Uitgerekend april 2021

Plaats reactie
Sara1987
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 17:00

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Sara1987 » 26 april 2021, 14:11

Irisbloem, dikke proficiat mer je dochtertje! Laat je goed verzorgen en geniet van de ogenblikken samen.
Hoop88 schreef:
26 april 2021, 11:32
Dikke proficiat irisbloem! Mooie naam ook.
Je bent ook al zo ver. Genieten maar... en geef je lichaam maar wat tijd. Hier ook nog niet 100%. Wellicht door het bloedverlies. Ik neem ijzertabletten want ben echt nog flauw. Koken en mijn was doen doet mijn mama gelukkig. Zoemers, Silent en Sara zijn jullie al helemaal 100% nu?
Ik heb al wel wat pech gehad. Heb al een blaas en borstontsteking achter de rug. Bloedverlies is bijna gedaan. Mag ook wel, Hasse is al 6 weken oud. Zij doet het erg goed, al 56cm lang en 4kg340 zwaar!

Ik ben wel erg blij met de kraamhulp. Ik ben dan wel goed hersteld maar met het fulltime kolven gaat veel tijd verloren. Plus dat ik merk dat ik toch nog wel snel moe word. Als ik met de kinderwagen ben gaan wandelen, heb ik toch even nodig voordat ik iets anders kan doen. Bovendien begin ik last te krijgen van mijn rug. Heb ondertussen cupmaat K en dat is wat te veel van het goede..
IUI 24/12: Miskraam
17/6/20: zwanger! Uitgerekende datum 9/3/2021 => 14/3 bevallen van een meisje!
22 maart 2023: zwanger! Vermoedelijke uitgerekende datum 13 december 2023

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Jido » 26 april 2021, 19:59

irisbloem schreef:
25 april 2021, 13:08
Hallo,

Hier moe maar zo gelukkig met onze dochter Emma Stefanie 😍
Hier op de materniteit spreken ze over ons poppemieke 😄
Ze is prachtig, ze drinkt al goed aan de borst, flesje iets moeilijker maar het begint te lukken Ze is laag in gewicht maar voor de rest gezond en ze doet het zeer goed Ze zal hier wel nog diverse weken moeten blijven tot ze genoeg weegt We worden zeer goed betrokken bij de verzorging en krijgen onze knuffelmomenten 😊 ze geven ook heel goed advies en hun hulp met de borstvoeding is onschatbaar
Ik ben blij dat ik nu ook al zonder bed tot bij haar kan maar heb nog pijn en mijn lichaam is duidelijk van slag door alles, ontzwangeren, borstvoeding, keizersnede, ...
Deze laatste was heftig Aangezien ze klein is kregen ze haar er niet uit Ze hebben met 3 aan mijn buik moeten duwen en heb mee moeten helpen met ademhaling Ze hebben mij volledig in slaap moeten doen om dicht te naaien omdat ik zo last had
Hele dikke proficiat, Irisbloem!! 😍 Eindelijk is het zover! Geniet met volle teugen van jullie kleine meisje 😘
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

zonnetje75
Berichten: 186
Lid geworden op: 2 juli 2017, 11:40

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zonnetje75 » 27 april 2021, 23:47

irisbloem schreef:
25 april 2021, 13:08
Hallo,

Hier moe maar zo gelukkig met onze dochter Emma Stefanie 😍
Hier op de materniteit spreken ze over ons poppemieke 😄
Ze is prachtig, ze drinkt al goed aan de borst, flesje iets moeilijker maar het begint te lukken Ze is laag in gewicht maar voor de rest gezond en ze doet het zeer goed Ze zal hier wel nog diverse weken moeten blijven tot ze genoeg weegt We worden zeer goed betrokken bij de verzorging en krijgen onze knuffelmomenten 😊 ze geven ook heel goed advies en hun hulp met de borstvoeding is onschatbaar
Ik ben blij dat ik nu ook al zonder bed tot bij haar kan maar heb nog pijn en mijn lichaam is duidelijk van slag door alles, ontzwangeren, borstvoeding, keizersnede, ...
Deze laatste was heftig Aangezien ze klein is kregen ze haar er niet uit Ze hebben met 3 aan mijn buik moeten duwen en heb mee moeten helpen met ademhaling Ze hebben mij volledig in slaap moeten doen om dicht te naaien omdat ik zo last had
Dikke proficiat irisbloem met je kleine vechtertje! 🥰
Hoeveel woog ze uiteindelijk? En hoeveel moet ze wegen voor ze naar huis mag?
En tot wanneer blijf jij in het ziekenhuis?

@Babske, hopelijk alles goed verlopen?

zonnetje75
Berichten: 186
Lid geworden op: 2 juli 2017, 11:40

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zonnetje75 » 28 april 2021, 0:03

SilentHeyoka schreef:
21 april 2021, 9:04

Dikke proficiat!
Toch ook wel een lange twee daagse achter de rug!
Nog een sterrekijkertje 😅. Ze hebben hem kunnen draaien? Onze meid kwam met de zuignap.

Geniet, geniet, geniet!

Ja, heel tevreden van de gynaecologe wel. Kon blijkbaar met vingers aan hoofdje. Blij dat een zuignap niet nodig was. Lijkt mij net iets minder aangenaam. Eens het hoofdje goed zat ging het vanaf dan ook een stuk vlotter vooruit.
Al bij al is het een lange bevalling geweest maar qua pijn goed te doen.
Hoe is het ondertussen met jou en je kleine meid?
Hier trouwens ook last van het contact met het maandverband. Neem nu minder dik. Frommelt minder bij elkaar waardoor druk meer verspreid blijft.

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 28 april 2021, 6:33

zonnetje75 schreef:
27 april 2021, 23:47
irisbloem schreef:
25 april 2021, 13:08
Hallo,

Hier moe maar zo gelukkig met onze dochter Emma Stefanie 😍
Hier op de materniteit spreken ze over ons poppemieke 😄
Ze is prachtig, ze drinkt al goed aan de borst, flesje iets moeilijker maar het begint te lukken Ze is laag in gewicht maar voor de rest gezond en ze doet het zeer goed Ze zal hier wel nog diverse weken moeten blijven tot ze genoeg weegt We worden zeer goed betrokken bij de verzorging en krijgen onze knuffelmomenten 😊 ze geven ook heel goed advies en hun hulp met de borstvoeding is onschatbaar
Ik ben blij dat ik nu ook al zonder bed tot bij haar kan maar heb nog pijn en mijn lichaam is duidelijk van slag door alles, ontzwangeren, borstvoeding, keizersnede, ...
Deze laatste was heftig Aangezien ze klein is kregen ze haar er niet uit Ze hebben met 3 aan mijn buik moeten duwen en heb mee moeten helpen met ademhaling Ze hebben mij volledig in slaap moeten doen om dicht te naaien omdat ik zo last had
Dikke proficiat irisbloem met je kleine vechtertje! 🥰
Hoeveel woog ze uiteindelijk? En hoeveel moet ze wegen voor ze naar huis mag?
En tot wanneer blijf jij in het ziekenhuis?

@Babske, hopelijk alles goed verlopen?
Ik ben gisteren ontslagen uit het ziekenhuis maar heb nog veel pijn van keizersnede en ben erg moe want slaap slecht doordat ik door die wonde niet in mijn bed kan liggen zoals gewoonlijk
Zij zal wel nog zeker 3 weken moeten blijven, ze woog 1831 maar is de voorbije dagen slechts miniem afgevallen en gisteren al wat bijgekomen 😊
Het valt mij zwaar haar achter te moeten laten en pendelen op en af het ziekenhuis is nu fysiek ook zwaar Moet proberen de gulden middenweg te zoeken tussen zoveel mogelijk daar proberen zijn voor mijn dochter en toch voldoende te rusten

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Babske84 » 29 april 2021, 10:57

Dinsdag om 8u32 is Juliette geboren na een vlotte keizersnede. Met haar 52cm en 3,6kg is het een “stevige” baby ook al is ze een echt klein popje 😊 ze slaapt al van in het begin blokken van 3-4u en moet ze wekken voor te eten. Het herstel bij mij begint ook te lukken. De dag na de keizersnede (gisteren), sonde en infuus verwijderd en in de douche gegaan. Het is nog pijnlijk bij in en uit bed gaan maar het zal wel elke dag beteren. Wel niet gemakkelijk om als alleenstaande altijd te moeten wachten op verpleging.(mijn zus was de eerste 2 dagen hier maar nu mocht ze van mij gaan werken) Zeker niet als ze honger heeft! De BV moet nog op gang komen dus ik voed ze bij via melkspuutjes die we geven onder het tepelhoedje wanneer ze aanhapt. Niet eenvoudig maar de enige oplossing voor de gulzige happer 😊
Het is echt genieten! Alle cliches zijn zo waar 😍
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: ✅
27/4/21: welkom Juliette

SilentHeyoka
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 juli 2018, 9:45

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door SilentHeyoka » 29 april 2021, 11:40

Weer een weekje verder :)

Proficiat met de geboorte van je kleine meid, irisbloem! 1kg800 is zó klein, maar al zó goed dat ze zo snel al bijkwam in gewicht!
Aiko had vorige week nog een dip, maar is deze week 240 gram bijgekomen! Klein feestje in ons hart! :)

@Babske, ook een dikke proficiat met de geboorte van Juliette!
Zo leuk te horen dat ze het goed doet!
Oh, ik vond het ook altijd wat frustrerend de vroedvrouwen aldaar te moeten storen . Het was al twee weken extreem druk (veel vroeggeboortes, tweelingen,...), het verloskwartier lag dagelijks vol. Een hele opluchting toen mn ventje toekwam om me te helpen. Ook ben ik al heel snel zelf gaan proberen om haar aan te leggen voor de voeding.
Ik heb vaak gedacht aan alleenstaande mama's, of mama's die al kinderen hebben, lijkt me allemaal niet evident hoor...

Het was toch wel weer een week om U tegen te zeggen. Vrijdag terug in het ziekenhuis beland, doorverwezen door huisarts. Net als bij Zoemers is ook bij mij de wonde van de knip open gegaan. Vandaar dat ik ook zo een last had vorige week. Ook deed ik reactie op de draadjes, dus werden nog 4 draadjes uitgehaald.
Wonde verzorg ik ook zelf. Zeer confronterend, jezelf zo "gehavend" te zien en te voelen. Na veel zitbadjes, zalf, antibiotica en tranen en jammergenoeg echt het maximum aan pijnstillers (waar ik me ook al niet goed bij voelde) is de pijn eindelijk dragelijk. Op naar een goede genezing! (geloof me, vorig weekend was ik ver van positief hoor...)
Bloedverlies is ook al veel minder bij mij. Toch draag ik nog dikke verbanden, hoor.
Hoe gaat het met jouw wonde Zoemers?
@Hoop, ik zat er dus wat door vorige week. Maar nu gaan we stillekes aan voor de 100%. Gisteren een eerste wandeling gedaan (en dat sinds mijn opname in maart, dus dat was zaaaaaalig!)

Aaah, die aanhap. Altijd het pijnlijkste, en dan hopen dat de pijn wegebt en ze goed aanligt. Heb me zo eens nog vlug willen wegtrekken, omdat haar mond toch niet genoeg open was, maar ze had mn tepel toch al vast. Yaayks, dat was een bloedende tepel hoor :roll:
Ze hadden gezegd dat de eerste week de moeilijkste is, maar nu is het toch nog altijd pijnlijk (2 weken). Soms is het eens een pijnloze borstvoeding. Nog een weekje tanden bijten?
@Sara, ben je dan volledig overgeschakeld op borstvoeding via de fles? Oi, schijnt dat een borstontsteking toch ook niet te onderschatten is :o

@Zonnetje
Ik had het tegenovergestelde. Ik was steeds zeer tevreden over mijn gynaecologe, maar tijdens de bevalling heeft ze me toch doen afzien hoor... Bij de touché zat ze ook hard anaal te duwen, waardoor ik al de dag voor de bevalling daar gescheurd was. Ook tijdens de bevalling sprak ze me maar één keer aan, dat het normaal is dat ik toch wat pijn zou voelen, en dat er daar niets aan te doen was. Toen ik een uur later nog op tafel lag door complicaties had ze me nog altijd niet aangesproken of uitgelegd wat er aan de hand was. Mn man dacht dat hij me aan het verliezen was.
Ik vond haar zó hard. kVrees zelf dat ik na de controle naar een andere gynaecoloog zal gaan.

Ik lees ook al over krampjes en reflux en osteopathie. Tot nu toe zijn we op dat vlak wel gezegend hoor. Aiko doet het echt goed. Ze slaapt veel, als ze wakker is kijkt ze gretig rond, ze drinkt echt goed voor een prematuurke te zijn. Deze nacht ook 1x moeten opstaan voor voeding rond 4u. Anders slaapt ze mooi. (nu hout vastnemen :wink: )

@YDV: hoe was de gelaatsverzorging en massage?

Bij deze heb ik nu toch een inhaalmanoeuvre gedaan qua update. :D :D
2013: Stop pil
2014: start traject IUI + Icsi
08/2020: eiceldonatie, 2 cryo's - 1 TP
13/04/2021: Little One geboren 😊

Sara1987
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 17:00

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Sara1987 » 29 april 2021, 13:55

Ik kolf inderdaad alles af en geef via een flesje. Als ik nu de verhalen hoor van andere ziekenhuuzen heb ik het gevoel dat de aanpak bij mij toch niet goed zat. Maar goed, dat moet ik loslaten.

Het kolven heeft ook zo zijn voordelen. Ben weer een nieuwe ladîng potjes aan het afwassen om melk in te vriezen 😎. Eens ik stop met kolven, gaat Hasse toch nog een hele tijd mamamelk kunnen drinken.

Ik mag nu van de lactatiedeskundige voor merdere voedingen per kolfsessie kolven. Dat geeft zoveel meer vrijheid!

Tja, gynaecologen... Ik ben in een weekend bevallen dus had de gynaecoloog van wacht en de assistent. Maar ben er op zich niet rouwig om. De match zat wel goed eigenlijk.

Ik heb precies wel een aanleg voor borstproblemen links. Heb er alweer melkblaasjes gehad. Nochtans doe ik volgens de lactatiedeskundige niets mis...

Proficiat Babs met je flinke dochter! Het is niet min he, 52cm en 3kg600. Er zal niet veel meer passen van maatje 50 😉.
IUI 24/12: Miskraam
17/6/20: zwanger! Uitgerekende datum 9/3/2021 => 14/3 bevallen van een meisje!
22 maart 2023: zwanger! Vermoedelijke uitgerekende datum 13 december 2023

YDV
Berichten: 930
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door YDV » 29 april 2021, 16:53

@Babske: super nieuws en proficiat met je dochter! Nu vooral proberen genieten van je flinke meid! 😍😍

@silentheyoka: volgende week maandag heb ik mijn gelaatsverzorging/massage. Ik kijk ernaar uit, nog eventjes ontspannen!
Vandaag was mijn laatste werkdag dus nu nog een beetje me-time en nog wat tijd samen met mijn vriend voor dat ons ventje er is. ❤️
Als ik het zo lees vind ik jou nu al een straffe madam! Ik hoop voor jou dat de lastige dagen/weken nu mogen plaats maken voor vooral genieten met je kleintje!
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 29 april 2021, 18:43

SilentHeyoka schreef:
29 april 2021, 11:40
Weer een weekje verder :)

Proficiat met de geboorte van je kleine meid, irisbloem! 1kg800 is zó klein, maar al zó goed dat ze zo snel al bijkwam in gewicht!
Aiko had vorige week nog een dip, maar is deze week 240 gram bijgekomen! Klein feestje in ons hart! :)

@Babske, ook een dikke proficiat met de geboorte van Juliette!
Zo leuk te horen dat ze het goed doet!
Oh, ik vond het ook altijd wat frustrerend de vroedvrouwen aldaar te moeten storen . Het was al twee weken extreem druk (veel vroeggeboortes, tweelingen,...), het verloskwartier lag dagelijks vol. Een hele opluchting toen mn ventje toekwam om me te helpen. Ook ben ik al heel snel zelf gaan proberen om haar aan te leggen voor de voeding.
Ik heb vaak gedacht aan alleenstaande mama's, of mama's die al kinderen hebben, lijkt me allemaal niet evident hoor...

Het was toch wel weer een week om U tegen te zeggen. Vrijdag terug in het ziekenhuis beland, doorverwezen door huisarts. Net als bij Zoemers is ook bij mij de wonde van de knip open gegaan. Vandaar dat ik ook zo een last had vorige week. Ook deed ik reactie op de draadjes, dus werden nog 4 draadjes uitgehaald.
Wonde verzorg ik ook zelf. Zeer confronterend, jezelf zo "gehavend" te zien en te voelen. Na veel zitbadjes, zalf, antibiotica en tranen en jammergenoeg echt het maximum aan pijnstillers (waar ik me ook al niet goed bij voelde) is de pijn eindelijk dragelijk. Op naar een goede genezing! (geloof me, vorig weekend was ik ver van positief hoor...)
Bloedverlies is ook al veel minder bij mij. Toch draag ik nog dikke verbanden, hoor.
Hoe gaat het met jouw wonde Zoemers?
@Hoop, ik zat er dus wat door vorige week. Maar nu gaan we stillekes aan voor de 100%. Gisteren een eerste wandeling gedaan (en dat sinds mijn opname in maart, dus dat was zaaaaaalig!)

Aaah, die aanhap. Altijd het pijnlijkste, en dan hopen dat de pijn wegebt en ze goed aanligt. Heb me zo eens nog vlug willen wegtrekken, omdat haar mond toch niet genoeg open was, maar ze had mn tepel toch al vast. Yaayks, dat was een bloedende tepel hoor :roll:
Ze hadden gezegd dat de eerste week de moeilijkste is, maar nu is het toch nog altijd pijnlijk (2 weken). Soms is het eens een pijnloze borstvoeding. Nog een weekje tanden bijten?
@Sara, ben je dan volledig overgeschakeld op borstvoeding via de fles? Oi, schijnt dat een borstontsteking toch ook niet te onderschatten is :o

@Zonnetje
Ik had het tegenovergestelde. Ik was steeds zeer tevreden over mijn gynaecologe, maar tijdens de bevalling heeft ze me toch doen afzien hoor... Bij de touché zat ze ook hard anaal te duwen, waardoor ik al de dag voor de bevalling daar gescheurd was. Ook tijdens de bevalling sprak ze me maar één keer aan, dat het normaal is dat ik toch wat pijn zou voelen, en dat er daar niets aan te doen was. Toen ik een uur later nog op tafel lag door complicaties had ze me nog altijd niet aangesproken of uitgelegd wat er aan de hand was. Mn man dacht dat hij me aan het verliezen was.
Ik vond haar zó hard. kVrees zelf dat ik na de controle naar een andere gynaecoloog zal gaan.

Ik lees ook al over krampjes en reflux en osteopathie. Tot nu toe zijn we op dat vlak wel gezegend hoor. Aiko doet het echt goed. Ze slaapt veel, als ze wakker is kijkt ze gretig rond, ze drinkt echt goed voor een prematuurke te zijn. Deze nacht ook 1x moeten opstaan voor voeding rond 4u. Anders slaapt ze mooi. (nu hout vastnemen :wink: )

@YDV: hoe was de gelaatsverzorging en massage?

Bij deze heb ik nu toch een inhaalmanoeuvre gedaan qua update. :D :D
De eerste dagen was de borstvoeding ook wat pijnlijk, ik had ook al direct een kloof aan de ene kant maar met zalf is dat vlug genezen Nu gaat het zeer goed en kan niet zeggen dat het pijnlijk is, even in begin bij eerste aanhap maar dan niet meer, het zijn mijn mooiste momenten met mijn dochter Ik moet ook veel kolven aangezien ze in de couveuse ligt en ik er niet elke voeding kan zijn Dat pendelen op en af het ziekenhuis is vermoeiend zeker aangezien ik behoorlijk last heb van die keizersnede Haar achter te moeten laten is moeilijk maar we moeten erdoor

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 29 april 2021, 19:23

irisbloem schreef:
28 april 2021, 6:33

Ik ben gisteren ontslagen uit het ziekenhuis maar heb nog veel pijn van keizersnede en ben erg moe want slaap slecht doordat ik door die wonde niet in mijn bed kan liggen zoals gewoonlijk
Zij zal wel nog zeker 3 weken moeten blijven, ze woog 1831 maar is de voorbije dagen slechts miniem afgevallen en gisteren al wat bijgekomen 😊
Het valt mij zwaar haar achter te moeten laten en pendelen op en af het ziekenhuis is nu fysiek ook zwaar Moet proberen de gulden middenweg te zoeken tussen zoveel mogelijk daar proberen zijn voor mijn dochter en toch voldoende te rusten
Goed dat ze al aan het bijkomen is irisbloem !! ❤️
Verzorg je goed zodat je snel mobiel bent, ik hoop voor jou dat je wel van deze eerste weken kan genieten ook, dikke kus!
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 29 april 2021, 19:24

Babske84 schreef:
29 april 2021, 10:57
Dinsdag om 8u32 is Juliette geboren na een vlotte keizersnede. Met haar 52cm en 3,6kg is het een “stevige” baby ook al is ze een echt klein popje 😊 ze slaapt al van in het begin blokken van 3-4u en moet ze wekken voor te eten. Het herstel bij mij begint ook te lukken. De dag na de keizersnede (gisteren), sonde en infuus verwijderd en in de douche gegaan. Het is nog pijnlijk bij in en uit bed gaan maar het zal wel elke dag beteren. Wel niet gemakkelijk om als alleenstaande altijd te moeten wachten op verpleging.(mijn zus was de eerste 2 dagen hier maar nu mocht ze van mij gaan werken) Zeker niet als ze honger heeft! De BV moet nog op gang komen dus ik voed ze bij via melkspuutjes die we geven onder het tepelhoedje wanneer ze aanhapt. Niet eenvoudig maar de enige oplossing voor de gulzige happer 😊
Het is echt genieten! Alle cliches zijn zo waar 😍
Proficiat!!!!
Heb je dan last minutentoch kunnen beslissen over de naam? 😅
Laat je zeker goed omringen, het is toch zwaar zo alleen 🙈
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 29 april 2021, 19:29

@silentheyoka, mijn wonde is ok denk ik.
Ik was vier weken lang elke maandag naar het ziekenhuis gegaan en daar zeiden ze nu de laatste keer dat het er goed uitzag en dat ik niet meer moest terugkomen.
Maar ik ontsmet dus nog altijd twee keer per dag in de douche, elke avond zalf, en nog altijd lange maandverbanden....
Dat begint nu wel echt lastig te worden, ik ben het beu 🙈
Ik had deze week trouwens een afspraak bij een andere vroedvrouw omdat de mijne ziek was en zij zag dus de wonde voor de eerste keer en ze verschoot hoe ver het openstond, ik dacht bij mezelf allez nu, dat is al keiveel dichtgegroeid 😅
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

Hoop88
Berichten: 338
Lid geworden op: 23 januari 2020, 9:03

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Hoop88 » 30 april 2021, 12:11

Babske: een dikke proficiat met Juliette ! Zalig dat je er al zo van geniet!! Tis een goed gewicht alleszins! Heb er ook al aan gedacht dat het niet evident moet zijn als alleenstaande. Hoeveel keer dat ik al aan mijn man vroeg om iets te halen of te doen. Chapeau hoor...
@ Silent en zoemers: die dikke maandverbanden beginnen mij soms ook al te irriteren. Overdag begin ik ook dunnere always te dragen. De knip laat ik niet meer controleren gezien mijn vroedvrouw mijn buurvrouw is, maar volgens mijn man ziet het er wel goed uit. Ook hout vasthouden dat dit ook niet ontsteekt. Ik spoel 2 keer per dag onder de douche. Ik moet dinsdag naar de kinderarts en ga wel vragen dat ze in het ziekenhuis nog eens kijken. Lijkt mij geen pretje als ik jullie voor wat ontsteken betreft. Vannacht voor de 1e keer zonder coldpack geslapen. Ik zit hier wel nog volop aan de cataflan (=diclofenac 2 a 3x per dag) en soms eens een dafalgan forte. Dit meer voor het gevoel van ambetante menstruatiepijn waardoor ik niet kan slapen. Nemen jullie ook nog iets?
De aanhap van de borstvoeding blijft hier de 1e 10 seconden soms echt pijnlijk. Leon kan gulzig zijn en begint dan keihard te wenen als het niet vlug genoeg gaat. Ik heb al voor mezelf uitgemaakt om tegen juli over te schakelen op flesjes...
Daarnaast ook wat last van mijn stoelgang. Precies wat geobstipeerd. Ik durf niet echt persen en komt er moeilijk door (sorry voor de rare omschrijving).
Irisbloem: dat pendelen moet heel lastig zijn. Ik ben nog niet uit mijn huis gekomen sinds de bevalling laat staan heel de tijd op en af. Dat die 3 weken maar vlug passeren vr jou.
Zonnetje: hoe stel jij het nog?
Maart'22: start brusje. Tp cryo. Zwanger en miskraam
Juni'22: icsi 2: 1 verse tp en 1 cryo. Tp 15/06 - Zwanger

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zoemers » 30 april 2021, 13:02

Ik draag speciaal geen Always omdat daar plastic in zit en kan irriteren. Ik ben bij de apotheek Saforelle gaan halen.
Ik heb thuis ook nog een dikke week die Diclofenac samen met Dafalgan genomen hoor. Daarna gestopt omdat ik last kreeg van mijn maag...
Bij mij blijft de aanhap ook nog pijnlijk na bijna 5 weken hoor 🙈 Otis moet weinig moeite doen omdat ik zoveel melk heb, dus hij opent zijn mond nauwelijks en zuigt dan mijn tepel naar binnen 🙈
Ik neem zakjes Movicol om mijn stoelgang zachter te maken. ik wil ook echt vermijden om hard te duwen want ik heb al genoeg aambeien 😅
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 47 gasten