Hoi Loesje,
Net zoals jij heb ik alles geprobeerd om zwanger te worden. Gezond eten, geen sex, geen sauna, vitamientjes nemen...
Ik heb er een beetje moeite mee om het volgende op een forum te schrijven maar t'is voor een goed doel

.
Ik had ook ergens gelezen dat vrijen goed is voor de innesteling maar was er wat bang voor, net zoals jij. Ik had er trouwens ook helemaal geen zin in en dan leek het me niet nuttig. Ik ging ervan uit dat enkel vrijen mét hoogtepunt zou zorgen voor een meerwaarde. Maar hoe krijg je een hoogtepunt als je geen zin meer hebt omwille van het feit dat er al te veel mannen (lees:gyn's) tussen je benen hebben gezeten? Mijn ventje en ik hebben daarom samen een filmpje gehuurd en dag na de TP

. En we hebben het heel gezellig gemaakt. Het hoogtepunt heb ik heel langzaam laten komen zodat mijn baarmoeder niet te hard zou samentrekken.
Ik ben na die TP zwanger van een tweeling. Ik denk niet dat die vrijpartij de reden is van de zwangerschap maar het kon alleszins geen kwaad. Het was de eerste keer dat ik een ICSI heb gehad. Volgens mij is de reden van de zwangerschap daar te vinden. Daarvoor had ik al 9 IUI's, 1 IVF en 1 cryo. Na 3,5 jaar ben ik nog steeds onverklaarbaar onvruchtbaar
Ik wens je heel veel moed in je tocht naar een baby'tje. Dat wens ik iedereen hier trouwens toe! T'is soms loodzwaar, er zijn momenten dat je de hoop en moed verliest, dat je denkt dat het nooit zal komen. De wanhoop wint het soms en je kan je echt vreselijk eenzaam voelen. Ik steun jullie met heel mijn hart.