wie zwanger geworden met KOUDE BAARMOEDER?

Algemeen Discussieforum
L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 9 februari 2010, 22:29

hallo allemaal,

ik ben daarstraks voor het eerst bij johan roose geweest. en, zoals iemand anders hier ook al schreef, ik wil bij niemand anders meer gaan :!: hij handelt inderdaad anders dan andere acupuncturisten én hij is zo professioneel en ervaren in fertiliteitsbehandelingen.
ik kreeg de klassieke diagnose: innestelingsprobleem, probleem met nieryang, te weinig chi en dus koude baarmoeder. klassiek is positief in de zin van behandelbaar. dus ik zie het volledig zitten om nog een paar keer de rit naar zolder te doen.
ik neem nu ook 'revival' en ga vrijdag al terug (dat was mijn eerste afspraak, die nog niet gewist was, dus ik kon nog eens gaan), want waarschijnlijk heb ik die dag of de dag erna inseminatie, dus hoe meer acu nu, hoe beter. het is mijn laatste iui-poging, daarna gaan we over naar ivf. dus ik wil alles uit deze poging halen.
goed dat jullie hier opnieuw over johan begonnen, want ik was anders nooit in zolder geraakt.
in koor (?): leve DVO! :lol:
slaapwel lieve ladies
ik ga ddromen dat ik één van zijn wonderverhalen word (na 2 keer behandelen door johan een prachtige positieve zwangerschapstest) :roll:

Orchidee
Berichten: 425
Lid geworden op: 23 augustus 2007, 15:51

Bericht door Orchidee » 9 februari 2010, 22:36

Hoi iedereen,

morgen ga ik ook weer naar Johan, en inderdaad, lang leve DVO, door wie we zoveel steun en tips vinden bij en van elkaar

en ik wil ook een van zijn wondertjes worden :-)

slaapwel
orchidee

youki
Berichten: 172
Lid geworden op: 14 augustus 2009, 16:03

Bericht door youki » 11 februari 2010, 15:10

Hey,

Mag ik een vraagje stellen :

enekel tussen jullie moet 'Revival' nemen
Waarvoor dient het eigenlijk? want vind geen info op het internet.
Is het een voedingsupplement? Een kruid?

Dank u :D

Orchidee
Berichten: 425
Lid geworden op: 23 augustus 2007, 15:51

Bericht door Orchidee » 11 februari 2010, 17:58

Hoi Youki,
ik moest dat nemen wanneer ik startte met de behandeling voor mijn eiceldonatie, ttz rond mijn D1, nu in de wachtperiode ... nog geen zicht op een volgende poging, moet ik gewoon een kruidenmengeling nemen die Johan voor me liet maken
Die Revival is volgens mij ook kruiden hoor. Ik heb het doosje niet meer staan maar staan de latijnse namen van de kruiden er niet op?
anders mail je gewoon eens naar Johan om te vragen wat er juist in zit. Volgens mij wordt het gebruikt om het 'nestje' extra voor te bereiden in de heel cruciale fase (dagen voor en na de terugplaatsing/innesteling)
't kan zeker geen kwaad, geen schrik

veel succes !!!
orchidee

Flowertje
Berichten: 98
Lid geworden op: 12 februari 2010, 14:11

Bericht door Flowertje » 12 februari 2010, 15:26

Hoi!

Ik ben nieuw hier!
Mijn ventje en ik zijn een jaartje bezig met zwanger worden, helaas nog zonder resultaat.
In januari heb ik een cyste laten verwijderen en is er endometriose ontdekt! De gyne geeft ons hierdoor maar een kleine kans natuurlijk zwanger te geraken! Mn ventje zn zwemmertjes zijn gecontroleerd en in orde!
nu is het afwachten tot het volgende gesprek bij de gyne op 25/2! En dan zullen we weten welke behandeling we mogen starten of dat we natuurlijk nog wat verder moeten...
Ben vorige keer voor het eerst naar de acu geweest, werd er rustig van!
Ook ik heb een "koude baarmoeder", maar hij zei me het zwanger worden uit mn hoofd te zetten en dan zou het vanzelf komen! Daar heeft hij me eigenlijk hard mee gekwetst! Ik kan het momenteel echt niet uit mn hoofd zetten hoor!!!

Na jullie reacties te lezen over Johan (twijfelde eerst al of ik niet naar hem zou gaan) heb ik net dan toch maar een mailtje met een second opinie gevraagd!
Hopelijk zegt hij me ook niet het uit mn hoofd te zetten! Lukt momenteel echt niet!!
Hoe hard ik ook probeer!!

Hopelijk kan ik met jullie ervaringen en gevoelens delen!!
En ik wens iedereen veel succes met de zwangerschap en de andere wens ik snel een bol buikje toe!

Groetjes

youki
Berichten: 172
Lid geworden op: 14 augustus 2009, 16:03

Bericht door youki » 12 februari 2010, 15:54

dank u Orchidee voor u reactie :D

Orchidee
Berichten: 425
Lid geworden op: 23 augustus 2007, 15:51

Bericht door Orchidee » 12 februari 2010, 17:58

Flowertje,
volgens mij zal Johan zo iets nooit zeggen. Vertrouw hem maar ..... en GOOD LUCK :!:
groetjes en prettig weekend
orchidee

Anneleen
Berichten: 203
Lid geworden op: 14 juni 2007, 22:52

Bericht door Anneleen » 12 februari 2010, 18:36

Flowertje,

Misschien een tip voor je acupunturist : zeg hem eens dat hij even naar dit forum surft en leest bij het topic 'wat NIET te zeggen bij vruchtbaarheidsproblemen' :wink:
Als je het zwanger worden uit je hoofd zou zetten, zou je ook niet bij hem liggen voor de naaldjes hé.

Groetjes,

Anneleen

L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 12 februari 2010, 18:55

flowertje,
een naamgenoot van jou is één van de wonderverhalen van johan. :D ook ik ben er vrij zeker van dat hij nooit zou zeggen dat het tussen je oren zit.
ik ben daarstraks voor de 2de keer geweest. hij heeft het ontzettend druk, maar toch neemt hij tijd om met je bezig te zijn. veel uitleg geeft hij niet, maar als je vragen stelt, wel.
ik heb er geloof en vertrouwen in.
ik ging ook eerst elders. ook eeen goeie acu, echt, maar toch net iets anders dan johan. zeker proberen, hij zal je nieuwe moed geven.
veel succes en schrijf hier maar zoveel je wilt! we zijn er voor elkaar!

Flowertje
Berichten: 98
Lid geworden op: 12 februari 2010, 14:11

Bericht door Flowertje » 12 februari 2010, 22:56

Dank je voor de reacties en verwelkoming :)
Ik heb een mailtje terug gehad van Johan!
Hij mailde:
"Hoe kunt ge nu zwanger worden uit je hoofd zetten? Een zwangerschap begint met het denken aan een kindje!"
Vond het wel een heel toffe en grappig antwoord :D
Fijn om te horen!
Heb dus een afspraak bij hem gemaakt!
Weet iemand hoeveel hij vraagt? 45€ meen ik ergens gelezen te hebben?

Groetjes

Orchidee
Berichten: 425
Lid geworden op: 23 augustus 2007, 15:51

Bericht door Orchidee » 13 februari 2010, 10:17

Als ik me niet vergis betaal ik nu 35 euro (in Brugge betaalde ik 45 en 40).
En 't is inderdaad een schat van een man, die ongeloofelijk veel begrip heeft voor onze situatie en ons zo goed als mogelijk wil helpen. Echt waar. Hij geeft je zo'n gevoel als zou het je 'beschermende papa' kunnen zijn. Da's misschien raar gezegd maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel.
Liefs
Orchidee

L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 13 februari 2010, 13:38

ik begrijp je volledig en je hebt gelijk!
het is maar 35 euro, wat eigenlijk redelijk goedkoop is want hij behandelde mij iedere keer anderhalf uur!
succes!

Orchidee
Berichten: 425
Lid geworden op: 23 augustus 2007, 15:51

Bericht door Orchidee » 13 februari 2010, 14:12

Vind ik ook goedkoop in vergelijking met de anderen en al onze andere kosten :? en ook voor zijn 'kracht' en energie die hij ons geeft. Bij mij is het ook iedere keer anderhalf uur (in Brugge was het met moeite een half uurtje)
We doen het allemaal voor hetzelfde doel en hopen voor elkaar dat ieder sprankeltje hoop aan wat we ons optrekken een sprankeltje is van die droom die hopelijk voor ieder van ons ooit eens uitkomt.
liefs
orchidee

sunshine
Berichten: 828
Lid geworden op: 12 december 2007, 19:52

Bericht door sunshine » 13 februari 2010, 14:20

Dames

N hele tijd terug heb ik dit topic geopend. Intussen ben ik al verscheidene keren bij Johan geweest en zit ik terug in de wachtweken na een nieuwe verse IVF poging. Ik mag 22 feb testen (18d na punctie). Ik heb er goede hoop in!! Morgen ga ik nog eens terug naar Johan (7d na TP) opdat de baarmoeder het vruchtje goed zou vasthouden!

Liefs Sunny

Orchidee
Berichten: 425
Lid geworden op: 23 augustus 2007, 15:51

Bericht door Orchidee » 13 februari 2010, 14:44

heel veel succes Sunny!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten