L.I.F.E Leuven

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
beurtflight

Bericht door beurtflight » 5 juni 2009, 7:43

Babske, hier nog niets te bespeuren. Buiten zenuwen van het aftellen dan.

Hoe gaat het nu met jouw?

Eefje

babske

Bericht door babske » 6 juni 2009, 16:32

Beurtflight, meid ik hoop zo hard met je mee dat het zal lukken deze keer!!!

Hier gaat het tot nu toe goed. Maar we zijn dan ook nog maar twee dagen verder hé. Tot nu toe heb ik genoeg bezigheden gehad om m'n gedachten te kunnen verzetten. En dat doet wel veel. Ik wil er gewoon niet voortdurend aan denken!! Ik ben het allemaal zo moe.... Mijn energie staat maar op een laag pitje.
Het zaad van mijn man was deze keer nog beter dan de vorige keer : 120milj in aantal waarvan 57% beweeglijk! Maar ja, het blijft toch gewoon afwachten. Deze keer denk ik eerlijk gezegd niet meer zo positief. Ik ga ervan uit dat ik met IUI nooit zwanger zal worden. Hierdoor hoop ik dat de tegenslag minder groot zal zijn, moest het wéér niet gelukt zijn...

Hoe is het nog met alle anderen? Het blijft hier weer zo stil?

Fijn weekend!!!

beurtflight

Bericht door beurtflight » 8 juni 2009, 7:49

Ja het is hier wel echt stil. Wakker worden iedereen. :D

Ik ben ondertussen de laatste wachtweek ingegaan. Ik heb nu al twee a drie dagen licht ongikrampjes. Zo beschrijf ik ze toch. En ik moet ze pas binnen een week hebben. Raar.

En hoe zit het met de rest?

Glenys

Bericht door Glenys » 8 juni 2009, 15:39

Hey beurtflight,

Ben ook aan de laatste aftelweek begonnen. Vrijdag is D-day, spannend!

Nog even op de tanden bijten dus en hopelijk goed nieuws!

natheke

Bericht door natheke » 8 juni 2009, 23:52

Hey ladies,

Hier ook alles oké!!!
Schrijf hier misschien wat minder, maar blijf trouw meelezen en héél hard voor jullie duimen, heb alleen bang dat het voor jullie te confronterend is als ik te veel kom schrijven! Als dat zo is, laat dan maar weten, als dat niet zo is, dan kom ik wat vaker schrijven!!!

Ik duim voor jullie allemaal!!! Succes meisjes!

xxx

beurtflight

Bericht door beurtflight » 9 juni 2009, 7:45

Natheke, nee hoor, kom gerust schrijven :D

kimpy

Bericht door kimpy » 9 juni 2009, 8:26

Dag dames,

hier is de hormonenbom op zijn toppunt ah komen, ben nu een week ah spuiten en vermoed dat ik nog een kleine week zal moeten verderdoen.
Gisteren waren er 7 follikels, morgen terug en ik hoop dat er nog zijn bijgekomen!

Dames, hou ons op de hoogte he, als je iets weet!

groetjes kim

_elke_

Bericht door _elke_ » 9 juni 2009, 9:31

babske schreef:Loeki, ja ik heb dat al eens gezegd dat ik wel eens naar een waarzegster zou willen gaan. Maar in hoeverre kan je zo'n mensen vertrouwen op hetgene ze je zeggen? We zullen dan toch maar gewoon afwachten op wat komen zal zeker??

Kelly, das fijn om te horen dat er nog iemand in behandeling is in LIFE!! Ja wie weet komen we elkaar daar ooit wel eens tegen hé. Ben je er tevreden van? En de behandelingen?? Gaan die door in het Heilig Hart? We zijn nu 1x op gesprek geweest en ik moet een aantal onderzoeken laten doen en einde januari terug naar dr. Gordts gaan voor verdere uitleg. Ik vind hem wel een vriendelijke dokter.

groetjes Babske
hallo ik ben nieuw hier...
ik werkte in een kapsalon en had ooit een waarzegster als klant, die had gezegd dat ik geen of moeilijk kindjes ging hebben
we zijn nu ondertussen al 5jaar aan t proberen
2 jaar geleden 2x icsi gedaan en nu sinds gisteren in behandeling bij dr comhaire
veel succes nog x

babske

Bericht door babske » 9 juni 2009, 19:22

Beurtflight, Glenys, spannende week voor jullie hé. Ik ga vanaf morgen mijn tweede wachtweek in. De eerste week is vrij goed omgegaan, maar het begint toch weer moeilijker te worden. Toch probeer ik mezelf te doen geloven dat IUI bij ons nooit zal lukken. Ik heb er altijd veel te veel in geloofd en de tegenslag was ook elke keer niet min. Dus ik bereid me er volledig op voor dat we terug zullen overgaan op ICSI.
Ik blijf wel heel hard duimen voor jullie!!

Natheke, natuurlijk vind ik het niet erg als je wat vaker van je laat horen!! Jij hoort hier ook nog thuis hé meid!!

Kimpy, al 7 follikels...dat klinkt toch niet slecht hé. Hou ons op de hoogte!

Elke, van harte welkom hier op ons forum!! Vanaf nu kan je je gevoelens, je verdriet, je vreugde,... volledig met ons delen....

Lieve groetjes babske

beurtflight

Bericht door beurtflight » 11 juni 2009, 7:32

En ja we zijn weer in slaap gevallen :D
Goeiemorgen allemaal, en nog nieuws?
Hier nog steeds geen tekenen. Niks te bespeuren. Ik zit nu op dag 12 en de zenuwen beginnen echt wel serieus de kop op te steken. Aftellen.

Glenys

Bericht door Glenys » 11 juni 2009, 15:55

Vandaag dag 14. De zenuwen worden groter. Gistermorgen al wat bruinverlies. Ik hoop nog wel maar eerlijk is eerlijk, alle tekenen van een nakende invasie van de russen zijn aanwezig!

Jo'tje

Bericht door Jo'tje » 11 juni 2009, 18:13

Ik word gewoon zenuwachtig van het forum te lezen!! Glenys, Beurtflight,... de spanning druipt van jullie berichten!

beurtflight

Bericht door beurtflight » 12 juni 2009, 7:36

Hier dag 13, temperatuur 36.9,hoog voor mij. Hopelijk blijft het zo. Nog geen bruinverlies te bespeuren. Ik blijf hopen. Testen op dag 14 of dag 15?

Glenys, gaat het nog?

Glenys

Bericht door Glenys » 12 juni 2009, 8:48

Pfff, dag 15...

Ik mag pas testen op dag 16. Heb dan al maar een zwangerschapstestje gekocht maar jammer genoeg was het resultaat negatief.

Ik moet me al geen illusies meer maken hé

Beurtflight, nog even volhouden, ik duim heel hard voor je!

kimpy

Bericht door kimpy » 12 juni 2009, 11:32

Dames ik duim zoooo hard!!!!!

Hier eicellen in de groei, ws volgende week woensdag/donderdag PU! Voorlopig heb ik 9 follikels. Afwachten maar!

grtz kim

Plaats reactie