Hallo Juffertje
Leuk (of eigenlijk misschien net niét leuk?) dat je je bij ons aansluit.
En als het een troost mag zijn; jouw verhaal is voor mij ook zeer herkenbaar.
Om een lang verhaal kort te maken: de clomid sloeg bij mij (na 5 pogingen) amper tot niet aan.
Zat ook al aan 3 pilletjes per dag. Laatste ronde met clomid hebben ze ook geconstateerd dat m'n bms ook te dun was, heb toen Progynova voorgeschreven gekregen, maar dit had weinig tot geen effect...
Deze ronde heb ik weer duphaston genomen om m'n regels op te wekken en dan zijn we met een schone lei begonnen met andere medicatie. Weg clomid. Ik ben nu begonnen met Menopur (laagste dosis). Gisteren weer voor follikelmeting geweest en wonder boven wonder (want ik hoopte er al niet te veel op na al die teleurstellingen): follikel van 20mm en baarmoederslijmvlies van 11,5mm dik! De gyn was zelf super enthousiast haha...

Na m'n eisprong moet ik starten met Utrogestan (3x per dag vaginaal inbrengen) voor 14 dagen.
Heb gisterenavond nog Pregnyl gekregen en vandaag gaan we weer 'aan de slag'

. We hebben afgelopen weekend (vrijdagavond en zondagavond) al geklust... hopelijk hebben we hiermee al een goed voorraadje aangelegd...
Wij zijn dus inmiddels weer onderweg naar de wachtweken...
Heb jij ondertussen al nieuws? Hoe sta je er inmiddels voor?
@Emma, je zit nu wel in een ander groepje, maar ben toch benieuwd hoe het nu verder met je gaat?..
@Artemis, alles goed met jou?