IUI-clubje

IUI Forum
Plaats reactie
Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Jena » 24 mei 2021, 9:27

bigima schreef: ↑
24 mei 2021, 9:00
Hey Iedereen,

Hoe gaat het met jullie vandaag? Zitav en Sproetje, en Lore bijna gedaan met aftellen, ik duim echt dat het deze keer lukt voor jullie allemaal!

Ik ben zenuwachtig voor donderdag wat de echo zal zeggen,ik heb zo'n naar gevoel en heb niets van zwangerschapsklachten behalve moe en af en toe pijnlijke borsten... πŸ™„πŸ™„ mijn man zegt dat ik niet altijd moet panikeren... πŸ€”πŸ€”
Hey bigima, veel succes donderdag! Veel vriendinnen van me hadden amper kwaaltjes. Ziet er voorlopig toch goed uit he! Bij mijn eerste zwangerschap (miskraam later) was ik vaak mottig, klachten zeggen echt niets. Hoop op goede echo voor jou! Geniet van het gelukzalige gevoel nu, echo is de toekomst πŸ˜‰

Succes Lore, sproetje, en Zitav!
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 24 mei 2021, 11:47

bigima schreef: ↑
24 mei 2021, 9:00
Hey Iedereen,

Hoe gaat het met jullie vandaag? Zitav en Sproetje, en Lore bijna gedaan met aftellen, ik duim echt dat het deze keer lukt voor jullie allemaal!

Ik ben zenuwachtig voor donderdag wat de echo zal zeggen,ik heb zo'n naar gevoel en heb niets van zwangerschapsklachten behalve moe en af en toe pijnlijke borsten... πŸ™„πŸ™„ mijn man zegt dat ik niet altijd moet panikeren... πŸ€”πŸ€”
Hey!

Veel succes donderdag! Ik hoop dat je donderdag een goed echo hebt! Wij zijn bezig voor een eerste kindje, dus heb geen ervaring met kwaaltjes al dan niet. Maar denk dat dit bij iedereen en elke zwangerschap anders kan zijn.

Hier blijft het moeilijk om er nog in te geloven deze cyclus. Borsten blijven gespannen, maar soms ook meer en soms precies ook minder. Mss moet ik mij daar niet op focussen maarja... We zien wel wat het wordt zeker? Ik ben in verlof en probeer mijn zinnen zoveel mogelijk te verzetten.
Als je zwanger bent, kan je dan ook last hebben van darmen? Ik heb sinds zaterdag regelmatig eens steken in onderbuik, maar is vaak ook gerelateerd aan mijn darmen en moet dan ook vaak naar het grote toilet :/
Veel succes nog aan iedereen!
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief πŸ’• dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief πŸ’•

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 24 mei 2021, 18:43

bigima schreef: ↑
24 mei 2021, 9:00
Hey Iedereen,

Hoe gaat het met jullie vandaag? Zitav en Sproetje, en Lore bijna gedaan met aftellen, ik duim echt dat het deze keer lukt voor jullie allemaal!

Ik ben zenuwachtig voor donderdag wat de echo zal zeggen,ik heb zo'n naar gevoel en heb niets van zwangerschapsklachten behalve moe en af en toe pijnlijke borsten... πŸ™„πŸ™„ mijn man zegt dat ik niet altijd moet panikeren... πŸ€”πŸ€”
Bigima,

Veel succes donderdag. Dat je niets van klachten hebt is niet zo abnormaal. Een kennis van me had helemaal niets, tot de laatste weken, toen had ze een dikke voet. Dat was het..
Geloof maar in je kleintje. Dat zal het helpen om te groeien en te ontwikkelen πŸ™‚πŸ€ hoe ver ben je nu?

Hier afteldag 9. Zaterdag testen. Ik heb geen idee wat ik moet denken. Niet teveel best haha. Nog steeds wat last van m’n darmen en ook soms wat lagere buikpijn, maar die is ondertussen wat minder geworden. Mss innesteling geweest, wie weet.. of gewoon weer niets zoals de 4 vorige pogingen. Het voelt wel iets anders, maar na 4 mislukkingen is het moeilijk geworden om er in te geloven. Ook gewoon schrik dat de teleurstelling dan nog groter zou zijn, dus ik blijf gewoon rustig (alleja, dat probeer ik toch) en zal het wel zien zaterdag. πŸ™‚
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 πŸ’™πŸ€ 31/05/23

Glow
Berichten: 559
Lid geworden op: 10 mei 2021, 17:11

Re: IUI-clubje

Bericht door Glow » 25 mei 2021, 9:37

Vandaag mijn controle echo gehad. Cyste is weg! :D Dus ik mag stoppen met de pil en wanneer de bloeding start, begint mijn cyclus opnieuw en mag ik weer een startlabo aanvragen. Hopelijk verloopt de cyclus dan verder zonder problemen!
PCOS
Feb '21 - apr '21: IUI 1 & 2 - neg
Jun '21: IUI 3 - pos πŸ’•
Dochter geboren op 01.03.2022

Start brusje
Nov '22: IUI 1 - pos πŸ’•
Zoon geboren op 30.07.2023

Lore1
Berichten: 210
Lid geworden op: 4 januari 2021, 11:28

Re: IUI-clubje

Bericht door Lore1 » 25 mei 2021, 13:11

Glow schreef: ↑
25 mei 2021, 9:37
Vandaag mijn controle echo gehad. Cyste is weg! :D Dus ik mag stoppen met de pil en wanneer de bloeding start, begint mijn cyclus opnieuw en mag ik weer een startlabo aanvragen. Hopelijk verloopt de cyclus dan verder zonder problemen!
DΓ t is positief nieuws! Hopelijk start je cyclus snel zodat jullie verder kunnen.
Veel succes!
Start 2019
Jan 2021: IUI 1 - neg
Maart 2021: IUI 2 - neg
April 2021: IUI 3 - neg
Mei 2021: IUI 4 - positief! ❀️
Natuurlijk zwanger van brusje - uitgerekend mei 23 ❀️

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 25 mei 2021, 13:50

Glow schreef: ↑
25 mei 2021, 9:37
Vandaag mijn controle echo gehad. Cyste is weg! :D Dus ik mag stoppen met de pil en wanneer de bloeding start, begint mijn cyclus opnieuw en mag ik weer een startlabo aanvragen. Hopelijk verloopt de cyclus dan verder zonder problemen!
Oh super nieuws zeg! Ik duim mee dat de cyclus snel op gang komt en het verder gewoon goed verloopt!
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 πŸ’™πŸ€ 31/05/23

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 25 mei 2021, 14:05

Glow schreef: ↑
25 mei 2021, 9:37
Vandaag mijn controle echo gehad. Cyste is weg! :D Dus ik mag stoppen met de pil en wanneer de bloeding start, begint mijn cyclus opnieuw en mag ik weer een startlabo aanvragen. Hopelijk verloopt de cyclus dan verder zonder problemen!
Da's goed nieuws!
Veel succes!
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief πŸ’• dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief πŸ’•

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 26 mei 2021, 8:42

Dag 10 van de wachtweken, we zijn er bijna maar eigenlijk weetk de uitkomst al. Borsten worden met de dag zwaarder/gevoeliger. En lage rugpijn. Ik vrees dat ik mij mag verwachten aan menstruatie..
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief πŸ’• dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief πŸ’•

Glow
Berichten: 559
Lid geworden op: 10 mei 2021, 17:11

Re: IUI-clubje

Bericht door Glow » 26 mei 2021, 11:11

Bedankt voor de lieve berichtjes!

@Zitav: lastig eh, als je al voelt dat het niet oke zit. Ik had dat ook de vorige keer. Wist ook rond dag 10 dat het niets ging zijn. Voelde me zoals de vorige keren en dat was toen ook niets. Dan wens je bijna dat die menstruatie begint zodat je niet continu met die onzekerheid zit. Zeker omdat je toch nog altijd hoopt dat je fout bent.. Kan je een beetje afleiding vinden deze dagen?
PCOS
Feb '21 - apr '21: IUI 1 & 2 - neg
Jun '21: IUI 3 - pos πŸ’•
Dochter geboren op 01.03.2022

Start brusje
Nov '22: IUI 1 - pos πŸ’•
Zoon geboren op 30.07.2023

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 26 mei 2021, 12:19

Glow schreef: ↑
26 mei 2021, 11:11
Bedankt voor de lieve berichtjes!

@Zitav: lastig eh, als je al voelt dat het niet oke zit. Ik had dat ook de vorige keer. Wist ook rond dag 10 dat het niets ging zijn. Voelde me zoals de vorige keren en dat was toen ook niets. Dan wens je bijna dat die menstruatie begint zodat je niet continu met die onzekerheid zit. Zeker omdat je toch nog altijd hoopt dat je fout bent.. Kan je een beetje afleiding vinden deze dagen?
Hey Glow,
Ja ik hoop ergens dat ik er naast zit. Ik moet eerlijk bekennen, ik heb deze ochtend een early test gedaan van action. Direct kwam er geen streepje, maar het value was ook nog niet helemaal opgedroogd. We gingen dan op bezoek bij mijn meter en nu bij thuiskomst een mini lijntje. Ik wou eigenlijk niet op voorhand testen omdat dit ook vals negatief kan zijn, maar mss ook vals positief. De tweede poging had ik getest op dag 13, ook de dag dat ik nog mijn regels kreeg en die was zo negatief als iets, ook na een bepaalde tijd. Dus weet niet wat ik moet denken. Khad mss beter nog niet getest maar was sterker dan onszelf.
En we zijn in verlof en vrijdag vertrekken we naar Limburg, maar het baart ons ook zorgen want als ik dan menstruatie krijg moeten we helemaal naar Gent rijden.. 5u onderweg ongeveer voor 5 min binnen te zijn..
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief πŸ’• dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief πŸ’•

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 26 mei 2021, 19:23

Zitav schreef: ↑
26 mei 2021, 12:19
Glow schreef: ↑
26 mei 2021, 11:11
Bedankt voor de lieve berichtjes!

@Zitav: lastig eh, als je al voelt dat het niet oke zit. Ik had dat ook de vorige keer. Wist ook rond dag 10 dat het niets ging zijn. Voelde me zoals de vorige keren en dat was toen ook niets. Dan wens je bijna dat die menstruatie begint zodat je niet continu met die onzekerheid zit. Zeker omdat je toch nog altijd hoopt dat je fout bent.. Kan je een beetje afleiding vinden deze dagen?
Hey Glow,
Ja ik hoop ergens dat ik er naast zit. Ik moet eerlijk bekennen, ik heb deze ochtend een early test gedaan van action. Direct kwam er geen streepje, maar het value was ook nog niet helemaal opgedroogd. We gingen dan op bezoek bij mijn meter en nu bij thuiskomst een mini lijntje. Ik wou eigenlijk niet op voorhand testen omdat dit ook vals negatief kan zijn, maar mss ook vals positief. De tweede poging had ik getest op dag 13, ook de dag dat ik nog mijn regels kreeg en die was zo negatief als iets, ook na een bepaalde tijd. Dus weet niet wat ik moet denken. Khad mss beter nog niet getest maar was sterker dan onszelf.
En we zijn in verlof en vrijdag vertrekken we naar Limburg, maar het baart ons ook zorgen want als ik dan menstruatie krijg moeten we helemaal naar Gent rijden.. 5u onderweg ongeveer voor 5 min binnen te zijn..
Hey Zitav

Ik heb vandaag ook gedacht aan een early test! Maar ik probeer toch vol te houden tot zaterdag. Ook ik heb lage buikpijn waarvan het wel eens mijn menstruatie zou kunnen zijn. Ik heb er ook geen goed gevoel bij. Maar toch probeer ik te hopen dat ik fout zit.

Ik voel helemaal met je mee. Vreselijke periode nu. Maar kop op. We mogen het hoofd niet laten hangen. En is het deze keer niets, dan gaan we gewoon vol goede moed naar de volgende keer! πŸ€
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 πŸ’™πŸ€ 31/05/23

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 26 mei 2021, 19:46

Sproetje schreef: ↑
26 mei 2021, 19:23
Zitav schreef: ↑
26 mei 2021, 12:19
Glow schreef: ↑
26 mei 2021, 11:11
Bedankt voor de lieve berichtjes!

@Zitav: lastig eh, als je al voelt dat het niet oke zit. Ik had dat ook de vorige keer. Wist ook rond dag 10 dat het niets ging zijn. Voelde me zoals de vorige keren en dat was toen ook niets. Dan wens je bijna dat die menstruatie begint zodat je niet continu met die onzekerheid zit. Zeker omdat je toch nog altijd hoopt dat je fout bent.. Kan je een beetje afleiding vinden deze dagen?
Hey Glow,
Ja ik hoop ergens dat ik er naast zit. Ik moet eerlijk bekennen, ik heb deze ochtend een early test gedaan van action. Direct kwam er geen streepje, maar het value was ook nog niet helemaal opgedroogd. We gingen dan op bezoek bij mijn meter en nu bij thuiskomst een mini lijntje. Ik wou eigenlijk niet op voorhand testen omdat dit ook vals negatief kan zijn, maar mss ook vals positief. De tweede poging had ik getest op dag 13, ook de dag dat ik nog mijn regels kreeg en die was zo negatief als iets, ook na een bepaalde tijd. Dus weet niet wat ik moet denken. Khad mss beter nog niet getest maar was sterker dan onszelf.
En we zijn in verlof en vrijdag vertrekken we naar Limburg, maar het baart ons ook zorgen want als ik dan menstruatie krijg moeten we helemaal naar Gent rijden.. 5u onderweg ongeveer voor 5 min binnen te zijn..
Hey Zitav

Ik heb vandaag ook gedacht aan een early test! Maar ik probeer toch vol te houden tot zaterdag. Ook ik heb lage buikpijn waarvan het wel eens mijn menstruatie zou kunnen zijn. Ik heb er ook geen goed gevoel bij. Maar toch probeer ik te hopen dat ik fout zit.

Ik voel helemaal met je mee. Vreselijke periode nu. Maar kop op. We mogen het hoofd niet laten hangen. En is het deze keer niets, dan gaan we gewoon vol goede moed naar de volgende keer! πŸ€
Hey sproetje,
Super dat je wacht, is eigenlijk ook het beste he! De symptomen kunnen goed op die van menstruatie lijken he.. Dus eigenlijk weet je het nooit he. Heb me voor genomen om volgende ronde echt niet meer te doen. Ik heb daarnet nog eens getest om te weten na hoeveel tijd de streep kwam. Was toch binnen de 5 min terug een ministreepje maar mijn vriendin is er van overtuigd dat het nog pregnyl zal zijn. We zullen moeten afwachten, maar ik weet niet of her lukt om niet meer te testen. Ik wil nu graag weten of de lijntjes oplopen natuurlijk..

Ja idd ! Ooit zullen ook wij een wondertje hebben!
Ik denk wel dat ik eens psychologische bijstand ga vragen als het mislukt is om de wachtweken beter door te komen en de moed terug te vinden.
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief πŸ’• dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief πŸ’•

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 27 mei 2021, 7:29

Vandaag nog eens een testje gedaan.. Ik vrees dat het gisteren nog pregnyl zal geweest zijn.. De test deze ochtend helemaal wit. Dan daarna een heel klein lijntje, maar zeker niet donkerder dan gisteren. Ik vrees dat ik de hoop mag opbergen. Ik hoop ook dat ik de les van vroegtesten heb afgeleerd.
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief πŸ’• dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief πŸ’•

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Jena » 27 mei 2021, 7:42

Zitav schreef: ↑
27 mei 2021, 7:29
Vandaag nog eens een testje gedaan.. Ik vrees dat het gisteren nog pregnyl zal geweest zijn.. De test deze ochtend helemaal wit. Dan daarna een heel klein lijntje, maar zeker niet donkerder dan gisteren. Ik vrees dat ik de hoop mag opbergen. Ik hoop ook dat ik de les van vroegtesten heb afgeleerd.
Geen oordeel of ieder mag doen wat ie wil, maar ik heb al meer dan een j niet getest. Als ik negatief testte vroeger dan had ik ergens toch een sprankeltje hoop of mijn hcg nog niet hoog genoeg stond, en eigenlijk betwistte ik dan altijd de testen of voelde ik me er verdrietig door. Meeste zekerheid heb je met bloedafname, wie weet☘️ nog heel veel succes!😘
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 27 mei 2021, 7:57

Jena schreef: ↑
27 mei 2021, 7:42
Zitav schreef: ↑
27 mei 2021, 7:29
Vandaag nog eens een testje gedaan.. Ik vrees dat het gisteren nog pregnyl zal geweest zijn.. De test deze ochtend helemaal wit. Dan daarna een heel klein lijntje, maar zeker niet donkerder dan gisteren. Ik vrees dat ik de hoop mag opbergen. Ik hoop ook dat ik de les van vroegtesten heb afgeleerd.
Geen oordeel of ieder mag doen wat ie wil, maar ik heb al meer dan een j niet getest. Als ik negatief testte vroeger dan had ik ergens toch een sprankeltje hoop of mijn hcg nog niet hoog genoeg stond, en eigenlijk betwistte ik dan altijd de testen of voelde ik me er verdrietig door. Meeste zekerheid heb je met bloedafname, wie weet☘️ nog heel veel succes!😘
Ik beschouw dit niet als een oordeel hoor. Ik ben momenteel nog geen enkele keer aan een bloedafname geraakt of het was terug om op te starten in de volgende cyclus. Ik hoop als deze ronde effectief mislukt is, dat ik de volgende keer of keren mij rustiger kan houden.. Alleen is de hoop dat een iui lukt klein geworden in mijn hoofd terwijl ik ook wel weet dat de grootste kansen bij poging 4,5 en 6 liggen. We zien wel.
Dankjewel ! 😘
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief πŸ’• dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief πŸ’•

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten