@Jackie: oh jee zo spannend! En enorm onwezenlijk om te beseffen! (kan je dat überhaupt beseffen?) Vind wel dat de manier waarop ze dat bij jou gaan doen echt nog wel vrij natuurlijk klinkt... Balonnetje, vliezen breken,... Hopelijk is dat voldoende en gaat het lekker vlot dan heb jij morgen je dochter in je armen!!
Die ricinusolie klinkt wel ferm, als dat zelfs bij de baby op de darmen kan werken, zou het dan ook niet nemen...
Heb hier gisterennacht nog relatief goed geslapen eigenlijk! En vannacht terug met twee viel opnieuw ook heel goed mee. Veel wakker maar wel lekker lang geslapen en heel weinig bekkenpijn! Heb enkel op mijn rechterzijde gelegen, omdat ik precies merkte dat ik dan veel vlotter uit bed geraakte, en is vandaag precies stukken beter... Ofwel heeft die kleine beslist er gewoon nooit uit te komen, waardoor mijn hormonen gaan liggen zijn en de verweking zich herstelt

Hoop dat je vannacht nog wat geslapen hebt, mij zou het alleszins niet meer lukken...

Werd gisteren al helemaal melancholisch omdat het deel "kinderloos leven" weldra afgesloten wordt en nooit meer terugkomt en omdat alles gaat veranderen enz enz

Anyway, je gaat dat goed doen! Ik denk aan jou!
@BluePixie: we zijn nu waarschijnlijk allemaal jaloers op jou...

Hier mag je idd ook niet in bad als niet alles lekker vlot vanzelf gaat.
Oh jee geen zin in aambeien!! Hopelijk blijven die uit... Wel ambetant dat dat er dan nog komen...
Moet idd zalig zijn om je ventje al bij jou te hebben, jammer van die verkoudheid, maar gelukkig al iets beter! Hoe gaat het met de vermoeidheid? Is dat nog draaglijk? Of echt extreem erg?
@Lieze81 & Sloebertje: bedankt!