Ben blij dat ik niet de enige ben die dat zo erg vondImkei schreef: ↑16 oktober 2023, 10:36Hey mimimosa,Mimimosa schreef: ↑14 oktober 2023, 0:50Dan zal mijn eerste bloedname en uw testdag ongeveer gelijk vallen!Zitav schreef: ↑13 oktober 2023, 19:58Oh super mimimosa!
Was bij ons ook na een tweetal weken, dus kan inderdaad!
Hopelijk komt je menstruatie snel en kan je starten!!
Hier vandaag de iui gehad, nu twee weken wachten. Gelukkig is er genoeg afleiding werk en onze eerste dochter. Ik hoop dat ik het wat van mij kan afzetten op deze manier.
Ik heb wel wat last van krampen en bloedverlies.als mijn cyclus geen gekke dingen doet althans..
Zo spannend zeg!
Had je dat bij vorige inseminaties ook al ?
Ik las altijd dat inseminaties pijnloos waren, maar anderzijds lees ik nu ook van anderen dat zij wel wat pijn ervaren..
Heb er wel een beetje bang voor.. mijn hyfosy was een ramp.. ik viel net niet flauw tijdens en na het onderzoek.. zo vreselijk pijnlijk.. en dat terwijl alles toch in orde was![]()
Geen zorgen maken, de iui prikt een klein beetje wat normaal is als ze katheter steken, maar inderdaad de meeste mensen voelen blijkbaar helemaal niks. En het is werkelijk 2 keer niks vergeleken met een hyfosy, ik heb die ook gehad en dat was de hel!!! Ik heb de verpleegster haar arm toen echt fijngenepen. Dat was echt wel een 1000 keer erger qua pijn hoor. Iui valt bijzonder goed mee. En ik heb een lage pijngrens, dus vertrouw er maar op.
ik las soms van vrouwen dat ze amper iets voelden.. ik voelde me zo slecht nadien dat ik dat niet kon houden.. ik viel tijdens en na de hyfosy bijna flauw.. ik heb nadien zeker 30min moeten blijven liggen omdat ik nog flauw viel anders.. ik kreeg echt het gevoel dat ik nooit een bevalling zou aan kunnen 
En nu ook wel wat schrik gekregen om terug naar de gynaecoloog te gaan..
als mijn cyclus geen gekke dingen doet althans..
.
dochter geboren op 08/03/22