Hey Sara, dat stelt mij toch al wat meer gerust, dankje! Inderdaad als je HCG op dag 15 op 40 stond dan is een licht streepje normaal..ik heb ergens gelezen dat de meeste testen tekenen vanaf 20,30.. maar dan inderdaad een licht streepje. Proficiat alvastSara1987 schreef: ↑9 januari 2020, 8:27Hoi Clio, volgens mijn artsen kan je pas 14 dagen na je IUI een redelijk betrouwbare test afleggen. Als ik afga op je banner (29/12), dan heb je nog een paar dagen voor je kan zeggen dat het niet gelukt is.Ciio schreef: ↑9 januari 2020, 8:17Hey,
Deze ochtend getest. Volgens mijn app moet ik vandaag ongesteld worden. Ik heb wel een late eisprong gekregen op dagen 16 pas. De test was negatief. Ik denk op naar de volgende ronde... Wat denken jullie?
Zo stom van me op te geloven dat het zou gelukt zijn... Nochtans voel ik vanalles maar tzal wel verbeelding zijn.
Ik heb getest dag 14 na de IUI en had een erg licht streepje. Bloedtest dag 15 (gisteren) en HCG was 40. Geen spetterende start als ik google, maar wel een normale start.
Maandag terug bloedonderzoek om te kijken of de waardes goed stijgen. Maar voorlopig ziet het er positief uit.
. We blijven dus nog even hopen. Ik heb mezelf beloofd geen testen meer te halen tot zondag