Waaw proficiat Silke!! Vanaf nu mag de geniet-modus voorzichtig aan!
Lisa, ik leef met je mee... eerst positief nieuws, daarna het andere uiterste, je gevoelens worden naar alle kanten gekatapulteerd. En ook al weet je dat die kans er is, zoiets komt altijd hard aan. Geef het zeker wat tijd om te verteren en zoek opnieuw de drive om er weer voor te gaan. Het wil niet meteen zeggen dat er iets onderliggends is, uiteindelijk blijft zwanger worden altijd wat een kansspel. Als het wel zo zou zijn, is het goed dat het onderzocht wordt zodat ze de strategie kunnen aanpassen. Kop op!
Ik had toch ook even een zware week na de 5e terugplaatsing, zelfs als je een voorgevoel hebt komt die klap niet minder hard aan. Intussen heb ik vorige week een 6e terugplaatsing gehad, deze keer van een 5-dagen oud embryo. Hiervoor hebben ze wel 3 embryo's laten ontdooien, paar dagen laten groeien, en de beste teruggeplaatst. Dit zou mogelijks kunnen helpen, als er een probleem zou zijn in de eerste stappen na de terugplaatsing.
Hopelijk zit het geluk ons deze keer ook eens mee! Dat we allen Silke heel snel kunnen volgen!