Ik ben nieuw op dit forum en De Verdwaalde Ooievaar werd me aangeraden door mijn psychiater
Laat ik mezelf maar even voorstellen:
Ik ben Lauren, 30 jaar oud en in behandeling in Sint Augustinus Wilrijk/UZ Leuven.
Gelopen/geleden traject tot nu toe: Cyclus 2x verschoven met behulp van oestroegeen (Man werkt in de scheepvaart dus timing is soms een issue), 1 chemische zwangerschap, 1 miskraam (Helaas alleen terwijl manlief dus aan boord was, post-traumatische stress aan overgehouden), 3 IUI cycli met cryostaal waarvan de laatste twee met extra Pregnyl een week na inseminatie. Sinds een anderhalve maand dus ook in therapie, omdat dit psychologisch echt niet zo makkelijk meer te dragen is.
Ik sta nu voor de keuze, als deze poging nu weer mislukt blijkt, of we een vierde IUI poging doen, of overgaan naar IVF.
Ben sinds oktober ons traject ook publiek aan het delen op mijn social media omdat de ongepaste opmerkingen type "En hoe zit het bij jullie?" niet meer te doen waren en mijn broer afgelopen week vader is geworden van zijn eerste, hetgeen vanaf hun aankondiging nog veel meer vragen mijn kant (ik ben twee jaar ouder) stuurde ivm onze eigen kinderwens
Een geïnformeerd persoon houdt meer zn mond