Flixar en andere voedingssupplementen voor mannen



Plaats reactie
imme
Berichten: 218
Lid geworden op: 6 mei 2010, 15:32

Flixar en andere voedingssupplementen voor mannen

Bericht door imme » 22 juni 2010, 11:40

Ik zit met een vraagje,

ik hoorde toevallig over Flixar een voedingssuplement voor de heren, die de slechte invloeden van buitenaf zou kunnen uitzuiveren en zo de zaadkwaliteit verbeteren.Vnl de beweeglijkheid en na goeie opbouwperiode ook de hoeveelheid dus de productie van de zaadcellen.

Heeft iemand ervaring met Flixar?
Of hebben jullie kennis van andere medicatie, supplementen die hun effect niet zouden missen.

logost
Berichten: 981
Lid geworden op: 18 november 2009, 10:49

Bericht door logost » 22 juni 2010, 11:52

Ik heb mijn ventje nogal veel gegeven :shock:
Die flixar wou ik nog niet doen omdat het volgens mij ook wel redelijk duur is en mijn ventje daar toch het nut niet van inzag.
DUs wat hij van mij voorgeschoteld kreeg: aloë vera sap (echt vies), zink tabletten en heel erg veel gezouten pompoenpitten... Ik had een doosje voor in de auto, eentje voor de tv,... hihi maar goed of dat werkt: geen flauw idee. Het kon blijkbaar geen kwaad.

framboos
Berichten: 237
Lid geworden op: 7 juni 2011, 16:38

Bericht door framboos » 16 augustus 2011, 18:45

Mijn ventje heeft het drie maanden genomen, maar nu niet meer. Ze zeggen wel dat je het minstens 3 maanden moet gebruiken, maar in die drie maanden en ook erna was er geen verbetering merkbaar...
Of het dus echt verschil maakt, kan ik niet bevestigen. Misschien werkt het bij de ene persoon ook beter dan bij de andere of is het afhankelijk van de oorzaak? Uiteraard baat het niet dan schaadt het niet...
Ik dacht dat het rond de 20 euro kostte voor één maand.
Ik geloof ook dat er een wit product van bestaat, dat wellicht goedkoper zal zijn...

ster
Berichten: 8
Lid geworden op: 4 juli 2011, 14:37

Bericht door ster » 17 augustus 2011, 9:54

Mijn man neemt nu 2 maanden Flixar. Het is inderdaad redelijk duur. In mijn apotheek moeten ze dat wel altijd bestellen, ligt daar niet in voorraad. De 2 personen die me tot nu toe hielpen kenden het zelfs niet, vond dat wel raar.
Vorige maand was ik even zwanger (helaas MK op 6 weken); of dat het effect was van Flixar, van aangepaste voeding (vb ook geen koffie/cola meer) of puur toeval, dat zullen we nooit weten.
Het kan ook geen kwaad, dus wij gaan er nog even mee door.
Ik lees hier dat er een witte-producten-versie van zou bestaan; kent iemand de naam ervan?

hanneke75
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 augustus 2011, 16:26

Bericht door hanneke75 » 30 augustus 2011, 16:30

Weet iemand of Flixar ooit ergens getest is

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten