Goede embryo's maar innestelling wil nooit lukken

ICSI Forum
Kimmeke
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 maart 2009, 12:53

Goede embryo's maar innestelling wil nooit lukken

Bericht door Kimmeke » 22 juni 2009, 11:08

Hallo,

Wij zijn bezig aan onze 2de ICSI (in Jette) en op 13/06 werden er 2 cryokes teruggeplaatst. We hadden er deze keer zo een goede hoop in. Toch kregen we voorbije zaterdag weer geen goed nieuws. Ik volgde een lang substitutieschema met suprefact.

Zijn er hier nog vrouwen op dit forum bij wie de innestelling maar niet wil lukken?

Ik ben bang dat het nooit zal lukken ...

camille
Berichten: 403
Lid geworden op: 22 juli 2008, 20:48

Bericht door camille » 22 juni 2009, 20:48

Hallo Kimmeke,

Wij hebben ook altijd mooie embryo's maar de innesteling lukt ook niet.We hadden de laatste icsi poging 2 toppertjes(2 maal A 8-cellig)en het was ook niks.Dit is ondertussen al mijn 4 de poging.Bij de 2 de poging was het wel genesteld maar dan in de rechter eileider(bbz).
Veel succes.

Groetjes,
Camille

Kimmeke
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 maart 2009, 12:53

Bericht door Kimmeke » 23 juni 2009, 9:41

Hoi Camille,

Bedankt voor je reactie. Waar ben jij in behandeling? Hebben ze je ooit verteld wat de eventuele oorzaak zou kunnen zijn? Bizar toch dat het ondanks de goede kwaliteit van de embryokes het niet lukt. Ik heb zelfs al accupunctuur geprobeerd (auwkes)maar dat ga ik voortaan niet meer doen. Ik had meer schrik voor de naaldjes dan dat het me ontspande ;-)

Heb je nog cryokes over?
Veel succes hé!

Grtjes.
Kim

nessie100
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 juni 2009, 17:12

Bericht door nessie100 » 23 juni 2009, 18:42

Hoi

Dit is ook een probleem waar ik mee zit, heb al 4 icsi pogingen gehad en nog steeds geen innesteling.
Met men lichaam zou alles in orde zijn want heb al verschillende test laten doen en ze vinden niets abnormaals.
Ook steeds met mooie embryo's komt er geen innesteling :(
Dit weekend heb ik tp gehad van 2cryo's, volgende week vrijdag weet ik of deze poging is gelukt?
Durf bijna niet meer te hopen want dan is de teleurstelling weer zo groot.
Als er maar iets moest bestaan om de innesteling te bevorderen.

camille
Berichten: 403
Lid geworden op: 22 juli 2008, 20:48

Bericht door camille » 23 juni 2009, 21:59

Hallo kim,

Ik ben in behandeling in crg Brugge,heb nu mijn 4 de icsi poging ook met acupunctuur gedaan.Hoe het komt weet ik ook niet heb nu donderdag een afspraak bij de gynaecoloog ga toch wat meer uitleg vragen.Het ergste is dat je er zelf niets kan aan doen om de innesteling te verbeteren.

Groetjes,
Camille

florence
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 november 2007, 9:12

Bericht door florence » 24 juni 2009, 17:38

hi kim,

ik zit met net dezelfde frustratie.
eerste icsi met een topembryo, resultaat negatief. daarna 2 cryo's, ook alletwee van zeer goeie kwaliteit, maar weeral negatief resultaat.
vrijdag pickup voor de 2de verse poging.
ik begrijp dat toch niet goed: de bevruchting is reeds gebeurd, je hebt een zo goed als perfect embryo en toch lukt het nog altijd niet. grrrr :twisted:

de dokter heeft al een paar keer gezegd: met zo'n kwaliteit van embryo's is de vraag niet òf je zwanger wordt maar wanneer je zwanger wordt.

ik denk veel aan dat zinnetje om mezelf hoop te geven.

succes aan iedereen!

groetjes
florence

Wendytje
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 mei 2009, 17:09

Bericht door Wendytje » 24 juni 2009, 20:01

Hey Florence,

Wij ook pickup op vrijdag... als het gelukt is, terugplaatsing op maandag!
Best wel nerveus... is ook de tweede poging na embryo en 2 cryo's..
Zullen zien wat er deze keer van komt!

florence
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 november 2007, 9:12

Bericht door florence » 25 juni 2009, 10:17

hallo wendy,

das toevallig :D.
wij ook maandag TP.

ik zal duimen voor je morgen en maandag

groetjes
florence

milla
Berichten: 93
Lid geworden op: 25 juni 2009, 20:35

Bericht door milla » 25 juni 2009, 20:42

Hoi,

Ik wou even reageren over jullie hoop op iets dat bestaat om de innesteling te bevorderen. Bij mij wou de innesteling ook niet lukken maar nadat ze assisted hatching hebben toegepast was ik meteen zwanger. Ik heb een dochtertje van net 1 en ben nu 6 weken zwanger van de tweede ( allebei met ICSI ) en bij allebei de eerste poging met assisted hatching. Ik ben in behandeling in UZ Leuven. Misschien hebben jullie hier iets aan ? groetjes

Ivonna
Berichten: 156
Lid geworden op: 2 juli 2008, 10:07

Bericht door Ivonna » 26 juni 2009, 11:57

hey iedereen,

ja tot mijn spijt ken ik ook dat verhaal.
Top embryo's maar toch lukt de innesteling niet.

Stress en ouderdom zou bij ons een grote :evil: boosmaker zijn, maar ja wat doe je eraan.

Heb ook al accupunctuur gedaan, maar kon me ook niet ontspannen met al die naaldjes.

Volgende week Donderdag (te Jette)(waarschijnlijk) zal ik PU hebben en dan TP hopelijk na 5 dagen, dan hebben ze meer kans (zeggen ze).

Die assited hatching, wat hou dat in ? Moet je dat zelf vragen of wat ?

Succes à iedereen
Ivonna

milla
Berichten: 93
Lid geworden op: 25 juni 2009, 20:35

Bericht door milla » 26 juni 2009, 16:07

Hoi Ivonna.

Ik heb niet zelf naar de assisted hatching gevraagd, gyn heeft het voorgesteld.
Ze gaan met een laser de buitenste schil van het embryo weghalen ofwel maken ze er een heel klein gaatje in. Ze zeggen dat het niet echt bewezen is dat het betere resultaten geeft maar bij mij en ook bij een vriendin van mij nestelde het embryo wel in. Misschien toch eens naar vragen? Ik wens je alvast heel veel succes! groetjes

jolanda
Berichten: 96
Lid geworden op: 25 oktober 2008, 21:46

Bericht door jolanda » 1 juli 2009, 10:43

Hallo dames,

Bij ons is hetzelfde probleem, het wil maar niet innestelen. Frustrerend dat er inderdaag weinig aan te doen is, maar wat ik heb begrepen van medelotgenoten, zijn er 2 dingen die gedaan kunnen worden (let op, dit is niet bewezen, dus ook geen garanties!!):
- Assisted hatching (milla omschrijft het al), wordt niet overal gedaan en ook niet altijd voorgesteld door het zh. Ik heb er nu zelf om gevraagd (ben in genk onder behandeling) en gaan het nu deze maand proberen.
- Kinder aspirine schijnt goed te zijn voor de doorbloeding, waardoor je baarmoeder en slijmvlies beter "ontvangt". Je mag dit niet op eigen initiatief gaan innemen, je moet dit wel met je dokter overleggen, omdat er gewoon verschillende meningen over zijn en een poging toch al zo kostbaar is !!!

Als je een paar mislukte pogingen achter de rug hebt, ga je gewoon verder kijken en wil je gewoon alles proberen om toch dat gewenste resultaat te krijgen, dus deze maand een hele nieuwe poging voor ons met nieuwe methodes/trucjes.

Ik wil iedereen hier ook veel suc6 wensen en hopelijk hebben we binnenkort allemaal wat leuks te vertellen.

Groetjes,
Liefs,
Jolanda

Meiske74
Berichten: 39
Lid geworden op: 3 mei 2009, 9:45

Innesteling

Bericht door Meiske74 » 1 juli 2009, 19:05

Hallo lieve dames.

Ik ben een tijdje "afwezig"geweest van dit forum omdat ik het even helemaal had gehad (onze ereste icsi+cryo) is ook niet gelukt.
Wij zijn in behandeling in Brussel (Jette) vanwege de zaadkw. van mijn man.
Komende vrijdag heb ik een tel. consult met onze behandelend arts om te besspreken hoe we verder gaan.
zelfde schema Suprefact en aansluitend menopur of iets anders?
Ik verwacht hetzelfde omdat de eicellen opbrengst erg mooi was de eerste keer.Onze arts sprak van pure pech dat de innesteling niet gelukt is maar toch wordt ik angstig...wat nu als het de 2de maal weer niet lukt....,
In ieder geval gaan zij nu wel starten met aupunctuur, je weet het maar nooit nietwaar? tevens ben ik vandaag in het engelstalige boek "is your body baby-friendly?" begonne (schrijver Alan E. Beer.

Het gaat over het immunsysteem van de vrouw: door het immuunsysteem kan een innesteling gewoonweg niet plaatsvinden.
Het is een erg interessant boek tot nu toe. (wil natuurlijk niet zeggen dat dit bij ons allen het probleem is) maar ik wil voor mijn gevoel niet stilzitten maar zoveel mogelijk info vergaren
Ass. hatching doen ze volgens mij in Jette niet maar ik zal het toch aankaarten.
Dames ik wens jullie heel veel geluk en hoop dat er snel mooie berichten op dit forum komen!!


ow ja, ik kreeg nog een adres door van Jette mbt. acupunctuur
Mevr. Van Den Moortel Carine
Guido Gezellelaan 1
1861 Wolvertem

Telefoon 0032 496 28 54 42
website www.accupuntuur-bay.be
nctuur:

liefs
Meiske74

jolanda
Berichten: 96
Lid geworden op: 25 oktober 2008, 21:46

Bericht door jolanda » 1 juli 2009, 19:14

hoi meiske,

Vindt het een interessant boek wat je daar op noemt.
Mag ik vragen hoe jij het bemachtigd/besteld hebt ?
Ik zou het ook wel willen kopen.

Bedankt,
groetjes,
jolanda

Meiske74
Berichten: 39
Lid geworden op: 3 mei 2009, 9:45

innesteling

Bericht door Meiske74 » 1 juli 2009, 19:22

Hallo Jolanda

ik heb het via www.bol.com besteld:
Bestelnummer: 6928352610 , kosten € 22.99 excl. verzenden.

het is in het engels maar toch goed te volgen tot nu toe!

succes!

groetjes
meiske74

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten