OMG !!!!!! ik ben zwanger whoop whoopBloempje08 schreef: ↑5 juni 2019, 8:16Helaas, gisteren hcg ferm gezakt dus het wordt niets. Echt vreselijk die rollercoaster. Maar anyway: het had evengoed wel kunnen lukken ook al was hcg niet hoog in’t begin, dus daarom dat ik het toch nog wou zeggen.Hoopvolmamatje schreef: ↑4 juni 2019, 21:59Bloempje08 schreef: ↑4 juni 2019, 14:09
Op hoeveel dagen test gedaan? Wacht toch nog even af want mijn vroege test was ook negatief en uiteindelijk wel zwanger. Wel laag hcg dus het loopt waarschijnlijk niet goed af helaas, maar je weet maar nooit dus...
oooh super nieuws voor jou!!!!! proficiat meidIK heb de test maandagochtend gedaan. Morgen (woensdag) gaan ze int ziekenhuis bloed afnemen. Ik vrees ervoor omdat het zo kort was voor de echte testdatum int ziekenhuis. Maar ergens wil ik hoopvol zijn maar anderzijds gaat dat mij alleen nog maar meer pijn doen dus heb zowat in mijn hoofd dat het niet gelukt is
terugplaatsing was op 26/5
Als het inderdaad dicht bij testdatum is zou je wel al iets te zien moeten zijn denk ik... dus het is goed dat je de verwachtingen laag houdt )maar uiteraard hoop je nog altijd stiekem op toch positief nieuws he...). Hang in there en veel succes!
Ik had het totaal niet zien aankomen. Echt waar wat een rollercoaster. Mijn man en ik hebben er al om 'gerouwd' en hadden zoiets van ok we moeten gewoon door, we hebben pecht gehad. Maar het kan nog steeds misgaan dus fingers crossed
Super jammer voor jou amai
De mensen die het niet meemaken kunnen het nooit begrijpen hoe we ons voelen. Maar ik duim met je mee dat je snel een nieuwe en goede poging mag ondergaan xx
. Ik kan niet blij zijn. Het is vandaag dag 8 na tp van 3 daagse cryo. Morgen mag ik naar het ziekenhuis voor bn.
17/02/21