Ok, ik durf het bijna niet te zeggen... enerzijds omdat ik het nog niet echt wil of kan vatten, anderzijds omdat ik nog te bang en onzeker ben en ik wil ook zeker niemand kwetsen...
Maar vandaag toch al maar bloedname laten doen (eigenlijk moest ik op dag 12: zondag, mr zondag en maandag zijn feestdagen, dus ik zou dan pas dinsdag kunnen gaan, maar had gisteren op dag 8 een duidelijke positieve zelftest dus daarom vandaag al maar gegaan..

)
Maar deze namiddag het verlossende en o-zo lang gehoopte berichtje gehad: hcg van 181,4 op dag 9 na de tp van een 5 daagse bastocyste. 🥰
Maar ik besef heel goed dat er nog veel stapjes te nemen zijn. Maar in ieder geval al wel hoopgevender na vorige keer een hcg van 39,2 op dag 10. Nu maar hopen en duimen dat alles goed mag blijven gaan..

Ik hoop zo hard dat al diegene die aan het proberen zijn ook eindelijk zo´n goed nieuws mogen krijgen. Want ik weet hoe pijnlijk het is om de zoveelste keer te moeten horen of lezen.. maar hopelijk mag het moed geven om door te zetten..

05/22 ICSI 1~3 embryo´s, 1 TP d3

, 0 cryo´s
07/22 ICSI 2~7 embryo´s, 1 TP d5

, 0 cryo´s
09/22 ICSI 3~5 embryo´s, 2 TP d3

, 0 cryo´s
12/23 Overstap Jette
03/23 ICSI 4~7 embryo´s, 1 TP d5

4 cryo´s
05/23 4.2 cryo TP

1-02-2024🥰