wie zwanger geworden met KOUDE BAARMOEDER?

Algemeen Discussieforum
babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 14 februari 2010, 12:38

Hoi dames, ik lees dat jullie hier bijna allemaal naar Johan gaan.. :D Awel, ik ben ondertussen ook al een tweetal jaren naar hem aan 't gaan.... jammer genoeg wel nog steeds zonder resultaat. Maar ik voel me heel rustig als ik bij hem ben geweest. Hij is de enige die me na vier jaar proberen voor een kindje nu nog moed kan geven!! Aan hem trek ik me nog op en ga ik tot het uiterste voor onze droom waar te maken!

lieve groetjes babske

Flowertje
Berichten: 98
Lid geworden op: 12 februari 2010, 14:11

Bericht door Flowertje » 14 februari 2010, 20:17

Babske, goed dat je je nog altijd aan hem kan optrekken en dat je erin gelooft! Dat is tenslotte het belangrijkste eh? Er in blijven geloven?

Sunny, heel veel succes! Ik duim voor je!
Johan werkt dus precies ook op zondag?

35€ voor 1.5u is inderdaad goedkoop!! Ik betaal nu voor een dik half uur 30€ en hij zei me dan ook nog, het zwanger worden uit mn hoofd te zetten... :?

Kmoet morgen nog naar Johan bellen voor een afspraak, durfde in het weekend niet goed bellen, weet niet of hij dan in de praktijk is...

Zijn er veel dames die ter ondersteuning van iui/ivf/.... naar Johan gaan?
Wij zullen 25/2 weten wat de behandeling wordt... Lijkt nog enorm ver weg!!!!
Zeker als je weet dat de kans zéér klein is dat je natuurlijk zwanger geraakt!

Groetjes!

dromer
Berichten: 91
Lid geworden op: 6 april 2009, 14:25

Bericht door dromer » 15 februari 2010, 10:45

Flowertje

DAt was zo een mooi antwoord van Johan, dat ga ik onthouden voor als iemand me ooit nog ns een opmerking maakt

Ben nu aan mijn 3de IUI en een kleine 2 weken voor de eerste keer bij hem geweest. Ns benieuwd: Neem ook kruiden en volg het voedingsadvies

Succes meid, het is je gegund!

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 15 februari 2010, 18:40

Heej Flowertje,

Ik ga sinds december bij Johan. Volgens hem heb ik een koude baarmoeder. Ik weet nog steeds niet in hoeverre dit wetenschappelijk is maar van de moment dat ik bij hem in behandeling was had ik al dat goed gevoel. Hij kan je echt op je gemak stellen, eigenlijk lijkt hij enorm op mijn gyne. Rustig. Koe bij de hoorns. En vooral; humor!
Het gevoel dat ik heb als ik bij hem ben geweest is verwarmend.
Ondertussen ben ik (voorlopig) 8,5 week zwanger...
tzal ook door de heksjes van de blauwe maandag en mijn gyn en, oh ja, ventje bijna vergeten maar toch ook door 'de tovernaar' met zijn naaldjes;)

liesje

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 15 februari 2010, 20:40

flowerke, jullie zitten nog in de beginfase als ik dat goed heb begrepen adhv je berichtje. Waar ben je precies in behandeling? Awel meid, dat het voor jou maar vlug de 25ste is hé zodat jullie vlug zullen weten waar jullie aan toe zullen zijn.
En heb je ondertussen naar Johan gebeld voor een afspraak? Ik moet morgen ook bellen want wij moeten vrijdag gaan voor hopelijk onze terugplaatsing van onze cryo's.

Liezeke, wat lees ik hier??? Ben je zwanger? Ene dikke proficiat hé meid!!!! Goed nieuws!!! Het is je van harte gegund!!

Sunshine, hoe voel je je ondertussen? Ik zal ook voor jou heel hard gaan duimen!!! Veel succes!!

groetjes babske

Flowertje
Berichten: 98
Lid geworden op: 12 februari 2010, 14:11

Bericht door Flowertje » 15 februari 2010, 22:29

Hoi!

Babske, wij zitten inderdaad nog in de beginfase! Ik heb vorige maand een laparoscopie gehad waar endometriose is ontdekt en ondertussen zijn mn ventje zn zwemmertjes getest.
Omdat ge gyne zei dat ze ons ze snel mogelijk zwanger wilt en dat de kans klein is dat het natuurlijk lukt zei ze dat het misschien wel 'insemenatie' voor nodig was... Dus vermoed ik dat we de 25ste te horen krijgen welke behandeling we starten...
Dus hopelijk weten we dan inderdaad snel waar we aan toe zijn!!
Ik heb vanmorgen naar johan gebeld, maar kan pas 10 maart gaan.. Nog een tijdje wachten dus! Maar waarschijnlijk heb ik op 10 maart mn :twisted: , is dit nadelig voor de behandeling en zou ik het uitstellen tot erna of niet?

Liezeke, een heel dikke proficiat hoor!!!
Jij ging dus nog niet lang naar johan voor je zwanger was als ik het goed begrijp? Zijn er bij jullie ook "problemen" vastgesteld met de vruchtbaarheid of niet?
Hopelijk kan Johan ons allemaal helpen :wink:

Dromer, vond het inderdaad een mooi antwoord! En ideaal om te reageren op een opmerking :wink:
Veel succes met je behandeling hoor! Ik duim voor je!!
Heb je als voedingsadvies ook gekregen: niets kouds meer, warme groenten, warme maaltijden, warm drinken, vlees en vis?

Groetjes X

dromer
Berichten: 91
Lid geworden op: 6 april 2009, 14:25

Bericht door dromer » 16 februari 2010, 16:50

Jaja, dat is mijn voedingsadvies, daar houd ik me (ongeveer) aan, en daar voel ik me ook zeer goed bij! Ik lust zelfs geen cola light meer... Tuurlijk als ik sport of grote dorst heb drink ik water (maar dan geen ijskoud water. Succes!!
Flowertje schreef:Hoi!


Dromer, vond het inderdaad een mooi antwoord! En ideaal om te reageren op een opmerking :wink:
Veel succes met je behandeling hoor! Ik duim voor je!!
Heb je als voedingsadvies ook gekregen: niets kouds meer, warme groenten, warme maaltijden, warm drinken, vlees en vis?

Groetjes X

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 16 februari 2010, 18:54

Flowertje, ik zou het zeker niet uitstellen omdat je dan waarschijnlijk je :twisted: hebt hoor... Want tijdens je behandeling met IUI of eender met wat zal Johan je waarschijnlijk toch nog eens vragen om langs te komen. Dus die eerste behandeling kan zeker geen kwaad. Misschien kan hij dan wel zien of voelen wat precies het probleem is.
Je vertelde me dat je endo hebt. Hebben ze dat ook via die laparascopie verwijderd? Ik heb vorig jaar een operatieve laparascopie van mijn endo gehad. Dus het wordt hoogtijd dat ik eindelijk eens zwanger word voordat die endo weer is teruggekomen.

Dromer, heb jij je derde IUI al achter de rug? Zit je nu in je ww? Alleszins veel succes gewenst!!!

Ik ga als alles goed verloopt vrijdag mijn tp van mijn cryo's krijgen. Dus duimen dat ze de dooi overleven!!

xxx

Flowertje
Berichten: 98
Lid geworden op: 12 februari 2010, 14:11

Bericht door Flowertje » 16 februari 2010, 22:45

Babske, ze hebben tijdens de laparo de endo ontdekt, maar er niets aan gedaan en dat gaan ze ook niet doen :?:
Waarom niet? Geen idee? Is het al te ver gevorderd? Ook geen idee, want zo goed hebben ze het allemaal niet verteld! Ga er zeker achter vragen!
Het enige wat ze zeiden was, "we gaan je zo snel mogelijk zwanger krijgen want die endo wordt erger"
Meer niet...

Ik ga inderdaad gewoon naar johan, :twisted: of niet...

Hopelijk heb je vrijdag een goede TP!
Ik duim heel hard voor je meis!! Succes hoor!

Anneleen
Berichten: 203
Lid geworden op: 14 juni 2007, 22:52

Bericht door Anneleen » 17 februari 2010, 18:05

Hallo dames,

Na al jullie positieve reacties had ik zelf ook eens een afspraak gemaakt bij Johan.
Ik ben voordien ong 2 jaar in behandeling geweest bij 2 andere acupuncturisten.
Om eerlijk te zijn was ik eigenlijk wel een beetje ontgoocheld na mijn 1ste sessie.
Eerst een heel algemene vragenlijst invullen, dan in 10 seconden je ganse fertiliteitsmiserie (inclusief miskramen en doodgeboorte) op tafel gooien zonder enige reactie te krijgen, dan 1 uur op de tafel liggen terwijl je de behandelingen van de andere patiënten hoort, voortdurend heen en weer geloop... Ik kan dus niet zeggen dat ik er echt tot rust kwam :? . Is 't daar altijd zo druk ?
Komt het omdat ik misschien toch wat te hoge verwachtingen had ? Had ik misschien toch een empathischer persoon verwacht ?
Ik wil hier zeker geen kwaad spreken. Want ik geloof heus wel dat hij weet waarover hij praat, dat hij ontzettend veel ervaring heeft en al veel vrouwen geholpen heeft.
Maar ik kan het niet helpen dat ik toch even heel erg teleurgesteld was hoor, na zo'n lange autorit.

babske
Berichten: 361
Lid geworden op: 8 april 2008, 11:17

Bericht door babske » 17 februari 2010, 19:08

Anneleen, ik begrijp je volkomen hoor. De eerste keer had ik er ook niet zo'n positief gevoel bij... Ik vond hem toen vrij kort van stof. Maar nu heb ik enorm veel aan Johan. Hij blijft me moed geven en is toch ook wel een warm iemand hoor.
Maar ja, het is daar inderdaad wel altijd zo druk. In het begin stoorde ik me er ook aan dat je de behandeling hoorde van andere patiënten, maar nu stoort me dit eerlijk gezegd niet meer. Als ik bij Johan ben geweest, voel ik me weer even goed. Zijn behandeling is zo rustgevend... Maar daar kan idd ieder een andere mening over hebben.

Flowertje, ik denk niet dat je endo al te ver gevorderd is hoor. Anders hadden ze er toch wel iets aan gedaan en dan zouden ze zeker niet zeggen dat ze je "zwanger gaan maken" voordat de endo erger wordt! Waar ben je ergens in behandeling? Bespreekt de dokter dit dan niet met je?
In elk geval veel succes meid!!! En jij ook duimen voor mij hé :wink:

Marcy
Berichten: 4
Lid geworden op: 1 maart 2010, 19:26

Bericht door Marcy » 1 maart 2010, 19:50

Hallo,

dit is de 1ste keer dat ik me aanmeld.
Wij zijn momenteel al iets meer dan 2 jaar bezig om zwanger te worden. In die 2 jaar is het 1 keer gelukt, maar op er bleek geen vruchtje te zijn. Fysiek zou er niets aan de hand zijn.
Ik ben ondertussen ook al een aantal maanden naar een acupunctuur aan't gaan, maar heb er niet zo'n goed gevoel bij. Die vraagt niets, kent precies ook niets van hormoon, IUI, ... behandelingen. Ik heb nu dit weekend een artikel gelezen van Johan Roose en heb eind maart een 1ste afspraak kunnen maken. Ik ben eens benieuwd. Ik vermoed dat ik ook een koude baarmoeder heb, want ik heb daar dikwijls een raar koud gevoel.
Hebben jullie ook steeds kruiden gekregen? Die Revival? Kan je die zo bij de apotheek krijgen?

Ik wens jullie veel succes!

Orchidee
Berichten: 425
Lid geworden op: 23 augustus 2007, 15:51

Bericht door Orchidee » 1 maart 2010, 21:34

Marcy,
ik ga ook naar Johan, alhoewel ik van Brugge ben, ben ooit een paar keer bij iemand in Brugge geweest maar voelde me er niet goed bij, dus ik terug naar Johan, en nu tot ik zwanger ben :wink:
Ik kreeg kruiden, speciaal voor mij gemaakt (die komen van een apotheek in Hasselt) en enkele weken voor mijn transfer kreeg ik ook extra Revival. Ik ga nu 1X/maand naar Johan en zie dan hoever het staat met mijn pillekes en vraag ik of ik er nog extra moet halen. De 1e keer bij Johan moet je een vragenlijst invullen voelt hij je pols en stelt hij wat vragen ivm je cyclus en je behandeling. Ik heb zelf ook veel vragen gesteld, ook per mail en daar heb ik altijd een antwoord op gekregen. Wat ik ook vanin het begin kreeg was voedingsadvies...wat wel eten, wat beter niet.
Ik wens je heel veel succes!!!

orchidee

leneke1982
Berichten: 82
Lid geworden op: 1 juli 2013, 10:50

Bericht door leneke1982 » 4 september 2013, 14:54

hoe is het hier afgelopen met de dames die acu deden? Ik hoop toch positieve verhalen, is ondertussen toch al een tijdje geleden dat iemand hier geschreven heeft.
Ikzelf ben pas begonnen met acu.

Orchidee
Berichten: 425
Lid geworden op: 23 augustus 2007, 15:51

Bericht door Orchidee » 4 september 2013, 20:21

amaai, wat is dat lang geleden. Ja hoor, hier mag je een positief verhaal horen. Mijn dochtertje is intussen 2j4mnd. En dit met het (eet)advies en acu van Johan. Heb toen heel strikt zijn advies gevolgd, bv ik ben, de ochtend voor mijn transfer, nog naar hem geweest voor een acubehandeling, dan naar Jette gereden voor mijn embryotransfer en dan naar huis, en 2 weken flink gerust..... met een ongeloofelijk fantastisch resultaat ... 2 weken later wist ik dat ik zwanger was en 37 weken later werd mijn dochtertje geboren.
Dus, niet opgeven meid!!! ga er voor!!
groetjes
orchidee

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten