Het wachtmonster heeft me te pakken gekregen, en het is ERG! Ik moet nog tot vrijdag wachten voor de bloedafname, maar ik vrees dat ik gek zal zijn voor het zover komt
Ik loop de hele tijd te piekeren omdat ik helemaal niets niets voel! Ik heb al zo vaak berichtjes gelezen over vrouwen die gevoelige borsten hadden, meer moesten plassen, misselijk waren.
Ik was er de eerste week zo van overtuigd dat het gelukt zou zijn; we hadden een top-embryo (!da's de eerste keer voor ons
Mijn rationele kant zegt wel dat het nog veel te vroeg is om vanalles te voelen, maar is dat wel zo? Ik ben nog nooit zwanger geweest, dus ik kan niet echt vergelijken. Zijn er vrouwen die postief hebben getest en toch niets hebben gevoeld??
Momenteel probeer ik me door te slepen tot woensdag (op die dag kreeg ik vorige keer heel licht bloedverlies, en de dag erna kwam mijn menstruatie erdoor). Ik probeer aan de drang te weerstaan om een zwangerschapstestje te kopen. Die kan nu nog niet positief zijn; ik vrees dat het hek dan helemaal van de dam is