L.I.F.E Leuven

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
kimpy

Bericht door kimpy » 28 mei 2009, 22:16

Dames, het is hier zo stil ... Hoe gaat het met jullie?

xxx

natheke

Bericht door natheke » 28 mei 2009, 22:53

Wel, Kimpy, vind het hier inderdaad stil! Goed dat jij het hier weer op gang trekt!!! Hoe ist met jou?

En met Babske, Lise, Jufke en al de anderen?

Met mij gaat alles goed, ben ondertussen bijna 15 weken en tot nu toe verloopt alles naar wens!
Hoop dat het binnenkort jullie beurt is!!! Ik blijf duimen!

Liefs,
Natheke xxx

beurtflight

Bericht door beurtflight » 29 mei 2009, 10:59

dag meiden,
Deze morgen naar life geweest voor echo en bloed. Was deze keer van de eerste keer goed. Schrok me rot. Verleden keer drie keer moeten gaan eer er een deftige eicel was. En nu perfect zei ze. Dus mijne dag is goed vandaag. Normaal gezien zal het maandag de tweede IUI zijn voor ons. :D

En hoe is het met de rest? Babske welk nieuws hadden ze voor jouw vandaag bij life?

xxx eefje

Jo'tje

Bericht door Jo'tje » 29 mei 2009, 11:13

ale, Eefje, dat is goed nieuws he! Volle moed voor de tweede poging! Veel succes!

Doke

Bericht door Doke » 29 mei 2009, 11:23

hey Eefje,

dat is schitterend nieuws, goed begonnen is al half gewonnen, é!!!!

jufke

Bericht door jufke » 29 mei 2009, 11:34

Ik ben vandaag exact 9 weken zwanger :D :D :D .
Ben soms een beetje misselijk, maar moet niet overgeven ofzo, dus valt nog wel mee...

Ik blijf duimen voor de anderen!!!

kimpy

Bericht door kimpy » 29 mei 2009, 22:14

Hallo dames,

ik ben vanaf vandaag met suprefact gestart, maar het gaat hier niet vlot.
Heb dus de laatste drie weken niets anders gedaan dan ziek geweest: buikgriep, keelontsteking en dan darmontsteking van de antibiotica. Blijkbaar te wijten aan verzwakt immuunsysteem omdat ik vermeoid ben van de hormonen. Nu ben ik vandaag lichtelijk gecrasht op school en heeft mijn huisdokter verplichte rust voorgeschreven omdat ik niet weer mag overstimuleren zoals vorige keer.
Ik geef les in het secundair onderwijs in vrij zware beroepsklassen en moet dus nu stoppen tot einde schooljaar.
Gevolg: een schuldgevoel, maar mijn gezin en kinderwens zijn belangrijker toch?
Amai, maar goed dat ik op voorhand niet wist dat ik zo zou lijden onder de behandelingen.

Dames, ik ben blij dat onze topic terug tot leven is gekomen!

xxx

babske

Bericht door babske » 29 mei 2009, 23:07

Dag meiden, awel ik ben ook blij dat er weer terug leven in deze topic is gekomen!!!

Ik ben vandaag ook naar LIFE geweest. Dr. zei dat we waarschijnlijk morgen IUI zouden hebben, maar toen ze belden zeiden ze me dat ik dinsdag nog eens moet teruggaan voor een echo en labo!! Nu maak ik me grote zorgen. Want ze zei dat de follikel al mooi groot was en dat het niet meer lang zou duren. Maar als ik dinsdag nog eens moet gaan voor een echo en labo, dan gaat de IUI pas ten vroegste zijn op woensdag. Ik maak me zorgen dat ze veel te laat zullen zijn!!!

Beurtflight, jij mag morgen al gaan voor je IUI? Fijn zo... Ik wens je nu al veel succes!!!

En Kimpy, wat een pech meid!!! Maar je kinderwens gaat inderdaad boven alles!!!

Natheke, fijn om te horen dat met jou alles goed is. Houden zo hé meid!!!

En Jufke, met jou gaat het ook nog goed lees ik. Ik ben blij voor jullie!!!

Op dit moment heb ik het heel erg moeilijk. Ik maak me veel zorgen en het gaat me over het algemeen niet zo goed... Een dipje!!!

Lieve groetjes babske

beurtflight

Bericht door beurtflight » 30 mei 2009, 13:48

Babske, ja wij zijn vandaag geweest voor IUI. Dus de wachtweken beginnen hier weer. Ik hoop dat je dinsdag goed nieuws krijgt. Ik duim mee.

Kimpy, ja dat is natuurlijk niet fijn. En inderdaad je kinderwens gaat boven alles. Je moet je daar geen schuldgevoel voor aanpraten.

Geniet allemaal van het verlengde weekend

eefje

Doke

Bericht door Doke » 30 mei 2009, 17:54

Hey Babske, ik snap best dat je je zorgen maakt, hoor. Maar ze zullen wel weten wat ze doen. Maar ik begrijp je zeker wel.
Ik hoop dat alles goed gaat lopen en je snel terug wat positiever kan denken. Want mij hebben ze altijd geleerd dat positief denken ook het positieve zou aantrekken.
Ik duim!!

Beurtflight, dat wachten is het moeilijkste, hé.

Natheke en jufke, fijn dat alles zo goed gaat!!!!

En Kimpy, ja, je kindje gaat nu boven alles, hé.
Ik zit in ongeveer dezelfde situatie, allé, eigenlijk niet, want ik weet nog niet eens of ze me gaan willen behandelen, maar als ze me gaan willen behandelen wel.
Ik ben opvoedster en heb altijd bij jongeren met een normale begaafdheid met autisme gestaan. Dit schooljaar hebben ze de oudsten van de auties en de blinden en slechtzienden samen gegooid en ik sta voor die leefgroep.
Blinden en slechtzienden is niet zozeer mijn doelgroep, maar met de auties erbij gaat dat wel, omdat dat wel echt mijn doelgroep is.
Nu heb ik daar wel 2 supercollegas, als ik mama kan worden, dan mag ik mijn eigen uurrooster kiezen, wel in samenspraak met hen, maar ze zijn daar heel soepel in...
Ze willen nu de autiegroepen helemaal omgooien en van mijn leefgroep de oudsten van enkel de blinden en slechtzienden maken.
Als ik kies voor de doelgroep waar ik echt graag mee werk, de auties, dan kom ik terecht in een systeem met een heel onregelmatig uurrooster. Als alleenstaande is dat helemaal niet erg, maar als je eenmaal een kind hebt is dat dus niet te doen.
Ook tijdens de zwangerschap, dan kan het zijn dat ik in een groep terechtkom waar er enekel inzitten die kunnen "ontploffen" bij teveel drukte en dat is dan weer gevaarlijk voor het kind.
Maar stel dat ze de 16de juni in Leuven beslissen dat ze mij willen behandelen, dan blijf ik in mijn leefgroep staan met enkel blinden en slechtzienden. Op zich vallen die gasten heel goed mee, ze zijn echte schatten. Maar t is gewoon niet zo mijn favoriete doelgroep.
Maarja, dan doe ik alles voor mijn toekomstig kind.
Een regelmatig gemakkelijk uurrooster, rustige leefgroepgasten....
Ergens blijf ik wel hopen dat ze terug de oudsten samengooien, want dan is dat ook een rustige leefgroep zonder agressie.
Maar ja, als het niet zo is en ik kan en mag mama worden, dan doe ik mijn werk bij de blinden en slechtzienden met hart en ziel, want dan heb ik ook veel tijd voor mij voor te bereiden, een veilige zwangerschap en als ik een kindje heb echt tijd voor mijn kind.
Maar ik zal ergens toch mijn auties dan missen, dus ik snap heel goed wat je doorgaat!!!

Sorry dat ik het nog eens vraag, maar wie is er nu allemaal zwanger en voor wanneer uitgeteld?
En wie doet eigenlijk welke behandeling?

Ik duim voor jullie allemaal!!!!

Groetjes
Doke

babske

Bericht door babske » 30 mei 2009, 18:51

Beurtflight, voor jou kan het wachten dan alweer beginnen hé. Is alles goed verlopen? Wie heeft de IUI gedaan?

Doke, wij zijn eerst in Genk in behandeling geweest waar ik 3x IUI heb gehad en 3x ICSI, telkens zonder resultaat. Daarna zijn we naar LIFE gegaan waar ze me onmiddellijk hebben geopereerd aan endometriose en nu gaan we komende week normaal gezien onze derde IUI hebben.
Ik wens je ook alle succes als je moet gaan naar LIFE!!

kimpy

Bericht door kimpy » 31 mei 2009, 10:12

hallo,

Beurthflight nu kan je het wachtmontserke weer trotsteren! Thumbs up!

Babske, komaan meid, volgende week nog een IUI! Op naar een nieuwe poging en duimenduimenduimen.

Jufke en Natheke: schitterend dat de zwangerschappen goed verlopen! JOEPIE!

Doke, ik heb gehad: 8x clomid, 1 IVF, 2 cryo's en ben nu bezig met voorbreiding voor 2e IVF-cyclus.

beurtflight

Bericht door beurtflight » 31 mei 2009, 15:08

Babske, Ja wij zijn begonnen aan weer twee weken duimen en ambetant worden dat het niet sneller gaat. Alle is goed verlopen. Mijn ventje zijn zaadjes waren beter als de vorige keer. Dus dat was positief. Dr Puttmans heeft de IUI gedaan. Hou me zeker op de hoogte wanneer je mag gaan hè. Ik duim met je mee.

Doke, ja dat wachten is klote.

babske

Bericht door babske » 2 juni 2009, 23:50

Hello, blijkbaar heb ik me voor niks zorgen gemaakt. Mijn eisprong was nog niet geweest en dus mogen we morgen gaan voor onze volgende IUI. Wat een opluchting!!! Ik dacht zeker dat men te laat zou zijn!! Dus vanaf morgen gaan we weer onze wachtweken in...
Hopelijk worden dit onze laatste wachtweken zodat we niet nog eens aan ICSI gaan moeten beginnen.

Beurtflight, hoe gaat het nog met jou? Voel je al iets of nog geen tekens te bespeuren?

En met alle anderen? Alles oké?

groetjes babske

Doke

Bericht door Doke » 3 juni 2009, 9:21

hey Babske, oef, dan zijn ze niet te laat, dat is toch ook eenhele opluchting!!
Ik hoop ook dat dit je laatste wachtweken worden!!! Ik duim alvast voor je :D

Plaats reactie