L.I.F.E Leuven
-
Noa09
Hoi Kelly,
Ik kan heel goed begrijpen dat je je keirot voelt... wou dat ik iets voor je kon doen...
Ik denk dat de verandering van omgeving toch wel deugd zal doen hoor, even weg uit de routine.
Hopelijk kan je een beetje relaxen, genieten van Rhune, en wordt de verstandhouding met je man snel weer beter!
Lieve knuffel,
Noa09
Ik kan heel goed begrijpen dat je je keirot voelt... wou dat ik iets voor je kon doen...
Ik denk dat de verandering van omgeving toch wel deugd zal doen hoor, even weg uit de routine.
Hopelijk kan je een beetje relaxen, genieten van Rhune, en wordt de verstandhouding met je man snel weer beter!
Lieve knuffel,
Noa09
-
beurtflight
-
babske
Kelly, ik begrijp heel goed dat je het lastig hebt. Hier idem hoor... Het begint gewoon veel te lang te duren. Iedereen wordt gewoon zwanger voor ons terwijl wij al vier jaar bezig zijn. Ik heb het hier ook heel zwaar en ween de laatste tijd enorm veel. Veel kan ik ook niet verdragen van anderen en al zeker geen verhalen over hun kindjes... pfff.. HOpelijk komt er voor ons ook eens een mooie tijd hé Kelly.
Een dikke knuffel x x x
Een dikke knuffel x x x
-
beurtflight
Deze morgen BN, blijkbaar verdubbeld 61, maar deze middag ben ik beginnen bloeden. Bruinverlies was overgeschakeld op bloedverlies. En nu daarjuist zaten daar slijmen bij, zoals bij maanstonden.
Bij life zeiden ze me dat ze daar weinig aan konden doen. Moet dinsdag terug voor BN, maar zal wel niet meer nodig zijn zeker?
Eefje
Bij life zeiden ze me dat ze daar weinig aan konden doen. Moet dinsdag terug voor BN, maar zal wel niet meer nodig zijn zeker?
Eefje
-
Noa09
Hoi Eefje,
Ik wil je even een hart onder de riem steken.
Het goede is toch dat je HCG verdubbeld was he?
Maar ik begrijp je grote ongerustheid, heb bij Life exact hetzelfde antwoord gekregen ('als er nu een bloeding is kunnen we daar toch niks aan doen').
Blijf goed je medicatie doornemen, probeer zoveel mogelijk te rusten, en blijf hopen!
Ik denk heel hard aan je!
Noa09
Ik wil je even een hart onder de riem steken.
Het goede is toch dat je HCG verdubbeld was he?
Maar ik begrijp je grote ongerustheid, heb bij Life exact hetzelfde antwoord gekregen ('als er nu een bloeding is kunnen we daar toch niks aan doen').
Blijf goed je medicatie doornemen, probeer zoveel mogelijk te rusten, en blijf hopen!
Ik denk heel hard aan je!
Noa09
-
beurtflight
-
beurtflight
-
Noa09
Hoi Eefje,
Ik ga voor de bloednames tegenwoordig gewoon naar het ziekenhuis hier in Hasselt, daar mag je zonder afspraak binnenvallen vanaf 8u en meestal geraak ik er wel tegen 8u30.
Het lastige is wel dat ik pas 's namiddags na 15u mag bellen naar Life maar jij moet ook zo lang wachten op antwoord he.
Krijg jij mss al een echo?
Kan je misschien maandag al terecht bij je eigen gyn (ik heb er nog steeds geen, behalve Life)?
Of laat anders dit weekend al bloedtrekken?
Ik zou je zo graag willen helpen en geruststellen he, maar ik slaag daar zelf ook niet goed in nu.
Heb ook weer een bloedinkje...
Ik hoop nog steeds dat het bloeden gaat stoppen bij jou of dat het een bloedvaatje is en dat het vruchtje er nog zit.
Héél veel sterkte!
Ik denk aan je!
Noa09
Ik ga voor de bloednames tegenwoordig gewoon naar het ziekenhuis hier in Hasselt, daar mag je zonder afspraak binnenvallen vanaf 8u en meestal geraak ik er wel tegen 8u30.
Het lastige is wel dat ik pas 's namiddags na 15u mag bellen naar Life maar jij moet ook zo lang wachten op antwoord he.
Krijg jij mss al een echo?
Kan je misschien maandag al terecht bij je eigen gyn (ik heb er nog steeds geen, behalve Life)?
Of laat anders dit weekend al bloedtrekken?
Ik zou je zo graag willen helpen en geruststellen he, maar ik slaag daar zelf ook niet goed in nu.
Heb ook weer een bloedinkje...
Ik hoop nog steeds dat het bloeden gaat stoppen bij jou of dat het een bloedvaatje is en dat het vruchtje er nog zit.
Héél veel sterkte!
Ik denk aan je!
Noa09
-
beurtflight
Noa,
bedankt voor je geruststellende woorden.
Had het nu maar een heel klein beetje bloed geweest, vond ik het geen probleem. Maar dit lijkt al meer op MS. Ik durf zelfs geen tampon steken, ook al bloed ik zo hard. Het ziet er in ieder geval niet goed uit. Een bloedvaatje geeft toch zoveel bloed niet? Kan dat van de utrogestan zijn?
Ik zal denk ik moeten afwachten tot dinsdag. Idd ik moet wachten tot ze zelf bellen van life tussen 14 en 16u. Nee, nog geen echo.
Net zoals jij heb ik nog geen eigen gyn. Als ik bij mijn huisarts bloed laat trekken heeft die de uitslag ook pas volgende week. Ik ga morgen vroeg wel nog een testje doen om te zien dat er nog steeds HCG in mijn bloed zit. Zal mij misschien voor twee dagen wat geruster stellen.
bedankt voor je geruststellende woorden.
Had het nu maar een heel klein beetje bloed geweest, vond ik het geen probleem. Maar dit lijkt al meer op MS. Ik durf zelfs geen tampon steken, ook al bloed ik zo hard. Het ziet er in ieder geval niet goed uit. Een bloedvaatje geeft toch zoveel bloed niet? Kan dat van de utrogestan zijn?
Ik zal denk ik moeten afwachten tot dinsdag. Idd ik moet wachten tot ze zelf bellen van life tussen 14 en 16u. Nee, nog geen echo.
Net zoals jij heb ik nog geen eigen gyn. Als ik bij mijn huisarts bloed laat trekken heeft die de uitslag ook pas volgende week. Ik ga morgen vroeg wel nog een testje doen om te zien dat er nog steeds HCG in mijn bloed zit. Zal mij misschien voor twee dagen wat geruster stellen.
-
Noa09
Hoi Eefje,
Ik zou zeker geen tampon gebruiken maar maandverband, stel dat er een bloedvat ofzo geraakt is dan ga je dat anders mss alleen maar meer irriteren.
Als het echt je MS zijn kunnen die feller zijn dan anders door de Utro denk ik, is bij mij toch zo.
Misschien zijn de bloedvaatjes in de baarmoederwand gescheurd? Daardoor krijg je bloedverlies.
Ik wil je geen valse hoop geven hoor.
Ik zou als ik jou was mss toch eens bellen naar de Spoed van het Heilig Hartziekenhuis, het uitleggen en vragen dat iemand van Life terugbelt.
Heb dat zelf al een keertje moeten doen in het weekend en ze belden binnen het halfuur terug.
Dan weet je tenminste wat je eventueel kan doen he.
Probeer zoveel mogelijk te rusten, liggen mss?
Houd je me op de hoogte?
Noa09
Ik zou zeker geen tampon gebruiken maar maandverband, stel dat er een bloedvat ofzo geraakt is dan ga je dat anders mss alleen maar meer irriteren.
Als het echt je MS zijn kunnen die feller zijn dan anders door de Utro denk ik, is bij mij toch zo.
Misschien zijn de bloedvaatjes in de baarmoederwand gescheurd? Daardoor krijg je bloedverlies.
Ik wil je geen valse hoop geven hoor.
Ik zou als ik jou was mss toch eens bellen naar de Spoed van het Heilig Hartziekenhuis, het uitleggen en vragen dat iemand van Life terugbelt.
Heb dat zelf al een keertje moeten doen in het weekend en ze belden binnen het halfuur terug.
Dan weet je tenminste wat je eventueel kan doen he.
Probeer zoveel mogelijk te rusten, liggen mss?
Houd je me op de hoogte?
Noa09
-
Rhune
Hey Eefje,
Cava een beetje met jou ? indien het echt blijft aanhouden waarom ga je is niet naar spoed?
Ik hoop echt dat het toch niks ergs is,
Noa ,hoe is het met jou?
vandaag hier alles klaarmaken se want morgen vertrekken we een weekje naar nederland, naar landal park, beetje gaan otnspannen met Rhune en zijn nichtje want heb het echt super hard nodig
grtz
Kelly
Cava een beetje met jou ? indien het echt blijft aanhouden waarom ga je is niet naar spoed?
Ik hoop echt dat het toch niks ergs is,
Noa ,hoe is het met jou?
vandaag hier alles klaarmaken se want morgen vertrekken we een weekje naar nederland, naar landal park, beetje gaan otnspannen met Rhune en zijn nichtje want heb het echt super hard nodig
grtz
Kelly
-
Noa09
-
beurtflight
Kelly, ik ben gisteren naar spoed geweest. Maar om dat het nog zo pril is konden ze weinig doen. Ze hebben HCG geprikt, was iets boven de 100, maar ze hadden geen referntiepunt om te vergelijken. Daarom moet ik maandag terug. Op de echo kondn ze niets zien. Is nog te vroeg, maar ze denken ofwel een zware innestelingsbloeding of een nakende miskraam......
-
beurtflight
-
babske
Eefje ik blijf voor je duimen dat alles goed mag aflopen!! Het zullen voor jou zeker geen fijne dagen zijn als je zo angstig moet afwachten.. Maar komaan hé meid, je kan nog altijd positief nieuws verwachten. Probeer je daaraan op te trekken!
Noa, hoe voel jij je ondertussen? Nog steeds rozig verlies?
Kelly, amuseer je op je weekje vakantie!! Het zal je deugd doen!
Ik mag morgen naar Leuven voor een eerste echo. Dus de start is alweer gemaakt.
Lieve groetjes babske
Noa, hoe voel jij je ondertussen? Nog steeds rozig verlies?
Kelly, amuseer je op je weekje vakantie!! Het zal je deugd doen!
Ik mag morgen naar Leuven voor een eerste echo. Dus de start is alweer gemaakt.
Lieve groetjes babske