IUI-clubje

IUI Forum
Plaats reactie
kayleighs

Re: IUI-clubje

Bericht door kayleighs » 1 mei 2023, 12:19

Molski schreef: ↑
30 april 2023, 19:59
Heyhey..
Ik had de eerste x wel wat een mottig gevoel over me hangen. Nu deze ronde niets 🫣
Weet je wrm ze je morgen al ingepland hebben?
13mm lijkt mij ook nog klein. Doorgaans is het 18mm of groter.

Veel succes en niet te hard stressen.πŸ€
Hallo,

Ik heb het gevraagd aan de dokter die de inseminatie ging doen. Zij zei dat de folikel toch 17mm was wat al beter is dan 13. De vroedvrouw zal zich gisteren vergist hebben :roll: . Het was blijkbaar wel een twijfelgeval. In mijn bloed was er al lichte verhoging dus hebben ze er toch voor gekozen om het vandaag al te doen.

Het is trouwens heel goed meegevallen. Nu wachten tot 16 mei :D

Groetjes Kayleigh
onbegrepen Subfertiliteit met lage AMH

IuI 1: 16/05/2023 --> Negatief
IUI 2: 11/06/2023 --> Negatief
IUI 3: 10/07/2023 --> Negatief
Pauze
ICSI 1: 6/11/2023 --> Terugplaatsing embryo πŸ€

Molski

Bericht door Molski » 1 mei 2023, 12:46

kayleighs schreef: ↑
1 mei 2023, 12:19
Heyhey..
Ik had de eerste x wel wat een mottig gevoel over me hangen. Nu deze ronde niets 🫣

Hallo,

Ik heb het gevraagd aan de dokter die de inseminatie ging doen. Zij zei dat de folikel toch 17mm was wat al beter is dan 13. De vroedvrouw zal zich gisteren vergist hebben :roll: . Het was blijkbaar wel een twijfelgeval. In mijn bloed was er al lichte verhoging dus hebben ze er toch voor gekozen om het vandaag al te doen.

Groetjes Kayleigh
Goed dat je het nog gevraagd hebt 😊.
Spannend wel nu die wachtweken. Vind dit het meest slopend.
Ahh 16mei! Ik mag 11 mei gaan 😊

Groetjjes
iui 1: ❌️
iui 2: ❀️
04 januari 2024: S πŸ’™

Molski

Bericht door Molski » 1 mei 2023, 12:56

Lieveheersbeestje4 schreef: ↑
1 mei 2023, 9:40
Heyy allemaal,

Vanochtend weer een echo gehad. De eitjes groeien netjes door. Nu zijn er drie in de race, eentje van 11mm, 12mm en 14 mm. Ik moet woensdag terugkomen voor een nieuwe echo.

Blijf mij wel verbazen dat bij de vorige rondes de eitjes super snel groeiden, en nu wat langzamer aan doen. Heb aan de arts gevraagd welke factoren hierin meespelen, maar dat weten ze eigenlijk zelf ook niet.

Bij de anderen nog nieuws?

Liefs
Oh wel fijn dat ze groeien 😊.
Stel dat alle 3 eitjes goed blijven groeien, voeren ze dan de iui uit?
Ik heb ook totaal geen idee waarom het nu langzamer gaat. Lijkt me dat geen enkele cyclus hetzelfde is. Dat gwn kan schelen. Weet ook niet of het goed of slecht is als een eitje direct "groot" is of als het zijn tijd neemt πŸ€·β€β™€οΈ
Ze zouden eigl zo'n info punt moet hebben πŸ˜….

Hier verder niet veel nieuws.. zal blij zijn als het 11 mei is. Ik ben nu 5 dpo. Dus best allemaal spannend.
Soms twijfel ik om me op 10dpo te testen of de ovitrelle eruit zou zijn. Dat had ik vorige x gedaan. En toen was het witter dan wit. 2dagen later wel een licht streepke. Maar uiteindelijk was ik toch niet zwanger. (Hgc was 1.9) het was met andere woorden nog de ovitrelle.
Dus ja, echt veel zin heeft het niet πŸ€·β€β™€οΈπŸ˜…

Molski

Bericht door Molski » 1 mei 2023, 12:58

toekomstigebam schreef: ↑
1 mei 2023, 9:56
1 mei 2023, 9:40
Heyy allemaal,

Vanochtend weer een echo gehad. De eitjes groeien netjes door. Nu zijn er drie in de race, eentje van 11mm, 12mm en 14 mm. Ik moet woensdag terugkomen voor een nieuwe echo.

Blijf mij wel verbazen dat bij de vorige rondes de eitjes super snel groeiden, en nu wat langzamer aan doen. Heb aan de arts gevraagd welke factoren hierin meespelen, maar dat weten ze eigenlijk zelf ook niet.

Bij de anderen nog nieuws?

Liefs
Wauw 3 die aant groeien zijn is kei goed, hopelijk groeien ze nog goed bij tegen te woensdag maar dat zal wel.

Ik mag donderdag men eerste echo doen van 10 dagen

Heel veel succes he toi toi
Spannend!! Veel succes πŸ€

Lieveheersbeestje4

Bericht door Lieveheersbeestje4 » 1 mei 2023, 22:19

@Molski, ja wisten ze alles maar :| dat zou het veel makkelijker maken. Volgens mij moet er dan een keuze worden gemaakt bij 3 eitjes. Ze zetten het geloof ik liever niet door. Maar grote kans dat er nog één afvalt zei ze.

Spannend he die wacht wachten! Zoveel geduld dat je moet hebben altijd. Maar dit kan jij!

@toekomstigebam, veel alvast succes donderdag!
Iui 1 t/m 6 ❌
IVF πŸ€

toekomstigebam

Bericht door toekomstigebam » 2 mei 2023, 2:13

Heyhey..

Hallo,

Groetjes Kayleigh
Hey Kayleigh,

Dat zijn idd betere eitjes. Hoop voor je dat het gelijk raak gaat zijn. Nu die verschrikkelijke wachtweken in die een eeuwigheid duren en dan hopelijk goed nieuws. Moet jij ook tussendoor nog ovitrelle gaan spuiten?

Groetjes en succes he
Start BAM 28 oktober 2021(PCOS)
Iui 1: 21 Januari 2022 --> negatief
Iui 2: 26 Juni 2022 --> negatief
Iui 3: 25 november --> zwanger --> miskraam 8 weken
Iui 4: 11 mei --> negatief
Iui 5: 7 nov--> zwanger πŸ’™

toekomstigebam

Bericht door toekomstigebam » 2 mei 2023, 2:14

1 mei 2023, 22:19
@Molski, ja wisten ze alles maar :| dat zou het veel makkelijker maken. Volgens mij moet er dan een keuze worden gemaakt bij 3 eitjes. Ze zetten het geloof ik liever niet door. Maar grote kans dat er nog één afvalt zei ze.

Spannend he die wacht wachten! Zoveel geduld dat je moet hebben altijd. Maar dit kan jij!

Ik heb dat ook een keer gehad dat ik 3 eitjes had maar zoals je al zei er valt er wel 1 af en ben toen met 2 eitjes men inseminatie ingegaan

kayleighs

Bericht door kayleighs » 2 mei 2023, 11:40

2 mei 2023, 2:13
Heyhey..

Hallo,

Groetjes Kayleigh
Hey Kayleigh,

Dat zijn idd betere eitjes. Hoop voor je dat het gelijk raak gaat zijn. Nu die verschrikkelijke wachtweken in die een eeuwigheid duren en dan hopelijk goed nieuws. Moet jij ook tussendoor nog ovitrelle gaan spuiten?

Groetjes en succes he
Dag toekomstigebam,

Ik moet geen Ovitrelle meer spuiten. Gelukkig :P Ik vond die ene spuit al verschrikkelijk :lol: !

Ja, die wachtweken. Ik ga echt proberen niets te doen. Je hoort vaak dat ze de ovitrelle eruit testen, maar ik denk da ik dan te veel ga hopen ofzo en er te veel mee ga bezig zijn. Ik ga het gewoon op mij laten afkomen en dan zien we wel wat ze zeggen.

Ik heb gelezen dat jij donderdag een echo mag doen, ik wens je daar alvast heel veel succes ^_^

Groetjes
onbegrepen Subfertiliteit met lage AMH

IuI 1: 16/05/2023 --> Negatief
IUI 2: 11/06/2023 --> Negatief
IUI 3: 10/07/2023 --> Negatief
Pauze
ICSI 1: 6/11/2023 --> Terugplaatsing embryo πŸ€

Cdj

Bericht door Cdj » 2 mei 2023, 20:36

2 mei 2023, 2:14
1 mei 2023, 22:19

Ik heb dat ook een keer gehad dat ik 3 eitjes had maar zoals je al zei er valt er wel 1 af en ben toen met 2 eitjes men inseminatie ingegaan
Ik heb ook eens 3 eitjes gehad (we dachten eens Clomid, laagste dosis te gebruiken :roll: ) ik had dan ook 20 kleine follikels. Die poging mocht toch niet doorgaan.
Lesbische relatie
2017-2018: partner 7x IUI = πŸ’™
2018-2019: 3x IUI = ❀️
2023: poging brusje - uitgerekende datum 14/03/2024

Lieveheersbeestje4

Bericht door Lieveheersbeestje4 » 2 mei 2023, 21:17

@Cdj, veel follikels wel! We gaan het zien morgen. Hoop wel heel erg dat de poging door kan gaan!!

Wat is het verschil tussen Clomid en Gonal-F?
Iui 1 t/m 6 ❌
IVF πŸ€

Cdj

Bericht door Cdj » 3 mei 2023, 9:04

2 mei 2023, 21:17
@Cdj, veel follikels wel! We gaan het zien morgen. Hoop wel heel erg dat de poging door kan gaan!!

Wat is het verschil tussen Clomid en Gonal-F?
Dat weet ik niet. Clomid hadden ze 4 jaar geleden voorgesteld. Intussen gebruiken ze andere medicatie in het UZ Gent (en wellicht niet alleen daar), maar ik ben de naam vergeten.
De gynae zei bij de intake dat Clomid een beetje erop of eronder was, de medicatie nu zou gematigder zijn.
Lesbische relatie
2017-2018: partner 7x IUI = πŸ’™
2018-2019: 3x IUI = ❀️
2023: poging brusje - uitgerekende datum 14/03/2024

Lieveheersbeestje4

Bericht door Lieveheersbeestje4 » 3 mei 2023, 11:12

@Cdj bijzonder al die medicatie, volgens mij was er bij mij ook geen optie om wat anders te gebruiken.

Vanochtend heb ik weer een echo gehad. De derde doet nog steeds mee maar niet zeker of die het gaat halen. Eentje van 17mm, 15mm en 13mm. Of ik kon morgenavond ovitrelle spuiten of natuurlijk LH piek afwachten. We hebben voor dat laatste gekozen.
Mijn bloedwaardes waren LH 6,4, progesteron 0,46 en estradiol 1600 (!). Ik vond het zelf ontzettend hoog klinken maar zij zei dat de waarde estradiol mooi hoog was. Iemand hier ervaring mee?
Iui 1 t/m 6 ❌
IVF πŸ€

toekomstigebam

Bericht door toekomstigebam » 4 mei 2023, 19:50

2 mei 2023, 11:40
2 mei 2023, 2:13

Hallo,

Groetjes Kayleigh
Hey Kayleigh,

Groetjes en succes he
Dag toekomstigebam,

Ik moet geen Ovitrelle meer spuiten. Gelukkig :P Ik vond die ene spuit al verschrikkelijk :lol: !

Ja, die wachtweken. Ik ga echt proberen niets te doen. Je hoort vaak dat ze de ovitrelle eruit testen, maar ik denk da ik dan te veel ga hopen ofzo en er te veel mee ga bezig zijn. Ik ga het gewoon op mij laten afkomen en dan zien we wel wat ze zeggen.

Ik heb gelezen dat jij donderdag een echo mag doen, ik wens je daar alvast heel veel succes ^_^

Groetjes
Hihi ik zei int begin ook altijd ik ga het afwachten maar geloof me regen dat het bijna zover is ga je toch de kriebels krijgen om een testje uit te voeren. Ik had dat toch allesinds😊

Ik ben vandaag gegaan op dag 10 en had 1 eitje aan de rechterkant van 14 mm en men baarmoederslijm was ook goed op gang aant komen. Zondag weer een nieuwe echo

Molski

Bericht door Molski » 6 mei 2023, 7:43

Heyhey

Hoe gaat het met iedereen? Houden jullie het wat uit op de wachtbank?
Hier begint het wel vervelend te worden... vandaag 10dpo. Voel vanalles en niets :?
Afgelopen dagen wat last v maagzuur en tintelingen in mijn borsten. Maar ook een krampen alsof de menstruatie vr de deur staat.. allemaal zo dubbel weer eh. Allesinds nog 5 dagen en dan is de bloedafname. Deze ochtend een test gedaan en die was negatief. Denk dat ovitrelle er nu wel uit is.
Ik ga uit van niets, maar hoop voor het beste.

Lieveheersbeestje4

Bericht door Lieveheersbeestje4 » 6 mei 2023, 9:23

@Molski, Spannend! Probeer vooral geduld te hebben of wat afleiding te zoeken. Weet hoe moeilijk dat soms is. Overigens kan de test natuurlijk altijd nog positief uitslaan omdat je nu te vroeg hebt getest.

Ik heb vandaag IUI gepland staan. Vind het heel spannend. Alweer de 5e ronde. Na deze ronde zouden we ook overstappen op IVF. Afgelopen halfjaar is best pittig geweest met dit medisch traject, mijn vader die onverwachts is overleden en andere dingen. Kan wel een keer wat positiefs gebruiken!🀞
Iui 1 t/m 6 ❌
IVF πŸ€

Plaats reactie