Na een rustperiode zou ik het toch weer fijn vinden om een wensmoeder / stelletje verder te helpen met hun kinderwens!
Hierbij iets over mijzelf
Ik ben een gezonde sportieve goed uitziende man van 42 jaar die zich aanbiedt als donor.
Mijn belangrijkste bedoeling hiermee is wederom om wensmoeders met een kinderwens vrijblijvend vooruit te helpen.
Mij trok dit in 2010 heel erg aan waardoor ik sinds die tijd met tussenpozen donor ben.
En daarom vind ik dat je elkaar moet blijven helpen of als dat nodig is, ook als het gaat om zoiets simpels.
Ik ben volledig gezond en natuurlijk soa vrij aangezien ik mij heb laten testen.Ik ben een man die goed vruchtbaar is aangezien mijn sperma kwaliteit over 4 lozingen gemiddeld over 1 dagdeel 73% gemiddeld vruchtbaar!
Vandaar dat ik in het verleden meer en deel wensmoeders geholpen heb die een oudere leeftijd hebben / hadden, of door vruchtbaarheids problemen niet verder kwamen met hun kinderwens.De oudste wensmoeder die ik met haar kinderwens heb geholpen is op 48 ste zwanger geraakt.
Ondernemer van beroep.
Opleiding: HBO
Fysiek : 184 cm/ 73 kg/ blauwe ogen/ slank/ bruin haar.
Gezond, Topconditie/ geen ziektes/ geen erfelijke aandoeningen
Gr van Pieter
Schenker3737@outlook.com
Ervaren donor aangeboden
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal.
De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn. Dergelijke berichten worden verwijderd en de betreffende accounts worden verwijderd.
De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal.
De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn. Dergelijke berichten worden verwijderd en de betreffende accounts worden verwijderd.
De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.