter de rug is en met een goede uitkomst.
Ook super dat je ze al mocht vasthouden en BV geven 😍😍
Probeer ervan te genieten ook, al zullen de volgende weken voor je ook nog een uitdaging zijn precies.
Ik ben superblij voor je! 😘
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 25 april 2021, 14:47

YDV schreef:
25 april 2021, 13:34
@irisbloem: proficiat met je dochtertje! Draag zorg voor jezelf en vooral genieten nu van de momenten met je kleine meid! ❤️❤️
@babske: veel succes dinsdag! Laat je nog maar even verwennen voor je binnen moet! 😁 ik laat mij ook nog eens verwennen met een gelaatsverzorging en massage de eerste week van mijn verlof. 😍

Hier aan het aftellen naar mijn verlof, vanaf vrijdag eindelijk thuis! Heb er echt nood aan want de slechte nachten wegen wel wat door.
En dan is het uitkijken naar de komst van ons ventje. 🥰
Oh, nog 1 weekje en dan thuis 🙌
Dat gaat inderdaad hopelijk wat rust geven 😘
Om dan voor echt je zoontje te ontmoeten 🥰🥰
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

Hoop88
Berichten: 338
Lid geworden op: 23 januari 2020, 9:03

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Hoop88 » 26 april 2021, 11:32

Dikke proficiat irisbloem! Mooie naam ook.
Je bent ook al zo ver. Genieten maar... en geef je lichaam maar wat tijd. Hier ook nog niet 100%. Wellicht door het bloedverlies. Ik neem ijzertabletten want ben echt nog flauw. Koken en mijn was doen doet mijn mama gelukkig. Zoemers, Silent en Sara zijn jullie al helemaal 100% nu?
Maart'22: start brusje. Tp cryo. Zwanger en miskraam
Juni'22: icsi 2: 1 verse tp en 1 cryo. Tp 15/06 - Zwanger

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 26 april 2021, 11:38

Hoop88 schreef:
26 april 2021, 11:32
Dikke proficiat irisbloem! Mooie naam ook.
Je bent ook al zo ver. Genieten maar... en geef je lichaam maar wat tijd. Hier ook nog niet 100%. Wellicht door het bloedverlies. Ik neem ijzertabletten want ben echt nog flauw. Koken en mijn was doen doet mijn mama gelukkig. Zoemers, Silent en Sara zijn jullie al helemaal 100% nu?
Hoi Hoop, oei, dat klinkt zwaar, goed dat je mama kan helpen!
Ik zit nog altijd met mijn knip die ik elke dag een paar keer moet ontsmetten in de douche (de draadjes zijn losgekomen waardoor mijn knip helemaal opengevallen is, en die was zeer groot). Voor de rest heb ik van niets last.
Ik heb na 4 weken wel nog altijd zo wat wondvocht verlies, maar al twee weken geen bloedverlies meer.
Dus ik heb nog altijd maandverband in (zowel voor vocht van mijn wonde van de knip als de rest 🙈).
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Babske84 » 26 april 2021, 13:41

irisbloem schreef:
25 april 2021, 13:08
Hallo,

Hier moe maar zo gelukkig met onze dochter Emma Stefanie 😍
Hier op de materniteit spreken ze over ons poppemieke 😄
Ze is prachtig, ze drinkt al goed aan de borst, flesje iets moeilijker maar het begint te lukken Ze is laag in gewicht maar voor de rest gezond en ze doet het zeer goed Ze zal hier wel nog diverse weken moeten blijven tot ze genoeg weegt We worden zeer goed betrokken bij de verzorging en krijgen onze knuffelmomenten 😊 ze geven ook heel goed advies en hun hulp met de borstvoeding is onschatbaar
Ik ben blij dat ik nu ook al zonder bed tot bij haar kan maar heb nog pijn en mijn lichaam is duidelijk van slag door alles, ontzwangeren, borstvoeding, keizersnede, ...
Deze laatste was heftig Aangezien ze klein is kregen ze haar er niet uit Ze hebben met 3 aan mijn buik moeten duwen en heb mee moeten helpen met ademhaling Ze hebben mij volledig in slaap moeten doen om dicht te naaien omdat ik zo last had
Dikke proficiat🤩🤩!! Blij te horen dat ze zo goed drinkt! Neem
Je tijd om goed te herstellen zodat je er volop van kan genieten wanneer ze naar huis mag. Je bent er in goede handen dus laat je maar soigneren en helpen.
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: ✅
27/4/21: welkom Juliette

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Babske84 » 26 april 2021, 13:45

YDV schreef:
25 april 2021, 13:34
@irisbloem: proficiat met je dochtertje! Draag zorg voor jezelf en vooral genieten nu van de momenten met je kleine meid! ❤️❤️
@babske: veel succes dinsdag! Laat je nog maar even verwennen voor je binnen moet! 😁 ik laat mij ook nog eens verwennen met een gelaatsverzorging en massage de eerste week van mijn verlof. 😍

Hier aan het aftellen naar mijn verlof, vanaf vrijdag eindelijk thuis! Heb er echt nood aan want de slechte nachten wegen wel wat door.
En dan is het uitkijken naar de komst van ons ventje. 🥰
Dat weekje verlof is echt voorbij gevlogen! Ik ben duidelijk niet iemand die kan stilzitten of hele dag kan tv zien 😂
Zelfs nu, halve dag voor de bevalling moet ik nog mn valies maken 😝
Deze morgen nog monitor gehad en covid test (gewoon keelwisser dus niet pijnlijk) en morgen is het dan D-day. Ik ben heel rustig, ik denk dat het is omdat ik niet weet wat er op mij afkomt. Bij een tweede bevalling zal het vermoedelijk anders zijn 🤷🏽‍♀️
Geniet alvast van je weekje verlof en hopelijk breekt de lente snel door zodat we met onze baby’s buiten kunnen zitten/wandelen!
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: ✅
27/4/21: welkom Juliette

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten