L.I.F.E Leuven
-
beurtflight
-
babske
Beurtflight, meid ik hoop zo hard met je mee dat het zal lukken deze keer!!!
Hier gaat het tot nu toe goed. Maar we zijn dan ook nog maar twee dagen verder hé. Tot nu toe heb ik genoeg bezigheden gehad om m'n gedachten te kunnen verzetten. En dat doet wel veel. Ik wil er gewoon niet voortdurend aan denken!! Ik ben het allemaal zo moe.... Mijn energie staat maar op een laag pitje.
Het zaad van mijn man was deze keer nog beter dan de vorige keer : 120milj in aantal waarvan 57% beweeglijk! Maar ja, het blijft toch gewoon afwachten. Deze keer denk ik eerlijk gezegd niet meer zo positief. Ik ga ervan uit dat ik met IUI nooit zwanger zal worden. Hierdoor hoop ik dat de tegenslag minder groot zal zijn, moest het wéér niet gelukt zijn...
Hoe is het nog met alle anderen? Het blijft hier weer zo stil?
Fijn weekend!!!
Hier gaat het tot nu toe goed. Maar we zijn dan ook nog maar twee dagen verder hé. Tot nu toe heb ik genoeg bezigheden gehad om m'n gedachten te kunnen verzetten. En dat doet wel veel. Ik wil er gewoon niet voortdurend aan denken!! Ik ben het allemaal zo moe.... Mijn energie staat maar op een laag pitje.
Het zaad van mijn man was deze keer nog beter dan de vorige keer : 120milj in aantal waarvan 57% beweeglijk! Maar ja, het blijft toch gewoon afwachten. Deze keer denk ik eerlijk gezegd niet meer zo positief. Ik ga ervan uit dat ik met IUI nooit zwanger zal worden. Hierdoor hoop ik dat de tegenslag minder groot zal zijn, moest het wéér niet gelukt zijn...
Hoe is het nog met alle anderen? Het blijft hier weer zo stil?
Fijn weekend!!!
-
beurtflight
-
natheke
Hey ladies,
Hier ook alles oké!!!
Schrijf hier misschien wat minder, maar blijf trouw meelezen en héél hard voor jullie duimen, heb alleen bang dat het voor jullie te confronterend is als ik te veel kom schrijven! Als dat zo is, laat dan maar weten, als dat niet zo is, dan kom ik wat vaker schrijven!!!
Ik duim voor jullie allemaal!!! Succes meisjes!
xxx
Hier ook alles oké!!!
Schrijf hier misschien wat minder, maar blijf trouw meelezen en héél hard voor jullie duimen, heb alleen bang dat het voor jullie te confronterend is als ik te veel kom schrijven! Als dat zo is, laat dan maar weten, als dat niet zo is, dan kom ik wat vaker schrijven!!!
Ik duim voor jullie allemaal!!! Succes meisjes!
xxx
-
beurtflight
-
kimpy
-
_elke_
hallo ik ben nieuw hier...babske schreef:Loeki, ja ik heb dat al eens gezegd dat ik wel eens naar een waarzegster zou willen gaan. Maar in hoeverre kan je zo'n mensen vertrouwen op hetgene ze je zeggen? We zullen dan toch maar gewoon afwachten op wat komen zal zeker??
Kelly, das fijn om te horen dat er nog iemand in behandeling is in LIFE!! Ja wie weet komen we elkaar daar ooit wel eens tegen hé. Ben je er tevreden van? En de behandelingen?? Gaan die door in het Heilig Hart? We zijn nu 1x op gesprek geweest en ik moet een aantal onderzoeken laten doen en einde januari terug naar dr. Gordts gaan voor verdere uitleg. Ik vind hem wel een vriendelijke dokter.
groetjes Babske
ik werkte in een kapsalon en had ooit een waarzegster als klant, die had gezegd dat ik geen of moeilijk kindjes ging hebben
we zijn nu ondertussen al 5jaar aan t proberen
2 jaar geleden 2x icsi gedaan en nu sinds gisteren in behandeling bij dr comhaire
veel succes nog x
-
babske
Beurtflight, Glenys, spannende week voor jullie hé. Ik ga vanaf morgen mijn tweede wachtweek in. De eerste week is vrij goed omgegaan, maar het begint toch weer moeilijker te worden. Toch probeer ik mezelf te doen geloven dat IUI bij ons nooit zal lukken. Ik heb er altijd veel te veel in geloofd en de tegenslag was ook elke keer niet min. Dus ik bereid me er volledig op voor dat we terug zullen overgaan op ICSI.
Ik blijf wel heel hard duimen voor jullie!!
Natheke, natuurlijk vind ik het niet erg als je wat vaker van je laat horen!! Jij hoort hier ook nog thuis hé meid!!
Kimpy, al 7 follikels...dat klinkt toch niet slecht hé. Hou ons op de hoogte!
Elke, van harte welkom hier op ons forum!! Vanaf nu kan je je gevoelens, je verdriet, je vreugde,... volledig met ons delen....
Lieve groetjes babske
Ik blijf wel heel hard duimen voor jullie!!
Natheke, natuurlijk vind ik het niet erg als je wat vaker van je laat horen!! Jij hoort hier ook nog thuis hé meid!!
Kimpy, al 7 follikels...dat klinkt toch niet slecht hé. Hou ons op de hoogte!
Elke, van harte welkom hier op ons forum!! Vanaf nu kan je je gevoelens, je verdriet, je vreugde,... volledig met ons delen....
Lieve groetjes babske
-
beurtflight
-
Jo'tje
-
beurtflight
-
Glenys