Wahhh hier ben ik ook nog eens! Ik ontzie het mij om op gsm te typen en te lezen als ik eventjes niet meerk omen kijken heb, en ik leg niet zoveel mn pc aan, dus ja..
Amai, ik lees hier 800 ml melk per dag afkolven, hoeveel is dat niet zeg!
Hier komt morgen de vroedvrouw van het ziekenhuis nog eens langs, ze komt niet veel, om de x aantal weken, eigenlijk niet omdat het nodig is, maar gewoon, we hebben er recht op en wie weet komen er toch nog vragen. En een keertje extra wegen is ook altijd wel leuk he

.
Vandaag is hij 12 weken..

ZOOOOO snel, ik zou ervan kunnen bleiten

Idd ZOT om aan vorig jaar te denken, dan dronk ik nog veel aperitiefjes, haha! Moest alles nog beginnen, ook na de terugplaatsing nog 2 x op reis geweest, naar de zon, en ook bloedverlies gehad, overtuigd dat het weer niet zou lukken, zo herkenbaar zeg! Waarschijnlijk kunnen we alles terug lezen als we hier naar pagina 1 gaan

Die reflux moet echt wel kak zijn, ik denk dat hij het soms eens heeft gehad, maar niet de echte reflux heeft. Vandaag was hij echt rustig, denk zelfs bijna de rustigste dag ever

superveel gespeeld op zijn speelmat, echt zalig.
Ik geef nog altijd borstvoeding, sinds vandaag (dus de bijna rustigste dag ever) heb ik de indruk dat hij meer tijd tussen zijn eten kan laten(want er zijn dagen dat hij coooonstant eet + 's avonds echt clustert). Vanmiddag om 13h ofzo gegeten, dan om +-16h30. Nu heeft hij laatst om +- 20h gegeten en ligt hij in zn park te spelen! Ik zal niet te veel stoefen of juichen, maar dat zou wel ideaal zijn als dat vanaf nu altijd zo is!
Daardoor dus ook dat ik eens aan de pc geraakt ben.

's Nachts is altijd verschillend, soms eens 6uren, soms 7, soms 8,... maar ik ben tevreden!
Weet je wat ik hier eens ging vragen, raar, maar als ik hem ophef uit zijn wipper, maxicosi, etc., dan hoor ik soms iets kraken in zn rug, of schouders of weet ik veel, ik ben nochtans echt voorzichtig hoor

hebben jullie dat ook?
Is er iemand van plan om langer dan 4 maanden te wachten met groentenpap? Ik twijfel nog hoor, maari k zou zooo graag lang borstvoeding geven, niet tot hij een jaar is hoor! Maar misschien toch 6 maanden, of gedeeltelijk.. Ik moet nog eens denken

2011-'12 operaties man. Pilstop dec.'12, ICSI1 04/14 negatief, geen cryo's, ICSI2 08/14 negatief, geen cryo's, ICSI3 11/14 negatief, geen cryo's, ICSI4 eind 02/15 alweer negatief, geen cryo's, ICSI5 start juli '15 - zwanger, maar toch nog bang afwachten..