@atalanta en Mich 75, Merci

Zo leuk hoe iedereen hier meeleeft

Haha ja dat trouwkleed, op de terugweg in de auto had ik 't er nog over met m'n vriend. We vrezen er sowieso beetje voor of 't trouwfeest wat we in gedachten hadden, in mei haalbaar is ivm Corona. Dus stel dat onze eerste IVF meteen lukt dan vervroegen we 't trouwen gewoon en vieren we 't enkel met onze ouders en broers, zodat ik in m'n kleed pas :p En als de kleine er dan ooit is, en de wereld is voorzien van corona vaccins, doen we wel eens een groot feest voor de vrienden enzo.
Nee ik geloof dat er niet echt een ivf clubje is zoals hier maar wel een druk bezocht topic dat " ivf start juli". Dus zal daar ook eens m'n licht gaan opsteken :p maar hier blijf ik ook volgen!! En gezien hoeveel mensen er hier ook vlak voor hun switch staan naar ivf, zal ik de meeste daar wel weer tegenkomen

De arts zei idd dat het januari / febr was geworden in Jette anders. Dus dat 't nu oktober mag worden is gewoon schitterend. Voor mij betekent die hoop op goed nieuws tegen kerst gewoon super veel. Maar dat is vooral omdat we met kerst 2018 echt dachten dat we zwanger waren, was bijna een week overtijd, en waren super gelukkig en enthousiast, op zo'n zorgeloze naïeve manier dat je enkel in dat eerste jaar nog kan zijn vind ik. En toen kreeg ik enkele uurtjes voor we naar 't kerstfeest moesten vertrekken m'n regels en was ik diep ontgoocheld. Namen ons voor dat er 't jaar erop absoluut een kleintje of toch een zwanger buikje aan de kersttafel moest zitten, maar was ook niet zo. Dus als er nu dit jaar IETS zit dan ga ik echt belachelijk blij zijn..
Nog een laatste klaagzang: ik verwonder me er nog altijd over hoe weinig steun ik van bepaalde vriendinnen krijg. Zelfs 't meisje wat ik als getuige voor m'n trouw vroeg, heeft dit jaar amper meegeleefd en toen ik 't goede nieuws deze morgen appte stuurde ze enkel een smiley terug. Ongelofelijk..