Uitgerekend februari-maart 2023

Plaats reactie
Margootje
Berichten: 250
Lid geworden op: 17 oktober 2021, 21:17

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Margootje » 2 januari 2023, 1:15

Hey dametjes
Gelukkig nieuw jaar!

Hoe is het met de bolle buiken, zijn jullie een beetje aan het genieten van die laatste maanden zwanger zijn? Want het is bijna gedaan, beetje jammer ook wel hè!

De buik groeit nu snel. Baby moet echt blijven zitten tot op 40 weken want ik geraak anders niet klaar. Moet nog zowat alles doen, maar heb gelukkig geen kwaaltjes of zwangerschapsongemakken momenteel. Alleen mijn rechterarm (rechts = yang = mannelijk) doet erg pijn van zware dingen te heffen, het lijkt op een ontsteking. Vandaar dat ik wakker ben nu.
Dat is ok, het is mijn zwakte zoals iedereen zwaktes heeft. Men moet gewoon zoeken naar een manier om ermee om te gaan en niet weg te zakken in zelfmedelijden maar oplossingen te vinden.
Dat is nog niet gelukt maar dat komt wel, tot dan denk ik:
het gaat een beetje moeilijk maar moeilijk gaat ook,
en:
when the going gets tough, the tough get going 💪🏼

diffusiongirl schreef:
22 december 2022, 9:01
Bij mij is de gyn niet echt zo on top of things als het gaat over vitamine en mineralenlevels checken. Ik denk niet dat ze al gekeken heeft naar vitamine D en mijn ijzerlevels heb ik zelf gevraagd om te checken omdat ik zo moe was. En dan antwoordde ze "ahja, zo raar, ik heb dat blijkbaar niet nagekeken bij u, ik zal dat vergeten zijn". Euh.. ok dan?
Dat is een beetje lastig idd dat ze zoiets vergeten en je daar dan het gevoel bij krijgt van “wat is ze nog meer vergeten misschien?”
Hoe was de groei echo? Hoe lag ze nu?
40 j. (B)AM met gekende donor
IUI 1-3 (Herfst '21): x
Hysteroscopie: vaststelling cervicale stenose
ICSI1 (Lente '22): 18 rijp > 12 bevrucht > OHSS & freeze-all van 2 cryo's
Zomer '22: In verwachting

diffusiongirl
Berichten: 94
Lid geworden op: 2 februari 2022, 12:45

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door diffusiongirl » 2 januari 2023, 9:53

Ook van mij een gelukkig nieuwjaar voor de mama's in spe! Het begint inderdaad enorm te korten :-D

@Margootje, ontstekingspijn is vervelend. Vooral omdat we geen ontstekingsremmende medicatie kunnen nemen. Hopelijk betert het een beetje met rust. Ik vind het mooi om te zien hoe aanvaardend je bent over je pijn, dat is echt sterk.

Onze dochter ligt klaar om geboren te worden, hoofdje naar beneden! Dat vond ik wel een hele opluchting, omdat ik zo hard bezig ben met mij voor te bereiden op een zo natuurlijk mogelijke bevalling. Ze zit qua gewicht ook helemaal op schema dus ik ben er best gerust in.

Hier momenteel weinig klachten, behalve vermoeidheid. Ik slaap weer veel bij overdag, zeker met de vakantiedagen. Ik kan me neerleggen en ik ben weg voor een uurtje. En als ik echt moe ben dan kan mijn buik naar de avond toe wel wat pijn beginnen doen, dan krijg ik meer harde buiken en bandenpijn.

Mijn buik is ook gestaag aan het groeien. Vorige week liet ik wat foto's maken door een bevriende professionele fotograaf. Wij trekken elke week een foto van mijn groeiende buik, maar zo wat sjieke foto's vind ik echt wel vree tof. Een eerste zwangerschap maak je nooit meer mee he, en soms zou je bijna vergeten hoe wonderbaarlijk het is.

We hebben de afgelopen week ook gebruikt om wat dingen in orde te brengen voor de komst van de baby. Vandaag wil ik eens kijken naar de valies voor als ik moet bevallen. Het is nog 7 weken, maar je weet nooit he! Voor de rest kijk ik echt enorm uit naar de bevalling. Naar de oerkracht van mijn lichaam voelen, van onze dochter voor het eerst te zien en te knuffelen.

Ik hoop dat iedereen tussen de kwaaltjes door nog enkele weken kan genieten van het wonder dat ons zwangere lichaam is! Onze kindjes zijn nog heel even helemaal alleen van ons (ik vind dat zelf zo'n tof idee, alsof we een geheime taal hebben die ons verbindt of zo)
- 05/21: start kinderwens
- 04/22 : onderzoeken, geen reden voor uitblijven zwangerschap gevonden
- 05/22: IUI-1 --> zwanger! uitgerekend voor 21/02/2023

Hoop88
Berichten: 338
Lid geworden op: 23 januari 2020, 9:03

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Hoop88 » 2 januari 2023, 19:59

Proficiat met Emma !!! Geniet er maar ten volle van.
Maart'22: start brusje. Tp cryo. Zwanger en miskraam
Juni'22: icsi 2: 1 verse tp en 1 cryo. Tp 15/06 - Zwanger

Margootje
Berichten: 250
Lid geworden op: 17 oktober 2021, 21:17

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Margootje » 4 januari 2023, 18:39

Hey Diffusiongirl
Wat fijn om te horen dat baby al goed ligt voor een gewone vaginale bevalling. Ik volg je helemaal met dat oermoedergevoel. Ik hoop dat het voor mij ook is weggelegd.
Nu, prioriteit is gewoon een gezond kindje, en elke dag oefen ik me in het loslaten van verwachtingen (zo heeft vandaag mijn wasmachine het begeven en mag ik seffens naar het wassalon voor de rest van de baby kleedjes), maar dat wil niet zeggen dat je niet mag hopen dat bepaalde dingen lopen zoals je het zelf liefst zou hebben!
En als het een keizersnee wordt dan zal ik dat oermoeder gevoel wel anders invullen. Ik merkte bvb enkele dagen geleden gedroogde melk op m’n tepeltjes en was erg blij en fier.
Toch hoop ik dus ook dat de mijne nog intijds draait en ik eens flink mag persen en mijn kind haar geboorte tijd zelf mag bepalen.

Fantastisch idee van die foto’s. Ik neem ook elke week een foto in profiel om de evolutie van de buik te volgen, maar dat is een net-uit-bed foto met japon opgetrokken, pyjama op de enkels, slaapkop en pantoffels. M’n hoofd staat nog niet naar die heerlijk frivole dingen als doopsuiker en kaartjes of foto’s, maar ik heb nog wel een béétje tijd.

Oh ja dat moe zijn herken ik! Ik heb nu vakantie en had een hele to do lijst. Maar alles loopt veel trager dan ik had gehoopt. Mijn hartslag is in rust al erg hoog en ik moet geregeld gaan zitten of liggen of zelfs slapen. Nuttig is dat wel, dat we goed uitgerust zijn tegen dat baby arriveert is wel het aller allerbelangrijkste.

Ja wat een heerlijk gevoel toch zo zwanger zijn, met onze mooie buik en dat kindje dat we dragen, wat een voorrecht. Ik wens je nog hele fijne romantische weken, en straks een goede oer bevalling en een wolk van een baby’tje!

Wou hier ook nog eens een update doen van ons lijstje; en zo de nakende geboortes opvolgen! Te zien aan al die data zijn jullie wellicht allemaal héél druk in de weer met de laatste voorbereidingen!


JFB17 🐙 22/12, Emma is geboren 12/12/‘22
LiefjeCW 🐳 begin januari
Kaboutertje92 🎁 8/2
Liesjeb 🐳 9/2
Diffusiongirl 🐙 21/2
Hoop88 🐙 eind februari
Dittyke 🐙 27/2
Margootje 🐙 1/3
Bird 🎁 20/3

Nu ik 2 weken vakantie heb en erg in de weer ben, zijn mijn gezwollen enkels verdwenen. Maar nu valt me een ander kwaaltje op: Urineverlies! Ik mag niet lachen of niezen of eindig met een nat broekje. Ik las eens van kegels oefeningen. Ben 32 weken nu, kan ik daar al mee beginnen?
Laatst gewijzigd door Margootje op 11 januari 2023, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
40 j. (B)AM met gekende donor
IUI 1-3 (Herfst '21): x
Hysteroscopie: vaststelling cervicale stenose
ICSI1 (Lente '22): 18 rijp > 12 bevrucht > OHSS & freeze-all van 2 cryo's
Zomer '22: In verwachting

JFB17
Berichten: 122
Lid geworden op: 12 september 2020, 12:55

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door JFB17 » 4 januari 2023, 20:03

Hallo dames,

Bedankt voor de lieve berichten iedereen! Hier ondertussen de handen vol met 2 kids. Ik dacht altijd dat de overstap van 0 naar 1 kind groter zou zijn, I was so wrong! :lol:

Emma is ondertussen 3 weken en groeit als kool! Wel zeer vermoeiende nachten (ze wil alleen maar op de borst slapen) en heel veel last vd voeding/reflux. Omdat mijn oudste koemelkallergie had (en ik ook als kind) toch maar snel naar pediater gegaan. Zij had een sterk vermoeden van verborgen reflux en onderliggend koemelkallergie. Vandaag gestart met een speciale pap. Zelfde verhaal als bij mijn oudste helaas maar nu wel beter voorbereid door de ervaringen met de oudste. Onze oudste is wel heel lief voor de jongste maar toch ook wat jaloers. Als het aan haar zou liggen dan zou Emma veel “weg” moeten of naar bed :lol:
Ikzelf ondertussen min of meer hersteld van de zwangerschapsvergiftiging en de keizersnede. Was toch weer even heftig en serieus afzien (voor wie denkt dat keizersnede de gemakkelijke bevalling is —> hell no!).

Het aftellen kan stilaan beginnen voor de meeste onder jullie! Binnenkort kunnen we er dan een mama groepje van maken en ervaringen uitwisselen!
2014: Freeze eicellen Jette (borstkanker)
2018: kinderwens
14/09/2020: dochter geboren! (ICSI Jette)
06/2021: opstart baby 2
06/2021: 5 embryo's
06/2021-12/2021: 2 bioch zw + 1 MA
02/2022: 6 embryo’s
04/2022: tp 6 zwanger

Margootje
Berichten: 250
Lid geworden op: 17 oktober 2021, 21:17

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Margootje » 4 januari 2023, 20:42

Oh wat leuk om een update te krijgen! Idd het allereerste mamagroep-bericht is binnen!
Voorlopig is dat dus nog een ver van m’n bed show, reflux, allergieën, slaapproblemen, aanhankelijkheid, herstel na bevalling, 1 kind laat staan 2!

Maar het belangrijkste is dat Emma groeit als kool 💕 en dat grote zus haar graag ziet, ook al wil ze -zeer begrijpelijk- haar eigen plekje veilig stellen.

Ik wens je nog een heel goed herstel van de fysieke en toch emotionele heftige voorbije periode, en dat jullie een mooie balans vinden. Toch een groot deel van de tijd 😊

Ik ben net terug van de wasserette, dat viel mee, ik heb ineens gebruik gemaakt van de strijkrol aldaar om allerlei baby lakentjes te wassen, eindstand: tevreden doch 1 mooi lakentje met broderie werd terug opgeslorpt en is voorgoed verloren in de krochten van de machinerie.

(Ik hoop trouwens dat men niet denkt dat iemand minder of meer oermoeder is omdat ik hoop op een standaard bevalling ofzo.
Een standaard bevalling zou ideaal zijn want daar herstel je sneller van. Geen epidurale is ideaal want zo ben je sneller te been na de bevalling. Borstvoeding is ideaal want zo herstelt je baarmoeder sneller. Etc etc.
Ideaal had geweest dat ik een man had en dat ik heel vruchtbaar was en niet heel deze mmm had moeten doorlopen. Ik ben bereid om al m’n dromen en wensen op te geven als dat betekent dat ik een gezond en gelukkig kindje krijg. De slaapkamer van mij en m’n kindje is verre van klaar. Maar wat weet dat kind ervan. Dat heeft enkel mij nodig. Zo denk ik dan, zo kan ik (meestal) alles (het meeste) relativeren. Dat wij mama mogen worden is ons grootste geschenk. We hadden het soms niet durven dromen. Dat is ons oer geboorte recht dat ons uiteindelijk alsnog werd gegund.)
40 j. (B)AM met gekende donor
IUI 1-3 (Herfst '21): x
Hysteroscopie: vaststelling cervicale stenose
ICSI1 (Lente '22): 18 rijp > 12 bevrucht > OHSS & freeze-all van 2 cryo's
Zomer '22: In verwachting

JFB17
Berichten: 122
Lid geworden op: 12 september 2020, 12:55

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door JFB17 » 5 januari 2023, 9:07

Haha Margootje, ik moet altijd lachen met jouw heerlijke berichten! Ik herken mezelf in jouw berichten! Lakentjes wassen/strijken heb ik destijds ook gedaan (nadien alleen maar wassen wegens tijdsgebrek en de stapel was die gewoon niet bij te houden valt). Zoals je al aangeeft gaat je baby er niet om malen indien de babykamer niet geheel klaar is. Zolang je maar het meest essentiële hebt.

Een normale vaginale bevalling is inderdaad het beste voor jezelf en ik vermoed je baby. Ik heb gelukkig een behulpzame man in huis dus ik heb enorm veel respect voor alle alleenstaande mama’s! Ik zou niet weten hoe ik het allemaal alleen zou moeten doen. Ga je wel familie/vrienden en/of kraamhulp inschakelen? Mispak je niet aan het herstel nadien en durf zeker hulp te aanvaarden. Iedereen heeft ook even tijd voor zichzelf nodig. Ik ben nu wel het type vrouw dat niet alleen maar mama wil zijn maar ook nog gewoon echtgenote, vrouw, werknemer etc.
2014: Freeze eicellen Jette (borstkanker)
2018: kinderwens
14/09/2020: dochter geboren! (ICSI Jette)
06/2021: opstart baby 2
06/2021: 5 embryo's
06/2021-12/2021: 2 bioch zw + 1 MA
02/2022: 6 embryo’s
04/2022: tp 6 zwanger

Liesjeb
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 september 2021, 15:02

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Liesjeb » 10 januari 2023, 10:38

Hoi dames, hoe gaat het met jullie?

Ik lees super graag mee met alle updates maar heb de moed niet meer gevonden om te reageren :(

Ik ben er dus helemaal klaar mee! Mijn buik is gigantisch, heb elk moment van de dag zuur en reflux, ik kan niet meer slapen en heb dus niks, nul, nada energie over... Dutjes doen tijdens de werkuren lukt anders wel goed :mrgreen: Moet nog 2 weken werken en dan gaat m'n bevallingsrust van start, kijk er zo naar uit!

Baby boy doet het verder heel goed, loopt een beetje voor op de curve en zit op P60 volgens de laatste metingen.
We hebben ook nog een pretecho laten maken maar volgens de vroedvrouw zat hij al lekker diep met z'n hoofdje en z'n hand drukte heel z'n wang plat :lol: De foto's zijn dus niet optimaal haha

Hoe gaat het nog met jullie buikjes en beebjes? Hopelijk gaat alles goed! Veel liefs xx
2021: IUI 1-2 (x)
02/22: IVF 1 OHSS & freeze-all - 1 cryo
05/22: IVF 1.1 tp cryo 23/5 - bn 3/6 pos
Baby boy geboren 27/01/23 💙

diffusiongirl
Berichten: 94
Lid geworden op: 2 februari 2022, 12:45

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door diffusiongirl » 10 januari 2023, 12:02

Hoi Liesjeb,

Leuk om jouw update te lezen! Het doet soms echt deugd om te horen/lezen dat ik niet alleen ben met mijn kwaaltjes. Soms vraag ik me af of ik me aanstel, maar met 34 weken op de teller lijkt het vrij vanzelfsprekend dat het gewoon zwaar begint te worden op allerlei verschillende vlakken.

Zuur en reflux zijn me voorlopig gelukkig bespaard gebleven, maar ik merk wel dat het moeilijker en moeilijker wordt om mijn "normale" porties die ik at te kunnen eten. Er is gewoon zo weinig plaats! Maar door die zwangerschapsdiabetes heb ik een opgelegd eetschema en ik heb het gevoel dat dat helemaal geen rekening houdt met dat krimpend/samengedrukt maagske. Ik zou zo graag gewoon mogen intuïtief eten: als ik honger heb, iets gezonds eten. Het blijft een struggle voor mij eerlijk gezegd.

Enja voor de rest de usual zeker? Veel opstaan om te plassen 's nachts, ongemak bij draaien in bed, super vol gevoel vooral als de baby dan nog eens heel beweeglijk is. Voorover bukken wordt zeer moeilijk, meer dan 2km wandelen lukt niet meer, veel nood aan dutjes. Ik kan het voorlopig nog goed verdragen, maar ik heb geluk met mijn werk. Ik kies zelf wanneer ik wat doe. Ik kan me niet voorstellen hoe het voor anderen is wiens werkdag voor hen bepaald wordt. Tonnen respect! Hier nog 4 weken werken ik dan stop ik ermee :-D

Het overheersende gevoel is toch dat van dankbaarheid, van leuke spanning en benieuwdheid naar wat er nog gaat komen.

Veel sterkte allemaal met de kwaaltjes die in meer of mindere mate aanwezig zijn! Ook benieuwd naar de anderen hun ervaringen!
- 05/21: start kinderwens
- 04/22 : onderzoeken, geen reden voor uitblijven zwangerschap gevonden
- 05/22: IUI-1 --> zwanger! uitgerekend voor 21/02/2023

Dittyke
Berichten: 186
Lid geworden op: 21 september 2021, 15:22

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Dittyke » 12 januari 2023, 20:33

Dag dames hier vandaag nog eens op controle geweest.
En ons meisje blijft hardnekkig in stuit liggen.
Ze is wel goed bij gekomen de laatste 4 weken.
Ze word nu geschat op 2031kg en ben nu 33 w en 3 dagen.
De gynaecoloog liet wel verstaan dat ze waarschijnlijk ook niet meer gaat draaien omdat ze al bijna de hele zwangerschap in stuit ligt. Dus hier gaat het wss een geplande keizersnede worden. De kwaaltjes vallen hier nog goed mee. Alleen soms wat vaker opstaan om een bezoekje te brengen aan het toilet . En de buik die de laatste 3 weken precies in eens in gang geschoten is.
Ook hebben we nog wel wat zaken te doen, de kamer is klaar de kleertjes zijn gewassen. Maar voor de rest moeten we eigenlijk nog redelijk veel doen en weinig tijd doordat we hier nog steeds fulltime aan het werken zijn.
Al denk ik er wel over na om mss toch wat vroeger te stoppen dan eerst gedacht. Heb nog verlof van vorig jaar staan dus wss ga ik die in februari allemaal inzetten waardoor ik normaal al vanaf begin februari kan stoppen met werken.
Zo hopelijk gaat het voor de rest bij iedereen nog goed.
En kan iedereen hier beginnen uit te kijken naar de komst van ons lang verwachte wondertje. 🥰🥰🥰
Start mmm 09/2019
3 icsi rondes- 5tp-1 Mk 7wk
Overstap Jette
Icsi 4- 8 cryo's
Tp cryo 1-❌
Tp cryo 2-10/06-baby girl 16/02🥰🥰🥰🥰

Liesjeb
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 september 2021, 15:02

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Liesjeb » 17 januari 2023, 20:30

Hoi dames,
Deze week mag ik 37 weken afvinken. Gisteren check up gehad bij de gynae en er zit er eentje op P75 met nu al 3,3kg aan de haak! Mijn buik is er getuige van! Ik denk dat ik nog in paniek modus zit… 🙀

Voor de rest gebeurt alles in slow motion, haha ik kan echt niet meer vooruit! Vanaf morgen werk ik nog halftijds tem volgende week en dan op bevallingsverlof. Mijn hoofd is wel al sinds een paar weken ‘out of office’ 🫣😂

@Ditykke, heb je dan al een datum of wachten ze toch nog even af? Is uitwendig draaien ook nog een optie?

@diffusiongirl, echt chapeau dat je het zo goed volhoudt met je eetschema. Kan me inbeelden dat het niet makkelijk is!

Hopelijk gaat alles goed met alle mama’s hier? 🍀
2021: IUI 1-2 (x)
02/22: IVF 1 OHSS & freeze-all - 1 cryo
05/22: IVF 1.1 tp cryo 23/5 - bn 3/6 pos
Baby boy geboren 27/01/23 💙

Dittyke
Berichten: 186
Lid geworden op: 21 september 2021, 15:22

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Dittyke » 18 januari 2023, 7:27

Nog geen datum gekregen. Hier spreken ze toch niet over een draai poging. Met 36 weken heb ik terug een afspraak en als ze dan nog in stuit ligt ( waar de dokter wel vanuit gaat) dan krijg ik een datum en alle nodige uitleg over de keizersnede.
Dus hier nog even afwachten wat onze dame nog wilt of gaat doen.
Voor jou komt het nu wel allemaal zeer kortbij. Jij kan echt aftellen ondertussen. 🥰🥰🤞🤞🍀🍀
Start mmm 09/2019
3 icsi rondes- 5tp-1 Mk 7wk
Overstap Jette
Icsi 4- 8 cryo's
Tp cryo 1-❌
Tp cryo 2-10/06-baby girl 16/02🥰🥰🥰🥰

diffusiongirl
Berichten: 94
Lid geworden op: 2 februari 2022, 12:45

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door diffusiongirl » 18 januari 2023, 10:08

Hallo allemaal!

We zien hier echt allemaal de eindmeet steeds dichterbij komen.

@Liesjeb, ik zou niet te veel stressen over die schattingen van het gewicht. Het is vooral het hoofdje van de baby dat de bevalling lastig maakt, niet zozeer het gewicht. Enkel bij echt overgewicht zoals bij zwangerschapsdiabetes gaat het vet ook meer aan de schoudertjes zitten wat een natuurlijk bevalling kan bemoeilijken. En ook... die schattingen zijn zooo grof, hoe veel verhalen ik nu al gehoord heb over verkeerde schattingen! Het is ook iets minder stressy als ze eerder wat meer dan wat minder wegen wat betreft de voeding en dat ze niet te veel mogen afvallen na de bevalling (allez, heb ik van horen zeggen he). Intuïtief wil ik precies ook een kleine en lichte baby, maar eigenlijk ben ik dus niet overtuigd dat dat een zegen is!

@Dittyke, zou je graag hebben dat de baby nog draait? Anders zou ik toch zeker eens vragen voor een versie door je arts.
Hier is ook een link naar technieken die je zelf kan doen thuis: https://www.spinningbabies.com/pregnanc ... echniques/ (aangeraden door de vroedvrouwenpraktijk waar ik zelf ga).

Hier wordt het echt moeilijk om te blijven werken én voldoende rust te nemen. Het is precies het een of het ander, en gisteren had ik even een kleine inzinking. Het is allemaal snel "te veel", zowel mentaal als fysiek en dan bots ik keihard op die grens en word ik met beide voetjes stevig terug op de grond gezet. Het is dus elke dag een beetje zoeken! Morgen naar de vroedvrouw op controle. Ik heb op maandag een afspraak bij de gynaecologe staan en was wel benieuwd om ons dochter nog eens te zien, maar als alles ok is bij de vroedvrouw ga ik die afspraak afzeggen denk ik. Ik wil niet weten hoe zwaar of groot ze is, want dan kan ik me alleen maar zorgen maken als het niet is zoals ik verwacht/hoop.

Succes allemaal met deze laatste spannende weken!
- 05/21: start kinderwens
- 04/22 : onderzoeken, geen reden voor uitblijven zwangerschap gevonden
- 05/22: IUI-1 --> zwanger! uitgerekend voor 21/02/2023

Dittyke
Berichten: 186
Lid geworden op: 21 september 2021, 15:22

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door Dittyke » 18 januari 2023, 12:49

Geen idee of ik wil dat ze draait😄😄, ik heb 2 jaar geleden een operatie gehad om mijn endo weg te halen , dus heb eigenlijk geen idee of het beter of slechter is als ze een keizersnede zouden doen.
Langs de andere kant zegt de dokter dan weer dat er meestal een reden is waarom de baby in stuit blijft liggen. Alleen kunnen ze die reden meestal niet op voorhand zeggen.
Of onze meid vind het gewoon leuker om zo te blijven liggen 🤣.
Ik hoop alleen dat er niets mis is met ons meisje want daar heb ik dan weer schrik voor aangezien de opmerking dat er altijd een reden is waarom ze in stuit blijven liggen. 🤞🤞
We zullen dus niets anders kunnen dan afwachten tot binnen 2 weken of tot dat onze meid er is.
Start mmm 09/2019
3 icsi rondes- 5tp-1 Mk 7wk
Overstap Jette
Icsi 4- 8 cryo's
Tp cryo 1-❌
Tp cryo 2-10/06-baby girl 16/02🥰🥰🥰🥰

diffusiongirl
Berichten: 94
Lid geworden op: 2 februari 2022, 12:45

Re: Uitgerekend februari-maart 2023

Bericht door diffusiongirl » 18 januari 2023, 14:08

@Dittyke, het is niet omdat er een reden is volgens je arts, dat die reden je baby is he? Soms kan het komen door bepaalde spierspanning in je baarmoeder bijvoorbeeld die er voor zorgt dat het net iets gemakkelijker is om in stuit te blijven. Dat het niet random is, dat geloof ik ook. Maar die reden van stuit is zeker niet sowieso iets negatief wat je baby betreft. Komt helemaal goed!
- 05/21: start kinderwens
- 04/22 : onderzoeken, geen reden voor uitblijven zwangerschap gevonden
- 05/22: IUI-1 --> zwanger! uitgerekend voor 21/02/2023

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten