happy topic

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
liezeke

Bericht door liezeke » 28 augustus 2009, 13:37

pfieuw,

merci vereltje!

wacht maar tot ik voor heel DVO chocoladetaart maak (my speciality!) .

heb nu nog vakantie (volgende week ook nog, nederlandse vakanties lopen anders maar doe nog een interim in belgië volgende week) en dan heb werk ik alleen wat casussen uit en heb ik echte kook-vibes...
vindt ventje super!

liesje

L***

Bericht door L*** » 28 augustus 2009, 17:42

amai, zit hier met een hongerig maag je menu te lezen, waw! dat mag er zijn!!
veel kookplezier. da's altijd fijn é, als je tijd hebt. met goe muziekje op de achter/voorgrond. lekker verse ingrediënten. met je handen in eten zitten... mmmmmmmm :D
amuseer je vanavond.
en ik nodig mezelf ook alvast uit voor dat DVO-buffet met als dessert chocoladetaart
(als we nog lang wachten om zwanger te worden, wordt t een culinaire week, pas maar op!)

liezeke

Bericht door liezeke » 29 augustus 2009, 7:54

heejkes,

ik heb mega sjans gehad! het was een lieve zwangere! ze was al 39 weken ver en zelfs haar valieske mee voor moest ze moeten bevallen;)
heb me er dus geen moment aan gestoord!

en het was superleuk en weer hele lieve reacties gehad, collega's van arne die komen vragen stellen. en daar open over kunnen antwoorden. ze waren heel begrijpend allemaal!

liesje

melika

Bericht door melika » 29 augustus 2009, 14:19

super liezeke zo een mooie avond !

en met al dat lekker eten :D

liezeke

Bericht door liezeke » 30 augustus 2009, 21:40

zo happy geweest dit weekend,

vandaag nog nr benefiet geweest en samen met 1100 man kip met frieten gegeten voor een achternichtje met een spierziekte!
en lief bedankje gekregen van nicht omdat ik altijd steunende mailtjes schreef...
doet deugd dat je deugd doet voor anderen, hihi

liesje

liezeke

Bericht door liezeke » 1 september 2009, 22:16

heej ladies (en marb),

heb me vanavond superhappy gevoeld! echte suikertante als ik ben ben ik pannekoeken (pakoeke) gaan bakken voor neefje (3j) en nichtje (2j). zalig hoe die twee kleintjes als ik binnenkom met hun guitige lachjes naar me toe lopen en met hun armpjes om me heen slaan... ik geniet daar zo van, net zoals ik met mijn kindjes op revalidatiecentrum en school kan genieten!
en hoe ze staan te springen om mee te gaan met tante liesje als ik vertrek. 'jeeeeeeeeeeeeeeeeeuj, naaj diejentuin!'
dan heb ik weer energie, energie om de mmm aan te kunnen, de russen te ondergaan, de adoptieprocedure op te starten en vooral; mezelf heeel happy te voelen!

liesje

L***

Bericht door L*** » 1 september 2009, 22:57

leuk dit te lezen liezeke!
ja, kindjes kunnen enorm veel energie geven... ook al zijn't de jouwe niet.

adoptieprocedure??
denk je daar nu al aan?
er is toch nog vanalles mogelijk, meid?

liezeke

Bericht door liezeke » 2 september 2009, 8:13

goh L***,

we hebben eigenlijk heel lang overwogen nog voor ik de 'natuur' een kans gaf om adoptie te doen (zonder eigen kindjes te produceren). aanvaarden dat door die antiepileptica ik meer dan 20 % kans heb op een zwaar gehandicapt kindje (en ik moet ze doornemen tijdens zwangerschap want een aanval is nog erger voor kindje) was ook al een zwaar proces (daar hebben we ook al 2jaar over gedaan).
raar hé,ik heb de omgekeerde procedure doorlopen. adoptie stond al vast (op eerste plaats), daarna pas eigen kindjes...
nu blijkt dat we vruchtbaarheidsproblemen heb wordt die kwestie soms nog pijnlijker... en was de keuze voor adoptie ook vlug gemaakt.
naast behandelingen.want de drang om eigen kinderen te krijgen is er ook. en eigenlijk maakt dat de ontgoochelingen draagbaarder (in verdriet) want we zijn bezig met iets dat net iets wezenlijker en met reeeler doel dan al die hormonen in mijn lijf zonder resultaat (zelfs tegengesteld resultaat).
dus toch een beetje happy

liesje

L***

Bericht door L*** » 2 september 2009, 18:55

weet je wat ook veel energie geeft?
of toch zeer veel deugd doet?
lekker shoppen :D
ik zat daarnet met een kanjer van een wachtmonster achter me aan en was beetje zielig in bed gekropen (slapen is altijd mijn oplossing...), toen m'n ventje me eruit kwam halen en we naar t stad gefietst zijn om ons gewoon wat nieuwe kleren te kopen ... heerlijk, ik voel me compleet beter nu :D

melika

Bericht door melika » 2 september 2009, 19:47

leuke tips voor een dipdagje dames

iets moois kopen voor jezelf is altijd opbeurend hé

en ook ik vind het leuk als mijn kleine neefje dat naast ons woont een klapke komt doen :D

L***

Bericht door L*** » 2 september 2009, 20:25

of heel lekker eten
(a la menu die liezeke opstelde)
of chocolade of andere zoetigheid naar binnen spelen
of...
zoals nu: filmpke huren, pizza in de oven, kannetje thee bij ons en niet meer uit de zetel komen :D heerlijk!!
geniet van jullie avond, ladies,
mij krijg je niet meer te horen denk ik, ik kruip onder mijn dekentje :!:

liezeke

Bericht door liezeke » 2 september 2009, 21:19

jaaaaaaaaaaaa L***!

heb ik gisterenavond gedaan met ventje en poezekop! zoooooooooooooooooooo zalig. maar met glaasje wijn want ff geen zwangerschap;)
en vandaag tasje thee gaan drinken met ex-collega die ook nr crg gaat voor haar behandelingen... en maar tetteren!

ook zooo zalig.

the simple life;)

liesje

Wendel

Bericht door Wendel » 3 september 2009, 11:08

Liezeke, heb dat ook al gedacht..

Als we met ivf zouden moeten beginnen, wil ik tegelijkertijd de adoptieprocedure opzetten. Gewoon ook om dan die lange lange wachttijd al wat te overbruggen terwijl we nog bezig zijn met behandelingen. Stel dat het nooit lukt, zou het zeker adoptie worden, en dan moet je na die hele medische-molen-uitputtingsslag nog starten met die ganse procedure..
Of stel dat het heel lang duurt en heel zwaar is, is 1 eigen kindje en 1 adoptiekindje mss wel het ideale gezinnetje voor ons!

En zo hebben we dan ook twee dingen om mee bezig te zijn hé :wink:

liezeke

Bericht door liezeke » 7 september 2009, 7:58

gisterenavond weer met neefje en nichtje gespeeld en weer vollop genoten van hun guitige lachjes, hun lieve snoetjes, hun armpjes om me heen..

en vooral dat mijn zus vertelde dat neefje deze week spontaan kwam zeggen ; 'tante liesje is lief' zonder nog een verdere opsomming te geven van 'lieven'.

zucht,

zooooo lief hé!

liesje

wat is er mis?

Bericht door wat is er mis? » 7 september 2009, 10:36

Suuuuuuuuuuuuper lief. Ik zou helemaal wegsmelten!

Liefs,

Bokje

Plaats reactie