Oh Ada tochAda schreef: ↑9 juli 2024, 20:26Hier is het zoals ik wel wist niks. Dus nu moet ik de zomer overleven want pas eind augustus kan ik terug starten. Hoe ik dat ga moeten doen weet ik eigenlijk niet. (En tegelijk voel ik me verschrikkelijk dat de zomer van mijn kind zo gekleurd wordt door verdriet en rouw). Zo eenzaam heb ik me denk ik nog nooit gevoeld als nu, terwijl iedereen op vakantie gaat en leuke dingen doet. Ik zou liefst onder mijn donsdeken kruipen tot eind augustus.
Ik had het je van harte gegund! Dat wachten is verschrikkelijk. We willen net vooruit en nu wachten tot eind augustus is eindeloos. I know the feeling.
Waarom kan/mag je eind augustus pas terug opstarten?
Heb je geen verlof deze zomermaanden? Misschien toch overwegen om er een paar dagen tussenuit te gaan met je gezin? Het kan je misschien toch deugd doen?
Ik zat midden mei in zak en as. We hadden rond deze periode ook een vakantie opstaan. Ik had totaal geen zin om te vertrekken (wou liever alles annuleren en hier thuis in een hoekje weg kruipen).
De eerste dag op bestemming liep ik daar rond als een verdwaalde 'kip'. Ik heb de dag nadien voor mezelf voorgenomen om de knop proberen om te draaien en te genieten van de vakantie en van ons 2 (partner en ik, want heel dit traject weegt ook op hem en onze relatie). Met de dagen die voorbij gingen, merkte ik dat ik relaxter werd en meer en meer ging genieten. Uiteindelijk heeft deze vakantie mij deugd gedaan. Zelfs zo fel dat ik geen zin had om terug te keren en weer helemaal in de medische malen molen terecht te komen.
Eenmaal terug thuis, moet ik wel bekennen dat ik even een terugslag heb gehad. Maar inmiddels voel ik me terug goed in mijn vel en ben ik met volle moed terug gestart met ons traject.
Iedereen is uiteraard anders en heeft nood aan andere behoeften dan anderen.
Je moet doen waar je je goed bij voelt.
Kop op meid

)
Een maand zomerstop? Amaai, dat hoop ik van niet